00283-2013-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.05.2013 11:16 ч. : | 23/05/2013 10:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.05.2013 11:16 ч. : | 23/05/2013 10:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Банско: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. „Никола Вапцаров” №: 1;, За: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Г-жа Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на населени места в община Банско – град Добринище, село Места и село Филипово”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реконструкция на улична мрежа и изграждане на тротоари на територията на село Филипово, община Банско” и „Изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места, община Банско”; Обособена позиция 2: „Извършване на строително-монтажни работи за паркоустройство и благоустройство на парк в град Добринище, община Банско”;
Възлагане на обществена поръчка
Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на населени места в община Банско – град Добринище, село Места и село Филипово”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реконструкция на улична мрежа и изграждане на тротоари на територията на село Филипово, община Банско” и „Изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места, община Банско”; Обособена позиция 2: „Извършване на строително-монтажни работи за паркоустройство и благоустройство на парк в град Добринище, община Банско”; Село Филипово: Предвижда се благоустрояване на улица в селото чрез цялостна подмяна на съществуващия тротоар и полагане на изцяло нов бордюр от западната страна на частта от улицата, обект на проекта; полагане на нова асфалтобетонова настилка за леко движение между сега съществуващата такава и оградите на къщите по източната част на улицата; рехабилитация на 9 (девет) стълба за улично осветление чрез демонтаж на рогатки и поставяне на нови с осветителни тела и др. Село Места: Проектното решение предвижда изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места. В тази връзка ще бъде извършена рехабилитация на пътното трасе на главната улица в чертите на село Места чрез подмяната на сега съществуваща тротоарна настилка, поставяне на предпазен парапет, реконструкция на алейна стълба и граничещите с нея подпорни стени, демонтаж на стари стълбове с осветителни тела и монтаж на нови такива, нови кабелни трасета и др. град Добринище: Съгласно проектното решение, за общински парк в град Добринище се предвижда рехабилитация чрез озеленяване, монтиране на автоматизира подземна поливна система, изграждане на водна каскада, реконструкция на фонтан, монтиране на пейки, кошчета за боклук, ремонт на съществуващо водно огледало, рехабилитация на една детска площадка и направа на нова такава, реконструкция на пешеходни и автомобилни алеи, пътеки, новопроектирани стълби, реконструкция на оградата, поставяне на осветление, видеонаблюдение и др.
45000000
Описание:
ДА
НЕ
Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на населени места в община Банско – град Добринище, село Места и село Филипово”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реконструкция на улична мрежа и изграждане на тротоари на територията на село Филипово, община Банско” и „Изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места, община Банско”; Обособена позиция 2: „Извършване на строително-монтажни работи за паркоустройство и благоустройство на парк в град Добринище, община Банско”; Село Филипово: Предвижда се благоустрояване на улица в селото чрез цялостна подмяна на съществуващия тротоар и полагане на изцяло нов бордюр от западната страна на частта от улицата, обект на проекта; полагане на нова асфалтобетонова настилка за леко движение между сега съществуващата такава и оградите на къщите по източната част на улицата; рехабилитация на 9 (девет) стълба за улично осветление чрез демонтаж на рогатки и поставяне на нови с осветителни тела и др. Село Места: Проектното решение предвижда изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места. В тази връзка ще бъде извършена рехабилитация на пътното трасе на главната улица в чертите на село Места чрез подмяната на сега съществуваща тротоарна настилка, поставяне на предпазен парапет, реконструкция на алейна стълба и граничещите с нея подпорни стени, демонтаж на стари стълбове с осветителни тела и монтаж на нови такива, нови кабелни трасета и др. град Добринище: Съгласно проектното решение, за общински парк в град Добринище се предвижда рехабилитация чрез озеленяване, монтиране на автоматизира подземна поливна система, изграждане на водна каскада, реконструкция на фонтан, монтиране на пейки, кошчета за боклук, ремонт на съществуващо водно огледало, рехабилитация на една детска площадка и направа на нова такава, реконструкция на пешеходни и автомобилни алеи, пътеки, новопроектирани стълби, реконструкция на оградата, поставяне на осветление, видеонаблюдение и др.
