00661-2013-0012

BG-Белене, обл. Плевен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул. „България” № 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, обл. Плевен, Тел.: 0658 34672; 0658 31036, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Инж. Христина Иванова-Мънева началник отдел „Устройство на територията и общинска собственост” в Община Белене; Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки" в Община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнители за възлагане на обществена поръчка с предмет "Изпълнение на строително-монтажни работи по проект на Община Белене „Подобряване на енергийната ефективност в обществени сгради в гр. Белене и намаляване на вредните емисии, генерирани от обществени сгради на територията на общината“ по обособени позиции, с финансиране по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Белене, гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка обхваща извършване на строително-монтажни работи за внедряване на мерки за енергийна ефективност,съгласно технически проекти, количества и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Технически спецификации и проектна документация по всички части, за следните обособени позиции: Обособена позиция 1): Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ гр. Белене. Обособена позиция 2) Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център "Бел Медик" – гр. Белене. Обособена позиция 3) Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене. Дейностите по договора за обществена поръчка включват строително-монтажни работи на мястото съгласно чл.4.3. от Договора за обществена поръчка, дейности по предаване на строителния обект с протокол образец 15 за установяване годността на обекта, подписан без забележки, получаване Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ и дейности в срока на отговорностите по смисъла на чл.160 ал.4 от ЗОП във връзка с чл.20 ал.1 и следв. от Наребда №2 на МРРБ от 31.07.2003 за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България. Срокът за изпълнение на Договора за обществената поръчка започва да тече от датата на връчване на Изпълнителя на писмена покана от страна на Възложителя за започване изпълнението на дейностите по договора за обществена поръчка и откриването на строителна линия и строителна площадка, и приключва с издаване на Разрешение за ползванеУдостверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ. Писмената покана за започване на дейностите по договора за обществена поръчка ще бъде изпратена до Изпълнителя, след получаване при Възложителя на писмено потвърждение за осигурено финансиране от НДЕФ. В случай на неосигурено и/или прекратено финансиране и/или прекратяване на договора за финансиране сключен между Община Белене и Националния доверителен екофонд (НДЕФ), действието на договорa за обществената поръчка, сключен след провеждане на настоящата процедура, се прекратява, без Възложителя да дължи на Изпълнителя обезщетение, включително за пропуснати ползи от възможността на Изпълнителя да получи, като заинтересовано лице, други обществени поръчки. Приключването на договора обществена поръчка по смисъла на чл.4.4 от Договора за обществена поръчка, не отменят ангажимента на Изпълнителя за възникнали дейности в сроковете на отговорностите по смисъла на чл.160 ал.4 от ЗОП, съгласно раздел VII от Договора за обществена поръчка. Предложените гаранционни срокове в съответствие с т.3 от предложението по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП в офертата на Изпълнителя го обвързват с гаранционна отговорност по изпълнените от него и приети от Възложителя СМР, за целия период на гаранционните срокове, вкл. и след получаване на Разрешение за ползванеУдостверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ. Всеки участник има право да представи само 1 оферта, но само за една от трите обособени позиции,като в настоящата процедура не се приемат повече от 1 оферта на участник (и съгласно ограничението на чл.55 ал.1 ЗОП). При подаване на повече от 1 оферта от 1 и същи участник, офертите не се приемат и се връщат на подателя за негова сметка. Варианти на офертата не се допускат. Поръчката е открита с Решение №888/25.09.2013г. на зам.-кмета на община Белене ( с правомощия с/но з-д № 766/28.08.2013г) и е по реда на чл.14 ал.3 т.1 от ЗОП. На основание чл.64,ал.3 от ЗОП,обявявам, че намалявам срока по чл.64, ал.1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път до АОП, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението за поръчка в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като същата може да бъде намерена и изтеглена от Интернет-адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45400000, 45420000, 45261410, 45421100, 45321000, 45410000, 45262100, 45262120, 45262110, 45111214, 39715100, 31310000, 31214500, 31320000, 45231111, 44621200, 45331110, 44620000, 42511110, 38425100, 42967000, 38412000, 42131144, 24951311

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Работи по изолации на покривни конструкции
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Топлоизолационни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Работи по монтаж на скеле
Работи по изграждане на скеле
Работи по демонтаж на скеле
Работи по отстраняване на строителни отпадъци
Електрически бойлери (включително бойлери с моментално загряване) и потопяеми нагреватели
Електрически мрежи
Електрически табла
Кабели за разпределение на електричество
Работи по демонтаж и подмяна на преносни и разпределителни тръбопроводи
Отоплителни котли
Инсталиране на котли за отопление
Радиатори и котли за централно отопление и части за тях
Термопомпи
Манометри
Контролно устройство
Термометри
Клапани, използвани за регулиране на определен процес
Антифриз

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническите спецификации и проектна документация по всички части.

