03693-2013-0001
Технически редакции | ||
22.11.2013 15:04 ч. : | 22/11/2013 15:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.11.2013 15:04 ч. : | 22/11/2013 15:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДЗЗД "Бизнес инкубатор - Бургас" (Гражданско дружество между Община Бургас и Областна администрация Бургас), пл. "Царица Йоанна" № 2, За: Жана Колева, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 907259; 056 907272, E-mail: j.koleva@burgas.bg, Факс: 056 907259
Място/места за контакт: ДЗЗД "Бизнес инкубатор - Бургас"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.business-burgas.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.business-burgas.com/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Обществени услуги
Друг: Повишаване конкурентоспособността и устойчивото развитие в регионален план
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка и монтаж на цялостно обзавеждане и оборудване за сграда, недвижима културна ценност, намираща се на ул. "Княз Александър Батенберг", гр. Бургас
Възлагане на обществена поръчка
С договора се предвижда доставка, монтаж, където и когато е необходимо и гаранционно обслужване на цялостно оборудване и обзавеждане, необходимо за финкциониране на Бизнес инкубатор Бургас в сграда, недвижима културна ценност, намираща се на ул. ”Княз Александър Батенберг”, гр. Бургас.
30230000, 48000000, 30123000, 42964000, 39130000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
№ Наименование на актива Количество Сутерен Оборудване административни офиси - 3 бр. 1 Офис бюро 5 2 Офис стол 5 3 Посетителски стол 6 4 Шкаф етажерка 5 5 Модулни контейнери 5 6 Компютърна конфигурация с монитор 5 7 Мултифункционално устройство 3 8 Телефон/ факс 3 9 Закачалка за дрехи 3 Оборудване Рекреационно пространство 10 Маси 8 11 стол 32 Оборудване архивни помещения 12 Стелажи 6 13 Метални архивни шкафове 3 Първи етаж Оборудване офис помещения 2 бр. 14 Офис бюро 4 15 Офис стол 4 16 Посетителски стол 4 17 Шкаф етажерка 4 18 Модулни контейнери 4 19 Компютърна конфигурация с монитор 4 20 Мултифункционално устройство 2 21 Телефон/ факс 2 22 Закачалка за дрехи 2 Оборудване Конферентна зала 23 Конферентни столове 40 24 Лекторска маса катедра 1 25 Прожекционна маса 1 26 Закачалка за дрехи 2 27 Модулни маси 40 28 Екран 1 29 Мултимедиен проектор 1 30 Преносим компютър 1 31 Цифрова система за симултанен превод 1 Оборудване Мултимедийна зала 32 Модулни маси 16 33 Столове конферентни 16 34 Компютърна конфигурация с монитор 15 35 LCD екран 1 36 Прожекционна маса 1 37 Преносим компютър 1 38 Закачалка за дрехи 1 Втори етаж Оборудване офис помещения 4 бр. 39 Офис бюро 8 40 Офис стол 8 41 Посетителски стол 4 42 Шкаф етажерка 8 43 Модулни контейнери 8 44 Компютърна конфигурация с монитор 8 45 Мултифункционално устройство 4 46 Телефон/ факс 4 47 Закачалка за дрехи 4 Оборудване интерактивно пространство 48 LCD екран 2 49 Преносим компютър 1 50 Прожекционна маса 2 51 Дисплеи с движещ се постер 4 52 Панелна система за изложения 3 53 Quick fix стена 1 54 Стелажи за брошури 2 55 Стелажи за брошури 2 Подпокривно пространство Оборудване презентационна зала 56 Столове конферентни 30 57 Мултимедиен проектор 1 58 Екран 1 59 Закачалка за дрехи 1
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 860 лв. (осемстотин и шестдесет лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG95 SOMB 9130 1053 6303 01; BIC: SOMBBGSF; Банка: Общинска Банка АД – клон Бургас. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка - в срок до 60 (шестдесет) дни след изтичане на срока по чл. 2, ал. 5 от договора, освен ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 215 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите; при банкова гаранция за изпълнение – до 60 (шестдесет) дни след изтичане на гаранционния срок по договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане, ако реши да ползва такова. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50 % от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, а именно до 60 %, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
- Право на авансово плащане до 60 % от цената по договора, което се заплаща в срок до 15 (петнадесет) дни след представяне на фактура и гаранция за авансовото плащане. - Окончателното плащане в размер до пълната сума по договора, която се заплаща в срок до 15 (петнадесет) дни след представяне на приемо-предавателен протокол за изпълнение предмета на договора и оригинална фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с доставки на оборудване и обзавеждане, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
ул. "Александровска" № 26, град Бургас
Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
По проект на Дружество по ЗЗД „Бизнес инкубатор – Бургас“: „Създаване и развитие на Бизнес инкубатор - Бургас”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013 г.”, Процедура: BG161PO003-2.2.01 „Подкрепа за създаване и развитие на бизнес инкубатори”, Приоритетна ос 2: „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда“, Област на въздействие 2.2: „Създаване на инфраструктура в подкрепа на бизнеса“, Операция 2.2.2: „Създаване на регионални бизнес инкубатори“
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
22.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