00275-2013-0002

BG-Годеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776160

Община Годеч, площад "Свобода"№1, За: инж.Ангел Ангелов, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 22300, E-mail: obshtina_godech@abv.bg, Факс: 0729 23513

Място/места за контакт: Община Годеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.godech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.godech.bg/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка и монтаж на медицинска апаратура по проект „Подобряване на здравното обслужване в община Годеч чрез изграждане на модерен здравен център", финансиран по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-05/2010-0011 „Подкрепа за реконструкция/, обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в общини, извън градските агломерационни ареали" компонент 2 „Болници за активно лечение, които ще бъдат обособени в медицински центрове” по Оперативна програма „Регионално развитие 2007–2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за доставка на медицнската апаратура е гр. Годеч, ул. "Грамада" №2.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на обществената поръчка е „Доставка и монтаж на медицинска апаратура по проект „Подобряване на здравното обслужване в община Годеч чрез изграждане на модерен здравен център", като включва: рентген, ехограф, ЕКГ, холтер, хематологичен анализатор, стерилизатор, дефибирлатор, центрофуга, термостат и хладилник. Предлаганата апаратура трябва да бъде нова, неупотребявана, да отговаря на минималните задължителни технически изисквания, посочени в техическата спецификация.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33112200, 33191100, 33111800, 33152000, 33182100, 38434570, 42931100, 39711130, 33123200

Описание:

Медицинско оборудване
Ехограф
Стерилизатор
Система за рентгенова диагностика
Инкубатори
Дефибрилатор
Хематологични анализатори
Лабораторни центрофуги и принадлежности към тях
Хладилници
Електрокардиографски уреди

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
359000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: ценово предложение; тежест: 70
Критерий: гаранционен срок на апаратурата; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 058 - 095742 от 22.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 81 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЕЛПАК ЛИЗИНГ"ЕООД ЕИК103506445, ул."Иван Богоров"№12 , ет.2, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 602360, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 421610 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 359000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Подобряване на здравното обслужване в община Годеч чрез изграждане на модерен здравен център", финансиран по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/4.1-05/2010-0011 „Подкрепа за реконструкция/, обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в общини, извън градските агломерационни ареали" компонент 2 „Болници за активно лечение, които ще бъдат обособени в медицински центрове” по Оперативна програма „Регионално развитие 2007–2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2013 г.