Версия за печат

00397-2013-0022

BG-Стара Загора: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. "Христо Ботев" №62, За: Пламен Вълков, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601476, E-mail: pvulkov@wik-stz.com, Факс: 042 601476

Място/места за контакт: Отдел "Маркетинг и ОП" - стая 15

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на предпроектни проучвания и работни проекти за водоснабдителните и канализационни системи на територията обслужвана от "В и К" ЕООД - гр. Стара Загора”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: На територията на „ВиК” ЕООД – гр.Стара Загора.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изготвяне на предпроектни проучвания и работни проекти за водоснабдителните и канализационни системи на територията обслужвана от "В и К" ЕООД - гр. Стара Загора”. Възложителят предвижда възлагането на проектантски дейности в рамките на 36 месеца, свързани с извършване и изготвяне на предпроектни проучвания, и работни проекти за водоснабдителните и канализационни системи на територията обслужвана от "В и К" ЕООД - гр. Стара Загора. Поръчката ще включва дейности свързани с: - Екзекутивно заснемане на конструктивна част от съоръженията - Проектиране на нови линейни съоръжения - Проектиране на реконструкции на линейни съоръжения - Проектиране на водохващания - Проектиране на водоеми и др.обемни съоръжения /облекчителни шахти, черпателни водоеми към ПС и ПХУ и др./. Възложителят ще има следните изисквания към проектите: - Разработките да се окомплектоват, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 51 от 5.06.2001 г., в сила от 5.06.2001 г., изм., бр. 85 от 27.10.2009 г., доп., бр. 96 от 4.12.2009 г., в сила от 5.06.2010 г.) - Чертежите да бъдат плотерно изчертани на паус, в цифров вид на dwg формат за Autocad. - Материалите следва да се представят и на електронен носител.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на услугата ще бъде по преценка на възложителя в зависимост от финансовите му възможности и конкретно възникналите нужди.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1).Гаранцията за участие не се изисква. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 3% от прогнозната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: парична сума, внесена в касата или по б.с/ка на "ВиК" ЕООД Стара Загора: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – ФЦ Стара Загора: гр.Стара Загора 6000, бул. Руски № 44, BIC код е SOMBBGSF, IBAN с/ка BG40 SOMB 9130 1035 2042 01 или банкова гаранция, като срокът на действието й следва да надвишава срока на действие на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Плащането ще се извършва по банков път, в лева след издаване на фактура, в която задължително се съдържат номера и датата на сключване на договора, както и неговия предмет. Срок на отложено плащане до 30 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заверено удостоверение за данъчна и ДДС регистрация, заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, както и разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите. Възложителят ще отстрани участник, който: - не отговаря на изискванията на чл. 47, ал.1, ал.2, т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП - няма необходимата застраховка по чл. 171 от ЗУТ и/или членовете на екипа нямат изисканите регистрации.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Минималният годишен оборот на участника за предходните три години /2010г., 2011г. и 2012г./ трябва да е в размер минимум 300 000 лева от дейност, отговаряща на предмета на поръчката. Доказва се със заверени копия от баланса, отчета за приходите и разходите за 2010г., 2011г. и 2012г., и заверено копие на подробно извлечение от сметка приходи от продажби по видове материали, стоки или услуги за последните три години. 2. Заверено копие от застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” за обекти първа категория с покритие за минимум 300 000 лева за Участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Декларация, съдържаща списък на основните договори отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години - 2010г., 2011г. и 2012г. (по образец приложен в документацията), придружена от съответната/ите препоръка/и за добро изпълнение – минимум една. В съдържанието на препоръката/ите следва да бъде отразено: възложител, стойност на договора, време и място на извършената услуга, дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, подпис на представляваното лице и дата на издаване на препоръката. 2.Сертификат ISO 9001 или негов еквивалент - отговарящ по предмета на поръчката. 