00602-2013-0012
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.07.2013 10:09 ч. : | 12/07/2013 09:45 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.07.2013 10:09 ч. : | 12/07/2013 09:45 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Мирково: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мирково, с. Мирково, ул. "Александър Стамболийски" № 35, За: инж. Цвета Попова, Република България 2086, Мирково, Тел.: 07182 2286, E-mail: ob6tinamirkovo@mail.bg, Факс: 07182 2550
Място/места за контакт: Община МирковоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mirkovo.bg.
Адрес на профила на купувача: www.mirkovo.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Популяризиране на регионален туристически продукт и маркетинг на дестинациите Мирково, Чавдар и Златица с обособени позиции: Обособена позиция 1: Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации, промоционални прояви. Обособена позиция 2: Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка включва предоставянето на услуги във връзка с осъществяването на дейности, свързани с изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации, промоционални прояви, както и дейности по информиране, публичност и визуална идентификация. Поръчката е разделена на обособени позиции. Предвижда се изпълнението на следните основни дейности, описани в две самостоятелни обособени позиции: Обособена позиция 1: „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации и промоционални прояви”. Обособена позиция 2: „Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация”.
79340000, 79341100, 79341400, 79342100, 79342200
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обособена позиция 1: 1. Разработване на поне 5 пакета нови туристически пакети;2. Фотографско заснемане на туристически обекти от района; 3. Дизайн, предпечат и печат на имиджови брошури - 8 000 бр.;4.Дизайн, предпечат и печат на брошури за конкретизираните туристически обекти - 8 000 бр.;5. Изготвяне на дизайн, предпечат и отпечатване на 25 000 бр. листовки;6. Изготвяне на дизайн, предпечат и отпечатване на 5000 бр. карти на туристическия регион;7.Публикации в специализирани туристически издания-8 бр.;8.Разработена концепция за интернет онлайн реклама и приложението й - публикации в специализирани сайтове и електронни медии (банери, статии и др.);9.Изработване на рекламен клип - 1бр.;10.Разпространение на рекламен клип (в не по-малко от 2 медии);11.Създаване на интерактивна туристическа карта-1 бр.; 12.Електронни носители на интерактивна туристическа карта - 5000 бр.;13.Рекламни сувенири – рекламни торбички-5000 бр.;14.Рекламни сувенири – изработка на други рекламни сувенири с общ брой 5 000 бр. Обособена позиция 2: 1.Информационни събития/ пресконференции за местните и национални медии – за старта и завършването на дейностите по проекта-2 бр.; 2.Банер/ транспарант (дизайн, предпечат и печат) -1 бр.; 3.Плакати (дизайн, предпечат и печат)-50 бр.; 4.Брошури (дизайн, предпечат и печат)-1000 бр.
НЕ
15.01.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
6.1.1 Условия и размер на гаранцията за участие а). Участникът следва да представи документ за внесена гаранция за участие в размер на: - 2800 лева за обособена позиция 1; - 14 лева за обособена позиция 2 Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - вноска/превод на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Мирково: IBAN: BG11UNCR75273359158836 BIC: UNCRBGSF УниКредит Булбанк, клон Пирдоп - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безусловно плащане при писмено искане, подписано от Възложителя. б). Гаранциите за участие се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. 6.2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора а). При подписването на договора, участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС в една от следните форми: - вноска/превод на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Мирково: IBAN: BG11UNCR75273359158836 BIC: UNCRBGSF УниКредит Булбанк, клон Пирдоп - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безусловно плащане при писмено искане, подписано от Възложителя. б). Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на проекто-договора. Участникът или определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за участие, съответно гаранцията за изпълнение. Размерът и валутата на гаранцията за участие или изпълнение са посочени и в обявлението за обществената поръчка. Когато участник или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участника или Изпълнителя. Участникът или Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането се осъществява по проект „Средногорие – популяризиране на регионален туристически продукт и маркетинг на дестинациите Мирково, Чавдар и Златица”, който се осъществява по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.2-03/2012/007 с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Плащанията ще се извършват по следната схема: а) 30% авансово плащане – в 30-дневен срок от влизане в сила на договора и представена фактура от Изпълнителя, съдържаща необходимите реквизити, съгласно изискванията на ОПРР. б) окончателно плащане за всяка възложена и извършена работа – в 15-дневен срок от подписване на констативен протокол за приемане и одобряване на извършената от Изпълнителя работа по съответната дейност/поддейност и представена фактура от Изпълнителя, съдържащата необходимите реквизити, съгласно изискванията на ОПРР.
