Версия за печат

00165-2013-0040

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2А, За: Евгения Костадинова, Шенай Мюмюн, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217642, E-mail: sh.myumyun@mon.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Дондуков" 2 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://mon.bg/left_menu/contracts/.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2А, За: Евгения Костадинова, Шенай Мюмюн, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217642, E-mail: sh.myumyun@mon.bg

Място/места за контакт: деловодство, етаж 1, стая № 1

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ОБОРУДВАНЕ С ОФИС ТЕХНИКА НА ЦЕНТРОВЕ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНE

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка, възлагана от Министерството на образованието и науката чрез дирекция „Образователни програми и образователно съдържание“ е: „Оборудване с офис-техника на центрове за кариерно ориентиране“. Настоящата обществена поръчка обхваща доставка и инсталиране на офис-техника за техническо осигуряване на 28 центъра за кариерно ориентиране и на екипа за организация и управление на проект BG051PO001-4.3.02-001 „Система за кариерно ориентиране в училищното образование“. Офис-техниката включва: настолни компютърни конфигурации, преносими компютри, мрежово оборудване, мултимедийни проектори, мултифункционални устройства, принтери, цветно мултифункционално устройство, видеокамера и фотоапарат.По предварително уточнен списък на Възложителя офис-техниката се доставя и инсталира в центровете за кариерно ориентиране и при екипа за управление на проекта, които са ситуирани в следните градове на страната: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София-град, София-област, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30200000, 30230000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на настоящата процедура участниците следва да оферират доставка и инсталиране на следната офис-техника и оборудване: Наименование Количество (брой) 1. Настолна компютърна конфигурация 84 2. Преносим компютър 153 3. Мрежово оборудване: 3.1 Безжичен маршрутизатор (Router) 28 3.2 Kомутатор (LAN Switch) 28 4. Мултимедиен проектор за ЦКО 28 5. Мултифункционално лазерно устройство за ЦКО 28 6. Монохромен лазерен принтер за ЦКО 28 7. Цветно лазерно мултифункционално устройство 1 8. Видеокамера 1 9. Фотоапарат 1

Стойност, без да се включва ДДС
267100 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При подаване на оферта по настоящата обществена поръчка участникът представя гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 2 500 (две хиляди и петстотин) лева. Гаранцията за участие се представя в оригинал в една от следните форми, избрана от участника: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно на гаранцията за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя: БНБ – Централно управление; IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, BIC: BNBGBGSD, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „ОБОРУДВАНЕ С ОФИС-ТЕХНИКА НА ЦЕНТРОВЕ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ” При избор на гаранция за участие – Банкова гаранция, то тя следва да бъде неотменима и безусловна в полза на Министерството на образованието и науката, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато договорът за обществена поръчка се изпълнява на етапи, възложителят може да включи в проекта на договор клауза за частично освобождаване на гаранцията за изпълнение, съответно на изпълнената част от предмета на обществената поръчка. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка: • оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; • обжалва решението на Възложителя, с което се обявявват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител – до решаване на спора; • е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора с избрания изпълнител включва всички разходи по изпълнение на дейностите по договора и не подлежи на актуализация.Плащанията се извършват в български лева, с банков превод по банковата сметка на Изпълнителя. Авансово плащане не се дължи. Плащания се правят след извършена доставка и инсталация на офис техниката във всеки отделен център за кариерно ориентиране и при екипа за управление и организация на проекта, в срок до 20 (двадесет) работни дни след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за съответната доставка, съгласно техническата спецификация, инсталиране и приемане на техниката в състояние на готовност за работа и надлежно издадена фактура. Една фактура може да обединява стойностите на няколко предавателно-приемателни протокола. Във фактурата като основание за плащане следва да се посочи договора, който е с предмет: „ОБОРУДВАНЕ С ОФИС ТЕХНИКА НА ЦЕНТРОВЕ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ”, както и че „Разходът е за сметка на проект BG051PO001-4.3.02-0001 „Система за кариерно ориентиране в училищното образование”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013. Всяко плащане се извършва по банкова сметка посочена от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не се изисква създаване на юл

