00874-2013-0005
Технически редакции | ||
14.11.2013 14:18 ч. : | 14/11/2013 14:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.11.2013 14:18 ч. : | 14/11/2013 14:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ветрино: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ветрино, ул. "Г. С. Раковски" 24, За: Мария Пенчева - гл. специалист в отдел "МИРЕ", Република България 9220, с. Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vetrino.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vetrino.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
СМР за обект „Благоустрояване на населените места в община Ветрино” по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”, съгласно договор № 03/322/00799 от 14.12.2012 г.”
Възлагане на обществена поръчка
Предвидените за ремонт площи се намират в регулацията на селата Ветрино, Момчилово, Габърница, Невша, Белоградец, Доброплодно, Неофит Рилски и Млада Гвардия в община Ветрино, област Варна в най-оживените части на тези села. Целта на проекта е да даде техническо решение за ремонта на съществуващите тротоари и площади в селата Ветрино, Момчилово, Габърница, Невша, Белоградец, Доброплодно, Неофит Рилски и Млада Гвардия. Предложеното устройствено решение трябва да създаде естетически и рекреационни пространства, също така и функционалност и комфорт на обитаване. Обхватът и основните параметри, както и видовете дейности на обществената поръчка с предмет СМР за обект „Благоустрояване на населените места в община Ветрино”, по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”, съгласно договор № 03/322/00799 от 14.12.2012 г.”, са подробно описани от Възложителя в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация за изпълнение на обществената поръчка.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общото количество на заложените видове работи е подробно описана в техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация. Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на: 1 364 824.00 лв. без ДДС (един милион триста шестдесет и четири хиляди осемстотин двадесет и четири лева), от които: - 1 299 834.00 лв. (един милион двеста деветдесет и девет хиляди осемстотин тридесет и четири лева) без ДДС, стойност на предвидените СМР и - 64 990.00 лв. (шестдесет и четири хиляди деветстотин и деветдесет лева) без ДДС представляващи 5 % непредвидени разходи върху стойността на строително-монтажните работи. Непредвидените разходи са в максимално допустим размер на 5 % съгласно чл. 21, ал. 1, т. 1, б. „б“ от Наредба № 24. При подготовката на своята ценова оферта, участниците следва да се съобразяват с горепосочените прогнозни стойности. При всички случаи, стойността на непредвидените работи не следва да надвишава 5 % от стойността, предложена за изпълнение на строително-монтажните работи.
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За да бъде допуснат до разглеждане, Участникът трябва да представи в офертата си гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на 13 648.00 лв. (тринадесет хиляди шестстотин четиридесет и осем лева), представляващ 1 % от прогнозната стойност на договора, които се депозират по сметка на възложителя, както следва: :IBAN: BG06IORT73773300743703;BIC:IORTBGSF;Банка: "Инвестбанк" АД - клон Варна;Адрес: ул."Любен Каравелов"№ 7, гр.Варна;или се представят под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение № 17 съгласно документацията за обществена поръчка.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата и да е записано, че се отнася за настоящата обществена поръчка.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедурата обжалва решението, с което се обявяват резултатите от решението за определяне на изпълнител.Възложителят освобождава гаранциите за участие на:1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без включен ДДС.Гаранцията може да се внесе по следната банкова сметка на Възложителя:IBAN: BG06IORT73773300743703;BIC:IORTBGSF;Банка: "Инвестбанк" АД - клон Варна;Адрес: ул."Любен Каравелов"№ 7, гр.Варна.или да се представи под формата на банкова гаранция по избор от страна на определеният за изпълнител на обществената поръчка, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №24, съгласно документацията за обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение следва да се представи преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема, със срок на валидност – най-малко 90 календарни дни след срока за изпълнение на поръчката, предложен от изпълнителя в полза на община Ветрино.Условията, при които гаранцията се задържа и освобождава, се определят в договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане под формата на банкова гаранция по образец /Приложение № 17А/ или Запис на заповед /Приложение № 17Б/ в размер до 30 % от стойността на договора.Условията и сроковете за усвояване/реализиране и освобождаване на гаранцията за авансово плащане се определят в договора за възлагане на обществената поръчка.
Проект „Благоустрояване на населените места в община Ветрино“ в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от “Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 03/322/00799 от 14.12.2012 г. сключен между Община Ветрино и Държавен фонд „Земеделие”. Авансово плащане – до 30 % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на откриване на строителна площадка с подписване от всички надлежни страни на протокол обр. 2 от НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед. а) Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. б) Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на стойността на аванса, срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя, след изрично писмено поискване от страна на Изпълнителя за връщане на гаранцията за авансово плащане/запис на заповед. Окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след получаване на окончателното плащане по Договор № 03/322/00799 от 14.2.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) за обект „Благоустрояване на населените места в община Ветрино“, и след подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура.
Възложителят не поставя условие за създаване на ЮЛ.Участие на обединение / консорциум.Участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка.Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани от нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: 1. всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; 2. определен е представляващият обединението / консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението / консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; 3. представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 4. срокът на обединението/консорциума да е най – малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 5. всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора - не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако:в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени по-горе или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица е определено за изпълнител на обществената поръчка, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Едно и също физическо или юридическо лице няма право да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата самостоятелно и в обединение. Установяването на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП, Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;обявен в несъстоятелност; в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП, Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 2. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;е лишен от правото да упражнява търговска дейност или други дейности, свързани пряко или косвено с предмета на поръчката съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община (към общината по регистрацията на участника), установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;Не могат да участват в процедура за възлагане на обществени поръчки участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, а именно: при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата от 15 лева с ДДС може да се заплати в брой, на касата на "Информационен център за обслужване на граждани", находящ се в сградата на община Ветрино, всеки работен ден ден от 8.30 - 12.00 часа и от 12.30 -16.30 часа или по банков път. В случай на закупуване на документацията по банков път, се извършва превод по следната банкова сметка на Община Ветрино: IBAN: BG78IORT73778400805400, BIC: IORTBGSF, Банка: "Инвестбанк" АД - клон Варна, Код за плащане: 447000
Български
180
Заседателна зала на община Ветрино
При отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в конкурса или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Благоустрояване на населените места в община Ветрино“ – с. Ветрино в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от “Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 03/322/00799 от 14.12.2012 г. сключен между Община Ветрино и Държавен фонд „Земеделие”.
Продължение от Раздел III.2.1:Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участникът е обединение /консорциум) – (по образец, Приложение № 18);Декларация с описание на мерките за опазване на околната среда, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 11 от ЗОП, (по образец, Приложение № 19);Декларация за конфинденцалност - Приложение № 20; 20. Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор към настоящата документация, (по образец, Приложение № 21);2.Заверено копие от Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпъление на строежи IV-та категория, която му позволява извършването на строителни работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице – еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписване на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен (Към удостоверението се представя и заверено копие от талон – приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност).Проект на договор, (по образец, Приложение № 22) Плик 2:Техническо предложение за изпълнение на поръчката (оригинал) - попълва се, подписва се и се подпечатва. Предложението следва да бъде изготвено съгласно образеца в Приложение № 23; Плик 3:Ценовото предложение по образец - Приложение № 24;Количествено - стойностна сметка - Приложение №25 с приложени към нея анализи за образуване на еденичните цени.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, ал. 6 и сл. от ЗОП
14.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