Версия за печат

00165-2013-0031

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2А, За: Евгения Костадинова, Георги Илиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217496, E-mail: g.iliev@mon.bg

Място/места за контакт: бул. "Дондуков" 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.

Електронен достъп до информация: www.mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„СТРОИТЕЛНО –РЕМОНТНИ И МОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ НА СГРАДЕН ФОНД НА 3 БРОЯ ЦЕНТРОВЕ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ В ГРАДОВЕТЕ – ВАРНА, ДОБРИЧ, СИЛИСТРА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG33
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата процедура е възлагане на обществена поръчка за изпълнение на строително-ремонтни и монтажни дейности, както следва: „СТРОИТЕЛНО –РЕМОНТНИ И МОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ НА СГРАДЕН ФОНД НА 3 БРОЯ ЦЕНТРОВЕ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ В ГРАДОВЕТЕ – ВАРНА, ДОБРИЧ, СИЛИСТРА” І.1. Център за кариерно ориентиране в гр. Варна, ул. „Д-р Василаки Пападопулу” № 52, в сградата на ПГХХВТ „Дмитрий Менделеев”, първи етаж; І.2. Център за кариерно ориентиране в гр. Добрич, ул. „България” № 12, 12-ти етаж в сградата на Общината; І.3. Център за кариерно ориентиране в гр. Силистра, ул. „Добрич“ № 23, първи етаж в сградата на Детска школа по изкуствата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Център за кариерно ориентиране в гр. Варна, ул. „Д-р Василаки Пападопулу” № 52, в сградата на ПГХХВТ „Дмитрий Менделеев”, първи етаж, прогнозна стойност – до 37 397 (тридесет и седем хиляди триста деветдесет и седем) лева без ДДС; Център за кариерно ориентиране в гр. Добрич, ул. „България” № 12, 12-ти етаж, прогнозна стойност – до 12 416 (дванадесет хиляди четиристотин и шестнадесет) лева без ДДС; Център за кариерно ориентиране в гр. Силистра, ул. „Добрич“ № 23, първи етаж, прогнозна стойност - до 31 052 (тридесет и една хиляди петдесет и два) лева без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
80865.57 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

