00044-2013-0073

BG-София: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония 3, За: Йордан Кънчев, България 1606, София, Тел.: 02 9173215, E-mail: y.kanchev@api.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на проучвателно – проектантски работи и строителство (инженеринг) на обект: “Укрепване на свлачищни процеси на АМ „Хемус“ при км 26+050”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Област София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Извършване на проучвателно – проектантски работи и строителство (инженеринг) на обект: “Укрепване на свлачищни процеси на АМ „Хемус“ при км 26+050”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233141

Описание:

Работи по поддръжане на пътища

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2138399 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-37-9 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на проучвателно – проектантски работи и строителство (инженеринг) на обект: “Укрепване на свлачищни процеси на АМ „Хемус“ при км 26+050”.
V.1) Дата на сключване договора
16.09.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Инжстройинженеринг" ЕООД, ЕИК 813103524, ул. Александър Дякович 31, България 9000, Варна, Тел.: 052 662022

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2138399 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Поради настъпване на непредвидени обстоятелства по смисъла на § 1, т. 14б от ДР на ЗОП на АМ „Хемус” при км 26+050 е констатирана необходимостта от предприемане на незабавни действия по проучване, проектиране и укрепване на проявилите се в посочения участък свлачищни процеси. Аварийното състояние на разрушената анкерна укрепителна система, налага затварянето на републикански път І-1 “Ботевград – София в района при тунел „Витиня”. На 17.06.2013 г., в резултат на активизиран свлачищен процес е разрушена укрепителна анкерна стена на АМ “Хемус”, при км 26+050. В следствие на активизираното свлачище се е свлякъл ската заедно с част от укрепителните съоръжения на стената и е прекъснато движението на републикански път І-1 Ботевград-София в района на тунел “Витиня”. Засипана е и аварийната лента на лявото платно на АМ “Хемус”. Наблюдават се дълбоки пукнатини от двете страни на свлечените маси по останалата дължина на укрепителната анкерна стена, което е реална предпоствака за откъсване и свиличане на нови скални маси. Движението по АМ “Хемус” е пренасочено двупосочно в дясното платно, в посока Варна. С писмо изх. № 04-16-1110/18.06.2013 г. АПИ е уведомила МРР и е поискала становище на „Геозащита” ЕООД, град Перник. С писмо изх. № 04-16-1135/19.06.2013 г. до МРР агенцията е представила документи за кандидатстване пред Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към МС. На 24.06.2013г. от представители на ОПУ-София и ТП ДЛС Витиня е съставен Констативен протокол за изсичане в процеса на разчистване на храстова и дървесна растителност. На 28.06.2013г. е получено становище на „Геозащита” ЕООД, град Перник, което съдържа следните Изводи и препоръки - 1. Компрометиран е участък от изкуствено оформен укрепен откос с размери около 30/25 м, като свлечените скални материали са натрупани върху стария път за прохода Витиня и са засегнали лявото платно на АМ „Хемус“ в посока София – Ботевград при км 26+050, непосредствено след тунела. 2. Торкретната облицовка в засегнатия участък е изцяло разрушена, като са нарушени част от анкерите (не се забелязват корени на анкерите над първата и втора берми в оголената част на откоса).3. Съществуващото укрепване на ската (останалата част от цялата облицовка и анкерирането и) е наложително да бъде обследвано конструктивно, наличните пукнатини, да се картират и заснемат, като се планира переодично геодезично наблюдение за установяване параметрите на деформационната зона по откоса. Въз основа на данните от детайлните геотехнически обследвания и инструментални наблюдения да се вземат съответните решения за предотвратяване на нови свличания е реновиране на съществуващото укрепване.4.Препоръчваме да се изработи ново проектно решение за укрепване на авариралата част от откоса, като се обхванат и двата потенциално опасни участъци с проявени деформации по анкерираната торкретна облицовка при давата борда на свличането. АПИ в качеството си на администрация, управляваща горепосочения път, съгл. чл. 19, ал.1 от ЗП и с оглед преодоляване на вредните последици от настъпилите непредвидени обстоятелства е предприела необходимите действия за възлагане на общ. поръчка чрез процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Като основни мотиви за избора на този вид процедура изтъкваме: 1. Във връзка с гореизложеното и поради реалната опасност от прекъсване на движението по АМ “Хемус” и опасността от свличане на нови скални маси с цел недопускане на по-големи щети и аварии е крайно необходимо да бъдат извършени проучвателно-проектантски и строително-монтажни дейности в максимално кратки срокове. 2.Възникнала е необходимост от предприемане на неотложни действия породени, от настъпването на събитие от извънреден характер по смисъла на § 1, т. 14б от ДР на ЗОП, за преодоляването на което не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление.