Версия за печат

00165-2013-0029

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерството на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2а, За: Красимира Брозиг, Република България 1000, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: validirane@mon.bg

Място/места за контакт: София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Логистика по проект BG051PO001-4.3.03-0001 "Нова възможност за моето бъдеще"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република българия.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва 5 задачи: Задача 1. Организиране на 28 регионални информационни семинара с бизнеса и образователни институции като част от Регионалните информационни събития. Задача 2. Логистично осигуряване провеждането на 3 кръгли маси Задача 3 .Логистични услуги във връзка с организиране на 4 Пресконференции Задача 4. Логистично осигуряване на 50 бр. 5-дневни обучения (40 учебни часа) Задача 5: Логистични услуги свързани с осигуряване на участието на експерт оценители от РИО в провеждането на изпити в порфесионалните гимназия.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63000000, 63500000, 63510000

Описание:

Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Задача 1: 28 - Регионални информационни семинари трябва да бъдат организирани в рамките на 2 месеца в областните градове на страната: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Плевен, Перник, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол. Регионалните информационни събития трябва да бъдат организирани в последните дни на обученията по задача 4, така че в тях да могат да вземат участие Мултипликаторите и част от консултанти и оценители. Всяко от събитията ще се състои от 2 части – информационен семинар и събитие на открито Задача 2: Кръглите маси трябва да бъдат организирани в 3 различни областни града (вкл. София) в три от плановите региона на страната. Списък с участници ще бъде предоставен от Възложителя. Изпълнителят трябва да покани участниците и предостави доказателства за получените покани. Кръглите маси са за 20 участника + до 5 представители на екипа на проекта (разходите за тяхното участие не са предмет на ОП). Задача 3: Всяка от пресконференциите трябва да бъде организирана в специално наета зала, с лесен достъп, в централната градска част с осигурени седящи места за минимум 25 участника, снабдена с климатик. Оборудването (мултимедия, компютър, екран, озвучителна техника, техническа поддръжка) за провеждане на пресконференциите е задължение на Изпълнителя. Задача 4: Организиране на 50 5-дневни обучения с 1000 участници на територията на цялата страна Задача 5: 28 експерт оценители ще участват в професионалните гимназии на територията на съответното РИО в изпитните комисиите по теория и практика за издаване на документ за придобити неформални знания и умения. Изпълнителят следва да изплати на всеки експерт оценител разходите за транспорт и дневни пари за един ден съгласно изискванията на наредбата за комндировките в страната.

Стойност, без да се включва ДДС
502217 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

11.1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 3 000 /три хиляди лева/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а/ парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет „Логистика по проект BG051PO001-4.3.03-0001 „Нова възможност за моето бъдеще”; б/ банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 11.2. Гаранция за изпълнение. При възлагането на конкретна доставка гаранцията за изпълнение се привежда в размер на 3 % от стойността на поръчката, без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: - на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; - на участниците, класирани на първо и второ място – след сключване на договора, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители. - при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените услуги по единични цени. Цените, които в ценовата оферта са на бройка участник или нощувка, се заплащат на база на реалните участници (съответно нощувки) . Цените не подлежат на промяна, освен в случаите, когато това става по силата на закон. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възстановява на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ всички изплатени суми, само ако те отговарят на изискванията от документацията за обществената поръчка и след като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ му е представил поименен списък, придружен с всички разходнооправдателни документи за съответните лица. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ осъществява плащанията на етапи след представяне на междинни и окончателния доклад, фактура оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ за реално извършени разходи, в срок от 30 дни след подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената работа. Повече детайли свързани с финансовите условия са посочени в образеца на Договор в техническата документация

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: А) плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, който трябва да съдържа: а/ копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако документът е видим чрез търговския регистър, се допуска позоваване на тези обстоятелства; б/ ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и Акт/Договор за учредяване на обединението/ сдружението, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; в/ заверено от участника копие на документ за регистрация. Участниците регистрирани в Република България представят оригинал (заверено копие) на удостоверение за актуално състояние (когато е приложимо), което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; г/ документ за внесена гаранция за участие; д/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”; е/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3; ж/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5; з/ документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; и/декларация за приемане на условията в проекта на договора (когато участникът е обединение, д-цията се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението); й/ декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие; к/ Заверено копие на удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност в съответствие със Закона за туризма и нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма; л/ списък на документите, подписан от участника. Други документи, описани по-детайлно в техническата документация. Б) Плик № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документи, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания В) Плик № 3– „Предлагана цена”, която съдържа ценово предложение на кандидата

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от годишен ОПР и баланс за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, заверени от участника с „Вярно с оригинала”, при условие че не са обявени в Търговския регистър, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или еквивалент в случаите, когато участникът не е регистриран съгласно българското законодателство. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), копие от годишните данъчни декларации или справка от работодателя, за изплатени средства; Справка – декларация за оборота на участника, формиран от извършване на дейности, сходни на предмета на поръчката за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва това съответствие. Договор за застраховка по чл. 42, ал. 1 от Закона за туризма; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има реализиран оборот общо за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – минимум 900 000 (деветстотин хиляди) лева без ДДС. Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – организиране и провеждане на публични събития (семинарии, кръгли маси, работни срещи, обучения, конференции, транспорт, настаняване, изхранване и др. с продължителност над 3 дни на територията на цялата страна за големи групи хора от различни населени места) - минимум 600 000 (шестстотин хиляди) лева без ДДС общо за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, посочените изисквания се прилагат за обединението като цяло .

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и възложители. 2.Референции (препоръки) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка. Референциите трябва да се отнасят за изпълнени договори, като тригодишния период обхваща последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертата. 3.Заверено от участника копие от сертификат за въведена система на управление на качеството в сферата на туризма или логистиката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна в сферата на туроператорска и агентска дейност. Приемат се и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. В случай, че участникът е обединение, сертификатът за качество трябва да притежава поне едно от лицата посочени в договора на обединението, което е отговорно за организиране на обученията. При участие на обединения които не са юридически лица, изискването се прилага за обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изкл. на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгл. изискванията на нормативен и административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 2. Участникът да е изпълнил за последните три календарни години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) поне три договора с предмет организиране на събития (обучения, семинари и др.), всяко за повече от 100 участника в различни места в страната. 3. Участникът следва да е регистриран по Закона за туризма в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти. В случай, че участникът е обединение посочените изисквания се отнасят за обединението като цяло , като юридическот/физическот лице, отговорно за организацията на събитията (тарнспорт, нощувки) трябва да е регистрирано по ЗТ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: График за дейностите; тежест: 20
Показател: Събития – условия за провеждане, екипи; тежест: 20
Показател: Комуникация с договарящия орган, обратна връзка и коригиращи действия; тежест: 20
Показател: Управление на риска; тежест: 20
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 004 - 070706 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.07.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.07.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Офертата следва да се изготви и подаде на български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

2

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. Дондуков 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. Поръчката е в изпълнение на проект "Нова възможност за моето бъдеще".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване на „открита“ процедура са уредени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно цитираните разпоредби, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