00661-2013-0012
Технически редакции | ||
25.09.2013 15:56 ч. : | 25/09/2013 15:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.09.2013 15:56 ч. : | 25/09/2013 15:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Белене, обл. Плевен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белене, ул. „България” № 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, обл. Плевен, Тел.: 0658 34672; 0658 31036, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062
Място/места за контакт: Инж. Христина Иванова-Мънева началник отдел „Устройство на територията и общинска собственост” в Община Белене; Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки" в Община БеленеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнители за възлагане на обществена поръчка с предмет "Изпълнение на строително-монтажни работи по проект на Община Белене „Подобряване на енергийната ефективност в обществени сгради в гр. Белене и намаляване на вредните емисии, генерирани от обществени сгради на територията на общината“ по обособени позиции, с финансиране по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка обхваща извършване на строително-монтажни работи за внедряване на мерки за енергийна ефективност,съгласно технически проекти, количества и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Технически спецификации и проектна документация по всички части, за следните обособени позиции: Обособена позиция 1): Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ гр. Белене. Обособена позиция 2) Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център "Бел Медик" – гр. Белене. Обособена позиция 3) Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене. Дейностите по договора за обществена поръчка включват строително-монтажни работи на мястото съгласно чл.4.3. от Договора за обществена поръчка, дейности по предаване на строителния обект с протокол образец 15 за установяване годността на обекта, подписан без забележки, получаване Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ и дейности в срока на отговорностите по смисъла на чл.160 ал.4 от ЗОП във връзка с чл.20 ал.1 и следв. от Наребда №2 на МРРБ от 31.07.2003 за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България. Срокът за изпълнение на Договора за обществената поръчка започва да тече от датата на връчване на Изпълнителя на писмена покана от страна на Възложителя за започване изпълнението на дейностите по договора за обществена поръчка и откриването на строителна линия и строителна площадка, и приключва с издаване на Разрешение за ползванеУдостверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ. Писмената покана за започване на дейностите по договора за обществена поръчка ще бъде изпратена до Изпълнителя, след получаване при Възложителя на писмено потвърждение за осигурено финансиране от НДЕФ. В случай на неосигурено и/или прекратено финансиране и/или прекратяване на договора за финансиране сключен между Община Белене и Националния доверителен екофонд (НДЕФ), действието на договорa за обществената поръчка, сключен след провеждане на настоящата процедура, се прекратява, без Възложителя да дължи на Изпълнителя обезщетение, включително за пропуснати ползи от възможността на Изпълнителя да получи, като заинтересовано лице, други обществени поръчки. Приключването на договора обществена поръчка по смисъла на чл.4.4 от Договора за обществена поръчка, не отменят ангажимента на Изпълнителя за възникнали дейности в сроковете на отговорностите по смисъла на чл.160 ал.4 от ЗОП, съгласно раздел VII от Договора за обществена поръчка. Предложените гаранционни срокове в съответствие с т.3 от предложението по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП в офертата на Изпълнителя го обвързват с гаранционна отговорност по изпълнените от него и приети от Възложителя СМР, за целия период на гаранционните срокове, вкл. и след получаване на Разрешение за ползванеУдостверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ. Всеки участник има право да представи само 1 оферта, но само за една от трите обособени позиции,като в настоящата процедура не се приемат повече от 1 оферта на участник (и съгласно ограничението на чл.55 ал.1 ЗОП). При подаване на повече от 1 оферта от 1 и същи участник, офертите не се приемат и се връщат на подателя за негова сметка. Варианти на офертата не се допускат. Поръчката е открита с Решение №888/25.09.2013г. на зам.-кмета на община Белене ( с правомощия с/но з-д № 766/28.08.2013г) и е по реда на чл.14 ал.3 т.1 от ЗОП. На основание чл.64,ал.3 от ЗОП,обявявам, че намалявам срока по чл.64, ал.1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път до АОП, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението за поръчка в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като същата може да бъде намерена и изтеглена от Интернет-адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm
45000000, 45400000, 45420000, 45261410, 45421100, 45321000, 45410000, 45262100, 45262120, 45262110, 45111214, 39715100, 31310000, 31214500, 31320000, 45231111, 44621200, 45331110, 44620000, 42511110, 38425100, 42967000, 38412000, 42131144, 24951311
