Версия за печат

00165-2013-0026

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: г-жа Албена Вуцова, г-жа Лора Павлова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217647, E-mail: a.vutsova@mon.bg, l.pavlova@mon.bg, Факс: 02 9811404

Място/места за контакт: бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Консултантски услуги за изпълнение на проект „Усъвършенстване на политиката за развитие на науката и научните изследвания“, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Извършване на оценка на въздействието на нормативната уредба и стратегическите документи, свързани с провеждането на политика в областта на науката и научните изследвания“ Обособена позиция 2: „Изпълнение на мерки за информация и публичност“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обекта на поръчката включва предоставяне на консултантски услуги и експертиза във връзка с изпълнението на проект „Усъвършенстване на политиката за развитие на науката и научните изследвания“, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Извършване на оценка на въздействието на нормативната уредба и стратегическите документи, свързани с провеждането на политика в областта на науката и научните изследвания“ и Обособена позиция 2: „Изпълнение на мерки за информация и публичност“. Обхватът на Обособена позиция №1 включва: анализ на нормативната и стратегическата рамка за провеждане на политиката в областта на науката и научните изследвания; извършване на оценка на въздействието на нормативната уредба и стратегическите документи, свързани с провеждането на политика в областта на науката и научните изследвания; разработване на предложения за усъвършенстване на нормативната уредба с акцент подобряване на механизмите за координация и консултации между административните структури и заинтересованите страни; разработване на модел за мониторинг и оценка на въздействието на прилаганите мерки по правителствената политика областта на науката и научните изследвания. Изпълнението ще се осъществява в тясно сътрудничество с представителите на Възложителя и със сформираната консултативна работна група. Обхватът на Обособена позиция №2 включва: организиране и провеждане на 2 конференции за представяне на проекта и постигнатите резултати резултатите , както и разработване и разпространение на информационни материали, вкл. прессъобщения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

75112100, 79952000

Описание:

Услуги по управление на проекти за развитие
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

