00338-2013-0020
Технически редакции | ||
26.08.2013 16:57 ч. : | 26/08/2013 16:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.08.2013 16:57 ч. : | 26/08/2013 16:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 а, За: инж. Емилия Цонева Георгиева, Р България 7200, Разград, Тел.: 084618 183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084660 090
Място/места за контакт: н-к отдел "Инвестиционни дейности", Координатор на проектаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.razgrad.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Разград, бул. "Бели лом" № 37а, За: Милена Енчева, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618304
Място/места за контакт: Фронт-офиса на Община РазградАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Разград, бул. "Бели лом" № 37а, За: Райна Маринова;Пламена Тодорова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618213
Място/места за контакт: Деловодство на Община РазградРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Строителен надзор по проект ««Създаване на зелена и достъпна градска среда в централната градска част на гр.Разград»
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на дейностите и поемане на отговорностите съгласно чл. 168 от Закона за устройство на територията/ЗУТ/; координация на целия строителен процес до въвеждането на строежа в експлоатация; изпълнение на задълженията и отговорност съгласно чл.169, чл.169а, чл.169б и чл.170 от ЗУТ; откриване на строителната площадка и даване на строителни линии и нива; упражняване на постоянен строителен надзор върху изпълнението на СМР ; изготвяне и подписване на актове и протоколи съгласно Наредба № 3 / 31.VІІ.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и организиране изготвянето и подписването на екзекутивна документация след фактическото завършване на строежа; изготвяне на доклади за оценка на съответствието на инвестиционния проект по реда на чл.154 от ЗУТ-при необходимост; контрол във връзка с периодичното и окончателното установяване на видовете и количествата изпълнени строително –монтажни работи, подлежащи на заплащане и подписване на протоколите за разплащане; изготвяне на окончателен/и доклад/и, след приключване на строително-монтажните работи; изготвяне на технически паспорти съгласно нормативната уредба; упражняване на контрол по появата и отстраняване на скрити дефекти през гаранционните срокове по договора за строителство.
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката обхваща упражняване на строителен надзор и контрол съгласно нормативната уредба и техническото задание на Възложителя при изпълнението на строеж "Изпълнение на СМР за създаване на зелена и достъпна среда в ЦГЧ на гр.Разград.
НЕ
15
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
І.Гаранции. Общи положения. 1.1. Съгласно разпоредбата на чл. 59, ал. 1 от ЗОП, участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1.2. По силата на чл. 60 от ЗОП гаранциите се представят в една от следните форми: „ парична сума” или „банкова гаранция”. 1.3. За банкови гаранции се изисква да отговарят на следните общи изисквания: Да е изписан точно и пълно предмета на поръчката, за която се отнася гаранцията; Да са със срок на валидност, съответстващ на обявения от Възложителя; Да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград.Да бъдат с подпис, печат на банката , име и длъжност на лицето, което я е подписало 1.4. Всички разходи по откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. 1.5. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. ІІ. Гаранция за участие в процедурата. 2.1. Гаранцията за участие в процедурата е 300.00 лева . 2.2. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие, като разходите за нейното внасяне/учредяване са за сметка на участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. 2.3. Ако участникът избере да представи гаранция за участие под формата на парична сума, същата се внася по банкова сметка на община Разград: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ„Инвестбанк“ АД, клон Разград. Забележка : в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде учредена при общите изисквания , посочени в т.1 „Гаранции. Общи положения” , подточка 1.3. ; Срокът на валидност на гаранцията за участие е 180 дни от обявената крайна дата за подаване на оферти. Задържане и усвояване на гаранцията за участие съгласно чл.61 от ЗОП:а/. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие независимо от нейната форма до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществената поръчка обжалва решението на Възложителя за определяне на изпълнител.б/. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Освобождаване на гаранцията за участие съгласно чл.62 от ЗОП:Възложителят освобождава гаранциите за участие на:а/ отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;б/ класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок от 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка.в/. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за прекратяване на процедурата. ІІІ. Гаранция за изпълнение. 3.1. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка3.2. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, като цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка и следва да послужи като обезщетение Продължава в р-л VІ.3
Финансирането на тази обществена поръчка се осигурява по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие”, сключен между Министерство на регионалното развитие и благоустройството и община Разград, проект „Създаване на зелена и достъпна градска среда в централната градска част на гр.Разград” , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и собствени бюджетни средства на Община Разград. Схема на плащане: а/ Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на поръчката след верифициране на искането за авансово плащане на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ /Бенефициента по Договор за безвъзмездна финансова помощ по ОПРР BG161PO001/1.4-09/2012/009 от страна на Управляващия орган на Оперативната програма”Регионално развитие”2007-2013. Авансът се предоставя на основание фактура, представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ; б/ Междинно плащане до 50 % от стойността на поръчката - пропорционално на напредъка/обема на изпълнението на СМР след одобряване от Ръководителя на ПРОЕКТА на междинни отчети за извършена работа, съгласно Техническото задание и в съответствие с договора. в/ Окончателно плащане в размер най-малко 30 % от стойността на поръчката – след приемане без забележки на Окончателния доклад по договора и одобряване от Възложителя или Ръководителя на проекта на окончателния отчет на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършената работа, съгласно Техническото задание и в съответствие с договора
Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице.
