00169-2013-0047
Технически редакции | ||
21.10.2013 12:06 ч. : | 21/10/2013 09:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.10.2013 12:06 ч. : | 21/10/2013 09:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.10.2013 12:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Ловеч:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община ЛОвеч, ул. "Търговска" 22, За: Красимир Гецов, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280
Място/места за контакт: Общинска администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.
Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.
Регионален или местен орган
Друг: местно самоуправление
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Разширяване предоставеното право на ползване върху модул „местни данъци и такси”, чрез пускане в експлоатация на модул „деловодство и административни услуги”; „управление на общинска собственост”; „архитектура, градоустройство и инженерна инфраструктура”; „управление на проекти и договори”; „труд и работна заплата”; „бюджетно счетоводство” – част от интегрирана информационна система - ИМЕОН за управление на oбщина.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
ПРЕДМЕТ: „РАЗШИРЯВАНЕ ПРЕДОСТАВЕНОТО ПРАВО НА ПОЛЗВАНЕ ВЪРХУ МОДУЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ”, ЧРЕЗ ПУСКАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА МОДУЛ „ДЕЛОВОДСТВО И АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ”; „УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ”; „АРХИТЕКТУРА, ГРАДОУСТРОЙСТВО И ИНЖЕНЕРНА ИНФРАСТРУКТУРА”; „УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ И ДОГОВОРИ”; „ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА”; „БЮДЖЕТНО СЧЕТОВОДСТВО” – ЧАСТ ОТ ИНТЕГРИРАНА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА - ИМЕОН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНА”. Процедурата се открива на основание чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, по силата на която възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски права, в това число и при спазване разпоредбата на чл.1, ал. 5 от договор № ДВ-322 от 25.08.2011 г., а именно: „Всякакви доработки, доразвивания, надграждания и създаване на нови функционалности, засягащи и в най-малка степен разработения продукт са предмет на отделни договори, чието възлагане ще бъде изцяло съобразено с действащото законодателство в областта на авторските права и Закона за обществените поръчки”. През 2011 г. при пълно спазване на Закона за обществените поръчки, Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и на основание чл. 2, ал.2, т. 2 от НВМОП, допускаща правната възможност възложителите да не събират 3 оферти, при стойност на услугата по-малко от 15 000 лв. е сключен договор № ДВ-322 от 25.08.2011 г. В рамките на него община Ловеч придобива ограничено право на ползване върху интегрирана информационна система ИМЕОН /реализирана като отделни подсистеми/ за управление на община, а именно правото да използва модул „Местни данъци и такси” за срок от 10 години. С изпълнението на договора ПРЕХВЪРЛИТЕЛЯ разположи на определен от страна на община Ловеч сървър цялостната интегрирана информационна система - ИМЕОН за управление на община, като в рамките на постигната договореност предостави възможността служителите да ползват на неограничен брой работни станции модул „Местни данъци и такси”. По отношение останалите модули на използваната към момента система, които работят и използват единна база данни със съществуващия, а именно: модул „Деловодство и административни услуги”, „Управление на общинска собственост”; „Архитектура, градоустройство и инженерна инфраструктура”; „Управление на проекти и договори”; „Труд и работна заплата”; „Бюджетно счетоводство” община Ловеч не разполага с предоставени права. Към момента община Ловеч не разполага с единна база данни, обхващаща работата на администрацията като цяло, а именно работните процеси, касаещи работата на отделните дирекции, отдели и звена в общината не биха могли да бъдат обобщени и коректно проследени. Налице са отделни системи и подсистеми, които от своя страна да комуникират помежду си, обстоятелство което по своята същност създава редица проблеми в ежедневната работа и от своя страна създава предпоставки за неактуална информация. Налице е също така и разпокъсаност на работата, което от своя страна поражда затруднение при обслужването на гражданите и бизнеса по отношение предоставянето на качествени административни услуги, в това число са налице и редица трудности, които възникват и за конкретните служители при осъществяване на отделните им ежедневни задължения. Необходимостта от въвеждане на цялостна интегрирана информационна система, обхващаща изцяло приходна и разходна част на общината, в това число работата и всички процеси на общината, тяхното предаване, в това число и електронно, съхраняването в единна база от данни, автоматичното извличане на информация, съдържаща се в системата, там където е необходима, обусловиха отправянето на покана до носителя на авторските права върху интегрирана информационна система - ИМЕОН за управление на община.
„БРАВО ИНВЕСТМЪНТС” ООД, ЕИК:130968559, със седалище и адрес на управление: гр. София, бул. ”Н. Вапцаров” №31,представлявано от Тошко Георгиев – Управител
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
21.10.2013 г.
Възложител