00233-2013-0045
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.10.2013 16:17 ч. : | 17/10/2013 16:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.10.2013 16:17 ч. : | 17/10/2013 16:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Мария Луиза №110, За: Силвия Тодорова, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9323739, E-mail: s_todorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. Княгиня Мария Луиза № 122А, За: инж. Вихрен Диканаров, Р България 1233, София, Тел.: 02 9322673
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Р България 1233, София, Тел.: 02 9326115
Място/места за контакт: служба "Деловодство"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Проектиране, изграждане и пускане в експлоатация на подрайон Крумово с железопътна връзка с гара Крумово и тръбоканална мрежа в района на гара Крумово "
Възлагане на обществена поръчка
Обхватът на проекта включва проектиране и изграждане на: 1. Нов подрайон Крумово за поддържане на контактната мрежа за 160 км/час изградена в новоелектрифицирания участък Крумово-Димитровград. Обекта включва сграда с битови помещения, помещения за дежурен персонал, складове, хале и други помещения необходими за функционирането на подрайон за поддържане на контактна мрежа и свързаните към тях съоръжения в това число: - Пътна връзка, водопровод и електрозахранване на подрйон Крумово; - Железопътна връзка между новият подрайон Крумово с гара Крумово; - Преустройство на прелез Крумово съгласно новото коловозно развитие; - Доставка на технологично оборудване за подрайон Крумово; - Възстановяване/преустройство на всички съоръжения засегнати от строителството на подрайон Крумово и свързаните съоръжения, включително кабели, контактна мрежа и др. 2. Тръбоканална мрежа в района на гара Крумово и свързаните към нея съоръжения: - адаптиране на съществуващите стрелки в гара Крумово за монтиране на нови обръщателни апарати L826H; - Възстановяване/преустройство на всички съоръжения засегнати от строителството на тръбоканална мрежа в гара Крумово и свързаните съоръжения, включително кабели, контактна мрежа и др.
45234100, 71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проектиране, изграждане и пускане в експлоатация на подрайон Крумово с железопътна връзка с гара Крумово и тръбоканална мрежа в района на гара Кумово . Обхватът на договора включва проектиране на подрайон Крумово и тръбоканална мрежа в гара Крумово, преустройство на прелез Крумово, съгласуване на проекта със съответните институции, включително проектиране и съгласуване на железопътна връзка с гара Крумово, пътна връзка, електрозахранване, водопровод и канализация. Изграждане на: подрайон Крумово – служебно битова сграда, хале, железопътна връзка до гара Крумово, пътна връзка, водоснабдяване, електрозахранване, видеонаблюдение; тръбоканална мрежа в гара Крумово в съответствие с одобрен от Възложителя проект; възстановяване на всички съоръжения засегнати от строителството, включително кабели, контактната мрежа и др. собственост на Възложителя; съоръжаване на подрайон Крумово с технологично оборудване; преустройство на прелез Крумово, съгласно новото коловозно развитие (новият коловоз към Подрайон Крумово) – подмяна на устройствата на светофори прелезни шосейни и бариерни механизми с нови, нова еластична прелезна настилка, подмяна на съществуващото осветление; адаптиране на съществуващите стрелки в гара Крумово за монтиране на новите обръщателни апарати L826H – на 16 броя стрелки; изграждане на резервирано захранване от контактна мрежа за нуждите на осигурителна техника и телекомуникации. Мерки за информация и публичност ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълнява изисквания по отношение на информацията и публичността, заложени в глава ІІ, чл. 6, чл. 8 и чл. 9 на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 8 декември 2006 година относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие, както и Ръководство за мерките за информация и публичност на ОП „Транспорт”.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1 . Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 60 000 (шестдесет хиляди) лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2,удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Проектиране, изграждане и пускане в експлоатация на подрайон Крумово с железопътна връзка с гара Крумово и тръбоканална мрежа в района на гара Крумово". Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността и без непредвидените разходи без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 12 месеца или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение договор с предмет: "Проектиране, изграждане и пускане в експлоатация на подрайон Крумово с железопътна връзка с гара Крумово и тръбоканална мрежа в района на гара Крумово". Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3. За превеждане на аванс по договора избрания изпълнител представя безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал, покриваща 100% размера на авансовото плащане, със срок на валидност до приключване на договора. 4. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 5. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. 6. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.
Цената се представя в лева без ДДС и трябва да покрива всички дейности по изпълнение на договора. Участникът представя и разбивка на общата цена в лева без ДДС по Работни центрове ( ЦР), като всеки център включва дейности по ключови събития. Начин на плащане: а) Авансово плащане в размер до 10% (десет процента) от стойността на договора – в срок до 30 (тридесет) календарни дни след влизане на договора в сила и представяне на данъчна фактура, и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% размера на аванса, със срок на валидност до приключване на договора; б) Междинни плащания Изпълнителят представя искане за междинно плащане на Възложителя,при изпълнени минимум строително-монтажни работи на стойност 100 000 лв., съобразно графика на плащанията, представен като неразделна част от офертата. Междинно плащане се извършва след представяне на Възложителя от Консултанта на Акт за междинно плащане по утвърден и съгласуван с Възложителя формат.Срокът за извършване на плащането по който и да е Акт за междинно плащане е 30 календарни дни и започва да тече от датата, на която Възложителят е издал протокол за одобрение на плащането, след като е направил проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности.Изпълнителят представя искане за окончателно плащане на Възложителят, след приключване на всички предвидени в договора дейности. Окончателното плащане се извършва след представяне на Възложителя от Консултанта на Акт за окончателно плащане по утвърден и съгласуван с Възложителя формат.Окончателното плащане в срок от 30 кален. дни след датата на издаване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие.
Декларация за извършен оглед и предварително запознаване с особеностите на обекта, ако участникът се е възползвал от предоставеното му право за оглед.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 315, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 5.00 лева без ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер.
Български
180
ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.
При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
ОП "Транспорт" 2007-2013
Учасникът представя техническо предложение за изпълнение на поръчката, което задължително съдържа: Технология, организация и работна програма с описание на основните дейности, показваща последователността и предложението за времеви график за изпълнение на договора. По-конкретно предложението трябва да включва подробности за това как ще бъдат изпълнени временната и същинската част от строителството. Участникът в процедурата трябва да вземе предвид преобладаващите климатични условия и изискването да изготви проекта и да получи одобрение, преди изпълнението на строителството. Също така, участникът трябва да представи обстойна методология, при необходимост с чертежи, описваща методите чрез които той възнамерява да изпълни строителството. Представя се и работен график (линеен Гантов график), илюстриращ продължителността и задачите на служителите за този договор. Възложителят предоставя достъп до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-по-опт/
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
ДП "Национална компания "Железопътна инфрраструктура", Централно управление, отдел "Правен", лице за контакт: старши юрисконсулт Мария Каназирска, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, Р България 1233, София, Тел.: 02 9323598, E-mail: m.kanazirska@rail-infra.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.rail-infra.bg.
17.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