00661-2013-0010

BG-Белене, обл. Плевен, общ. Белене:

РЕШЕНИЕ

Номер: 812 от 17.09.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Белене, ул. "България" №35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, обл. Плевен, общ. Белене, Тел.: 0658 31036; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Инж. Христина Иванова-Мънева началник отдел „УТ и ОС” в Община Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за възлагане на обществена поръчка с предмет "Изпълнение на ПСОВ по смисъла на чл.3 ал.1 т.3 буква "а" от ЗОП по проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене” с финансиране по Оперативна програма „Околна среда" 2007 – 2013 г.

II.3) Кратко описание на поръчката

В рамките на проект „Комплексна техническа помощ за частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене”, финансиран по Договор № 58-131-С074/ 12.01.2009 г. са разработени и одобрени идеен и работен проект за подобект „Пречиствателна станция за отпадъчни води в ПИ 03366.128.1, м. Сред полето по КК на гр. Белене”.Заинтересованите лица ще имат възможност да се запознаят с идейните и инвестиционните работни проекти и схеми, ПИП, които ще бъдат предоставени като част от документацията за участие. Работните проекти на хартиен носител ще са на разположение за преглед в сградата на Община Белене,стая №12, всеки работен ден от 08 до 17ч. до срока посочен като краен срок за получаване на оферти.Във връзка с предварителния преглед на Работния проект на ПСОВ, участниците ще имат следните възможности: 1. Да приемат изготвения работен проект на Възложителя и да извършат строителството на ПСОВ съгласно него. 2. Да извършат актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или да изготвят инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или да изготвят изцяло нов РП (съобразен с ИдП на ПСОВ и ПИП) и да изпълнят строителството, като евентуално изготвяне на нов РП или актуализация/преработка/корекции на работния проект и всички съпъстващи други разходи по неговото одобряване, съгласуване, както и Доклад по оценка на съответствието, остават за сметка на Изпълнителя, тъй като изготвянето на работен проект на Възложителя, и съпътстващите по него разходи за съгласуване и одобряване, вече са били финансирани със средства от ОПОС (виж обществена поръчка в АОП с № 00661-2009-0004). В случай, че участникът приеме работния проект на Възложителя, дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват: І. Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейност и Подготовка на обекта за строителство; ІІ. Изграждане на ПСОВ гр. Белене -съгласно технологич. схема от идеен проект за ПСОВ и техническата спецификация вкл. извършв.на следн.дейности и стр-во на следн.съоръжения: - реконструкция на съществуващо КПС, довеждащ колектор (тласкател), нов захранващ водопровод за площадката на ПСОВ, заустващ колектор, довеждащ път,електрически линии(външно ел.захранване); -доставка,монтаж,успешно въвеждане в работен режим на фабрично нови и неупотребявани, машини и съоръжения,автоматизация,инсталации,компютърни системи, придобиване на софтуера за работа с тях, лабораторно оборудване, обзавеждане, реактиви и реагенти; - обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестване на оборудването; - изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл.175 и чл.176 от ЗУТ,геодезическо заснемане на целия строеж, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнение на задължението по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); - дейности по извършване на 72-часови проби и въвеждане в експлоатация; - дейности по получаване на разрешение за ползване по смисъла на чл.177 от ЗУТ - дейности в гаранционните срокове по смисъла на чл.160 ал.4 от ЗУТ и в гаранционните срокове на машините и съоръженията; Изпълнителят следва да изпълнява и осигурява дейности по мерките за информация и публичност, в съответствие с насоките за това на адрес http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf /;да ползва логото на ЕС във всички обяви или публикации,свързани с договора за ОП,и на всички публични събития,изпълнителят е длъжен да оповести,че договорът е получил финансиране от ОПОС 2007-2013 г.Изпълнителят изработва и поставя за своя сметка инфо. табели по смисъла на чл.157 ал.5 от ЗУТ,съобразени с Насоките за инф. и публичност на проекти,финансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013 г.” и съгласувани с Възложител.Обектът е ІV група строеж, II-ра категория по Правилника за вписване и водене на регистъра на ЦПРС и по чл.137 ал.1 т.2 буква "б" от ЗУТ.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45252127, 45232400, 45231300, 45232424, 45233227, 45262100, 45262120, 45262110, 45111214, 71320000, 42996000, 42961200, 42512000, 42520000, 39715200, 31100000, 31321000, 31320000, 31310000, 31214500, 80511000, 33696500, 38000000, 38437000, 33793000, 33954000, 38510000, 30000000, 30213300, 48000000, 30232110, 44115800, 39100000, 45112700, 42131160, 31500000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни работи по изграждане на заустване за отпадъчни води
Строителни и монтажни работи на свързващи пътища
Работи по монтаж на скеле
Работи по изграждане на скеле
Работи по демонтаж на скеле
Работи по отстраняване на строителни отпадъци
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Машини за обработка на отпадъчни води
Система тип Scada (система за събиране и контрол на данни) или еквивалентна на нея
Климатични инсталации
Оборудване за вентилация
Оборудване за отопление
Електрически двигатели, генератори и трансформатори
Електрически линии
Кабели за разпределение на електричество
Електрически мрежи
Електрически табла
Услуги по обучение на персонала
Лабораторни реактиви
Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)
Лабораторни пипети и принадлежности
Стъклени изделия за лабораторна употреба
Комплекти за вземане на биологични проби
Микроскопи
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Настолен компютър
Софтуерни пакети и информационни системи
Лазерни принтери
Вътрешно обзавеждане на сгради
Мебелировка
Строителни работи, свързани с озеленяването
Хидранти
Осветителни уреди и електрически лампи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 752 от 28.08.2013 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

