00418-2013-0035
Технически редакции | ||
21.11.2013 16:02 ч. : | 21/11/2013 15:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.11.2013 16:02 ч. : | 21/11/2013 15:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.11.2013 16:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Дупница:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Дупница, пл. "Свобода" 1, За: г-жа Олга Китанова -зам. кмет "Стопански дейности", РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59211, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257
Място/места за контакт: на горепосочения адресИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dupnitsa.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.dupnitsa.bg/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Извършване на допълнителни строително-монтажни работи /СМР/ с предмет “Рехабилитация и текущ ремонт на асфалтова настилка на междуселищната пътна мрежа в Община Дупница”
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
През месец март 2013 година Община Дупница е провела процедура по ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Рехабилитация и текущ ремонт на асфалтова настилка на междуселищната пътна мрежа в Община Дупница”, открита с Решение № 384 от 25.03.2013 г. на Кмета на Община Дупница и с уникален номер на процедурата № 00418-2013-0004, след която с Решение на възложителя се обяви изпълнителят на поръчката и се сключи договор, за което беше изпратена информация до АОП. В хода на изпълнение на предвидените и включени в количествено стойностната сметка работи за изпълнение с обект асфалтова настилка на междуселищната пътна мрежа в Община Дупница, се констатира необходимостта от извършване на допълнителни количества СМР за рехабилитация и текущ ремонт на междуселищната пътна мрежа на Община Дупница, появили се вследствие на непредвидени обстоятелства, чието възлагане на друго лице, различно от изпълнителя на основната поръчка, би създало сериозни затруднения за извършването както на тях, така и на СМР на обекта по основната поръчка. Освен това считам, че същите не могат технически да се Като "непредвидено обстоятелство", в съответствие с дефиницията на понятието съгласно Допълнителни разпоредби към ЗОП /т.14б/, се приемат обстоятелствата, свързани с възникване на допълнителни СМР, които не са могли да бъдат и не са предвидени с първоначалния договор и са възникнали след сключването му, независимо от волята на страните, които не са могли да бъдат предвидени и правят невъзможно изпълнението при договорените условия. Това обуславя необходимостта от възлагане на допълнително строителство на същия изпълнител, тъй като то не може да бъде технически разделено от предмета на основния договор и е съществено необходимо за цялостното изпълнение на договор. В процеса на изпълнение на строителството след проведена открита процедура по ЗОП с предмет:“Рехабилитация и текущ ремонт на асфалтова настилка на междуселищната пътна мрежа в Община Дупница” се появи необходимост от изпълнение на допълнителни видове СМР без изпълнението на които, не може да се реализират целите на договора. Допълнителните СМР, не-попадащи в обхвата на количествено-стойностната сметка по основния договор, могат да се групират в следните категории за обекти “Ремонт на общински път KNL 1062-/III-6204/ - Дупница – Ресилово /Самораново- Почивна станция с. Самораново”: а) Изкърпване на дупки, включително оформяне и почистване с дебелина 4 см. с количество – 620.00 м2, описани в Обобщена таблица на количествата СМР и предварителната строителна стойност на същите, приложение към настоящото становище б) Изкърпване на дупки, включително оформяне и почистване с дебелина 6 см. с количество – 190.00 м2, описани в Обобщена таблица на количествата СМР и предварителната строителна стойност на същите, приложение към настоящото становище в) Изкърпване на дупки, включително оформяне и почистване с дебелина 8 см. с количество – 80.00 м2, описани в Обобщена таблица на количествата СМР и предварителната строителна стойност на същите, приложение към настоящото становище. “Ремонт на общински път KNL 2050-/I-1 – Долна Диканя – Дупница/ Тополница – Яхиново /1051/”: а) Изкърпване на дупки, включително оформяне и почистване с дебелина 4 см. с количество – 591.60 м2, описани в Обобщена таблица на количествата СМР и предварителната строителна стойност на същите, приложение към настоящото становище. б) Изкърпване на дупки, включително оформяне и почистване с дебелина 6 см. с количество – 170.00 м2, описани в Обобщена таблица на количествата СМР и предварителната строителна стойност на същите, приложение към настоящото становище. в) Изкърпване на дупки, включително оформяне и почистване с дебелина 8 см. с количество – 80.00 м2, описани в Обобщена таблица на количествата СМР и предварителната строителна стойност на същите, приложение към настоящото становище. ........ ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
“Мегаинвест - холд “ ЕООД ЕИК 109514979, ул. "Самоковско шосе" № 38, гр.Дупница
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка и документацията
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Както бе упоменато по-горе през месец март 2013 година Община Дупница е провела процедура по ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Рехабилитация и текущ ремонт на асфалтова настилка на междуселищната пътна мрежа в Община Дупница”, открита с Решение № 384 от 25.03.2013 г. на Кмета на Община Дупница и с уникален номер на процедурата № 00418-2013-0004, след която с Решение на възложителя се обяви изпълнителят на поръчката и се сключи договор, за което беше изпратена информация до АОП. Съгласно Раздел II чл. 1 от от визирания Договор (сключен в резултат на проведената порецедура за възлагане на обществена поръчка), срокът на договора започва да тече от датата на подписването му от страна на възложителя и обхваща периода до 31.12.2013 г., следователно е налице действащ основен договор за СМР. Общата стойност на допълнителните видове и количества СМР не е повече от 50 на сто от стойността на основната поръчка. (предварителна КСС на стойност 30 226.38 лв. без ДДС, което е значително по- ниска стойност от половината от стойността на основната поръчка). В АОП е изпратена информация за сключен договор със “Мегаинвест холд” ЕООД на стойност 96 524.26 лева без ДДС. Настоящите мотиви са съобразени с Методическите указания на АОП, както и с практиката на Агенцията по осъществяване на предварителен контрол на основание чл. 19, ал. 2, т. 24 от ЗОП.
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
21.11.2013 г.
Възложител