Прогнозна стойност без ДДС
747401.47 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата не се изисква (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането . Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при подписване на договора и е в размер на 3 % от стойността му без ДДС. Гаранцията може да се представи като банкова гаранция (издадена от банка) по образец на Възложителя или банката издател, или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на Общ. Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор №…./дата за об. позиция №.. за СМР, по проект "Подобряване на енергийната ефeктивност в обществени сгради в гр. Белене и намаляване на вредните емисии, генерирани от обществени сгради на територията на общината“, финансирано по Първа ос на Национална схема за зелени инвестиции. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Определения за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път по сметка на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора - в оригинал. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила реално по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато изпълнителя избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от 45 календарни дни след датата на извършване на окончателното плащане по договора за обществената поръчка, съгласно клаузата по чл.3.1.5 от него. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава при условията и реда на чл.6.2 от договора за обществена поръчка, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли у него. Ако определения за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, гаранцията за изпълнение на договора, се превежда (издава), след регистрация на обединението по БУЛСТАТ (съгласно раздел III.1.3 от Обявлението), и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло,а не от отделен член на обединението. Банковите гаранции следва да са издадени от банка/банки/ кореспондираща с банката на Възложителя - "Банка ДСК" ЕАД. Изпълнителят се задължава в срок от 7 дни от уведомяване от Възложителя, че е издадено Разрешението за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл. 177 от ЗУТ, да представи оригинал на гаранция в размер на 2.5 % от окончателната стойност на поръчката без ДДС по смисъла на чл.2.2. от Договора, която да обезпечава отговорността му за изпълнените СМР, съгласно чл.160 ал.4 от ЗУТ и чл. 20, ал. 1 и следв. от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. на МРРБ, от издаването на Разрешението за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл. 177 от ЗУТ, до изтичане на най-дългия гаранционен срок, в съответствие с т.3 от предложението по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП в офертата на Изпълнителя. Възложителят има право да усвои гаранцията по чл.7.4. от Договора за обществената поръчка, при условие, че в сроковете по Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ неоснователно откаже да отстрани констатиран/-и дефект или дефекти на строителния обект, в рамките на отговорността му по чл.7.1 във връзка с чл.7.5 от Договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на цената по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в договора за обществената поръчка, както следва: 1. Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности на завършен изцяло етап, съгласно приложения линеен график на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. За междинните плащания Изпълнителят представя фактури, които подлежат на одобряване от Възложителя преди изплащането на сумата по нея. Плащанията се извършват в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура и одобряването от възложителя. Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта (Приложение 3 към договора за обществена поръчка) са окончателни и не подлежат на корекции при изпълнението на договора. 2.Окончателно плащане се извършва след подписване без забележки на протокол образец 15 за установяване годността на обекта и получаване Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ, в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура и одобряването й от възложителя, и след представяне от Изпълнителя на оригинал на гаранция по чл.7.4 от договора за обществена поръчка. 3. Срокът за плащане се спира, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът не е правомерен. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 7 календарни дни след като бъде уведомен за това. Периодът за плащане продължава да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно формулирана фактура или поисканите разяснения, корекции или допълнителна информация. Дейностите по договора за обществената поръчка, с изключение на дейностите по отговорностите и задълженията в сроковете по чл.7.1, 7.2 и 7.3 от договора за общ. поръчка, се считат за изпълнени след изплащане на уговореното възнаграждение по раздели II и III, и възстановяване на гаранцията за изпълнение по раздел VI от договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение (договор) с нотариална заверка на подписите и съдържанието. Споразумението съдържа клаузи, които гарантират, че: а.всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; б. всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в.всички членове на обединението/консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. Договорът за създаване на обединението/консорциум задължително включва клаузи определящи, кои съдружници (членове) в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределението на участието на членовете при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл. 25 ал. 8 от ЗОП. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата-участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.При установяване на несъответствие с посочените по-горе условия, Възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 68 ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение/консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, се представя еквивалентен документ за регистрация според закона на държавата (виж § 1 т. 7 от ДР на ЗОП), в която той е установен. Съдружниците в обединението-изпълнител носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато Възложителят се е издължил надлежно по съответния ред и е уредил всички претенции към изпълнителя-обединение, Възложителят не участва в никакви финансови и правни спорове между членовете на обединението, за дължимо или претендирано между съдружниците в него. Участник обединение/консорциум, което не е юридическо лице, прилага (в плик № 1 на офертата си) нотариално заверен оригинал или нотариално заверено копие на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, в превод на български (когато е на език различен от български).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако участник не представи документ съгласно изискване на документацията, или не отговаря на условията в това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, може да бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП. Комисията по чл.34 от ЗОП провежда публично жребий по смисъла чл.71 ал.5 т.1 от ЗОП за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, по критерий „най-ниска цена", и тази цена се предлага в две или повече оферти.При прекратяване на договор за безвъзмездна финансова помощ по Националната схема за зелени инвестиции, сключен между НДЕФ и Община Белене, Възложителят прекратява договора за обществена поръчка, без да дължи каквото и да е обезщетение на Изпълнителя. Изпълнителят се задължава, в срока на предизвестието от Възложителя за прекратяване на договора за обществената поръчка, да консервира и замрази обекта (строителната площадка). При спиране на СМР по нареждане на строителния и/или авторския надзор, Възложителя и/или компетентен държавен орган, или комбинирано нареждане от тези органи, срокът по чл.4.2 от Договора съответно се удължава, ако Изпълнителят няма вина за спирането и подписване на акт обр. 10, съгласно Наредба № 3 от 31.7.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на СМР. Вън от случаите на спиране на изпълнението поради форсмажорни/непредвидени обстоятелства (непреодолима сила), Изпълнителят спира изпълнението по договора,тогава, когато Възложителят писмено с известие го уведоми да спре изпълнението на задълженията си. В известието, Възложителят посочва причините за спирането и периода, за който се спира дейността. За периода на спиране на изпълнението, плащания по договора за СМР не се дължат. Независимо от възможността за спиране и удължаване срока на договора за обществената поръчка определеният за изпълнител е длъжен да приключи строително-монтажните работи не по-късно от края на срока на Договора за предоставяне на финансиране слючен между Община Белене и НДЕФ. Изпълнение на СМР след изтичането на този срок се допуска единствено при промяна на срока за изпълнение на СМР дейностите в Договора за предоставяне на финансиране сключен между НДЕФ и Община Белене. В случай, че срокът на Договора за безвъзмездна финансова помощ сключен между Община Белене и НДЕФ бъде удължен, срокът за изпълнение на поръчката ще бъде удължен със същия период, съгласно действащото законодателство. При възникване в процеса на работа на непредвидени обстоятелства, довели до необходимост от отпадане на количества и видове СМР, както и при замяна на едни количества и видове с отпадналите, същите се изпълняват без непредвидени СМР и на база на изготвени заменителни таблици, след одобряване от Възложителя, до размера на стойността, посочена в член 2.1 от договора за обществена поръчка. Когато действително изпълнените количества и обеми СМР надвишават изброените в Прил. № 3 към договора за обществената поръчка, и не могат да бъдат заменени с отпаднали такива, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да ги заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единичните цени, посочени в Прил. №3 към договора, след сключване на отделен договор при основанията, условията и реда на чл.90, ал.1, чл. 8 от ЗОП, който ще се финансира от Община Белене . При изпълнение на други видове СМР, извън изброените в Количествено стойностните сметки от Приложение №3, които не могат да бъдат заменени с отпаднали видове и количества СМР, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да ги заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единични цени, формирани в съответствие с посочените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ценови показатели в Ценовата оферта (Прил. №3) след сключване на отделен договор, при основанията, условията и реда на чл.90, ал.1, чл. 8 от ЗОП, който ще се финансира от Община Белене. Гаранц. срокове предложени от Изпълнителя в т.3 от предложението по чл.56 ал.1 т.7 и т.9 от ЗОП от офертата му, го обвързват за целия период предложен о т него, включително и след получаване на документа за въвеждане в експлоатация по смисъла на чл.177 от ЗУТ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Запечатан непрозрачен плик № 1 "Документи за подбор": 1)Подробен списък по чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП по образец на участника, подписан от участника или упълномощ. лице ; 2) Документи доказващи правосубектност на участника: а) За ЮЛ и ЕТ-заверено копие на док. за регистр-я или се посочва ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търг. рег. Участник физическо лице(ФЛ) представя копие от документ за самоличност. Участници-обединения-когато са създадени слъгласно Закона за регистър БУЛСТАТ преди подаване на офертата, представят завер. копие от рег-ята си по БУЛСТАТ. Когато не е представен ЕИК, по чл. 24 ал.1 от ППЗОП участниците-ЮЛ или ЕТ,представят и удост-я за акт. съст-е, издадено не по-рано от 4 мес. преди датата на подаване на офертата.Чуждестранни ЮЛ прилагат заверено копие на екв. документ от съдебен,админист. или друг еквивал. орган от държавата, в която са установени, издаден не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на офертата.С представянето на такъв документ не отпада задълж. за предст. на документ за регистрация,когато участникът е ЮЛ или ЕТ.Представя се и завер. копие на док-т за рег.по ДДС,или декл. свободен текст(в превод), че участникът не е рег. по ДДС. б) Чужди ФЛ,ЮЛ,или техни обединения,представят приложимия за тях документ по т.2.а) в официален превод на бълг. език,а също и докум. за акт.съст. и деклар. по ДДС-но в превод.Участник обед-е,което не е ЮЛ, прилага нотар. заверен оригинал или нотар. зав. копие на учр. акт за създ. на обед. (виж т.III.1.3 в Обявл-то), и в превод на български.Участник-обединение, което не е ЮЛ представя док-те съгласно указанията на т. 2.а) и т. 2.б) за всяко ФЛ и ЮЛ, включено в обединението. Ако участник ще ползва подизпълнители, документите, съгласно указания на т. 2.а) и т. 2.б), се представят и за всеки от тях. 3) Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участника не се представлява от лице, имащо право на това, съгласно инф-я посочена по ЕИК в Търг. регистър или в удост-е за акт. съст-е); 4)Декларации за отсъствие на обстоятелствата: 4.1 по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а-д и ал. 2, т. 2 (предл. първо) и 5 от ЗОП /по образец/ , 4.2. по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2a(предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /по образец/ и 4.3. по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП /по образец/ – попълват се, подписват се и се подпечатват /когато е приложимо/ в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП. 5)Доказателства за икономическо и финансово съст-е-посочени в р-л III.2.2 на това Обявление; 6)Доказателства за техн. възможности- посочени в р-л III.2.3 на това Обявление; 7)Декларации по чл. 56, ал. 1, т. 11 и т. 12 от ЗОП; 8)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - когато се ползват такива; 9) Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (ако е приложимо); 10)Документите за подизпълнителите (ако е приложимо) съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 11)Декларация от участник в обединението; 12)Офертно предложение по образец; 13)Декларация за запознаване с условията на строителната площадка; 14)Декларация за вписване в ЦПР на строителя (http://register.ksb.bg/) или друг проф. регистър на страна-членка на ЕС по смис. на чл.49 ал.1 от ЗОП 15)Сертификати за внедрени системи за управление на качеството и за управ-е на здравето и безопасносттта при работа или еквивалентни, съгласно посочените в раздел III.2.3 на това Обявление изисквания. 16).Декл. за електронна кореспонденция. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1 т. 1 а)-д) т.2 и 3, ал.2, т. 1, 2 /предл. първо/, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5, и ал.5 от ЗОП.За обстоятелства по чл. 47, ал. 2 , т.2 /предл. първо/ ЗОП лишаването от упраж. на дейности по строителство е основание за отстраняване. >Продължава в т.VІ.3)>