00661-2013-0010

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-557400
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 168 - 290927 от 30.08.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 661-2013-10
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

557400

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.08.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 8, т. 1 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
26/09/2013 17:00
Да се чете:
10/10/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.3) Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи.

Вместо:
16/09/2013 17:00
Да се чете:
30/09/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите.

Вместо:
27/09/2013 13:30
Да се чете:
11/10/2013 13:30
V.9) Друга допълнителна информация:

С вх. № 26-00/670/16.09.2013 г. в деловодството на Възложителя е постъпило предложение за удължаване на срока за подаване на оферти по обявена открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП с предмет "Изпълнение на ПСОВ по смисъла на чл.3 ал.1 т.3 буква "а" от ЗОП по проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене”, с мотиви, че с оглед на дадената в "Техническото задание" към документацията по горецитираната процедура възможност на участниците, да приемат съществуващия работен проект на Възложителя за изпълнение на ПСОВ, или да извършват актуализация/преработка/корекция/изготвяне на изцяло нов работен проект, или да изготвят инвестиционен проект във фаза "Работен проект" по части, предполага по-прецизно и обстойно запознаване с наличната документация с цел изготвяне на оптимално техническо решение. Също така, в случай, че участникът избере предоставената му възможност да работи по наличния и одобрен работен проект, то същия следва да изготви и представи анализни цени, което допълнително усложнява подготовката на ценовото предложение, като неразделна част от неговата оферта. В тази връзка е изтъкнато, че за изготвяне и подаване на оферти от страна на участници в процедурата, ще е нужно технологично по-дълъг срок от първоначално определения от Възложител в оригиналното обявление за обществена поръчка (с ID№ на документа 557400 в Регистъра на АОП). С оглед на гореизложеното, в съответствие с чл.27А ал.8 т.1 от ЗОП, Възложителя намира предложението за удължаване с вх. № 26-00/670/16.09.2013 г. за основателно, и че е налице хипотеза по смисъла на посочената разпореба от ЗОП, във връзка с което удължавам срока за получаване на оферти с 14 календарни дни, считано от деня следващ деня първоначалноопределен като краен срок за получаване на оферти по оригиналното обявление с ID№ 557400 в Регистъра на АОП (респективно публикуваното Обявление за поръчка в ОВ със сигнатура 2013/S 168-290927 от 30.08.2013).


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

По смисъла на чл.27а ал.10 от ЗОП, с публикуването на решение за промяна в Регистъра на обществените поръчки се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени.


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

17.09.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Инж. Христо Любенов Кондров
Длъжност: Зам.-кмет на община Белене, с/но з-д № 766/28.08.2013г.