ДА
Разпоредбата на чл.166, ал.2 във връзка с ал.1 т.1. и чл. 167 от Закона за устройството на територията ; Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (ДВ, бр.99/ 2003 г.); Наредба № 9 /2001 г. за лицензиране на лицата упражняващи строителен надзор.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цялата документация по тази процедура е налична за всички заинтересовани лица и се закупува от фронт-офиса на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, след публикуване на обявлението, всеки работен ден от 09:00 до 11:30 часа и от 14:00 до 17:00 часа, до 7 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за обществена поръчка.Цената на документацията е 25 лв. без ДДС, формирана в съответствие с действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Лицата имат право и да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й.При закупуване на документацията всеки участник предоставя актуални адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, които се отразяват в съответен регистър.При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията и данни за издаване на фактура, както и адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, възложителят може да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП /направени промени в обявлението и/или документацията на обществената поръчка, свързани с осигуряване законосъобразност на процедурата, отстраняване на пропуски или явна фактическа грешка/ Възложителят предоставя безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Сумата може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на община Разград на посочения адрес в момента на закупуването й или да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG16TTBB94008419023530, BIC: TTBBBG22, КОД за вид плащане други не данъчни приходи: 447000, БАНКА: „SOCIETE GENERALE ЕКСПРЕСБАНК“ АД, клон Разград.
Български
180
Постъпилите оферти се отварят в сградата на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, първи етаж, зала № 102
Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие”.
Продължение от ІІІ.1.1 при недобросъвестно поведение от страна на изпълнителя; 3.3. Гаранцията за изпълнение на договора е сума в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Участникът, определен за изпълнител, сам определя вида на гаранцията за изпълнение;3.4. При избрана форма на парична гаранция, сумата на гаранцията се превежда по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ„Инвестбанк“ АД, клон Разград.Забележка : в платежния документ се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 3.5.При избрана форма на банкова гаранция, тя трябва да бъде учредена при общите изисквания , посочени в т.1 „Гаранции. Общи положения” , подточка 1.3. ; 3.6. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора , независимо от нейната форма, е 15 месеца от датата на договора. 3.7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Допълнителна информация относно срока на договора по ІІ.3 :Поръчката се изпълнява от датата на сключване на договора за изпълнение до въвеждане на надзорния обект в експлоатация съгласно нормативната уредба с издаване на Разрешение за ползване на строежа, като прогнозният срок е не повече от 15 месеца /в т.ч. изпълнение на подлежите на надзор СМР до акт обр.15 и последващо време необходимо за изготвяне на Окончателен доклад и провеждане на дейностите по въвеждане на строежа в експлоатация/ и в рамките на срока за изпълнение на Договора за безвъзмездна финансова помощ по ОПРР;Срокът за представяне на Окончателен доклад и Технически паспорт на строежа е до 20 календарни дни от датата на подписване на последния акт обр.15 за строежа;Отговорностите по договора съгласно чл.168 ал.7 от ЗУТ са до изтичане на най-дългия гаранционен срок по Договора за строителство.При временно спиране по нормативно определения ред на изпълнението на строително-монтажните работи на строежа, предмет на настоящия надзор, времето на спирането не се включва във времетраенето на поръчката. Продължение на ІІІ.2.3 Технически възможности ляво поле Изискуеми документи и информация в/ Заверено от участника копие на лиценз за упражняване на строителен надзор по чл.166, ал. 2 от ЗУТ или от еквивалентен документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, съгласно (чл.166, ал. 7 от ЗУТ). При подизпълнители документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване. дясно поле Минимални изисквания в/ Участникът трябва да притежава валиден лиценз за упражняване на дейността в съотв. с изискв.на чл. 166, ал. 2 във вр.с ал.1 от ЗУТ и Наредбата за услов. и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвест. проекти и/или упражняване на строителен надзор, или екв. документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство (чл.166, ал. 7 от ЗУТ). Забележка: Участникът, определен за изпълнител, следва да поддържа валиден лиценз за упражняване на стр. надзор за целия срок на договора, вкл. изтичане на последния гаранционен срок по дог. за строителство, предмет на надзор. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване по реда на чл.120 от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 т ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП; 3.получаване на решението по чл. 79, ал. 12; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
26.08.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