Версия за печат

00165-2013-0041

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Антоанета Гиргинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217759, Факс: 02 9217656

Място/места за контакт: дирекция "Висше образование"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/news-home/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на холограмни саморазрушаващи се стикери за дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработване на холограмни саморазрушаващи се стикери за дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование, които съгласно чл. 4, ал. 4 от Наредба за държавните изисквания към съдържанието на oсновните документи, издавани от висшите училища, са задължителен реквизит на дипломите за висше образование

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79820000, 79800000

Описание:

Услуги, свързани с печатането
Печатни и други, свързани с печата услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на заявките е в зависимост от броят студенти, завършили обучението си във висшите училища в страната през периода на изпълнение на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Гаранцията за участие е в размер на 2 000 /две хиляди/ лв., като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Изработване на холограмни саморазрушаващи се стикери за дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование”; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранциите за участие се освобождават по реда и при условията на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение: Гаранция за изпълнение е 2 % от прогнозната стойност на договора – 4 800 /четири хиляди и осемстотин/ лв. която се представя преди сключването му, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от държавния бюджет. Плащане: по банков път, в български лева, по ред и при условия посочени в проекта на договор, които е приложение към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да се представи в запечатан плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и актуален факс и електронен адрес, както следва: Наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и следното означение: За участие в открита процедура за сключване на договор с предмет: „Изработване на холограмни саморазрушаващи се стикери за дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование”. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1. копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е представен ЕИК участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод; 1.2. документ за внесена гаранция за участие; 1.3. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 1.4. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 1.5. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 букви от "а" до "д" от ЗОП; 1.6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1 , 3 и 5 от ЗОП; 1.7. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.8. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.9. административна справка по образец; 1.10. декларация за приемане на условията в проекта на договор, попълнена съгласно образеца от документацията; 1.11. друга информация посочена в документацията за участие; 1.12. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.13. оферта, попълнена съгласно образеца от документацията. * При участие на обединение/сдружение в процедурата, образецът се попълва за обединението/сдружението като цяло (не и за отделните членове в него) и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението/сдружението, съгласно споразумението. 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: 2.1. техническо предложение за изпълнение на поръчката, попълнено съгласно образеца от документацията; 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, следва да съдържа: 3.1. ценово предложение, попълнено съгласно образеца от документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и годишните му финансови отчети са обявени в търговския регистър, отчетите могат да не се представят към офертата. 2. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери), за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълнена съгласно образеца от документацията. Специални изисквания: Подизпълнители: - Участникът в откритата процедура трябва да представи документите посочени в т.1 и т.2., съобразно вида и дела на участие на съответния подизпълнител. Обединения /Сдружения/: - Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, изпълнението на критериите за подбор се прилагат към обединението участник. Документите по т.1 и т.2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да е реализирал оборот, сходен с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери), в размер на минимум 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС общо за предходни три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на договори, сходни с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери), които участникът е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, попълнена съгласно образеца от документация, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя препоръки /референции/ за добро изпълнение на поне два договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка (отпечатване на холограмни стикери), съдържащи положителна оценка на възложителите относно качеството на извършените услуги. 2. копие от сертификата за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. 3. справка за техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, попълнена съгласно образеца от документацията. Специални изисквания: Подизпълнители: - Участникът в откритата процедура трябва да представи документите, посочени в т.1, т.2 и т.3, съобразно вида и дела на участие на съответния подизпълнител. Обединение /Сдружения/ Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, документите за доказване изпълнението на критерия за подбор по т.1, т.2 и т.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие, с изключение на сертификат за въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен), който следва да се представи за всеки член на обединението.
Минимални изисквания: 1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил успешно не по-малко от 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка (отпечатване на холограмни стикери), и за изпълнението им да разполага с положителни референции от възложителите. 2. Участникът трябва да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. 3. Участникът трябва да разполага със собственото и/или наето оборудване, необходимо за изпълнение на услугата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изработването на „Матрица-оригинал”; тежест: 20
Показател: Цена за изработването на 1 брой стикер; тежест: 50
Показател: Срок за изработване на „Матрица-оригинал”; тежест: 10
Показател: Срок за изработване на нова „Матрица-оригинал”; тежест: 10
Показател: Срок за изработване и доставка на заявените стикери; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.12.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с несопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията е качена на сайта на Министерството на образованието и науката в раздел "Профил на купувача" от където може да бъде изтеглена. 2.Всяко лице, което желае да получи утвърдения със Заповед № РД 09-894/07.08.2013 г. на министъра на образованието и науката сборен проект на графично оформление и съдържание на холограмен стикер трябва да изпрати писмено искане за това до възложителя, на адрес: гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А, МОН или на факс 02 2917656, като посочи адрес, на който да му бъде изпратен с обратна разписка сборния проект или да заяви желание негов представител да получи сборния проект срещу подпис в сградата на Министерството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