00226-2013-0016

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на консумативи и материали по проект „Подкрепа за равни възможности”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, Договор №BG051PO001-5.1.04-0212-C0001, за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Схема „Помощ в дома” BG051PO001-5.1.04. ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Плевен
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка е избрана с цел: Доставка на: 1/ копирна хартия рециклирана, 80 г, формат А4, минимална дебелини 102 микрона, непрозрачност 90 %, пакет от 500 листа – 50 броя 2/ тонер касети за мултифункционално устройство Brother MFC – 7360 N– 10 бр. за нуждите на Община Плевен по проект “Подкрепа за равни възможности”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30190000

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
570 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 080 - 134816 от 24.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ИРО-1744 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: “Доставка на консумативи и материали по проект „Подкрепа за равни възможности”, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, Договор №BG051PO001-5.1.04-0212-C0001, за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Схема „Помощ в дома” BG051PO001-5.1.04”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Копилинк Плевен” ЕООД, ЕИК 114606913, ул. „Г.С.Раковски” №46, ап.1, България 5800, Плевен, Тел.: 064 801421, E-mail: copylink_pl@optisprint.net, Факс: 064 801421

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1680 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 570 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

BG051PO001-5.1.04 Схема „Помощ в дома” Договор: BG051PO001-5.1.04-0212-C0001 Проект „Подкрепа за равни възможности” Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, съфинансирана от Европейския социален фонд. Инвестира във Вашето бъдеще!

VI.2) Допълнителна информация

„Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд. Община Плевен носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенцията за социално подпомагане.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. Възраждане №2, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2013 г.