Версия за печат

00165-2013-0038

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Радостина Колева, Маргаритка Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217538; 02 9217610, E-mail: r.koleva@mon.bg, m.tzvetkova@mon.bg, Факс: 02 9217695

Място/места за контакт: София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Създаване на кратки видеофилми в шест професионални направления за провеждане на ученически практики в реална работна среда" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.3.07-0001„Ученически практики”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Създаване на кратки видеофилми в шест професионални направления за провеждане на ученически практики в реална работна среда" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.3.07-0001„Ученически практики”. Целта на настоящата обществена поръчка е изработването на шест филма с обща концепция, свързана с постигането на основната цел на проекта „Ученически практики”. В тон с тенденциите на модерното образование и нуждата от постоянна квалификация на кадрите, проектът цели улесняване на прехода от училище към работното място и повишаване на успешната реализация на трудовия пазар на учениците, обучаващи се в системата на професионалното образование и обучение (ПОО) в периода 2012-2015 г., както и подпомагане на изграждането на стабилни партньорства между образователните институции и бизнеса в поне 25 % от 39-те професионални направления, в които се обучават учениците в системата на ПОО в съответствие с потребностите на пазара на труда за изграждане на икономика, основана на знанието.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

92111000

Описание:

Услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

"Създаване на кратки видеофилми в шест професионални направления за провеждане на ученически практики в реална работна среда" по проект "Ученически практики" - изработване на шест филма с обща концепция, свързана с постигането на основната цел на проекта „Ученически практики”.