Няма.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение или анекс към съществуващо такова. Споразумението или анекса трябва да съдържа клаузи, които гарантират следното: •че всички членове на обединението/консорциума ще са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; •че представляващият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Съгласно чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП, представляващият обединението следва да бъде посочен в документ /споразумение, пълномощно или друг подходящ/, подписан от лицата в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице (юридическо и/или физическо), което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Критериите за подбор, определени от Възложителя, ще се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включено в него с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на дейностите при изпълнение на поръчката между лицата в състава на обединението, предвидено в споразумението или анекса. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и анекс/ако е приложимо/ и/или в приложеното споразумение или анекс липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. по-горе и/или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Участие на подизпълнители Когато участникът предвижда участието на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката, изискванията се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Лице, което е дало съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Критериите за подбор, определени от Възложителя, ще се прилагат към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е чуждестранно юридическо или физическо лице и в държавата, в която е установен не се издава даден документ, то следва да представи еквивалентен. Възложителят придобива авторските права и правата за ползване на всички резултати от изпълнението на договора. За всяка обособена позиция ще бъде сключен самостоятелен договор.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се продава на заинтересованите лица. Желаещите да участват в процедурата, могат да закупят документацията на следния адрес: общ. Мирково, с.Мирково, ул. Александър Стамболийски № 35. Достъп до документацията в електронен формат е осигурен на интернет страницата на община Мирково от момента на публикуване на обявлението за обществена поръчка (по смисъла на чл. 64, ал. 3 от ЗОП), на посочения интернет адрес: www.mirkovo.bg Документацията за участие може да бъде закупена в сградата на Община Мирково всеки работен ден от 8.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията е 15 лв. Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Мирково или по банкова сметка на Община Мирково: IBAN: BG18UNCR75278459464300 ВIC код: UNCRBGSF Банка: УниКредит Булбанк, клон Пирдоп Код за вид плащане: 447000 Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.
Български
180
Заседателна зала №2 на община Мирково - с адрес: 2086 Мирково, ул."Александър Стамболийски" № 35, сградата на община Мирково, етаж II
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, които следва да представят съответното пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощни не се изискват от лицата, представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Лицата, присъстващи при отваряне на офертите се вписват в списък, който се прилага към досието на поръчката. Присъстващите на публичните заседания са длъжни да се съобразяват с реда, установен от председателя на комисията за оценка на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Средногорие – популяризиране на регионален туристически продукт и маркетинг на дестинациите Мирково, Чавдар и Златица”, който се осъществява по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.2-03/2012/007 с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице при представяне на документите се спазват разпоредбите на чл. 56, ал.3 от ЗОП.Когато участникът е чуждестранно юридическо или физическо лице или техни обединения при представяне на документите се спазват разпоредбите на чл.56, ал.4 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се спазват разпоредбите на чл. 56, ал.2 от ЗОП. Възложителят придобива авторските права и правата за ползване на всички резултати от изпълнението на договора.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: 1000 София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 и ал.6 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на сомостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Обжалването се извършва съгласно чл. 120 от ЗОП, като на обжалване подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществена поръчка, предмет на настоящото обявление. Решението се обжалва в Комисията за защита на конкуренцията относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалбата срещу решението на възложителя за откриване на процедурата (и/или решението за промяна) се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението на възложителя за откриване на процедурата (и/или решението за промяна) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1/ жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2/ документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3/ документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
12.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации и промоционални прояви
79340000, 79341100, 79341400, 79342100, 79342200
Описание:
Обособена позиция 1: 1. Разработване на поне 5 пакета нови туристически пакети;2. Фотографско заснемане на туристически обекти от района; 3. Дизайн, предпечат и печат на имиджови брошури - 8 000 бр.;4.Дизайн, предпечат и печат на брошури за конкретизираните туристически обекти - 8 000 бр.;5. Изготвяне на дизайн, предпечат и отпечатване на 25 000 бр. листовки;6. Изготвяне на дизайн, предпечат и отпечатване на 5000 бр. карти на туристическия регион;7.Публикации в специализирани туристически издания-8 бр.;8.Разработена концепция за интернет онлайн реклама и приложението й - публикации в специализирани сайтове и електронни медии (банери, статии и др.);9.Изработване на рекламен клип - 1бр.;10.Разпространение на рекламен клип (в не по-малко от 2 медии);11.Създаване на интерактивна туристическа карта-1 бр.; 12.Електронни носители на интерактивна туристическа карта - 5000 бр.;13.Рекламни сувенири – рекламни торбички-5000 бр.;14.Рекламни сувенири – изработка на други рекламни сувенири с общ брой 5 000 бр.
Дейности по информиране, публичност и визуална идентификация
79340000, 79341100, 79341400, 79342100, 79342200
Описание:
Обособена позиция 2: 1.Информационни събития/ пресконференции за местните и национални медии – за старта и завършването на дейностите по проекта-2 бр.; 2.Банер/ транспарант (дизайн, предпечат и печат) -1 бр.; 3.Плакати (дизайн, предпечат и печат)-50 бр.; 4.Брошури (дизайн, предпечат и печат)-1000 бр.