Версия за печат

00814-2013-0025

BG-Враца:

РЕШЕНИЕ

Номер: 1269 от 12.08.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Враца, ул. Стефанаки Савов 6, За: инж. Красимира Георгиева, РБългария 3000, Враца, Тел.: 092 663122, E-mail: obshtinavr@b-trust.org, Факс: 092 627085

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vratza.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vratza.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Рехабилитация на стоманен и реконструкция на съществуващия захранващ азбестоциментов водопровод от язовир „Среченска бара” до гр. Враца

II.3) Кратко описание на поръчката

Рехабилитация на стоманен и реконструкция на съществуващия захранващ азбестоциментов водопровод от язовир „Среченска бара” до гр.Враца; Обектът на поръчката е осъществяване на строително монтажи работи по рехабилитацията на стoманения маистрален водопровод от яз.”Среченска бара” до гр.Враца и пълна реконструкция и подмяна на тръбите с чугунени такива по стария съществуващ азбестоциментов водопровод в същото направление. РЕХАБИЛИТАЦИЯТА НА СТОМАНЕНИЯ ВОДОПРОВОД включва подмяна на капаци на съоръженията по водопровода, рехабилитация на съществуващи и монтаж на 5бр нови катодни станции, подмяна на спирателни кранове и въздушници. РЕКОНСТРУКЦИЯТА НА АЗБЕСТОЦИМЕНТОВИЯ ВОДОПРОВОД предвижда подмяна на тръбите и съоръженията по съществуващия азбестоциментов водопровод, изцяло и само по трасето му, включително отстраняването на старите тръби и извозването им на определени за целта площадки за съхранение, изграждане на нови шахти за отклонения и управление, преминаване през р.Ботуня при с. Стояново. Проектната дължина на водопровода е 34 085м. От тях предмет на изпълнение и финансиране на тази обществена поръчка по ОПОС са 33 300м. В това число 18 966м с муфени тръби от сферографитен чугун с заключващ механизъм PN и АКЗ по подробна спецификация : DN 1000 - 18 966м; DN 800 – 13 787м и 817м и участък с полиетиленови водопроводни тръби PE 100-RC DN 500 по спецификация. Изпълнителят ще извършва строителство (реконструкция) съвместявайки Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите му нормативни актове, както и общите договорни условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя („Червена книга”, първо издание 1999 г.).

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45232151

Описание:

Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 1058 от 10.07.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-549689
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 135 - 233494 от 13.07.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 814-2013-25
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

549689

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

10.07.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 8, т. 1 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
19/08/2013 16:00
Да се чете:
26/08/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
09/08/2013 16:00
Да се чете:
16/08/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите. Дата:

Вместо:
19/08/2013 16:30
Да се чете:
26/08/2013 17:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.08.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Светозар Борисов Луканов
Длъжност: За Кмет на Община Враца, съгласно Заповед № 1202/01.08.2013 г.