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- В процедурата могат да участват всички физически и юридически лица или техни обединения /сдружения/, отговарящи на изискванията на закона и на възложителя, посочени в обявлението и настоящата документация. - В процедурата могат да участват и чуждестранни лица или техни обединения (сдружения), както и обединения на български и чуждестранни лица. - Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато кандидат е обединение (сдружение). - Всяко лице може да участва самостоятелно или в обединение. - Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не се допуска до участие участник, който: - е осъден с влязла в сила присъда за престъпленията, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а – д” от ЗОП, освен ако не е реабилитиран; - е обявен в несъстоятелност; - е в производство по ликвидация; - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчети за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, ако финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит. В случай че счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите не са заверени от регистриран одитор, следва да се приложи писмена справка на какво законово основание не подлежат на заверка. - Информация - справка за общия оборот и оборот от сходни с предмета на поръчката дейности на участника за последните три години (2010, 2011 и 2012)в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец от документацията. Непредставянето на някой от тези документи води до отстраняване на участника, освен ако непредставения документ е обявен в Търговския регистър.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Всеки участник в процедурата трябва общо за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да е реализирал оборот в размер не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева без ДДС. - Всеки участник в процедурата трябва общо за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да е реализирал оборот от сходни с предмета на поръчката дейности не по-малко от 250 000 лв. без ДДС. Под сходни дейности се има предвид доставка и инсталиране на компютърна и офис техника, включваща: настолни компютри, преносими компютри, принтери, мултифункционални устройства, мултимедийни проектори и др. офис техника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано към датата на подаване на офертите с посочване на предмет, дати на изпълнение, контрагенти с посочено лице за контакт и стойност, с описание на извършените дейности. Изготвя се по образец от документацията. (Под сходен предмет се има предвид доставка и инсталиране на компютърна и офис техника, включваща: настолни компютри, преносими компютри, принтери, мултифункционални устройства, мултимедийни проектори и др. офис техника.) - Най-малко две препоръки за добро изпълнение от контрагентите по някой от посочените договори в справката-декларация. В препоръките следва да са отразени общите стойности, датите и получателите с описание на извършените дейности. - Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, както и еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. - Справка относно сервизните бази, разположени на територията на всяка от областите в България, с които участникът разполага за извършване на гаранционното обслужване на доставената техника, съдържаща адрес, телефони и лица за контакт в сервизната база. При липса на собствени сервизни бази участникъг трябва да укаже кой сервиз ще бъде използван и да се приложат доказателства, гарантиращи услугата – договор между участника и оторизиран сервиз, удостоверяващ, че ако участника бъде избран за изпълнител по настоящата обществена поръчка, оторизирания сервиз страна по този договор се задължава да извършва гаранционното обслужване на доставената техника по ОП за срока посочен в техническите спецификации. В този случай справката относно сервизните бази на територията на страната ще включва собствените сервизни бази (ако участника разполага с такива) и оторизираните сервизи, с които той е сключил договор за извършване на гаранционното обслужване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът в откритата процедура трябва да притежават опит в дейност, сходна с тази по основния предмет на поръчката, който се изразява в доставка и инсталиране на офис техника. - Участникът трябва да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, както и еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. - Участникът следва да разполага със собствени, наети или ползвани на друго правно основание сервизни бази, разположени на територията на всяка от областите в България, като за София - град и Софийска област е достатъчно наличието на една сервизна база, с цел да се осигури надлежно и регулярно гаранционното обслужване на доставената техника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070356 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.11.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.11.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

бул. "Дондуков"2А, гр. София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

BG051PO001-4.3.02"Система за кариерно ориентиране в училищното образование"

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация е налична, безплатна и общодостъпна на сайта на Министерството на образованието и науката, раздел "Профил на купувача" http://www.mon.bg/left_menu/contracts/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2 А, България 1000, София, Тел.: 02 9217642, E-mail: sh.myumyun@mon.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.mon.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