Версия за печат

00165-2013-0033

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката (МОН), бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Филип Иванов - Ръководител проект "ИКТ в образованието";, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217600; 02 9217600, E-mail: Ph.ivanov@mon.bg;, Факс: 02 9217658

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: mon.bg.

Адрес на профила на купувача: mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Придобиване на компютри и хардуер - изграждане на data център и прилежаща инфраструктура на територията на МОН по проект BG051PO001/3.1-01 ИКТ в образованието по ОП Развитие на човешките ресурси по 7 обособени позиции“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата поръчка е: „Придобиване на компютри и хардуер - изграждане на data център и прилежаща инфраструктура на територията на МОН по проект BG051PO001/3.1-01 ИКТ в образованието по ОП Развитие на човешките ресурси по 7 обособени позиции“. Обектът на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е придобиването на хардуер и оборудване, което ще спомогне за изпълнение на целите и заложените дейности при реализиране на проект BG051PO001/3.1-01 „ИКТ в образованието“, финансиран от ЕСФ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Обществената поръчка има седем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на системи за съхранение на данни. Обособена позиция № 2: Доставка на видеоконферентно оборудване, дисплеи и IP камери за наблюдение. Обособена позиция № 3: Доставка на работни станции и таблети за мониторинг и управление. Обособена позиция № 4: Доставка на сървъри. Обособена позиция № 5: Доставка на сървърна блейд система за виртуализация. Обособена позиция № 6: Доставка на комуникационно оборудване. Обособена позиция № 7: Доставка на VoIP оборудване. Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: Доставка на системи за съхранение на данни. Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • дисков масив тип 1 – 3 бр.; • дисков масив тип 2 – 2 бр.; • лентова библиотека за архивиране – 1бр. Обособена позиция № 2: Доставка на видеоконферентно оборудване, дисплеи и IP камери за наблюдение. Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • видеоконферентна система – 1 бр.; • IP камери PTZ за наблюдение и мониторинг – 10 бр.; • дисплеи за визуализация на процеси – 8 бр. Обособена позиция № 3: Доставка на работни станции и таблети за мониторинг и управление. Обособената позиция включва доставка на: • работни станции – 10 бр.; • таблети – 40 бр. Обособена позиция № 4: Доставка на сървъри. Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • сървъри за бази данни – вид 1 – 6 бр.; • сървъри за приложения – вид 2 – 12 бр.; • сървъри за архивиране – 2 бр. Обособена позиция № 5: Доставка на сървърна блейд система за виртуализация. Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • Сървърна блейд система за виртуализация – 1 бр. Обособена позиция № 6: Доставка на комуникационно оборудване. Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • маршрутизатор – 1 бр.; • SAN комутатори (SAN switches) – 2 бр.; • мрежови комутатори от висок клас – 3 бр. • мрежов комутатор от висок клас с оптични модули – 1 бр.; • мрежови комутатори от нисък клас – 15 бр. Обособена позиция № 7: Доставка на VoIP оборудване. Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • VoIP гейтуеи (gateways) – 2 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
2347499 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

45

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. • За обособена позиция № 1 е сума в размер на 7 000 лева; • За обособена позиция № 2 е сума в размер на 500 лева; • За обособена позиция № 3 е сума в размер на 1 000 лева; • За обособена позиция № 4 е сума в размер на 3 000 лева; • За обособена позиция № 5 е сума в размер на 5 000 лева; • За обособена позиция № 6 е сума в размер на 3 000 лева; • За обособена позиция № 7 е сума в размер на 500 лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: ”Придобиване на компютри и хардуер - изграждане на data център и прилежаща инфраструктура на територията на МОН по проект BG051PO001/3.1-01 ИКТ в образованието по ОП Развитие на човешките ресурси по 7 обособени позиции“ б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение. При сключване на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител участник в процедурата представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: а) парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; б) банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на доставките. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 4.1. на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; 4.2. на участниците, класирани на първо и второ място включително по всяка от двете позиции – след сключване на договора за съответната обособена позиция, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители. 4.3. при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 5. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