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническите спецификации и проектна документация по всички части.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие в процедурата не се изисква (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането . Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при подписване на договора и е в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията може да се представи като банкова гаранция (издадена от банка) по образец на Възложителя или банката издател, или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на Общ. Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор №…./дата за об. позиция №.. за СМР, по проект "Подобряване на енергийната ефeктивност в обществени сгради в гр. Белене и намаляване на вредните емисии, генерирани от обществени сгради на територията на общината“, финансирано по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Определения за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора - в оригинал. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила реално по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато изпълнителя избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от 45 календарни дни след датата на извършване на окончателното плащане по договора за обществената поръчка, съгласно клаузата по чл.3.1.5 от него. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава при условията и реда на чл.6.2 от договора за обществена поръчка, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли у него. Ако определения за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, гаранцията за изпълнение на договора, се превежда (издава), след регистрация на обединението по БУЛСТАТ (съгласно раздел III.1.3 от Обявлението), и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло,а не от отделен член на обединението. Банковите гаранции следва да са издадени от банка/банки/ кореспондираща с банката на Възложителя - "Банка ДСК" ЕАД. Изпълнителят се задължава в срок от 7 дни от уведомяване от Възложителя, че е издадено Разрешението за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл. 177 от ЗУТ, да представи оригинал на гаранция в размер на 2.5 % от окончателната стойност на поръчката без ДДС по смисъла на чл.2.2. от Договора, която да обезпечава отговорността му за изпълнените СМР, съгласно чл.160 ал.4 от ЗУТ и чл. 20, ал. 1 и следв. от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. на МРРБ, от издаването на Разрешението за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл. 177 от ЗУТ, до изтичане на най-дългия гаранционен срок, в съответствие с т.3 от предложението по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП в офертата на Изпълнителя. Възложителят има право да усвои гаранцията по чл.7.4. от Договора за обществената поръчка, при условие, че в сроковете по Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ неоснователно откаже да отстрани констатиран/-и дефект или дефекти на строителния обект, в рамките на отговорността му по чл.7.1 във връзка с чл.7.5 от Договора за обществената поръчка.
Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на цената по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в договора за обществената поръчка, както следва: 1. Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности на завършен изцяло етап, съгласно приложения линеен график на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. За междинните плащания Изпълнителят представя фактури, които подлежат на одобряване от Възложителя преди изплащането на сумата по нея. Плащанията се извършват в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура и одобряването от възложителя. Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта (Приложение 3 към договора за обществена поръчка) са окончателни и не подлежат на корекции при изпълнението на договора. 2.Окончателно плащане се извършва след подписване без забележки на протокол образец 15 за установяване годността на обекта и получаване Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ, в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура и одобряването й от възложителя, и след представяне от Изпълнителя на оригинал на гаранция по чл.7.4 от договора за обществена поръчка. 3. Срокът за плащане се спира, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация. Дейностите по договора за обществената поръчка, с изключение на дейностите по отговорностите и задълженията в сроковете по чл.7.1, 7.2 и 7.3 от договора за общ. поръчка, се считат за изпълнени след изплащане на уговореното възнаграждение по раздели II и III, и възстановяване на гаранцията за изпълнение по раздел VI от договора за обществена поръчка.
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение (договор) с нотариална заверка на подписите и съдържанието. Споразумението съдържа клаузи, които гарантират, че: а.всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; б. всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в.всички членове на обединението/консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. Договорът за създаване на обединението/консорциум задължително включва клаузи определящи, кои съдружници (членове) в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределението на участието на членовете при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл. 25 ал. 8 от ЗОП. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата-участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.При установяване на несъответствие с посочените по-горе условия, Възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 68 ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение/консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, се представя еквивалентен документ за регистрация според закона на държавата (виж § 1 т. 7 от ДР на ЗОП), в която той е установен. Съдружниците в обединението-изпълнител носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато Възложителят се е издължил надлежно по съответния ред и е уредил всички претенции към изпълнителя-обединение, Възложителят не участва в никакви финансови и правни спорове между членовете на обединението, за дължимо или претендирано между съдружниците в него. Участник обединение/консорциум, което не е юридическо лице, прилага (в плик № 1 на офертата си) нотариално заверен оригинал или нотариално заверено копие на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, в превод на български (когато е на език различен от български).