НЕ
600
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й.Участникът следва да представи с офертата и оригинал или заверено копие на документ за внесена/учредена гаранция за участие (без ДДС!) в размер на: За обособена позиция 1: 3 000.00 лв. (три хиляди лева);За обособена позиция 2: 8 000.00 лв. (осем хиляди лева).Участника заплаща по отделно гаранция за участие по всяка обособена позиция, за която кандидатства!Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 16-1 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране, по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в ОП, за СМР по проект с рег. №: 01/322/00733/27.11.2012г. на ДФЗ, об. позиция..... (участника посочва номера на обособената позиция за която участва). Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранцията за участие се задържа и/или освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 16-2 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или банков превод с платежно нареждане, вносна бележка или електронно банкиране по сметка на община Банско IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за изпълнение на ОП, за СМР по проект №: 01/322/00733/27.11.2012г. на ДФЗ, об. позиция..... (участника посочва номера на обособената позиция за която е избран за изпълнител).Участника заплаща по отделно гаранция за добро изпълнение по всяка обособена позиция, за която е избран за изпълнител!!!Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка (обособената позиция), представя оригинал на банковата гаранция или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Когато определения за изпълнител участник е обединение, гаранцията за изпълнение на договор, се превежда (издава), след регистрация му по БУЛСТАТ, и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, от документацията и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадените от него фактури, както следва: 1. Авансово плащане – 3 % (три процента) от общата сума се заплащат в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на съставяне на Протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. 2. Междинни плащания – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата и представяне на фактура/и. 3. Окончателно плащане – 7 % (седем процента) от общата сума се заплащат в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. 4. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). 5. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по проект за отпусната финансова помощ по договор № 01/322/00733 от 27.11.2012г. с ДФЗ”.
При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение)/респ. в анекс/допълнение към такова, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
1. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката. 2.Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3.Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП);
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на община Банско от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден.Цената на документацията е с ДДС;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, телефон: 0749/ 886 11, факс: 0749/ 886 33, лице за контакт: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско – E-mail: sv_bansko@yahoo.com, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, Област Благоевград, община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, пл. „Никола Вапцаров” №: 1, сградата на общинската администрация.
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект „Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на населени места в община Банско – град Добринище, село Места и село Филипово”, в това число и настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 «Обновяване и развитие на населените места» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 01/322/00733 от 27.11.2012г. сключен между Община Банско и Държавен фонд „Земеделие”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 ит.4, ал.6 и ал. 7 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
23.05.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Предмет на настоящата обособена позиция е избор на изпълнител за: „Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на населени места в община Банско – град Добринище, село Места и село Филипово”, Обособена позиция 1: „Реконструкция на улична мрежа и изграждане на тротоари на територията на село Филипово, община Банско” и „Изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места, община Банско”; В следствие на изпълнените СМР ще се подобрят условията и средата за живот в село Места и село Филипово. Това ще затвърди и увеличи водещите позиции в развитието на туризма в община Банско, което от своя страна ще осигури по-добър живот на населението в общината. Подобряването на средата за живот ще насърчи малкия и среден бизнес, както и селското стопанство.
45000000
Описание:
Обема на предвидените СМР е изчерпателно определен по вид и количество в работния проект и количествените сметки към него. Село Филипово: Предвижда се благоустрояване на улица в селото чрез цялостна подмяна на съществуващия тротоар и полагане на изцяло нов бордюр от западната страна на частта от улицата, обект на проекта; полагане на нова асфалтобетонова настилка за леко движение между сега съществуващата такава и оградите на къщите по източната част на улицата; рехабилитация на 9 (девет) стълба за улично осветление чрез демонтаж на рогатки и поставяне на нови с осветителни тела и др. Село Места: Проектното решение предвижда изграждане на тротоари и улично осветление на територията на село Места. В тази връзка ще бъде извършена рехабилитация на пътното трасе на главната улица в чертите на село Места чрез подмяната на сега съществуваща тротоарна настилка, поставяне на предпазен парапет, реконструкция на алейна стълба и граничещите с нея подпорни стени, демонтаж на стари стълбове с осветителни тела и монтаж на нови такива, нови кабелни трасета и др.