При доставката се извършва външен оглед и проверка на техническите характеристики на доставената техника от страна на определено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ лице и в присъствието на представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и се изготвя двустранен приемо–предавателен протокол за приемането й. Плащането ще се извърши въз основа на издадена оригинална фактура, с включен ДДС, в петнадесет дневен срок от подписване на приемо–предавателеният протокол за приемането на доставката, с който се удостоверява изпълнението на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

ОБЩИ УСЛОВИЯ 1. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, което отговаря на изискванията на закона и на условията по настоящата документация. 2. Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато участник е обединение /сдружение/. 3. Лице, което участва самостоятелно, няма право да участва като част от обединение. 4. Възложителят допуска до участие в откритата процедура обединения /сдружения/ на физически и юридически лица, като не се допуска едно лице да бъде част от повече от едно обединение /сдружение/ – участник в откритата процедура, както и да участва в процедурата едновременно като член на обединение и самостоятелно. 5. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и на възложителя, и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 6. Всички участници в обединението са поотделно и солидарно отговорни за посочените в офертата условия и изпълнението на договора за възлагане на обществена поръчка. 7. Договорът за учредяване на обединението /сдружението/ или друг заместващ го документ, както и нотариално заверено пълномощно за упълномощаването на представляващия обединението, се представят задължително с офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходими документи за участие в откритата процедура съобразно Закона за обществени поръчки: 1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 2. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 3. Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за новоучредените обединения/; 4. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, букви от "а" до "д" вкл., т.2 и т. 3 от ЗОП – при подаване на офертата; 5. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП – при подаване на офертата. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване, съобразно разпоредбата на чл. 47, ал. 3 от ЗОП; 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – при подаване на офертата; 7. Документ за гаранция за участие в процедурата; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 9. Други документи: 9.1. Когато участникът е посочил подизпълнители, документите по т. 1 – 6 следва да бъдат представени и за всеки подизпълнител, както и декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. 9.2. Подизпълнителят представя и декларация – съгласие за участие в изпълнение на поръчката, съгласно образец от Документацията за участие. 10. Когато участникът участва в обществената поръчка като обединение /сдружение/, освен горните документи, следва да бъдат представени и: 10.1. Заверено копие на акта за учредяване на обединението; 10.2. Представляващото обединението/сдружението лице следва да бъде упълномощено да подписва всички документи, да подаде офертата и да сключи договор, във връзка с което в офертата трябва да бъде представено нотариално заверено пълномощно съгласно образец от Документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1. Информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец, приложен към документацията. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критериите за подбор се прилагат към обединението като цяло. Документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие. Под предмет, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на ИТ и комуникационно oборудване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците, трябва да са реализирали оборот общо за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, от договори сходни с предмета на поръчката в размер не по-малко от: • За обособена позиция № 1: 1 400 000 (един милион и четиристотин хиляди лева) лева. • За обособена позиция № 2: 175 000 (сто седемдесет и пет хиляди) лева. • За обособена позиция № 3: 200 000 (двеста хиляди) лева. • За обособена позиция № 4: 550 000 (петстотин и петдесет хиляди) лева. • За обособена позиция № 5: 1 000 000 (един милиона) лева. • За обособена позиция № 6: 640 000 (шестстотин и четиридесет хиляди) лева. • За обособена позиция № 7: 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева Когато участник кандидатства за повече от една обособена позиция, е достатъчно да е реализирал оборот не по-малък от изисквания по обособената позиция с най-висока стойност, за която кандидатства. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критериите за подбор се прилагат към обединението като цяло. Документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Под предмет, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на ИТ и комуникационно оборудване.