Версия за печат

00165-2013-0039

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инжекционни, укрепителни и ремонтно-възстановителни работи, вътрешни ВиК инсталации и площадкова канализация на сградите на Професионална гимназия по електротехника и електроника, гр. Пловдив. Първи етап – Блок 6”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Инжекционни, укрепителни и ремонтно-възстановителни работи, вътрешни ВиК инсталации и площадкова канализация на сградите на Професионална гимназия по електротехника и електроника, гр. Пловдив. Първи етап – Блок 6”. Технологичен ред на необходимите строително-технически мероприятия по сградата на блок 6 при извършване на укрепването й съгласно техническия проект: I. Сондажно-инжекционни работи 1. Сондиране за изпълнение на инжекции с ниско налягане; 2. Циментация на почвата по метода инжектиране под ниско налягане. 3. Мероприятия по приемане на земната основа. ІІ. Конструктивни работи 1. Разрушителни дейности: - събаряне и отстраняване на тухлени стени в четирите етажа на сградата; - събаряне на стоманобетонови стени с ивични основи под тях в сутерена; - отстраняване на бетонова настилка в сутерена; 2. Разкопаване и отстраняване на насип; 3.Поетапно разкриване на фундаментите и изпълнение на допълващи частични фундаментни плочи; 4. Поетапно изпълнение на обратни насипи и настилки в сутерена; 5.Просичане на отвори в зоната на шайбите в сутерена и трасиране на новите шайби; 6. Изпълнение на нови стоманобетонови шайби 7. Поетапно просичане на отвори, изпълнение на стоманени групови дюбели в сутерена, етажните плочи, между колони и пълнежни стени, обрамчване на отвори и замонолитване; 8.Изпълнение на нови шайби в трите етажа; 9.Обединяване на етажните плочи между оси В и В1; 10. Възстановяване на тухлени зидове; IІI. Архитектурни работи 1.Вътрешен ремонт - мазачески работи, подмяна на метална дограма - врати, настилки, облицовки с гипсокартон, бояджийски работи и др.; 2.Покривни работи, хидроизолации и отводняване. IV. Вътрешни ВиК 1.Водопроводна инсталация; 2.Канализационна инсталация: 2.1. Битова канализация. 2.2.Санитария 2.3.Дъждовна канализация V. Площадкова канализационна мрежа

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествената сметка на обекта.

