00661-2013-0010
Технически редакции | ||
17.09.2013 16:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2013 16:11 ч. : | 17/09/2013 16:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2013 16:11 ч. : | 17/09/2013 16:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Белене, обл. Плевен, общ. Белене:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Белене, ул. "България" №35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, обл. Плевен, общ. Белене, Тел.: 0658 31036; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062
Място/места за контакт: Инж. Христина Иванова-Мънева началник отдел „УТ и ОС” в Община БеленеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
добавяне на допълнителна информация
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за възлагане на обществена поръчка с предмет "Изпълнение на ПСОВ по смисъла на чл.3 ал.1 т.3 буква "а" от ЗОП по проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене” с финансиране по Оперативна програма „Околна среда" 2007 – 2013 г.
В рамките на проект „Комплексна техническа помощ за частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене”, финансиран по Договор № 58-131-С074/ 12.01.2009 г. са разработени и одобрени идеен и работен проект за подобект „Пречиствателна станция за отпадъчни води в ПИ 03366.128.1, м. Сред полето по КК на гр. Белене”.Заинтересованите лица ще имат възможност да се запознаят с идейните и инвестиционните работни проекти и схеми, ПИП, които ще бъдат предоставени като част от документацията за участие. Работните проекти на хартиен носител ще са на разположение за преглед в сградата на Община Белене,стая №12, всеки работен ден от 08 до 17ч. до срока посочен като краен срок за получаване на оферти.Във връзка с предварителния преглед на Работния проект на ПСОВ, участниците ще имат следните възможности: 1. Да приемат изготвения работен проект на Възложителя и да извършат строителството на ПСОВ съгласно него. 2. Да извършат актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или да изготвят инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или да изготвят изцяло нов РП (съобразен с ИдП на ПСОВ и ПИП) и да изпълнят строителството, като евентуално изготвяне на нов РП или актуализация/преработка/корекции на работния проект и всички съпъстващи други разходи по неговото одобряване, съгласуване, както и Доклад по оценка на съответствието, остават за сметка на Изпълнителя, тъй като изготвянето на работен проект на Възложителя, и съпътстващите по него разходи за съгласуване и одобряване, вече са били финансирани със средства от ОПОС (виж обществена поръчка в АОП с № 00661-2009-0004). В случай, че участникът приеме работния проект на Възложителя, дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват: І. Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейност и Подготовка на обекта за строителство; ІІ. Изграждане на ПСОВ гр. Белене -съгласно технологич. схема от идеен проект за ПСОВ и техническата спецификация вкл. извършв.на следн.дейности и стр-во на следн.съоръжения: - реконструкция на съществуващо КПС, довеждащ колектор (тласкател), нов захранващ водопровод за площадката на ПСОВ, заустващ колектор, довеждащ път,електрически линии(външно ел.захранване); -доставка,монтаж,успешно въвеждане в работен режим на фабрично нови и неупотребявани, машини и съоръжения,автоматизация,инсталации,компютърни системи, придобиване на софтуера за работа с тях, лабораторно оборудване, обзавеждане, реактиви и реагенти; - обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестване на оборудването; - изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл.175 и чл.176 от ЗУТ,геодезическо заснемане на целия строеж, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнение на задължението по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); - дейности по извършване на 72-часови проби и въвеждане в експлоатация; - дейности по получаване на разрешение за ползване по смисъла на чл.177 от ЗУТ - дейности в гаранционните срокове по смисъла на чл.160 ал.4 от ЗУТ и в гаранционните срокове на машините и съоръженията; Изпълнителят следва да изпълнява и осигурява дейности по мерките за информация и публичност, в съответствие с насоките за това на адрес http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf /;да ползва логото на ЕС във всички обяви или публикации,свързани с договора за ОП,и на всички публични събития,изпълнителят е длъжен да оповести,че договорът е получил финансиране от ОПОС 2007-2013 г.Изпълнителят изработва и поставя за своя сметка инфо. табели по смисъла на чл.157 ал.5 от ЗУТ,съобразени с Насоките за инф. и публичност на проекти,финансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013 г.” и съгласувани с Възложител.Обектът е ІV група строеж, II-ра категория по Правилника за вписване и водене на регистъра на ЦПРС и по чл.137 ал.1 т.2 буква "б" от ЗУТ.
45252127, 45232400, 45231300, 45232424, 45233227, 45262100, 45262120, 45262110, 45111214, 71320000, 42996000, 42961200, 42512000, 42520000, 39715200, 31100000, 31321000, 31320000, 31310000, 31214500, 80511000, 33696500, 38000000, 38437000, 33793000, 33954000, 38510000, 30000000, 30213300, 48000000, 30232110, 44115800, 39100000, 45112700, 42131160, 31500000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
00661-2013-0010
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
557400
28.08.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
В оригиналното обявление
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
IV.3.3) Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи.
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите.
С вх. № 26-00/670/16.09.2013 г. в деловодството на Възложителя е постъпило предложение за удължаване на срока за подаване на оферти по обявена открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП с предмет "Изпълнение на ПСОВ по смисъла на чл.3 ал.1 т.3 буква "а" от ЗОП по проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене”, с мотиви, че с оглед на дадената в "Техническото задание" към документацията по горецитираната процедура възможност на участниците, да приемат съществуващия работен проект на Възложителя за изпълнение на ПСОВ, или да извършват актуализация/преработка/корекция/изготвяне на изцяло нов работен проект, или да изготвят инвестиционен проект във фаза "Работен проект" по части, предполага по-прецизно и обстойно запознаване с наличната документация с цел изготвяне на оптимално техническо решение. Също така, в случай, че участникът избере предоставената му възможност да работи по наличния и одобрен работен проект, то същия следва да изготви и представи анализни цени, което допълнително усложнява подготовката на ценовото предложение, като неразделна част от неговата оферта. В тази връзка е изтъкнато, че за изготвяне и подаване на оферти от страна на участници в процедурата, ще е нужно технологично по-дълъг срок от първоначално определения от Възложител в оригиналното обявление за обществена поръчка (с ID№ на документа 557400 в Регистъра на АОП). С оглед на гореизложеното, в съответствие с чл.27А ал.8 т.1 от ЗОП, Възложителя намира предложението за удължаване с вх. № 26-00/670/16.09.2013 г. за основателно, и че е налице хипотеза по смисъла на посочената разпореба от ЗОП, във връзка с което удължавам срока за получаване на оферти с 14 календарни дни, считано от деня следващ деня първоначалноопределен като краен срок за получаване на оферти по оригиналното обявление с ID№ 557400 в Регистъра на АОП (респективно публикуваното Обявление за поръчка в ОВ със сигнатура 2013/S 168-290927 от 30.08.2013).
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
По смисъла на чл.27а ал.10 от ЗОП, с публикуването на решение за промяна в Регистъра на обществените поръчки се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени.
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
17.09.2013 г.
Възложител