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Справка-декларация, съдържаща списък на договори за доставка на ИТ и комуникационно оборудване за последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите – по образец от Документацията. Когато участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването за минимален брой договори, посочен в обявлението, се отнася общо за обединението/консорциума. Информацията за изпълнените договори следва да бъде представена само за участниците в обединението/консорциума, чрез които се удовлетворява изискването. Договорите следва да са приключили към последната дата на подаване на офертите. Няма да се разглеждат договори в процес на изпълнение. 2. Минимум 3 (три) препоръки от лица, представляващи получателите на доставките/услугите за договори, посочени в справката-декларация. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, посочване на предмета на договора и периода на изпълнение, лице за контакт и дали договорът е изпълнен качествено и в съответствие с изискванията. 3. Заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO27001 или еквивалентен. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице изискването се отнася за участника в обединението, който ще има ангажимент за инсталация и пускане в експлоатация на оборудването, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението 4. Заверени копия на сертификати, издадени от производителя на доставяното оборудване. 5. Заверени копия на сертификати, издадени от производителя на решението за виртуализация, осигурено към доставяния хардуер. 6. За обособени позиции № 1, № 4 и № 5, участниците трябва да предоставят оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника, за правото на участника за продажба и сервиз на територията на Република България. Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за технически възможности и квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да имат опит в доставката на ИТ и комуникационно оборудване, като са изпълнили минимум 3 (три) договора с такъв предмет през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Участниците трябва да притежават: 1. Внедрена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. За доказване на това изискване се представя заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Ако документът е на чужд език, се представя и в превод на български език. При участие на обединения, които не са юридически лица, всички участници в обединението следва да отговарят на изискването. 2. За обособени позиции №1, №4, №5 и №6 внедрена сертифицирана система за управление на сигурността съгласно изискванията на стандарт ISO27001 или еквивалентен. За доказване на това изискване се представя заверено от участника копие на сертификат по стандарта ISO27001 или еквивалентен. Ако документът е на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице изискването се отнася за участника в обединението, който ще има ангажимент за инсталация и пускане в експлоатация на оборудването, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 3. Участниците следва да осигурят специалисти, които ще съдействат на Възложителя за инсталация и пускане в експлоатация на оборудването. 3.1. Най-малко двама специалисти за инсталация и пускане в експлоатация на оборудването, предмет на обществената поръчка. 3.2. За обособени позиции № 1, № 4, № 5 участника следва да осигури най-малко двама специалисти за инсталация, пускане в експлоатация и обслужване на оборудването, които са сертифицирани от производителите на съответното оборудване. Сертификацията трябва да е валидна за инсталация, конфигурация, надграждане, отстраняване на проблеми и обновяване на фърмуерните ревизии. Доказва се предоставяне на копия на сертификати, издадени от производителя. 3.3. За обособена позиция № 5 участника следва да осигури най-малко един специалист за експлоатация на виртуализация на сървъри, предлагани от кандидата. 4. За обособени позиции № 1, № 4, № 5 участника следва да разполага с оторизиран от производителите на оборудването сервиз. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите, като за всяка от позициите се представят доказателства за минималните изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070356 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.09.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Такса за закупуване на документите по процедурата е платима: - по банкова сметка на МОН в БНБ ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG50BNBG96613000149101 или - в касата на Възложителя на адрес: 1000, гр. София, бул. „Княз Дондуков” № 2А, Министерство на образованието и науката. Цената е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.09.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Офертата се изготвя на български език.

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.09.2013 г.  Час: 11:00
Място

1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата за изпълнение на задълженията на възложителя по обществената поръчка ще се осигуряват от Европейския социален фонд, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001/3.1-01 “ИКТ В ОБРАЗОВАНИЕТО”.

VI.3) Допълнителна информация

1. Всеки участник има право да представи само една оферта по всяка обособена позиция, за която участва, в писмен вид, на хартиен носител. Не се допуска представяне на варианти в офертите. 2. Ако участникът е представил част или цялата оферта освен на хартиен носител, и на магнитен носител, при несъответствие на съдържанието между хартиения и магнитния носител, за валидни се считат записите на хартиения носител. 3. Офертата следва да бъде представена до крайния срок на адреса, посочен в обявлението за процедурата. 4. Офертата се представя от участника или от негов надлежно упълномощен представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. 5. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разноските за това са за негова сметка. В този случай той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника. 6. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срока, определен от него. 7. До изтичане на срока за подаване на офертата, всеки участник в откритата процедура може да промени, допълни или да оттегли офертата си. 8. Оферта, представена след изтичане на крайния срок, не се приема от Възложителя. Такава оферта незабавно се връща на приносителя и това се отбелязва в регистъра на Възложителя. 9. След крайния срок за подаване на офертите не могат да се извършват изменения на офертите и същите не могат да бъдат оттегляни. Предлаганата техника трябва да бъде от производители, които имат сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. Доказва се със заверено копие от сертификата. Ако участниците в процедурата представят документи на език, различен от българския, същите трябва да са представени и в превод на български език Устройствата да отговарят на всички стандарти в Република България относно техническа експлоатация, пожаро-безопасност, норми за безопасност, включване към електрическата мрежа. Към устройствата да има окомплектована подробна документация на български и/или английски език (на хартиен или електронен носител), включваща както описание на хардуерната функционалност, така и документация на софтуера, включен към съответното устройство. Всички предложени устройства да са нови, неупотребявани и да фигурират в актуалната производствена листа на съответния производител – доказва се с приложена декларация. Всички предложени устройства да са комплектувани така, че да са работоспособни – с необходимия хардуер, модули, кабели (вкл. захранващи), софтуер, лицензи и др., и да изпълняват функциите, заложени в спецификацията. Предложените модели, генерация, хардуерни и софтуерни компоненти по обособени позиции № 1, № 4, № 5 и № 6 трябва да могат да се проверят по технически параметри от сайта на производителя. За обособени позиции № 1, № 4, № 5 и № 6 да бъде предоставен списък с партидните номера на всеки един компонент, включен в предложението Към предложението да са представени нагледни материали, включващи кратко описание на основните технически характеристики, заложени в описаната спецификация. От тези материали трябва да се виждат в явен вид основните технически параметри, по които ще бъде оценявано даденото устройство;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителя по настоящата процедура относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията, както и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Обжалването се извършва по реда на "Глава единадесета" от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.08.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на системи за съхранение на данни.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30233000, 30233100, 30233130, 30233132, 30233120

Описание:

Записващи и четящи устройства
Запомнящи устройства
Запомнящи устройства с магнитен диск
Устройства с твърд диск
Запомнящи устройства с магнитна лента

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • дисков масив тип 1 – 3 бр. • дисков масив тип 2 – 2 бр. • лентова библиотека за архивиране – 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на видеоконферентно оборудване, дисплеи и IP камери за наблюдение.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32350000, 32351200, 32351300

Описание:

Части за аудио- и видеооборудване
Екрани
Принадлежности за звукотехническо оборудване

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • видеоконферентна система – 1 бр. • IP камери PTZ за наблюдение и мониторинг – 10 бр. • дисплеи за визуализация на процеси – 8 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
97500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на работни станции и таблети за мониторинг и управление.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000, 30214000, 30231100

Описание:

Компютърно оборудване
Компютърни работни станции
Компютърни терминали

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка на: • работни станции – 10 бр. • таблети – 40 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
108333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на сървъри.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 48822000, 48823000, 48825000

Описание:

Сървъри
Компютърни сървъри
Файлови сървъри
Уебсървъри

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • сървъри за бази данни – вид 1 – 6 бр. • сървъри за приложения – вид 2 – 12 бр. • сървъри за архивиране – 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
308333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на сървърна блейд система за виртуализация.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48800000

Описание:

Информационни системи и сървъри

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • Сървърна блейд система за виртуализация – 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
558333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на комуникационно оборудване.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30236000

Описание:

Различни видове компютърен хардуер

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • маршрутизатор – 1 бр. • SAN комутатори (SAN switches) – 2 бр. • мрежови комутатори от висок клас – 3 бр. • мрежов комутатор от висок клас с оптични модули – 1 бр. • мрежови комутатори от нисък клас – 15 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
375000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на VoIP оборудване.
1) Кратко описание

Точните спецификации и изисквания към доставяното оборудване са подробно описани в ЧАСТ III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО Й от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32500000

Описание:

Телекомуникационно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: • VoIP гейтуеи (gateways) – 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
100000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45