Версия за печат

00165-2013-0033

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: Р 01-134 от 05.09.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Филип Иванов - Ръководител проект "ИКТ в образованието", Република България 1000, София, Тел.: 02 9217600, E-mail: Ph.ivanov@mon.bg, Факс: 02 9217658

Място/места за контакт: проект "ИКТ в образованието"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mon.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Придобиване на компютри и хардуер - изграждане на data център и прилежаща инфраструктура на територията на МОН по проект BG051PO001/3.1-01 ИКТ в образованието по ОП Развитие на човешките ресурси по 7 обособени позиции“

II.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е: „Придобиване на компютри и хардуер - изграждане на data център и прилежаща инфраструктура на територията на МОН по проект BG051PO001/3.1-01 ИКТ в образованието по ОП Развитие на човешките ресурси по 7 обособени позиции“. Обектът на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е придобиването на хардуер и оборудване, което ще спомогне за изпълнение на целите и заложените дейности при реализиране на проект BG051PO001/3.1-01 „ИКТ в образованието“, финансиран от ЕСФ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Обществената поръчка има седем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на системи за съхранение на данни. Обособена позиция № 2: Доставка на видеоконферентно оборудване, дисплеи и IP камери за наблюдение. Обособена позиция № 3: Доставка на работни станции и таблети за мониторинг и управление. Обособена позиция № 4: Доставка на сървъри. Обособена позиция № 5: Доставка на сървърна блейд система за виртуализация. Обособена позиция № 6: Доставка на комуникационно оборудване. Обособена позиция № 7: Доставка на VoIP оборудване. Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: Р01-130 от 23.08.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-557034
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 165 - 286938 от 27.08.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 165-2013-33
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

557034

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

23.08.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:

11.09.2013 г. Час: 17:00

Да се чете:

13.09.2013 г. Час: 17:30

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
11/09/2013 17:00
Да се чете:
13/09/2013 17:30

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, Република България, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

05.09.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Филип Иванов Иванов
Длъжност: Ръководител на проект "ИКТ в образованието" в Министерство на образованието и науката (МОН)