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а)Заверено копие от баланс за отчета за приходите и разходите (ОПР) (съставни части от ГФО) за последните 3 г. (2010г, 2011 г. и 2012). Справка за приходите на строителното предприятие по видове строителство на участника за последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.)или по-кратък период, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справка за приходите на строителното предприятие по видове строителство е съставна част от ГФО /примерен образец за 2012 - http://www.nsi.bg/files/GOD2012/P2/17_%D0%A1%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%9 A%D0%90%20%D0%97%D0%90%20%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%A5%D0%9E%D0%94 %D0%98%D0%A2%D0%95%20%D0%9D%D0%90%20%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%9E %D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%9D%D0%98%D0%A2%D0%95%20%D0%9F%D0 %A0%D0%95%D0%94%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%AF%D0%A2%D0%98%D0%AF_201 2_NF2.pdf, Справка за приходите на строителното предприятие по видове строителство се представя от подизпълнители които ще изпълняват дейности по строителство, както и от онези съдружници в обединения, които не са ЮЛ, които съгласно договора за обединението, ще изпълняват строителни дейности. б) Справка-информация (по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП-по образец) за специализирания оборот (доход) от строителството кумулативно за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е обединение, което е юридическо лице, изискването за съответния оборот от СМР се отнася за обединението като цяло. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за съответен оборот се прилага за обединението като цяло, като справката-информация, се попълва веднъж сумарно за цялото обединение, и след това само от онези членове в обединението, чрез които то доказва съответствието с критериите за подбор. Подизпълнителите представят справка-информация за доказване на минимално изисквания оборот от СМР, посочени в обявлението и условията на поръчката, като минималните изисквания към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие при изпълнение на поръчката. в) Валидна застраховка за професионална отговорност по повод изпълнение на задълженията като строител, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. При участник – обединение, което не е ЮЛ, застраховката по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ се представя съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2, ЗОП, а когато участникът предвижда ползване на подизпълнител/и документите за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 ЗОП. Следва да се има предвид,че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „проектантът”, „лицето, упражняващо технически контрол по част Конструктивна”, „консултантът”, „строителят” и „лицето, упражняващо строителен надзор” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако един от членовете в обединение-участник, което не е ЮЛ не извършва нито една от тези дейности, то тогава по силата на текста на законовата норма той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.Определеният за изпълнител, съдружници в обединение-изпълнител, както и подизпълнители които ще изпълняват дейност по строителство, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят нотариално заверени копиe на застраховкa по чл. 171 ЗУТ „Професионална отговорност” и оригинали на декларации свободен текст, че като Изпълнител/подизпълнител, съдружник в обединение-изпълнител, имащ право да извършва строителство/, се задължава/-т по време на изпълнението на договора да поддържат валидни застраховките по чл. 171 от ЗУТ съгласно закона, като лице, изпълняващо строителна дейност, до пълното освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора. В плик № 1, участника прилага оригинално подписани декларации свободен текст, че при подписване на договора ще представя съответните нотариално заверени застраховки изисквани от Възложителя по условията на поръчката.
Минимални изисквания: а) Когато не е представен ЕИК и/или ГФО не са видими чрез Търговския регистър на адрес http://www.brra.bg/, то участникът представя заверено копие от баланса за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или по-кратък период, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Изискването за представяне на ГФО (ОПР) и съставните му части, се прилага за онези членове в обединението (консорциума) неюридическо лице, с които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор (чл.56 ал.3 т.2 от ЗОП). Ако се предвижда ползване на подизпълнители, те също представят ГФО (ОПР) съгласно чл.56 ал.2 от ЗОП. Представя се и справка за приходите на строителното предприятие по видове строителство на участника за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), или по-кратък период, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Когато горните справки за съответния период са достъпни и са публикувани в Търговския регистър, се представя декларация свободен текст, че същите са обявени,достъпни и видими на адрес http://www.brra.bg, когато е посочен ЕИК. Физическите лица представят подходящ документ, удостоверяващ дохода им - заверени копия от годишните данъчни декларации, справка от работодател или др. б)Участникът трябва да има минимален, документално доказан специализиран оборот от строителство по образец, кумулативно за предходните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или по-кратък период, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от: за позиция 1: 561 000 (петстотин шестдесет и един хиляди) лева без ДДС;Об. поз. 2:576 000 (петстотин и седемдесет и шест хиляди) лева без ДДС; Об. позиция 3: 360 000 лв. (триста и шестдесет хиляди лева) без ДДС лева без ДДС. Основните участници не могат да доказват и допълват своя оборот от строителство сумирайки оборот на своите подизпълнители, т.к. последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник. в) Застрахователната сума по «Застраховката за професионална отговорност» трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на групата и категорията строеж за съответната обособена позиция, предмет на настоящата поръчка, съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.), както следва: За об. позиция 1: 100 000 лв.; За об. позиция 2: 100 000 лв.; За об. позиция 3: 200 000 лв. Застраховката за проф. отговорност в строителството следва да бъде валидна, за етапа на участие, не по-малко от 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите. За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката за проф. отговорност следва да бъде съгласно чл.171 от ЗУТ. Участник, установен/регистриран извън Р. България представя екв. на застраховката за проф. отговорност, приравнена на тази по чл. 171 от ЗУТ, но направена съгласно закона на държавата, в която участникът е установен/ регистриран , придружена в превод на български език (когато е приложимо). Възложителят препоръчва чуждестранния участник предварително, преди подаване на офертата си, да направи проверка и да бъде уверен, че представения от него документ за еквивалент на застраховката по чл.171 ЗУТ, наистина може безспорно да докаже приравненост със застраховката към чл.171 ЗУТ. