Версия за печат

00160-2013-0013

BG-Вълчи дол:

РЕШЕНИЕ

Номер: 1039 от 11.11.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Вълчи дол, гр. Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1, За: Бисер Димитров, Теодора Димитрова, Р България 9280, Вълчи дол, Тел.: 05131 3502, E-mail: oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Място/места за контакт: гр. Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://valchidol-bg.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.4 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Строителство
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Ремонт на сгради публична общинска собственост: - покрив на училищен стол на ОУ "Св. Иван Рилски" - с. Червенци; - покрив на физкултурен салон на ОУ "Св. Иван Рилски" - с. Червенци; - покрив на ОУ "Васил Левски" - с. Михалич; - покрив на корпус "Б" на СОУ "Васил Левски" - гр. Вълчи дол; - подпорна стена на читалище "Зора" - с. Караманите;

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет (МКВПМС) предоставя средства от резерва за непредвидени и НЕОТЛОЖНИ разходи по чл.1, ал.2, т.4.2 на Закона за държавния бюджет за 2013г., за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последици от бедствия. С решение № 6/15.10.2013г. са отпуснати средства за следните обекти общинска собственост: покрив на училищен стол на ОУ "Св. Иван Рилски" - с. Червенци; покрив на ОУ "Васил Левски" - с. Михалич; покрив на корпус "Б" на СОУ "Васил Левски" - гр. Вълчи дол; подпорна стена на читалище "Зора" - с. Караманите;Обектите за които Междуведомствената комисия взема решение да бъдат възстановени са обекти с приоритетно значение за живота и здравето на населението, както и за опазване на имуществото му. Част от работата на тази комисия е именно да разграничи обектите, които спешно се нуждаят от възстановителни работи, от други обекти, които биха могли да бъдат включени в т. нар. планови дейности. Това е така, тъй като общественият интерес от извършване на определени дейности в тези случаи надделява над общите правила за избор на изпълнители на обществени поръчки.Този принцип е заложен и в разпоредбата на чл. 90, ал.1 ,т.4 от ЗОП. Практически наличието на тази хипотеза се преценява още към момента на вземане на решение от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане. Тя отпуска средства при констатация за наличието й. Дейностите, предвидени за извършване на обектите, посочени в настоящата заповед са във всички случаи спешни и неотложни. Поради предстоящия зимен сезон, характерен за общината със значителни и сериозни снегонавявания и свързаните с това снеготопения е небходимо за се вземат спешни мерки за ремонт на сградите общинска собственост. Именно настъпващия зимен сезон налага да се вземат спешни мерки за възстановяване на покривите на училищните сгради. Не предприемането на адекватни мерки представлява реална заплаха както за учащите се в сградите, така и за обслужващия персонал, т.к. е възможно водата да проникне и в ел. инсталацията.От гореизложеното и от визираното в разпоредбата на чл. 90, ал.1, т.4 от ЗОП е видно, че настоящата процедура следва да бъде стартирана чрез договаряне без обявление.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

"РИС" ООД - гр. Варна, ул. "Марин Дринов" № 42, управител-Слав Славов

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9804070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Прилагаме доказателства за спешна необходимост от възлагането на настоящата поръчка по реда на чл. 90, ал.1, т.4 от ЗОП - снимков материал.


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.11.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Пенка Димитрова Йорданова
Длъжност: Кмет на Община Вълчи дол