02538-2013-0429

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091583

Апелативна специализирана прокуратура, ул. "Черковна" № 90, За: Доротея Монова, Република България 1505, София, Тел.: 02 9488270; 02 9488246; 02 9488242, E-mail: asp@prb.bg, Факс: 02 8437606

Място/места за контакт: Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. "Черковна" № 90

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/asp/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/asp/bg/Public_procurement.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/asp/bg/Public_procurement.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предоставянето на услугата - извършване на профилактични медицински прегледи - да се осъществява на място, в сградата на Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. "Черковна" № 90.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената порчъка е с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура". Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на КТ, ЗЗБУТ, Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медициснки прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3/1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина. Предложените услуги от участника трябва напълно да отговоарят на техническата спецификация. Видовете медицински прегледи и изследвания, които кандидатите за участие следва да предложат и да имат възможност да извършат, са: 1.1. Преглед от офтамолог - с изследване на зрителна острота и рефракция за регистриране на болести на окото и придатъците му. 1.2. Преглед от терапевт - със снемане на анамнеза и общ здравен статус; извършване и разчитане на електрокардиограма за регистриране на болести на кръвообращението; измерване на кръвно налягане и пулс. 1.3. Ултразвукова диагностика /ехография/ на: коремни органи /черен дроб, задстомашна жлеза, жлъчен мехур, далак, бъбреци, пикочен мехур/, млечни жлези - при жените. 1.4. Лабораторни изследвания - пълна кръвна картина; кръвна захар; холестерол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85120000, 85110000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за извънболнична лекарска помощ
Услуги на лечебни заведения за болнична помощ и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за персонала на Апелативна специализирана прокуратура и обхваща обща щатна численост на АСП - 32 /тридесет и две/ щатни бройки към датата на Решението за откриване на процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
928 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката и e както следва: 9,28 лв. /девет лева и двадесет и осем стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) Парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна специализирана прокуратурата: РАЙФАЙЗЕНБАНК ЕАД, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 69 RZBB91553320051101. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на Решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) Безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци, е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложител. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от Възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% /три процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) Парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна специализирана прокуратурата: РАЙФАЙЗЕНБАНК ЕАД, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 69 RZBB91553320051101. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на Изпълнител на поръчката. б) Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 /тридесет/ дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, с платежно нареждане, в български лева. Възложителят заплаща стойността на действителния брой извършени прегледи на персонала на Апелативна специализирана прокуратура. Плащането ще се извършва по единични цени за отделните дейности след представяне на фактура, придружена с протоколи за приемане на извършената работа, подписани от представителите на Възложителя и Изпълнителя. Протоколите удостоверяват броя на прегледаните служители от Апелативна специализирана прокуратура и вида на прегледите.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от Възложителя обща щатна численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Общи изисквания В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-3, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Специфични изисквания Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична (съгласно чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения) или болнична помощ (съгласно чл. 46, ал. 1 и ал. 2 от ЗЛЗ). Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. За целта се предоставят заверени копия от документи, съгласно Раздели ІІ и ІІІ от Закона за лечебните заведения, а именно: а/ Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ. б/ Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и 2 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците, през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да са реализирали общ оборот, от който оборот от услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката – не по-малко от два пъти от прогнозната стойност на поръчката. Прогнозната стойност на поръчката е 928,00 лв. /деветстотин двадесет и осем лева/ без включен ДДС. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението за обществената поръчка: Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните три години (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) два пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 2.1).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът трябва да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните три години (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.), два пъти от прогнозната стойност на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум три договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката. За целта, участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представят за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяването на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. Участникът трябва да разполага с екип от следните специалисти: офталмолог; лекар по вътрешни болести; рентгенолог, притежаващ удостоверение за ултразвукова диагностика и лаборант. Участниците следва да имат техническа възможност за изпълнение на поръчката, като същите следва да разполагат и с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Апелативна специализирана прокуратура. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните три години участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, включително стойности, дати и контрагенти, придружени от съответстващите препоръки за добро изпълнение (Декларация, съгласно образец - Приложение № 2.2). Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите (Приложение № 2.3), като за същите представи заверени копия от документи (дипломи за придобита медицинска специалност), удостоверяващи необходимото образование и професионалната им квалификация, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място, в сградата на Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. „Черковна“ № 90, участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. За целта следва да се представи декларация (свободен текст), която да удостоверява, че участникът разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място, в сградата на Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. „Черковна“ № 90.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична (съгласно чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения) или болнична помощ (съгласно чл. 46, ал. 1 и ал. 2 от ЗЛЗ). Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. За целта се предоставят заверени копия от документи, съгласно Раздели ІІ и ІІІ от Закона за лечебните заведения, а именно: а/ Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ. б/ Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и 2 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Черковна" № 90, Заседателна зала на Апелативна специализирана прокуратура

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