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците/подизпълнители/членове на обединения, което не е ЮЛ, които ще извършват дейност по строителство по договора за обединение, като в плик№1 в офертата се представят заверени "Вярно с оригинала" копия от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обект/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на договорите за строителство по чл.51 ал.1 т.2 от ЗОП, сходни с предмета на обществената поръчка (под сходни с предмета на поръчката се приемат обекти, свързани със строителство за въвеждане на мерки за енергийна ефективност), придружен от препоръки /референции/ съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП; В препоръките /референциите/ задължително се посочва предмет на договора и мястото на изпълнението му, име на възложителя, мястото на изпълнение-дата на откриване на строителната площадка, № и дата на документа за ползване по смисъла на чл.177 от ЗУТ, стойност на договора в парична сума без ДДС и дял на работите /%/ при изпълнението, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. В допълнение към горното, могат да се представят приемно-предавателни протоколи и/или актове за завършване на строителството. б)От участниците се изисква да са вписани в Централния професионален регистър на строителя http://register.ksb.bg), съгл. чл. 3 от Закона за камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС. Лицето или лицата представят в Плик№1 на офертата си декларация/-и свободен текст, като декларират тези обстоятелства, и не се представя удостоверението за вписване в ЦПРС, т.к. вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.Лице или лица от страна-членка на ЕС, представя декларация или удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени, и издаден от компетентен орган съгласно правото на държавата в която е установено, за право да изпълнява дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка. в) От участниците се изисква да имат валидни към датата на отваряне на офертите сертификати за внедрени системи за управление на качеството [БДС EN] ISO 9001:2008 (или по-нова версия), и за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 (или по-нова версия), или техни еквиваленти за въведени евк. мерки, за което се представят съответните сертификати - заверени копия. Сертификатите следва да са с област на приложение „строителство”. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за управление на здравето и безопасносттта при работа. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" (http://www.nab-bas.bg/bg/) или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.1 и ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил не по-малко от 3 /три/ договора за строителство, сходно с предмета на поръчка по дадената позиция, през последните 3 години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите. Договорите следва да са изпълнени успешно преди крайният срок за подаване на офертите.Договори в процес на изпълнение няма да се признават. За всяка позиция, под "строителство, сходно с предмета на поръчка по дадената позиция" ще се разбира енергоефективни мерки, които следва да се внедрят, както следва: - за об. поз.1 - МБАЛ "Белене" - топлоизолация на външни стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, ЕСМ (енергоспестяващи мерки) по сградни инсталации; - за об. поз. 2 - МЦ "БелМедик" гр. Белене - топлоизолация на външни стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, ЕСМ (енергоспестяващи мерки) по сградни инсталации; - за об. поз. 3 - НЧ "Христо Ботев-1892" - топлоизолация на външни стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма. Всяка една от мерките следва да присъства поне в един договор.Ако строителните дейности са извършвани извън Република България, към договорите изпълнявани в чужбина и посочени в списъка с изпълнените договори да бъдат предоставени и копия на разрешения за ползване или аналогични сертификати за въвеждане в експлоатация-в превод на български език. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, минималните изисквания към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Ако участника е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнени договори, съобразно по-горните указания, се прилагат за обединението като цяло. б) Лице или лицата да са вписани в ЦПРС(http://register.ksb.bg/) към КСБ (http://www.ksb.bg/) за изпълнение на строежи първа група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и: - За об. позиция 1: четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1 т.4 б) от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1 от ПРВВЦПРС; - За об. позиция 2: четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1 т.4 б) от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1 от ПРВВЦПРС; - За об. позиция 3: трета категория съгласно чл. 137, ал. 1 т.3 в) от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.3.1 от ПРВВЦПРС. Лицата от страна-членка на ЕС,представят декларация или удостостоверение за вписване в профес. регистър на държавата, в която са установени, и издаден от компетентен орган съгласно правото на държавата в която е установен,за право да изпълнява дейности по СМР предмет на поръчката. Подизпълнител, който ще изпълняват дейност по СМР, както и съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват СМР,следва да са рег, в ЦПРС,за изпълнение на съответната група и категория строеж, като представят декларация. в) Валидни към датата на отваряне на офертите сертификати по [БДС EN] ISO 9001:2008 (или по-нова версия) "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001:2007 (или по-нова версия) "Системи за управление на здравето и безопасносттта при работа" или еквиваленти на тези сертификати за въведени еквивалентни мерки, за което се представят съответните удостоверения. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, валидни сертификати по настоящата точка "в)", се представят от онези от членовете в обединението/консорциума, както и подизпълнители, които ще извършват строителна дейност. Участник не може да прилага сертификатите на свои подизпълнители, за доказване наличието на това условие на Възложителя, тъй като изискването е към участници в процедурата които подават оферти (чл. 55 ал. 5 ЗОП).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.10.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.10.2013 г.  Час: 09:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на получените оферти, по смисъла на чл.68 ал.3 от ЗОП, имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Съгласно чл. 68, ал. 2 от ЗОП, при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, получилите документация за участие лица ще се уведомят писмено. В съответствие с чл.69А ал.3 от ЗОП, възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник, както и по ускорен електронен способ и чрез обявяване на Интернет-адреса на Община Белене: http://obshtina.belene.net/_index.php в раздел „Профила на купувача”. За резултатите от оценяването на офертите всеки участник ще бъде уведомен писмено.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

