02538-2013-0429
Технически редакции | ||
09.12.2013 15:58 ч. : | 09/12/2013 15:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.12.2013 15:58 ч. : | 09/12/2013 15:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Апелативна специализирана прокуратура, ул. "Черковна" № 90, За: Доротея Монова, Република България 1505, София, Тел.: 02 9488270; 02 9488246; 02 9488242, E-mail: asp@prb.bg, Факс: 02 8437606
Място/места за контакт: Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. "Черковна" № 90Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/asp/bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/asp/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/asp/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената порчъка е с предмет "Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура". Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на КТ, ЗЗБУТ, Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медициснки прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3/1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина. Предложените услуги от участника трябва напълно да отговоарят на техническата спецификация. Видовете медицински прегледи и изследвания, които кандидатите за участие следва да предложат и да имат възможност да извършат, са: 1.1. Преглед от офтамолог - с изследване на зрителна острота и рефракция за регистриране на болести на окото и придатъците му. 1.2. Преглед от терапевт - със снемане на анамнеза и общ здравен статус; извършване и разчитане на електрокардиограма за регистриране на болести на кръвообращението; измерване на кръвно налягане и пулс. 1.3. Ултразвукова диагностика /ехография/ на: коремни органи /черен дроб, задстомашна жлеза, жлъчен мехур, далак, бъбреци, пикочен мехур/, млечни жлези - при жените. 1.4. Лабораторни изследвания - пълна кръвна картина; кръвна захар; холестерол.
85120000, 85110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за персонала на Апелативна специализирана прокуратура и обхваща обща щатна численост на АСП - 32 /тридесет и две/ щатни бройки към датата на Решението за откриване на процедурата.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката и e както следва: 9,28 лв. /девет лева и двадесет и осем стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) Парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна специализирана прокуратурата: РАЙФАЙЗЕНБАНК ЕАД, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 69 RZBB91553320051101. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на Решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) Безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци, е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложител. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от Възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% /три процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) Парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна специализирана прокуратурата: РАЙФАЙЗЕНБАНК ЕАД, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 69 RZBB91553320051101. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на Изпълнител на поръчката. б) Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 /тридесет/ дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Плащането се извършва по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, с платежно нареждане, в български лева. Възложителят заплаща стойността на действителния брой извършени прегледи на персонала на Апелативна специализирана прокуратура. Плащането ще се извършва по единични цени за отделните дейности след представяне на фактура, придружена с протоколи за приемане на извършената работа, подписани от представителите на Възложителя и Изпълнителя. Протоколите удостоверяват броя на прегледаните служители от Апелативна специализирана прокуратура и вида на прегледите.
ДА
Посочената от Възложителя обща щатна численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени.
Общи изисквания В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-3, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Специфични изисквания Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична (съгласно чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения) или болнична помощ (съгласно чл. 46, ал. 1 и ал. 2 от ЗЛЗ). Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. За целта се предоставят заверени копия от документи, съгласно Раздели ІІ и ІІІ от Закона за лечебните заведения, а именно: а/ Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ. б/ Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и 2 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.
Участниците, през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да са реализирали общ оборот, от който оборот от услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката – не по-малко от два пъти от прогнозната стойност на поръчката. Прогнозната стойност на поръчката е 928,00 лв. /деветстотин двадесет и осем лева/ без включен ДДС. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението за обществената поръчка: Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните три години (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) два пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 2.1).
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът трябва да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните три години (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.), два пъти от прогнозната стойност на поръчката.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум три договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката. За целта, участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представят за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация за осъществяването на медицинските прегледи и лабораторните изследвания. Участникът трябва да разполага с екип от следните специалисти: офталмолог; лекар по вътрешни болести; рентгенолог, притежаващ удостоверение за ултразвукова диагностика и лаборант. Участниците следва да имат техническа възможност за изпълнение на поръчката, като същите следва да разполагат и с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Апелативна специализирана прокуратура. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката при условие, че докаже, че ще има на разположение тези ресурси.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните три години участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, включително стойности, дати и контрагенти, придружени от съответстващите препоръки за добро изпълнение (Декларация, съгласно образец - Приложение № 2.2). Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите (Приложение № 2.3), като за същите представи заверени копия от документи (дипломи за придобита медицинска специалност), удостоверяващи необходимото образование и професионалната им квалификация, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място, в сградата на Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. „Черковна“ № 90, участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. За целта следва да се представи декларация (свободен текст), която да удостоверява, че участникът разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място, в сградата на Апелативна специализирана прокуратура, гр. София, ул. „Черковна“ № 90.
ДА
Участници в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична (съгласно чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения) или болнична помощ (съгласно чл. 46, ал. 1 и ал. 2 от ЗЛЗ). Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. За целта се предоставят заверени копия от документи, съгласно Раздели ІІ и ІІІ от Закона за лечебните заведения, а именно: а/ Заверено копие от Удостоверение за извършване на лечебната дейност по чл. 40, ал. 9 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в поръчката са лечебните заведенията за извънболнична помощ. б/ Заверено копие от Разрешение за осъществяване на лечебна дейност по чл. 46, ал. 1 и 2 от Закона за лечебните заведения – представя се, в случай че участниците в процедурата са лечебните заведения за болнична помощ.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. София, ул. "Черковна" № 90, Заседателна зала на Апелативна специализирана прокуратура
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.12.2013 г.