02538-2013-0332
Технически редакции | ||
06.11.2013 14:55 ч. : | 06/11/2013 14:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2013 14:55 ч. : | 06/11/2013 14:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Апелативна прокуратура гр.Пловдив, пл. "Съединение" №3, За: Дафинка Димитрова Герджикова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 600401, E-mail: apelprok@plv.prb.bg , sad_admin_ap@plv.prb.bg, Факс: 032 600490
Място/места за контакт: гр.Пловдив, пл. "Съединение" №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/applovdiv/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/applovdiv/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/applovdiv/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна прокуратура-гр.Пловдив.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Апелативна прокуратура- гр. Пловдив. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности, свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на КТ, ЗЗБУТ, Наредба № 3 от 28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08 2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3/1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подробно описани в документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката и e както следва: 6,41 лева (шест лева и четиридесет и една стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна прокуратура-гр.Пловдив: Банка УниКредит БУЛБАНК АД, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG29 UNCR 7000 3311 9721 07. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни, след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна прокуратура-гр.Пловдив: Банка УниКредит БУЛБАНК АД, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG29 UNCR 7000 3311 9721 07. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична или болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги. За целта се предоставят заверени копия от документи съгласно раздели ІІ и ІІІ от Закона за лечебните заведения, подробно описани в документацията.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010г., 2011г. и 2012г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. (Приложение №2.1 от документацията).
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три) години - (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и контрагенти, придружени от съответстващите препоръки за добро изпълнение. (Декларация, съгласно образец-Приложение № 2.2 от документацията). 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари-специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката, да се представи Декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът може да подсигури и ще ползва нужния квалифициран екип от лекари-специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката; 3. Във с минималното изискване на Възложителя – участникът да разполага с преносима апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Апелативна прокуратура – гр. Пловдив, пл. „Съединение” №3, участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси, да се представи Декларация /свободен текст/, която да удостоверява, че участникът разполага с необходимите преносими апаратури и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Апелативна прокуратура-гр. Пловдив.
Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум два договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари - специалисти, с оглед точното и качествено изпълнение на поръчката. Участникът да разполага с необходимите преносими апаратура и оборудване за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Апелативна прокуратура – гр.Пловдив, пл.”Съединение” № 3. Участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр.Пловдив, пл. "Съединение" №3, етаж 2, Зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.11.2013 г.