>Продължение от Разд. ІІІ, т. 2.1. Изискуеми док. и инф-я>Подизпълнителите представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 ЗОП във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП към съдържанието на ПЛИК № 1 „Документи за подбор”; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физич. или юрид. лице, включено в обединението.Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физ. или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1,т. 1 ЗОП се представя в официален превод, а тези по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. II.Плик№2 "Предл. за изп. на поръчката" - в плика са поставя документите по чл.56 ал.1 т.7 и т.9 от ЗОП; III.Плик № 3 „Предл. цена” - в плика се поставя предложението по чл.57 ал.1 т.10 ЗОП изготвено по обр. от док. за участие., заедно с Приложение № 3.1 към Ценово предл-е-Ценови показатели, Прил.3.2:Количествено-стойностна сметка и Прил. 3.3–Анализни цени, Прил. 3.4 - График за планираните етапи на актуване. На електронния носител към плик №3 от офертата се записват и оригиналните изходни електронни файлове - екселските таблици на попълненото КСС (.doc, .xls и др.) за проверка от комисията по чл.34 ЗОП. Всички документи от плик 1, 2 и 3, се сканират, записват се на 3 електр. носит. (CD/DVD) и се поставят в пликове1,2 и 3. ВАЖНО!!! Ако при проверка на ценовото предложение от комисията по чл. 34 от ЗОП, в КСС-тата се установят техн. грешки при пресмятането, водещи до промяна на ценовото предложение, или общата крайна цена не е правилно изчислена, с включени всички разходи и ДДС, или се установи несъответствие между анализните цени и единич. цени в КСС, или липсват анализи на цени в плика с ценовото предложение, същото ще бъде отхвърлено, а участникът ще бъде отстранен от участие в класирането и процедурата, по реда на чл. 68 ал. 11 т.2.б) от ЗОП. От анализните цени при оценка на офертата ще се проверява крайната стойност, която трябва да съответства на единичната цена в КСС. Участникът определен за изпълнител при подписване на договора представя и застраховки по чл. 173 от ЗУТ (за обезпечаване на отговорностите на строителния обект) и за Трудова злополука съгласно закона и изискванията на Възложителя посочени в документацията за участие. Договорът за обществената поръчка не се сключва с участника, определен за изпълнител, който при подписването на договора за обществена поръчка не изпълни задължение по смисъла на чл.42 ал.1 от ЗОП. Възложителя ще приложи хипотезите на чл.72 ал.2 от ЗОП и 48 ал.2 и ал.3 от ППЗОП, в случай че настъпят посочените в тези разпоредби обстоятелства. Документацията за участие може да се получава и на електронен носител в сградата на Община Белене от 08ч до 17ч всеки работен ден, до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите на адрес: Община Белене – гр. Белене, ул. „България” № 35,стая №22, телефон: 0658/34672, факс: 0658/31062 лица за контакти: Цветомир Цветанов и/или Виолета Динова. При писмено поискване от заинтересовано лице, отправено по факса или електронна поща на Възложителя, посочени в настоящото обявление, електронния носител с документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Краен срок за получаване на документацията за участие е съгласно срокът посочен в Обявлението (виж раздел ІV.3.3 ) или решението за промяна (когато е приложимо) по чл.27А от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Внедряване на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ Белене
1) Кратко описание

