Версия за печат

00530-2013-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, гл.специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, в две обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
По обособена позиция І - доставките ще се извършват франко склада на възложителя на следните адреси на територията на гр. София: 1. за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя и УЦ Боровец - бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52; 2. 2. за нуждите на ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители" - ул. "Врабча" № 23.По обособена позиция ІІ - доставките на рекламните пакети се извършва в административната сграда на ЦУ на НАП, в гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция І - доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", по видове и количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Пълното описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението - част от документацията за участие. Обособена позиция ІІ - доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет". Детайлно описание на предмета на поръчката по всяка от обособените позиции е дадено в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39263000, 79341000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
Рекламни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
55650.77 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 069926 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072444 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 45 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.04.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 85032 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 55650.77 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената в раздел ІІ.2.1. стойност е стойността, на която се възлага поръчката по обособена позиция І. Посочената в раздел V.4 първоначална обща прогнозна стойност на поръчката, обхваща и двете обособени позиции, като процедурата по обособена позиция ІІ е прекратена с Решение № РЦУ-57/29.04.2013 г. на главния секретар на НАП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2013 г.