02711-2013-0119
Технически редакции | ||
20.09.2013 14:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.09.2013 14:40 ч. : | 20/09/2013 14:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.09.2013 14:40 ч. : | 20/09/2013 14:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.09.2013 14:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-гр. Тервел: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“ Доставка чрез покупка на строителни материали за извършване неотложен ремонт на волиер за доотглеждане на фазани — обект фазанария „Каблешково”, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен ”.
Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозно количество строителни материали, както следва: Волиерна мрежа /кокошкарска/ - 20 топа, Мрежа рабицова - 100 л.м., Мрежа оградна - 120 кг., Тел - 50 кг., Фасониран дървен материал - 1 куб.м., Ондолинови плоскости - 20 бр., РУС -тръби ф110 – 10бр., Гвоздеи - 30 кг. за извършване неотложен ремонт на волиер за доотглеждане на фазани — обект фазанария „Каблешково”, собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя писмена поръчка по тел, или факс, или сканирана по eл. поща. Предаването на доставката ще се осъществи в обект на Възложителя – Ремонтна работилница, находяща се на адрес: общ. Тервел, гр. Тервел, обл.Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол. Рискът от случайното погиване или повреждане на доставката или на част от нея преминава от Изпълнителя на Възложителя от момента, в който доставката бъде предадена
44313000, 44333000, 44192200, 44162000, 44431000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
02711-2013-0119
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
ООД „ ТРИАДА” с ЕИК 124596517, ул. „ Хан Аспарух” № 4, Република България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2139, E-mail: triada_2002@abv.bg, Факс: 05751 2139
Технически редакции | ||
10.03.2014 15:36 ч. : | ООД „ ТРИАДА” с ЕИК 124596517 , Република България, Тервел, , ул. „ Хан Аспарух” № 4, 9450, 05751 2139, 05751 2139, triada_2002@abv.bg, | служебно вписване |
затвори |
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Процедурата е организирана и проведена с оглед възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия, породени от настъпване на събитие от извънреден характер, което възложителят при полагане на дължимата грижа не е могъл или не е бил длъжен да предвиди или предотврати и за преодоляването на което не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП
20.09.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- открита процедура,
С оглед задоволяване нуждите на Възложителя с фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г. с Решение № РД-11-35 от 04.03.2013 г. е обявена открита процедура с предмет : “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г.” в четири обособени позиции с уникален регистрационен номер в регистъра на АОП 02711-2013-0053. С Решение № РД-11-35-2 от 22.04.2013 г. процедурата е частично прекратена за обособени позиции № 1, № 2 и № 4. С Решение № РД-11-68-1/25.06.2013г е открита процедура по реда на чл. 90, ал.1 т.1 от ЗОП, като ведно с приложената към него документация са поканени за участие в процедурата ООД „ АГРОМА – 08” с EИК 200096159 и ЕООД „ПЕНЕВ КАР” с ЕИК 200251741. До крайната дата за подаване на документи за участие поканените участници не са депозирали оферта, респективно техни представители не са се явили, но трето лице- непоканен кандидат ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791 е депозирало оферта за участие. Съгласно чл. 16, ал. 7, т. 2 от ЗОП процедурата на договаряне без обявление е процедура, при която възложителят провежда преговори за определяне клаузите на договора с едно или повече точно определени лица. В чл. 93, ал. 3 от ЗОП е регламентирано, че договарянето се провежда с кандидатите за определяне на условията на договора при спазване условията на възложителя, посочени в поканата за участие. Наличието на депозирана оферта от заинтересовано лице, което не е поканено е индикация, че неуспешното провеждане на процедурата е въпрос на неправилен избор на изпълнител. Изложеното обуславя извод, че липсата на интерес към обществена поръчка 02711-2013-0094 се дължи на неправилно проучване на потенциалните изпълнители и избора на лицата, до които е била отправена покана за участие, поради което на осн. чл. 39, ал.1 т.1 от ЗОП с Решение № РД-11-68-2/27.06.2013г. е прекратена обществената поръчка чрез договаряне без обявление. Решението е връчено на двамата поканени кандидати, като в сроковете по чл. 120 от ЗОП срещу същото не е депозирана жалба. Съгласно Методически указания на Директора на АОП от дата 16.08.2011г. в конкретната хипотеза пред Възложителя има две възможности: да открие нова процедура на договаряне на същото основание, без да променя първоначалните условия на поръчката, като покани нови лица; или да промени условията на поръчката и да открие процедура, която е приложима на общо основание (открита или ограничена). При наличие на интерес от страна на непоканен участник в процедурата очевидно не са налице основания за промяна в условията на поръчката, а прекратяването и е плод на неправилен избор на изпълнител в резултат на неправилно проучване на потенциалните изпълнители и избора на лицата, до които е била отправена първоначално покана за участие. Отделно от изложеното при извършена справка в регистъра на АОП е установено, че ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791 е определен за изпълнител по обществена поръчка чрез открита процедура с уникален идентификационен код 02711-2012-0050, което е индикация, че същия отговаря на критериите за подбор, поставени от Възложителя на същата, респективно на изискванията по ЗОП. Мотивиран от изложеното Възложителят е решил, че са налице условията за откриване и провеждане на повторна процедура по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП за обособена позиция №1, за договаряне по която да бъде поканен ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791. Прие провеждане на процедурата е установено, че поканеният участник е представил всички необходими и изискуеми документи, обявени в Решението за откриване на процедурата и поканата и не са налице обстоятелствата по чл.69 от ЗОП, като в резултат е определен за изпълнител.