Ако участник не представи документ съгласно изискване на документацията, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, може да бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП. Комисията по чл.34 от ЗОП провежда публично жребий по смисъла чл.71 ал.5 т.1 от ЗОП за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, по критерий „най-ниска цена", и тази цена се предлага в две или повече оферти.При прекратяване на договор за безвъзмездна финансова помощ по Националната схема за зелени инвестиции, сключен между НДЕФ и Община Белене, Възложителят прекратява договора за обществена поръчка, без да дължи каквото и да е обезщетение на Изпълнителя. Изпълнителят се задължава, в срока на предизвестието от Възложителя за прекратяване на договора за обществената поръчка, да консервира и замрази обекта (строителната площадка). При спиране на СМР по нареждане на строителния и/или авторския надзор, Възложителя и/или компетентен държавен орган, или комбинирано нареждане от тези органи, срокът по чл.4.2 от Договора съответно се удължава, ако Изпълнителят няма вина за спирането и подписване на акт обр. 10, съгласно Наредба № 3 от 31.7.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на СМР. Вън от случаите на спиране на изпълнението поради форсмажорни/непредвидени обстоятелства (непреодолима сила), Изпълнителят спира изпълнението по договора,тогава, когато Възложителят писмено с известие го уведоми да спре изпълнението на задълженията си. В известието, Възложителят посочва причините за спирането и периода, за който се спира дейността. За периода на спиране на изпълнението, плащания по договора за СМР не се дължат. Независимо от възможността за спиране и удължаване срока на договора за обществената поръчка определеният за изпълнител е длъжен да приключи строително-монтажните работи не по-късно от края на срока на Договора за предоставяне на финансиране слючен между Община Белене и НДЕФ. Изпълнение на СМР след изтичането на този срок се допуска единствено при промяна на срока за изпълнение на СМР дейностите в Договора за предоставяне на финансиране сключен между НДЕФ и Община Белене. В случай, че срокът на Договора за безвъзмездна финансова помощ сключен между Община Белене и НДЕФ бъде удължен, срокът за изпълнение на поръчката ще бъде удължен със същия период, съгласно действащото законодателство. При възникване в процеса на работа на непредвидени обстоятелства, довели до необходимост от отпадане на количества и видове СМР, както и при замяна на едни количества и видове с отпадналите, същите се изпълняват без непредвидени СМР и на база на изготвени заменителни таблици, след одобряване от Възложителя, до размера на стойността, посочена в член 2.1 от договора за обществена поръчка. Когато действително изпълнените количества и обеми СМР надвишават изброените в Прил. № 3 към договора за обществената поръчка, и не могат да бъдат заменени с отпаднали такива, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да ги заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единичните цени, посочени в Прил. №3 към договора, след сключване на отделен договор при основанията, условията и реда на чл.90, ал.1, чл. 8 от ЗОП, който ще се финансира от Община Белене . При изпълнение на други видове СМР, извън изброените в Количествено стойностните сметки от Приложение №3, които не могат да бъдат заменени с отпаднали видове и количества СМР, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да ги заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единични цени, формирани в съответствие с посочените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ценови показатели в Ценовата оферта (Прил. №3) след сключване на отделен договор, при основанията, условията и реда на чл.90, ал.1, чл. 8 от ЗОП, който ще се финансира от Община Белене. Гаранц. срокове предложени от Изпълнителя в т.3 от предложението по чл.56 ал.1 т.7 и т.9 от ЗОП от офертата му, го обвързват за целия период предложен о т него, включително и след получаване на документа за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35
При отваряне на получените оферти, по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП, имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Съгласно чл. 68, ал. 2 от ЗОП, при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, получилите документация за участие лица ще се уведомят писмено. В съответствие с чл.69А ал.3 от ЗОП, възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник, както и по ускорен електронен способ и чрез обявяване на Интернет-адреса на Община Белене: http://obshtina.belene.net/_index.php в раздел „Профила на купувача”. За резултатите от оценяването на офертите всеки участник ще бъде уведомен писмено.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
>Продължение от Разд. ІІІ, т. 2.1. Изискуеми док. и инф-я>Подизпълнителите представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 ЗОП във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП към съдържанието на ПЛИК № 1 „Документи за подбор”; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението.Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физ. или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1,т. 1 ЗОП се представя в официален превод, а тези по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. II.Плик№2 "Предл. за изп. на поръчката" - в плика са поставя документите по чл.56 ал.1 т.7 и т.9 от ЗОП; III.