спорес техническата спецификация

Стойност, без да се включва ДДС
222041.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие следва да бъде в една от следните форми – парична сума, внесена по сметката на Министерството на образованието и науката (с посочен предмет на обществената поръчка): IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ – ЦУ или банкова гаранция в полза на възложителя (по избор на участника), както следва: за обособена позиция №1 – 1 900,00 лв. (хиляда и деветстотин лева); за обособена позиция № 2 – 200 лв. (двеста лева). Валидността на банковата гаранция за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са съгласно чл. 61-62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер 2 (две) на сто от стойността на договора без вкл. ДДС и следва да бъде в една от следните форми – парична сума или банкова гаранция по избор на изпълнителя. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде с валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Условията за освобождаване или задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора по банков път в български лева, по банковата сметка на изпълнителя по следния начин: 1. Авансово плащане – не се дължи. 2. Междинни плащания – след приемане на изпълнението на всяка извършена дейност по договора чрез подписване на констативен протокол и издадена оригинална фактура от изпълнителя в размер, съгласно Ценовото предложение на изпълнителя. Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80% от цената на договора. 3. Окончателно плащане в размер на 20% от договорната цена, след приемане на окончателен доклад за изпълнението на договора чрез подписване на констативен протокол и издадена оригинална фактура от изпълнителя. Подробна информация относно плащането е предоставена в проекта на договор от Документацията за участие в процедурата. При изпълнението на поръчката следва да се спазват изискванията на действащото общностно и национално законодателство и актовете в областта на Структурните фондове на ЕС и правилата на Оперативна програма ”Административен капацитет”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице в случаите, в които участникът e обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник следва да представи документите, изискуеми съгласно документацията за участие в процедурата, включително: 1. Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) от документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по т.1. (или еквивалентен на него документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя в официален превод на български език. Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език). 2. Удостоверение за актуално състояние, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, (оригинал или заверено от участника копие). Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; Документът се представя и в официален превод на български език; Чуждестранните лица могат да представят декларация, в случай, че в държавата, в която са установени, не се предвижда издаването на такъв документ, в превод на български език. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо). 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата: - по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” до „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП; - по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; - по чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) Декларациите се представят оригинал, изготвени съгласно изискванията определени в документацията за участие в поръчката. От процедурата се отстранява участник, който не е представил изискуемите документи дори след тяхното изискване по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП, и за когото е налице някое от обстоятелствата: по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” до „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП; или по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г.; или по чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС; или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, включително на тези по чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверено от участника копие на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години – 2010, 2011 и 2012 г. Когато участникът е представил ЕИК, и изискваните по тази точка документи са публикувани в Търговския регистър, участникът може и да не ги представя, като посочи това обстоятелство. За физическите лица: официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). 2. Подписана от участника информация за общия оборот и за оборота от услуги сходни с обекта на поръчката за предходните три години – 2010, 2011 и 2012 г.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За обособена позиция №1: Минимално изискване: Общият оборот на участника, за последните три финансови години, трябва да бъде не по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди лева) без ДДС. В случай, че участник е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Минимално изискване: Оборотът на участника, за последните три финансови години, реализиран в резултат от изпълнението на сходни с обекта на поръчката услуги, трябва да бъде не по-малко от 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева) без ДДС. В случай, че участник е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Сходни с обекта на поръчката са услуги, свързани с: 1) Извършване на оценка на въздействието и/или анализи на нормативната уредба, и/или на политики, и/или на европейски практики в областта на публичните политики; 2) Изготвяне на функционални и/или организационни анализи и планиране на мерки за изграждане на институционален капацитет; 3) Техническа помощ, свързана с дейността на работни групи, съставени от служители от държавната администрация и представители на заинтересовани страни. Изискването е кумулативно, един референтен договор може да включва една или повече от посочените услуги. За обособена позиция №2: Минимално изискване: Общият оборот на участника, за последните три финансови години, трябва да бъде не по-малко от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС. В случай, че участник е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Минимално изискване: Оборотът на участника, за последните три финансови години, реализиран в резултат от изпълнението на сходни с обекта на поръчката услуги, трябва да бъде не по-малко от 20 000 лв. (двадесет хиляди лева) без ДДС. В случай, че участник е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Сходни с обекта на поръчката са услуги, свързани с: 1) Планиране и провеждане на комуникационни дейности; 2) Изготвяне и разпространение на информация за средствата за масова информация; 3) Изработване на информационни материали. Изискването е кумулативно, един референтен договор може да включва една или повече от посочените услуги.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, вкл. стойностите, датите на сключване и изпълнение, и получателите 2. заверени от участника копия на референции/препоръки от получателите на услугите, посочени в списъка 3. Списък на предложените експерти, придружен с: - автобиографии на експертите; - заверени от участника копия на дипломи, трудови/служебни книжки / длъжностни характеристики, референции и/или заповеди и/или трудови или граждански договори и др. Документи, които са на чужд език се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За обособена позиция №1: Минимално изискване: Участникът трябва да е изпълнил най-малко 3 договора, с предмет, сходен с обекта на поръчката през последните три години считано от крайния срок за подаване на офертите. В случай, че участник е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Минимално изискване: За изпълнението на обособената позиция №1, участникът следва да предложи основен екип от четирима експерти, отговарящи на следните изисквания: Експерт 1: Ръководител на екипа: a) образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна; б) професионален опит: най-малко 7 години общ професионален опит/трудов стаж в публичния, академичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 5 години специфичен опит в реализацията на проекти, свързани с анализ на публични политики; анализи на функционирането на административни структури и предоставянето на услуги; както и планиране и провеждане на проучвания и изследвания в публичния сектор; г) управление и/или участие в най-малко 5 национални и/или международни проекта в публичната сфера. Експерти 2 и 3: Експерт Анализ и оценка на въздействието: a) образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна; б) професионален опит: най-малко 5 години общ професионален опит/трудов стаж в публичния, академичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 3 години специфичен опит в извършване на анализи, оценка на въздействието и проучвания в областта на публичните политики; г) участие в най-малко 3 национални и/или международни проекта в публичната сфера. Експерт 4: Експерт Публични консултации и комуникации: a) образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна; б) професионален опит: най-малко 5 години общ професионален опит/трудов стаж в публичния, академичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 3 години специфичен опит в организация на публични консултации и комуникационни дейности и кампании за структури от публичния и/или частния сектор; г) участие в най-малко 3 национални и/или международни проекта в публичната сфера. За обособена позиция №2: Минимално изискване: Участникът трябва да е изпълнил най-малко 2 договора, с предмет, сходен с обекта на поръчката през последните три години считано от крайния срок за подаване на офертите. В случай, че участник е обединение, изискването се отнася за обединението като цяло. Минимално изискване: За изпълнението на обособената позиция №2, участникът следва да предложи основен екип от четирима експерти, отговарящи на следните изисквания: Експерт 1: Ръководител на екипа: a) образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока; б) професионален опит: най-малко 5 години общ професионален опит/трудов стаж в публичния, академичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 3 години професионален опит в планиране и провеждане на комуникационни дейности, включително разпространение на информация за средствата за масова информация; г) управление и/или участие в най-малко 3 национални и/или международни проекти в сферата на публичните комуникации. Експерти 2 и 3: Експерт Логистика: a) образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока; б) професионален опит: най-малко 3 години общ професионален опит/трудов стаж в публичния, академичния, частния или неправителствения сектор; в) най-малко 2 години специфичен опит в организацията и провеждането на комуникационни дейности за публичния сектор; г) участие в най-малко 1 национални и/или международни проекти в публичната сфера. Експерт 4: Технически сътрудник, който да притежава средно образование и минимум 2 години практически опит в областта на организацията и провеждането на комуникационни дейности, работата с офис-оборудване и/или информационните технологии.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „Техническа оценка” (То); тежест: 70
Показател: „Предлагана цена” (Пц); тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.06.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.07.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