45

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и тези по гаранциите за изпълнението на поръчките са за сметка на участника/изпълнителя, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят таксите по откриване и обслужване на гаранциите, така че техният размер да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за участие е 808,65(осемстотин и осем лева и шестдесет и пет стоинки). Гаранцията за участие се освобождава съгласно ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка се освобождава съгласно условията на договора. Гаранция за изпълнение е в размер на 3% от стойността, посочена в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват както следва: 1. Авансово плащане в размер до 20 % от цената по договора (съответстваща на посочената в ценовото предложение на участника) без ДДС, платено в срок до 10 (десет) работни дни, считано от деня следващ датата на сключване на договора 2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на изпълнените и приети СМР и платения на основание т.1 аванс, в срок до 14 (четиринадесет) работни дни от приемане на изпълнените СМР с Констативния акт обр. № 15/Приемо-предавателен протокол за обекта. При прекратяване на договора преди неговото изпълнение част от авансово преведената сума, равняваща се на неизпълнените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ СМР, се възстановява по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Плащанията се извършват в български лева по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочена от него, срещу представена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се допуска до участие участник, който е: осъден с влязла в сила присъда за престъпленията, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а – д” от ЗОП, освен ако не е реабилитиран; обявен в несъстоятелност; в производство по ликвидация; в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Когато участниците са юридически лица, изискванията, посочени по горе, се отнасят за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участниците доказват отсъствието на пречки с декларации, като МОМН си запазва правото да направи проверка по тяхната достоверност. Възложителят допуска до участие в откритата процедура обединения (сдружения) на физически и юридически лица, като не се допуска едно лице да бъде част от повече от едно обединение (сдружение) - участник в откритата процедура. Всеки участник в обединението (сдружението) трябва да отговаря самостоятелно на изискванията, посочени по горе от настоящите указания. При участие под формата на обединение (сдружение), едно от образувалите го лица следва да бъде определено за представляващо обединението, което следва да бъде отразено и в съответния договор за учредяване на обединението. Сключването на договора, кореспонденцията и разплащанията се осъществяват между Възложителя и обединението, представлявано от лицето, определено по предходната точка. Всички участници в обединението са поотделно и солидарно отговорни за посочените в офертата условия, изпълнението на договора за възлагане на обществена поръчка, както и за гаранционното поддържане на строителните и монтажни работи. Договорът за учредяване на обединението (сдружението) или друг заместващ го документ, както и нотариално заверено пълномощно за упълномощаването на водещо лице, се представят задължително с офертата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверени от регистриран одитор счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите и доклад на одитора за всяка от предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. В случай, че счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите не са заверени от регистриран одитор, да се приложи писмено обяснение по силата на какво законово основание нямат такава заверка. Справка за оборота от строително-монтажни и ремонтни работи за 2012 г., 2011 г. и 2010 г. – съгласно приложения образец № 9. Референции (препоръки) от банка/и обслужваща/и дейността на участника през предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.) – мин. 1 (един) бр., в които е отбелязано от коя година участникът е клиент на банката и дали има необслужвани задължения към нея. За да отговори на посоченото изискване участникът следва да представи една или няколко банкови референции, от които да е видно, че няма необслужвани задължения към банки, обслужвали дейността му през периода 01.01.2010 г. – 31.12.2012 г. Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи документите по т. 9.12., изисквани от Възложителя, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатстващите участници трябва за предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.) да са реализирали оборот от строително- ремонтни и монтажни работи, в минимален размер от 200 000 (двеста и петдесет хиляди) лева с ДДС. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от строително-ремонтни и монтажни работи за предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.) от всички лица в обединението. Общо за предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.) участниците трябва да са изпълнили успешно поне два договора със сходен обхват и за изпълнението на тези договори да разполагат с положителни референции от възложителите. Списък на договорите за строителство, изпълнявани през предходните три години (2012 г., 2011 г. и 2010 г.), който следва да съдържа информация за вида и местоположението на строежите, стойността на договорите, процентното участие на участника в реализацията на строежа, както и данни за контакт с възложителя. Поне две референции (препоръки) от възложителите, които са страна по договорите,посочени в списъка с договори, в които се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Декларация, че е посетил строителните площадки и се е запознал с условията на работа и обема на СМР.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Сред ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на конкретната обществена поръчка, трябва да бъде включен отговорник за изпълнение на строежите, който да бъде с образователна степен минимум „бакалавър”, специалност ССС (ПГС), ТС, ВиК или аналогична, ако образователната степен е придобита в държава, където няма споменатите специалности; да притежава стаж по специалността не по-малко от 3 (три) години. Сред състава е необходимо да бъде посочено лице, отговарящо за охраната на труда. Участникът трябва да има действаща задължителна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. Участникът трябва да има действаща задължителна застраховка за трудова злополука за служителите, ангажирани с изпълнението на дейностите, включени в обособената позиция.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Автобиография, копие от дипломата за завършено образование и копие на документи, доказващи професионалния стаж по специалността на лицето, посочено от участника за отговорник за изпълнението на строително монтажните работи и на лицето, отговарящо за охраната на труда, както и копие от договорите, сключени между тези лица и дружеството участник (трудов или граждански договор). Списък на персонала, който ще бъде ангажиран за организацията и изпълнението на строително-ремонтните и монтажни работи. Копие от действаща задължителна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. Копие от действаща задължителна застраховка за трудова злополука, придружено от заверен от застрахователната компания списък на служителите и работниците, който трябва да съвпада със списъка по т. Всеки участник в обединението /сдружението/ трябва да отговаря на посочените изисквания за вида дейност, която ще изпълнява, съобразно посоченото в договора за обединение и да представи описаните документи. Документите е достатъчно да се представят от представляващия участник в обединението (сдружението).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на строително-ремонтните работи съгласно приложената в конкурсната документация количествено-стойностна сметка за обособената позиция.; тежест: 45
Показател: Срок за строително изпълнение на предвидения в обособената позиция обхват на работите, за обектите включени в нея.; тежест: 20
Показател: Техническо предложение за организацията и начина на работа на фирмата за гарантиране на качествено изпълнение на ремонтните дейности; тежест: 20
Показател: Описание на мерките за безопасност и здраве и опазване на околната среда при изпълнение на ремонтните дейности ; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.08.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.09.2013 г.  Час: 13:00
Място

София, бул. "Дондуков" 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата визирани в чл. 68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

BG051PO001-4.3.02-0001 „СИСТЕМА ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ В УЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”

VI.3) Допълнителна информация

Всеки от участниците следва да извърши задължително оглед на обектите, което да му позволи да изготви адекватна оферта, отразяваща особеностите на съответните обекти. Документацията е налична и общодостъпна на www.mon.bg, рубрика "Профил на купувача", СПИСЪК НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ ПРЕЗ 2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на образованието и науката, бул. "Дондуков" 2А, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217496, E-mail: g.iliev@mon.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.mon.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