Плик № 3 „Предл. цена” - в плика се поставя предложението по чл.57 ал.1 т.10 ЗОП изготвено по обр. от док. за участие., заедно с Приложение № 3.1 към Ценово предл-е-Ценови показатели, Прил.3.2:Количествено-стойностна сметка и Прил. 3.3–Анализни цени, Прил. 3.4 - График за планираните етапи на актуване. На електронния носител към плик №3 от офертата се записват и оригиналните изходни електронни файлове - екселските таблици на попълненото КСС (.doc, .xls и др.) за проверка от комисията по чл.34 ЗОП. Всички документи от плик 1, 2 и 3, се сканират, записват се на 3 електр. носит. (CD/DVD) и се поставят в пликове1,2 и 3. ВАЖНО!!! Ако при проверка на ценовото предложение от комисията по чл. 34 от ЗОП, в КСС-тата се установят техн. грешки при пресмятането, водещи до промяна на ценовото предложение, или общата крайна цена не е правилно изчислена, с включени всички разходи и ДДС, или се установи несъответствие между анализните цени и единич. цени в КСС, или липсват анализи на цени в плика с ценовото предложение, същото ще бъде отхвърлено, а участникът ще бъде отстранен от участие в класирането и процедурата, по реда на чл. 68 ал. 11 т.2.б) от ЗОП. От анализните цени при оценка на офертата ще се проверява крайната стойност, която трябва да съответства на единичната цена в КСС. Участникът определен за изпълнител при подписване на договора представя и застраховки по чл. 173 от ЗУТ (за обезпечаване на отговорностите на строителния обект) и за Трудова злополука съгласно закона и изискванията на Възложителя посочени в документацията за участие. Договорът за обществената поръчка не се сключва с участника, определен за изпълнител, който при подписването на договора за обществена поръчка не изпълни задължение по смисъла на чл.42 ал.1 от ЗОП. Възложителя ще приложи хипотезите на чл.72 ал.2 от ЗОП и 48 ал.2 и ал.3 от ППЗОП, в случай че настъпят посочените в тези разпоредби обстоятелства. Документацията за участие може да се получава и на електронен носител в сградата на Община Белене от 08ч до 17ч всеки работен ден, до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите на адрес: Община Белене – гр. Белене, ул. „България” № 35,стая №22, телефон: 0658/34672, факс: 0658/31062 лица за контакти: Цветомир Цветанов и/или Виолета Динова. При писмено поискване от заинтересовано лице, отправено по факса или електронна поща на Възложителя, посочени в настоящото обявление, електронния носител с документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Краен срок за получаване на документацията за участие е съгласно срокът посочен в Обявлението (виж раздел ІV.3.3 ) или решението за промяна (когато е приложимо) по чл.27А от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.09.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Сградата на МБАЛ Белене e 100% общинска собственост. Сградата е панелна и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 1628 m2, разгънатата застроена площ е 3254 m2. Отопляемата площ е 3254 m2, отопляем обем е 8786 m3. Охлажданата площ е 3254 m2, охлаждания обем е 8786 m3. Сградата е 4 етажна и сутерен, в който е разположено котелното помещение. Частично е сменена дограмата на прозорците в болничните стаи. Сградата няма топлоизолация. Има 2 котела на нафта, които са функционирали преди години, състоянието им е критично и не се ползват. Няма никаква документация или информация за котела и годината на пускането му в експлоатация. Отоплението в сградата се осъществява с духалки, климатици, конвектори и радиатори и е изцяло на ток. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние.
45000000, 45400000, 45410000, 45420000, 45261410, 45421100, 45321000, 39715100, 31310000, 31214500, 45231111, 44621200, 45331110, 44620000, 42511110, 42967000, 38425100, 38412000, 42131144, 39717100, 44163210, 31320000, 45262100, 45262120, 45262110, 45111214
Описание:
Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническата спецификация и проектна документация по всички части. Доставка, монтаж, инсталиране и успешен пуск на инсталации и устройства.
Сградата на Медицински център "Бел Медик" e 100% общинска собственост. Сградата е пакетоповдигаща и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 768 m2, разгънатата застроена площ е 3840 m2. Отопляемата площ е 3840 m2, отопляем обем е 11666 m3. Няма топлоизолация на сградата. Частично е сменена дограмата на прозорците. Състоянието на сградата не е никак добро. Сградата е на 4 етажа, има сутерен, в който се намира котелното помещение. Има 3 котела - много стари. Единият котел е на дърва и въглища (зидан), а другите два са на нафта. Преди година е функционирал котела на дърва и въглища. Котлите на нафта не работят. Отоплението е изцяло на ток – духалки, радиатори и климатици. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние.
45000000, 45400000, 45410000, 45261410, 45420000, 45421100, 45321000, 31310000, 31214500, 31320000, 45231111, 44621200, 45331110, 44620000, 42131144, 42511110, 38425100, 38412000, 24951311, 44163210
Описание:
Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническите спецификации и проектна документация по всички части.Доставка, монтаж, инсталиране и успешен пуск на инсталации и устройства.
Сградата на НЧ „Христо Ботев-1892” е масивна сграда, въведена в експлоатация 1964г. Застроената площ на сградата е 1100 m2, разгънатата застроена площ е 2056 m2. Читалището е на 2 етажа и сутерен, в който се намира котелно помещение и котел на нафта. Видимо в добро състояние, но не се пуска. Котела е пуснат през 1989 г. Отоплението е на ток – климатици, когато не могат да отоплят се пускат и духалки. Част от радиаторите в съблекалните и гримьорните са демонтирани. Радиаторите са чугунени. В сутерена има и заведение, което се отоплява със стенни климатици. Има и киносалон, който има по няколко прожекции в годината. Частично е сменена дограмата на прозорците.
45400000, 45410000, 45420000, 45321000, 45261410, 45262100, 45262110, 45261300, 45111214
Описание:
Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническите спецификации и проектна документация по всички части.