Сградата на МБАЛ Белене e 100% общинска собственост. Сградата е панелна и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 1628 m2, разгънатата застроена площ е 3254 m2. Отопляемата площ е 3254 m2, отопляем обем е 8786 m3. Охлажданата площ е 3254 m2, охлаждания обем е 8786 m3. Сградата е 4 етажна и сутерен, в който е разположено котелното помещение. Частично е сменена дограмата на прозорците в болничните стаи. Сградата няма топлоизолация. Има 2 котела на нафта, които са функционирали преди години, състоянието им е критично и не се ползват. Няма никаква документация или информация за котела и годината на пускането му в експлоатация. Отоплението в сградата се осъществява с духалки, климатици, конвектори и радиатори и е изцяло на ток. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45400000, 45410000, 45420000, 45261410, 45421100, 45321000, 39715100, 31310000, 31214500, 45231111, 44621200, 45331110, 44620000, 42511110, 42967000, 38425100, 38412000, 42131144, 39717100, 44163210, 31320000, 45262100, 45262120, 45262110, 45111214

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Работи по изолации на покривни конструкции
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Топлоизолационни строителни работи
Електрически бойлери (включително бойлери с моментално загряване) и потопяеми нагреватели
Електрически мрежи
Електрически табла
Работи по демонтаж и подмяна на преносни и разпределителни тръбопроводи
Отоплителни котли
Инсталиране на котли за отопление
Радиатори и котли за централно отопление и части за тях
Термопомпи
Контролно устройство
Манометри
Термометри
Клапани, използвани за регулиране на определен процес
Вентилатори
Стегателни скоби за тръби
Кабели за разпределение на електричество
Работи по монтаж на скеле
Работи по изграждане на скеле
Работи по демонтаж на скеле
Работи по отстраняване на строителни отпадъци