Прогнозна стойност без ДДС
133740 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 000 (хиляда) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: 1.1. парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Създаване кратки видеофилми в шест професионални направления за провеждане на ученически практики в реална работна среда” по ПРОЕКТ BG051PO001-3.3.07-0001 „УЧЕНИЧЕСКИ ПРАКТИКИ”. 1.2. банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение по договор Гаранцията за изпълнение по договора се представя при подписването на договора и е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, като изпълнителят избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: 2.1. парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; 2.2. банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на услугата. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при условията на чл. 61, ал. 1 от ЗОП: 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма при условията на чл. 61, ал. 2 от ЗОП; 5. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл. 62 от ЗОП; 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 7. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение/сдружение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за всеки изработен видео филм 1/6 от общата договорена сума в срок до 30 (тридесет) дни, след подписване на приемо-предавателен протокол и издаване на оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Всяка оферта трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и следното означение: „За участие в открита процедура за сключване на договор с предмет: „Създаване на кратки видеофилми в шест професионални направления за провеждане на ученически практики в реална работна среда” по ПРОЕКТ BG051PO001-3.3.07-0001 „УЧЕНИЧЕСКИ ПРАКТИКИ”. 2.Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 2.1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, който следва да съдържа: 2.1.1.копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му и документ за представляващия го, ако не е посочен в документа за създаването, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 2.1.2.оферта, попълнена съгласно Образец № 1; 2.1.3.документ за гаранция за участие; 2.1.4.доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 2.1.5.доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 2.1.6.декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, букви от "а" до "д", т. 2 и т. 3 от ЗОП; 2.1.7.декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5 от ЗОП; 2.1.8.декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 2.1.9.документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 2.1.10.Удостоверение за продуцентска дейност от Единен национален публичен регистър към НФЦ или документ, издаден от компетентен орган в държавата на учредяване на чуждестранно лице, удостоверяващ, правото за осъществяване на продуцентска дейност; 2.1.11.друга информация, посочена в документацията за участие; 2.1.12.списък на документите, съдържащи се в офертата; 2.1.13. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл. 109, параграф 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета (обр. № 11). 2.1.14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 2.2.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 2.2.1.документ, попълнен в съответствие с образец № 2 към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта); „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа подробно описание на техническите параметри на изпълнението на настоящата поръчка. Участникът трябва да изготви предложение за всички елементи на дейностите от Техническата спецификация. Предложението за изпълнение на поръчката и приложенията към него трябва да бъдат представени в оригинал и номерирани страници. Участниците попълват, подписват и подпечатват предложението за изпълнение на поръчката ведно с всички приложения към него, изисквани от възложителя, без да се посочват цени. 2.3.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена Ценова оферта съгласно образеца, приложен към документацията. Ценовата оферта трябва да съответства на техническата оферта по отношение на дейностите. 2.3.1. Срок на валидност на офертата - 120 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти в откритата процедура. Този срок е еднакъв за всички участници. В случай на необходимост възложителят може да изисква от класираните участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три календарни години (2012, 2011 и 2010), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. При предоставяне на ЕИК и документът е видим чрез търговския регистър, кандидатът може да се позове на тези обстоятелства, вместо да се представят. 2.Справка-декларация за годишния размер на приходите от общата дейност и приходите от сходна с предмета на поръчката дейност за последните три години (2012 г., 2011 г., 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Банкова атестация от обслужващата банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент (Важи за всеки член на обединението (сдружение и др.), ако участникът е такова). 4. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/ документи се представят само за участниците, чрез които обединението /сдружението/ доказва съответствието си с критериите за подбор.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Всеки участник общо за последните три години (2012 г., 2011 г., 2010 г.) трябва да е реализирал минимум 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева оборот, който се отнася до предмета на поръчката. 2. Всеки участник трябва да е коректен клиент на обслужващата дейността му банка. 3. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, изпълнението на критерия за подбор се прилага към обединението участник.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка-декларация, съдържаща списък на договори, които се отнасят до предмета на поръчката и участникът е изпълнил през последните три години, в която са отразени данни за стойностите, датите и възложителите по договорите. Към справката участникът представя положителни референции от възложителите за три договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка; 2.Списък с предложените специалисти, които ще участват в изпълнението на поръчката, придружен с документи, удостоверяващи образованието и квалификацията на експертите, като трябва да се представят минимум следните документи: автобиографии за всеки от специалистите, предвидени за заемане на позициите, съдържащи информация за професионалния им опит, включително филмите, в правенето на които съответното лице е участвало и времетраенето им; дипломи за образование за специалистите, предвидени за заемане на позициите; договори за извършена сходна дейност, копия от трудови и/или осигурителни книжки; удостоверения и препоръки от предишни работодатели, грамоти и дипломи, награди от фестивали, отзиви в пресата и др. 3.Декларация за осигуряване на техническото оборудване, посочено в изискванията на документацията или доказателства за предоставяне от трети лица на техническо оборудване - напр. договори за ползване. 4. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/ документи се представят само за участниците, чрез които обединението /сдружението/ доказва съответствието си с критериите за подбор.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил не по-малко от 3 (три) договора, сходни с предмета на настоящата поръчка, и за изпълнението им да разполага с положителни референции от възложителите. 2.Участникът следва да обезпечи наличието на специалисти със съответните квалификации, отговорни за процеса по изготвяне на видеофилмите, както следва: 2.1. Режисьор-ръководител на екипа. Минимални изисквания: Висше образование, образователно-квалификационна степен "магистър". Да има най-малко 5 /пет/ години професионален опит като режисьор в създаването на ТВ-продукции, документални, игрални и/или рекламни филми. Да е участвал като режисьор в екипа на поне три документални филма. 2.2. Сценарист. Минимални изисквания: Да има най-малко 5 /пет/ години професионален опит като сценарист в създаването на ТВ-продукции, документални, игрални и/или рекламни филми. Да е участвал като сценарист в екипа на поне три документални филма. 2.3.Оператор. Минимални изисквания: Да има най-малко 3 /три/ години професионален опит като оператор в създаването на ТВ-продукции, документални, игрални и/или рекламни филми. Да е участвал като оператор в екипа на поне три документални филма. 2.4.Звукооператор. Минимални изисквания: Да има най-малко 3 /три/ години професионален опит като звукоператор в създаването на ТВ-продукции, документални, игрални и/или рекламни филми. Да е участвал като звукоператор в екипа на поне три документални филма. 2.5.Монтажист. Минимални изисквания: Да има най-малко 3 /три/ години професионален опит като монтажист в създаването на ТВ-продукции, документални, игрални и/или рекламни филми. Да е участвал като монтажист в екипа на поне три документални филма. 2.6.Организатор. Минимални изисквания: Да има най-малко 3 /три/ години професионален опит като организатор в създаването на ТВ-продукции, документални, игрални и/или рекламни филми. Да е участвал като организатор в екипа на поне три документални филма. 3. Участникът може да предложи освен изискваните от възложителя ключови експерти, допълнително и други експерти, които ще използва за изпълнението на обществената поръчка. 4. По време на изпълнение на поръчката изпълнителят няма право да сменя лицата, посочени в офертата и в списъка на експертите на екипа, отговорен за изпълнение на поръчката, без предварително писмено съгласие на възложителя. Изпълнителят може да предложи смяна на експерт, като уведоми възложителя писмено с мотивирано предложение и посочва неговото образование, което не е по-ниско от заложените изисквания в процедурата, като прилага писмени доказателства за това. Новият експерт трябва да притежава квалификация, умения и опит, еквивалентни на тези или по-високи от тези на заменения експерт. Възложителят мож да приеме замяната или мотивирано да я откаже. 5.Участникът следва да разполага с минимум следното техническо оборудване: 5.1.Снимачна видео или кино техника; 5.2.Студио за постпродукция; 5.3.Звукозаписна техника; 5.4.Репортажно и художествено осветление; 5.5.Студио/кабина за озвучаване; 5.6.Допълнително оборудване по преценка на кандидата. 6.Ако участникът не разполага със собствена техника, то следва да представи доказателства за това, че тя ще му бъде на разположение за изпълнение на поръчката (участникът може да разчита на ресурсите на други лица, на основата на правните връзки, които има с тях. В този случай той трябва да докаже на възложителя, че ще има на свое разположение ресурсите, необходими за изпълнение на договора). 7. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, изпълнението на критерия за подбор се прилага към обединението участник.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка на предложението (максимален брой точки 60, при 6 позиции с максимална възможна стойност 10 точки за всяка позиция. Наличието на предложения в концепцията за сценарий се оценява с 1, 4 ,7 и 10 точки в зависимост от наличие на всички или част от изискуемите условия.); тежест: 60
Показател: Финансова оценка на предложението; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2013/S 44 - 070706 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.10.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.11.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.11.2013 г.  Час: 15:00
Място

МОН

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.3.07-0001 „Ученически практики”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на образованието и науката, дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки", София, бул. "Княз Дондуков" № 2А, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217538, E-mail: r.koleva@mon.bg, Факс: 02 9217695

Интернет адрес/и:

URL: www.mon.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