Срокът за изпълнение на договора за настоящата обособена позиция е не повече от - 600 (шестстотин календарни дни) и не по-малко от 365 (триста шестдесет и пет) календарни дни. Участници предложили срокове извън ограничителната рамка на горепосочените ще бъдат отстранени от участие в настоящата процедура (обособена позиция). Срокът за изпълнение на работата възложена с предмета на договора по настоящата обособена позиция започва да тече от датата на откриване на строителната площадка с Протокол – образец 2, съгласно Наредба №: 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Договорът влиза в сила след получено одобрение от Държавен Фонд «Земеделие» на настоящата процедура, проведена по реда на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Възложителя – Община Банско е длъжен да уведоми писмено в 7 (седем) дневен срок (считано от датата на полученото одобрение от Държавен фонд «Земеделие»), избрания Изпълнител за влизане в сила на договора за поръчката (съответно за обособената позиция). Договора за обществената поръчка (съответно на обособената позиция), поражда действие, считано от датата на полученото при Изпълнителя, уведомление/известие от Възложителя за одобрение на настоящата процедура от Държавен фонд «Земеделие».
Предмет на настоящата процедура е избор на изпълнител за: „Извършване на строително-монтажни работи по проект: „Благоустрояване и рехабилитация на общински имоти на територията на населени места в община Банско – град Добринище, село Места и село Филипово”, Обособена позиция 2: „Извършване на строително-монтажни работи за паркоустройство и благоустройство на парк в град Добринище, община Банско”; В следствие на изпълнените СМР ще се подобрят условията и средата за живот в град Добринище. Това ще затвърди и увеличи водещите позиции в развитието на туризма в община Банско, което ще осигури по-добър живот на населението на общината.
45000000
Описание:
Проектното решение за общински парк в град Добринище предвижда рехабилитация чрез озеленяване, монтиране на автоматизира подземна поливна система, изграждане на водна каскада, реконструкция на фонтан, монтиране на пейки, кошчета за боклук, ремонт на съществуващо водно огледало, рехабилитация на една детска площадка и направа на нова такава, реконструкция на пешеходни и автомобилни алеи, пътеки, новопроектирани стълби, реконструкция на оградата, поставяне на осветление, видеонаблюдение и др.
Срокът за изпълнение на договора за настоящата обособена позиция е не повече от - 600 (шестстотин календарни дни) и не по-малко от 365 (триста шестдесет и пет) календарни дни. Участници предложили срокове извън ограничителната рамка на горепосочените ще бъдат отстранени от участие в настоящата процедура (обособена позиция). Срокът за изпълнение на работата възложена с предмета на договора по настоящата обособена позиция започва да тече от датата на откриване на строителната площадка с Протокол – образец 2, съгласно Наредба №: 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Договорът влиза в сила след получено одобрение от Държавен Фонд «Земеделие» на настоящата процедура, проведена по реда на чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Възложителя – Община Банско е длъжен да уведоми писмено в 7 (седем) дневен срок (считано от датата на полученото одобрение от Държавен фонд «Земеделие»), избрания Изпълнител за влизане в сила на договора за поръчката (съответно за обособената позиция). Договора за обществената поръчка (съответно на обособената позиция), поражда действие, считано от датата на полученото при Изпълнителя, уведомление/известие от Възложителя за одобрение на настоящата процедура от Държавен фонд «Земеделие».