3) Количество или обем

Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническата спецификация и проектна документация по всички части. Доставка, монтаж, инсталиране и успешен пуск на инсталации и устройства.

Прогнозна стойност, без ДДС
280174.36 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Медицински център “Бел Медик“ – гр. Белене
1) Кратко описание

Сградата на Медицински център "Бел Медик" e 100% общинска собственост. Сградата е пакетоповдигаща и e въведена в експлоатация 1987г. Застроената площ на сградата е 768 m2, разгънатата застроена площ е 3840 m2. Отопляемата площ е 3840 m2, отопляем обем е 11666 m3. Няма топлоизолация на сградата. Частично е сменена дограмата на прозорците. Състоянието на сградата не е никак добро. Сградата е на 4 етажа, има сутерен, в който се намира котелното помещение. Има 3 котела - много стари. Единият котел е на дърва и въглища (зидан), а другите два са на нафта. Преди година е функционирал котела на дърва и въглища. Котлите на нафта не работят. Отоплението е изцяло на ток – духалки, радиатори и климатици. Радиаторите са чугунени. Тръбната мрежа е във видимо добро състояние.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45400000, 45410000, 45261410, 45420000, 45421100, 45321000, 31310000, 31214500, 31320000, 45231111, 44621200, 45331110, 44620000, 42131144, 42511110, 38425100, 38412000, 24951311, 44163210

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Работи по изолации на покривни конструкции
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Монтажни работи на врати, прозорци и техните каси и прагове
Топлоизолационни строителни работи
Електрически мрежи
Електрически табла
Кабели за разпределение на електричество
Работи по демонтаж и подмяна на преносни и разпределителни тръбопроводи
Отоплителни котли
Инсталиране на котли за отопление
Радиатори и котли за централно отопление и части за тях
Клапани, използвани за регулиране на определен процес
Термопомпи
Манометри
Термометри
Антифриз
Стегателни скоби за тръби

3) Количество или обем

Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническите спецификации и проектна документация по всички части.Доставка, монтаж, инсталиране и успешен пуск на инсталации и устройства.

Прогнозна стойност, без ДДС
287562.74 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Внедряване на мерки за енергийна ефективност в НЧ „Христо Ботев-1892” – гр. Белене
1) Кратко описание

Сградата на НЧ „Христо Ботев-1892” е масивна сграда, въведена в експлоатация 1964г. Застроената площ на сградата е 1100 m2, разгънатата застроена площ е 2056 m2. Читалището е на 2 етажа и сутерен, в който се намира котелно помещение и котел на нафта. Видимо в добро състояние, но не се пуска. Котела е пуснат през 1989 г. Отоплението е на ток – климатици, когато не могат да отоплят се пускат и духалки. Част от радиаторите в съблекалните и гримьорните са демонтирани. Радиаторите са чугунени. В сутерена има и заведение, което се отоплява със стенни климатици. Има и киносалон, който има по няколко прожекции в годината. Частично е сменена дограмата на прозорците.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000, 45410000, 45420000, 45321000, 45261410, 45262100, 45262110, 45261300, 45111214

Описание:

Довършителни строителни работи
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Топлоизолационни строителни работи
Работи по изолации на покривни конструкции
Работи по монтаж на скеле
Работи по демонтаж на скеле
Монтажни работи на обшивки и водосточни тръби, железарски работи
Работи по отстраняване на строителни отпадъци

3) Количество или обем

Съгласно техническите проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в Техническите спецификации и проектна документация по всички части.

Прогнозна стойност, без ДДС
179664.37 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5