3. Професионална квалификация на персонала - Да има минимален екип в състав: -3-ма проектанти специалност "Водоснабдяване и Канализация" с пълна проектанска правоспособност; всеки от тях със застраховка по чл. 171 от ЗУТ- професионална отговорност за обекти I-ва категория – 300 000 лв. Доказва се със съответната диплома, удостоверение за правоспособност и застрахователна полица. - Проектант-конструктор специалност "Промишлено и гражданско строителство" с пълна проектанска правоспособност; със застраховка по чл 171 от ЗУТ- професионална отговорност за обекти I-ва категория – 300 000 лв. Доказва се със съответната диплома и удостоверение за правоспособност, както и застрахователна полица. - Проектант – хидрогеолог с пълна проектанска правоспособност. Доказва се със съответната диплома и удостоверение за правоспособност. - Проектант-геодезист, притежаващ правоспособност по ЗКИР. Доказва се със свидетелство за вписване в регистъра на правоспособните лица; - Проектант-транспортно строителство с пълна проектанска правоспособност. Доказва се със съответната диплома и удостоверение за правоспособност. 4.Участникът да е със собствен лицензиран софтуер свързан с предмета на поръчката – min 1 бр. AutoCAD – доказва се със заверено копие от сертификата на съответния софтуер.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът трябва да притежава правоспособност по ЗКИР.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Централно управлението на “В и К” ЕООД– гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” №62, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Забележка: Предлаганата цена се формира като сбор от всички изброени по-долу единични цени. І.Екзекутивно заснемане на конструктивна част от съоръженията В офертата да се посочи единична цена на кв.м., при разгъната площ до 50 кв.м. и при площ по-голяма от 50 кв.м. Да се посочат две основни цени – лв/кв.м. за съоръжения и лв/кв.м. за производствени и административни сгради Ц І 1 а – съоръжения с разгъната площ до 50 кв.м. Ц І 1 б - съоръжения с разгъната площ над 50 кв.м. Ц І 2 а – производствени и административни сгради с разгъната. площ до 50 кв.м. Ц І 2 б - производствени и административни сгради с разгъната площ над 50 кв.м. Да се има предвид, че конструктивната част ще бъде свързана и с "Техноложка ВиК", "Техноложка Ел" и "Техноложка КИИП и Автоматика" ІІ.Проектиране на нови линейни съоръжения 1/ във фаза ППП – външни /извънселищни/ водопроводи Ц ІІ 1 а – външни /извънселищни/ канализации Ц ІІ 1 б – вътрешни /в рамките на регулацията/ водопроводи Ц ІІ 1 в – вътрешни /в рамките на регул./ канализации Ц ІІ 1 г 2/ във фаза РП – външни /извънселищни/ водопроводи Ц ІІ 2 а – външни /извънселищни/ канализации Ц ІІ 2 б – вътрешни /в рамките на регулацията/ водопроводи Ц ІІ 2 в – вътрешни /в рамките на регул./ канализации Ц ІІ 2 г За всяка от позициите да се посочи таблица с позиции, съобразно табл.6 и табл.7 от Приложение № 3 към Методика за определяне на размера на възнагражденията за предоставяне на проект. услуги от инженерите в устройственото планиране и в инвестиционното проектиране.Себестойност на проектантски услуги по части: Хидротехническа, Хидромелиоративна, Водоснабдяване, Канализация и преч. на водите; Раздел 2 т.7 и 8 ІІІ.Проектиране на реконструкции на линейни съоръжения 1/ във фаза ППП – външни /извънселищни/ водопроводи Ц ІІІ 1 а – външни /извънселищни/ канализации Ц ІІІ 1 б – вътрешни /в рамките на регулацията/ водопроводи Ц ІІІ 1 в – вътрешни /в рамките на регул./ канализации Ц ІІІ 1 г 2/ във фаза РП – външни /извънселищни/ водопроводи Ц ІІІ 2 а – външни /извънселищни/ канализации Ц ІІІ 2 б – вътрешни /в рамките на регулацията/ водопроводи Ц ІІІ 2 в – вътрешни /в рамките на регул./ канализации Ц ІІІ 2 г ІV.Проектиране на водохващания, с предхождащи хидрогеоложки проичвания и хидрогеоложки доклади – само във фаза РП / вкл. ХГП и ХГД / –водохващане от реки Ц ІV 1 –водохващане посредством каптиране Ц ІV 2 –водохващане посредством линейни дренажи Ц ІV 3 –водохващане посредством площни дренажи Ц ІV 4 За всяка от позициите да се посочи формула Ц = Цб + Цв х К с позиции, съобразно формулата от Методика за определяне на размера на възнагражденията за предоставяне на проектантски услуги от инженерите в устройственото планиране и в инвестиционното проектиране (издадена от председателя на V.Проектиране на водоеми и др.обемни съоръжения /облекчителни шахти, черпателни водоеми към ПС и ПХУ и др. - само във фаза РП Да се посочи таблица с позиции, съобразно табл.2 от Методика за определяне на размера на възнагражденията за предоставяне на проектантски услуги от инженерите в устройственото планиране и в инвестиционното проектиране /Глава ІV, Част: Хидротехническа, Хидромелиоративна, Водоснабдяване, Канализация и пречистване на водите Раздел 2 т.3 – 3.1. и 3.2./ - Ц V Средноаритметичната стойност от таблицата да формира Ц Общата оценка на Ц общо ще бъде формирана по следния начин: Ц І = (Ц І 1 а + Ц І 1 б + Ц І 2 а + Ц І 2 б) / 4 Ц ІІ = (Ц ІІ 1 а + Ц ІІ 1 б + Ц ІІ 1 в + Ц ІІ 1 г + Ц ІІ 2 а + Ц ІІ 2 б + Ц ІІ 2 в + Ц ІІ 2 г) / 8 Ц ІІІ = (Ц ІІІ 1 а + Ц ІІІ 1 б + Ц ІІІ 1 в + Ц ІІІ 1 г + Ц ІІІ 2 а + Ц ІІІ 2 б + Ц ІІІ 2 в + Ц ІІІ 2 г) / 8 Ц ІV = Ц ІV 1 + Ц ІV 2 + Ц ІV 3 + Ц ІV 4 Ц V Ц общо = Ц 1 + Ц ІІ х 0.5 + Ц ІІІ + Ц ІV х 0.5 + Ц V /лв./ Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа в ЦУ “В и К” ЕООД– гр. Стара Загора, ул. “Христо Ботев” №62 в стая №15. Преди да я получат лицата имат право да я разгледат на място.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