Прогнозна стойност без ДДС
646463 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000 лева /две хиляди/ лева и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора, представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност един месец след изтичане срока на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на договора ще се осигурят от резерва за непредвидени и неотложни разходи по чл. 1, ал. 2, т. 4.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2013 г., за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия. Плащане: по банков път, в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка. Чл. 6.За изпълнение на предмета на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дължи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена в размер на …………………… лв.(словом:…………………..) без ДДС или …………………лв.(словом:……………………..) с ДДС, съответстваща на ценовото предложение за изпълнение на СМР, съгласно Образец № 13 към настоящия договор. Чл. 7.Плащанията по чл. 6 се извършват както следва: 7.1.Плащането се извършва изцяло в 7 дневен срок от сключване на договора срещу представена проформа фактура и обезпечение под формата на безусловна банкова гаранция за авансово плащане в полза на Министерството на образованието и науката, покриваща изцяло цената на договора с ДДС, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от шест месеца срока по чл. 15 от договора. 7.2.Освобождаването на дължимите суми за изпълнени и приети дейности по договора в случай на банкова гаранция, съгласно чл. 7 ще се извършва, както следва: 7.2.1. Поетапно освобождаване до 90% (деветдесет процента) от цената на договора по чл. 6, се извършва след представяне и одобрение на отчетите за изпълнени СМР (бивш акт образец 19) при достигане на 90 % (деветдесет процента) от стойността на договора. 7.2.2. Окончателно освобождаване в размер на оставащите 10% (десет процента) от цената на договора по чл. 6, в 14 (четиринадесет) дневен срок от приемане на изпълнените СМР без забележки и получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Поради особеностите на финансирането, осигурено с Решение № 5/08.08.2013 г. на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет, средствата за изпълнение на обекта следва да бъдат разходвани в рамките на календарната година, във връзка с което, в случай че до 20 декември 2013 г. не е налице сключен договор за обществена поръчка и възложителят не разполага със собствен ресурс за обезпечаване на плащанията по договора, той може да пристъпи към прекратяване на процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да се представи в запечатан плик, върху който участникът посочва името на процедурата, своето наименование, адреса си за кореспонденция, телефон, а при възможност и факс и електронен адрес. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1.Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1.копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е представен ЕИК участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод; 1.2.Документ за потвърждаване готовността за изпълнение на поръчката – Оферта, попълнена в съответствие с образец № 1; 1.3.Административни сведения - образец № 2; 1.4.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицирани обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 1.5.Декларация/декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, букви от „а” до „д” от ЗОП - образец № 3.1; 1.6.Декларация/декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3 от ЗОП – образец № 3.2; 1.7.Декларация/декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП – образец № 3.3; 1.8.Декларация/декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т. 5 от ЗОП – образец № 3.4; 1.9.Декларация/декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т. 1 от ЗОП – образец № 3.5; 1.10.Декларация/декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т. 2 от ЗОП – образец № 3.6; 1.11.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - образец № 4; 1.12.Декларация/декларации по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – образец № 5; 1.13.Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – образец № 6; 1.14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо - образец № 7; 1.15.Нотариално заверено пълномощно на лицето/лицата, подписващо офертата /в случай, че не е законен представител на участника/; 1.16.Документ за внесена гаранция за участие; 1.17.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.18.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, описани в т. 11.3 от Част II на документацията; 1.19.Доказателства за технически възможности и квалификация на участника описани в т. 13.2 от Част II на документацията; 2.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: 2.1.техническа оферта за изпълнение на поръчката по образец № 12; 2.2.Предложение за изпълнение на поръчката; 2.3. Проект на договор. 3.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, следва да съдържа: 3.1. ценово предложение – образец № 13, попълнено съобразно приложения към документацията образец, придружено от остойностена количествена сметка, приложена към Техническия проект - (файлът на количествената сметка е записан в приложения към документацията диск, в папката с техническия проект. 3.2. компакт диск, със записан файл, съдържащ ценовото предложение и остойностената количествена сметка в редактируем вид.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: 1.заверени от регистриран одитор /в случай, че финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит/ счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. справка – декларация за общия оборот и специфичен оборот на участника от извършени реконструкции на сгради по смисъла на ЗУТ за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно приложения образец № 8. Непредставянето на някои от посочените документи води до отстраняване на участника. Забележка: В случай, че участникът е посочил единен идентификационен код и годишните му финансови отчети са обявени в търговския регистър, документите по т. 11.3.1 от документацията могат да не се представят към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да е реализирал общ оборот в размер не по-малък от 1 600 000 /един милион и шестстотин хиляди/ лева без ДДС и специфичен оборот от извършени реконструкции на сгради по смисъла на ЗУТ, не по-малък от 500000 /петстотин хиляди/ лева без ДДС. При липсата на доказателства за такъв оборот участниците ще бъдат отстранявани в процедурата. 2.Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният общ оборот и специфичен оборот от извършени реконструкции на сгради по смисъла на ЗУТ за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) от всички лица в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: 1.Автобиография и копие от дипломата за завършено висше образование на лицето, посочено от участника за отговорник за изпълнение на строежа, както и копие от договора, сключен между това лице и дружеството участник (трудов или граждански договор). В автобиографията трябва да се опише изрично специфичният опит на лицето като ръководител на обекти за извършване на реконстукции на сгради по смисъла на ЗУТ, включително като се посочи обектите, който лицето е ръководило, обхвата на работи, включени в тях и лица за контакт с възложителите на тези обекти. 2.Списък на персонала, който ще бъде ангажиран за организацията и изпълнението на строително-ремонтните и монтажни работи. Всички лица в списъка трябва да са включени в представената задължителна застраховка за трудова злополука за ръководния и изпълнителския персонал, ангажиран с изпълнението на дейностите. 3.Копия от сертификатите за внедрени системи за управление на качеството ISO 9001, за управление на околната среда ISO 14001 и за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001 или еквивалентни. 4.Копие от действаща задължителна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ с минимално покритие 200 000 лв. 5.Копие от действаща задължителна застраховка за трудова злополука за служителите, посочени в списъка по т. 2 и ангажирани с изпълнението на дейностите. 6.Справка-декларация, съдържаща списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, който следва да съдържа информация за вида и местоположението на строежите, стойността и датите на договорите, процентното участие на участника в реализацията на строежа, както и данни за контакт с възложителя. 7.Копия от поне два договора на обекти за извършване на реконструкции на сгради по смисъла на ЗУТ. 8.Референции (препоръки) от възложителите, които са страна по договорите, в които се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 9.Декларация за посещение и оглед на обекта, удостоверяваща, че участникът се е запознал с условията за изпълнение и обхвата на работите на обекта – съгласно образец № 10. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника.
Минимални изисквания: 1.Сред ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на конкретната обществена поръчка, трябва да бъде включен отговорник/ци за изпълнение на строежа, който/които да бъде/ат с образователна степен „магистър” ПГС или аналогична, ако образователната степен е придобита в държава, където няма споменатите специалности; да притежава стаж по специалността не по-малко от 10 (десет) години и да има специфичен опит като ръководител на подобни обекти. Специфичният опит се изразява в ръководенето на поне един обект, работата в който е включвала извършване на реконструкции на сгради по смисъла на ЗУТ. 2.Участникът трябва да е въвел система за управление на качеството ISO 9001, за управление на околната среда ISO 14001, внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа по BS OHSAS 18001 или еквивалентни, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 3.Участникът трябва да има действаща задължителна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ с покритие минимум 200 000 (двеста хиляди) лв. 4.Участникът трябва да има действаща задължителна застраховка за трудова злополука за служителите, ангажирани с изпълнението на дейностите. 5.Общо за последните пет години (2008 г., 2009 г., 2010 г., 2011 г. и 2012 г.) участниците трябва да са изпълнили успешно поне два договора за извършване на реконструкции на сгради по смисъла на ЗУТ и за изпълнението на тези договори да разполагат с положителни референции от възложителите. 6.Участникът следва да се е запознал с условията за изпълнение на обхвата на работите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на строително-монтажни работи съгласно приложената в конкурсната документация количествено-стойностна сметка ; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение на предвидените видове строително-монтажни работи; тежест: 15
Показател: Единични показатели за ценообразуване; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526080 от 27.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.11.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.11.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Министерството на образованието и науката.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предвид обстоятелството, че към момента е налично финансиране единствено за първия етап от укрепването на сградите на Професионална гимназия по електротехника и електроника, гр. Пловдив, възложителят обявява обществена поръчка само за включените в този етап СМР. Проекта за укрепване обаче включва и втори етап, за който към момента не е осигурено финансиране, като в случай, че през следващите три години възложителят успее да осигури финансиране за него, той ще възложи по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП изпълнението му на изпълнителя, определен чрез настоящата открита процедура.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