Версия за печат

00165-2013-0032

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: проект "Нов шанс за успех"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на мултифункционални устройства, персонални и преносими компютри и видеокамера по проект „Нов шанс за успех”, схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-4.3.01-001 „Ограмотяване на възрастни” по ОП „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е за доставка и гаранционно поддържане на следната техника: 1. Мултифункционално устройство (цветен принтер и копир) – 1 брой. 2. Мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир и факс) – 6 броя. 3. Персонален компютър – 6 броя. 4. Преносим компютър – 9 броя. 5. Видеокамера – 1 брой.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000, 30230000, 30232100

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърно оборудване
Принтери и плотери

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Чрез обществената поръчка се цели доставка и гаранционно поддържане на техника - общо 23 броя устройства, както следва: 1. Мултифункционално устройство (цветен принтер и копир) – 1 брой. 2. Мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир и факс) – 6 броя. 3. Персонален компютър – 6 броя. 4. Преносим компютър – 9 броя. 5. Видеокамера – 1 брой.

Стойност, без да се включва ДДС
40328.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 400 (четиристотин) лева, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: 1.1. Парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Доставка на мултифункционални устройства, персонални и преносими компютри и видеокамера по проект „Нов шанс за успех”, схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-4.3.01-001 „Ограмотяване на възрастни” по ОП „Развитие на човешките ресурси“; 1.2. Банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение. При сключване на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител участник в процедурата представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: 2.1. Парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; 2.2. Банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на доставките. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. 4. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 4.1. на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; 4.2 на участниците, класирани на първо и второ място включително по всяка от двете позиции – след сключване на договора за съответната обособена позиция, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители. 4.3 при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 5. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

I. Дължимите от възложителя плащания по обществената поръчка се извършват по банков път, в български лева, по посочена от изпълнителя банкова сметка. II. Размерът на дължимите плащания се определя от цените на подлежащата на доставка техника, предложени в офертата на определения за изпълнител участник в процедурата, като в договора е предвиден следният механизъм за разплащане: 1. Стойността на договора е ………………. лв. без ДДС, съответно ………………. лв. с ДДС, формирана като сбор от стойностите на подлежащата на доставка техника формирана, които са както следва: 1.1. Един брой мултифункционално устройство (цветен принтер и копир), с единична стойност ……….. без ДДС; 1.2. Шест броя мултифункционални устройства (принтер, скенер, копир и факс), с единична стойност ……….. без ДДС; 1.3. Шест броя персонални компютри, с единична стойност ……….. без ДДС; 1.4. Девет броя преносими компютри, с единична стойност ……….. без ДДС; 1.5. Един брой видеокамера, с единична стойност ……….. без ДДС. 2. Цената на доставената техника се дължи от възложителя в срок до 14 дни от предаването на съответния артикул, отразено в приемо-предавателен протокол и издаването на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и актуален факс и електронен адрес, както следва: Наименование, адрес, телефон и факс и електронен адрес на участника. Следното означение: „За участие в открита процедура за сключване на договор с предмет: „Доставка на мултифункционални устройства, персонални и преносими компютри и видеокамера по проект „Нов шанс за успех”, схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-4.3.01-001 „Ограмотяване на възрастни” по ОП „Развитие на човешките ресурси“. II. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 1.2. Оферта, попълнена съгласно Образец № 1, приложен към утвърдената документация; 1.3. Документ за гаранция за участие; 1.4. удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 1.5. удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за новоучредените обединения/; 1.6. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 1.7. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 1.8. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, букви от "а" до "д" вкл., т.2 и т. 3 от ЗОП; 1.9. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, като се отстранява от процедурата участник, по отношение на който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; 1.10. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.11. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 1.12. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.13. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.14. декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 2.1. документ, попълнен в съответствие с образец № 2 към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта); 2.2. попълнена таблица, съответстваща на техническата спецификация на доставките, с конкретни описания на предлаганата техника.; 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена Ценова оферта съгласно образец № 3, приложен към документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец, приложен към документацията. 2. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за членовете на обединението, чрез които то доказва това съответствие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва за последните три календарни години (2010, 2011 и 2012) да е реализирал оборот, който се отнася до предмета на поръчката, в размер не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева без ДДС. 2. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критерия за подбор по т. 1 се прилага към обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи техническите му възможности и квалификация: 1. Справка относно сервизната база на територията на гр. София, с която участникът разполага, за извършване на гаранционното обслужване на доставената техника, съдържащ адрес, телефони и лица за контакт в сервизната база, придружена с доказателства за наличието й и за обвързаността й с участника. 2. Доказателства за наличие на базата, които могат да включват: договор за наем; акт за собственост на имота, в който е разположен сервиза; договор за гаранционно обслужване, сключен между участника и съответния сервизни (в случаите, в които сервизът не е собственост на участника) и други подобни документи. 3. В случаите, в които сервизната база не е собственост на участника, към документите следва да бъде представена и декларация по приложен към документацията образец, подписана от представляващия дружеството – собственик на сервиза, в която се декларира, че ще извършва гаранционното обслужване на доставената от участника техника. 4. Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за технически възможности и квалификация се представят само за членовете на обединението, чрез които то доказва това съответствие

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците в процедурата трябва да разполагат със сервизна база на територията на гр. София, за извършване на гаранционното обслужване на доставената техника. Сервизната база може да е собствена, наета или ползвана на друго правно основание, като не е задължително да е собственост на участника, но е необходимо да бъде обвързана с ангажимент за гаранционно обслужване на доставената от него техника. 2. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критерия за подбор по т. 1 се прилага към обединението като цяло.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070356 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.08.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.09.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.09.2013 г.  Час: 14:00
Място

Министерството на образованието, младежта и науката - гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект „Нов шанс за успех”, финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001/4.301 „Ограмотяване на възрастни” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.3) Допълнителна информация

Уточнение относко сроковете за изпълнение на поръчката - поле II.3 от обявлението: Срокът за доставка на цялата техника е до 30 календарни дни след сключване на договора. Гаранционият срок на доставената техника е според офертата на участника, определен за изпълнител, но не по-малко от 12 месеца от доставката на техниката. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача-http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл. 120 и следващите от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя, взето в откритата процедура за обществена поръчка, като жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.08.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