МОН, бул. "Дондуков"2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката се изпълнява в рамките на проект „Усъвършенстване на политиката за развитие на науката и научните изследвания“, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно №11-13-9/ 05.10.2012 г., сключен между Министерството на финансите и Министерството на образованието, младежта и науката за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/11/1.3-06.

VI.3) Допълнителна информация

забележка 1: към раздел IV.2.1. "Критерии за възлагане": Критерии за оценка на офертите по обособена позиция №1: показател „Техническа оценка” (То): К1: Стратегия и методи за изпълнение на обособена позиция №1 – максимален брой точки 40; К2: Описание на задачите/етапите, техниките и инструментите за изпълнение – максимален брой точки 35; К3: Организация на изпълнението на обособена позиция №1 – максимален брой точки 25. Критерии за оценка на офертите по обособена позиция №2: показател „Техническа оценка” (То): К1: Стратегия и методи за изпълнение на обособена позиция №2 – максимален брой точки 40; К2: Описание на техниките и инструментите за изпълнение за изпълнение на задачите – максимален брой точки 20; К3: Организация на изпълнението на обособена позиция №2 – максимален брой точки 40. забележка 2 : Настоящата поръчка се провежда чрез прилагане на опростена открита процедура по чл.14, ал. 3 от ЗОП. забележка 3 : Срокът за представяне на оферти е намален по реда на чл. 64, ал. 3: - обявлението за откриване на обществената поръчка е изпратено до Агенцията за обществени поръчки за вписване в РОП по електронен път по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; - Възложителят е осигурил пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка по електронен път - http://www.mon.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на образованиетои науката, бул."Дондуков"2 А, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217647, E-mail: a.vutsova@mon.bg, l.pavlova@mon.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mon.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на оценка на въздействието на нормативната уредба и стратегическите документи, свързани с провеждането на политика в областта на науката и научните изследвания“
1) Кратко описание

Обхватът на Обособена позиция №1 включва: анализ на нормативната и стратегическата рамка за провеждане на политиката в областта на науката и научните изследвания; извършване на оценка на въздействието на нормативната уредба и стратегическите документи, свързани с провеждането на политика в областта на науката и научните изследвания; разработване на предложения за усъвършенстване на нормативната уредба с акцент подобряване на механизмите за координация и консултации между административните структури и заинтересованите страни; разработване на модел за мониторинг и оценка на въздействието на прилаганите мерки по правителствената политика областта на науката и научните изследвания. Изпълнението ще се осъществява в тясно сътрудничество с представителите на Възложителя и със сформираната консултативна работна група.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

75121000

Описание:

Услуги на държавното управление в областта на образованието

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
199166.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.03.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Изпълнение на мерки за информация и публичност"
1) Кратко описание

Обхватът на Обособена позиция №2 включва: организиране и провеждане на 2 конференции за представяне на проекта и постигнатите резултати резултатите , както и разработване и разпространение на информационни материали, вкл. прессъобщения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

според техническата спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
22875 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.03.2014 г.