Версия за печат

00165-2013-0024

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Тихозар Кръстев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: tihozar.krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482

Място/места за контакт: Тихозар Кръстев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uspeh.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проучване, анализи и оценка на качественото изпълнение на ИИД, удовлетвореността на целевата група, нагласите и желанията на заинтересованите страни /родители, възпитатели, учители, директори на училища, други/ по отношение на формите за ИИД, в изпълнение на проект: „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, ” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 10
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проучване, анализи и оценка на качественото изпълнение на ИИД, удовлетвореността на целевата група, нагласите и желанията на заинтересованите страни. Проучването следва да се проведе на два етапа: Едно проучване след първата година от изпълнението на проекта и второто проучване по време на изпълнението на дейностите през втората или третата година, но с дата на стартиране не по – късно от май 2014 г. В рамките на процедурата следва да бъдат изготвени два броя анализи от проведените проучвани на качественото изпълнение на ИИД, удовлетвореността на целевата група, нагласите и желанията на заинтересованите страни /родители, възпитатели, учители, директори на училища, други/ по отношение на формите за ИИД.Изпълнителят изготвя оценка от проведените проучвания и изготвя препоръки за повишаване качеството на провеждане и формите на ИИД в края на второто проучване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79311000

Описание:

Услуги, свързани с проучвания

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 Да обработи данни от минимум 100 000 анкети проучвания от ученици за целия период на изпълнение 2. Да проведе минимум 50 структурирани интервюта с представители на преподавателския, директорския, педагогическия състав и родители на ученици; 3. Да проведе минимум 3 проучвания на фокус групи 4. Да направи мотивирани препоръки за обхвата, формите и тематиките на провежданите извънкласни и извънучилищни дейности.

Прогнозна стойност без ДДС
230000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата е в размер на 2000 /две хиляди/ лева без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се освобождава в пълен размер в срок до 30 /тридесет/ дни след като е отчетено цялостно изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: проект: „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013. Плащане по банков път в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка: Чл. 3. (1) Общата цена за изпълнение на поръчката съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ /Приложение № 3/, неразделна част от настоящия договор, е в размер на _______.____ лева /словом _____________________________/ с ДДС, или: ________ . ___ лева /словом _____________________________ / без ДДС. (2) Цената включва всички разходи по изпълнението на услугата, предмет на договора, в това число цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, транспорт, командировъчни и други подобни, както и непредвидените разходи и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и не подлежи на изменение. (3) Заплащането на цената се извършва по следната схема: • Авансово плащане: - в размер на 20% от стойността на договора; • Междинно плащане –плащането до 30%, в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на двустранно подписан протокол за приемане на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за дейността, съответни материали, доказващи извършването на дейността, и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. • Окончателно плащане: Окончателното плащане ще се извърши в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на двустранно подписан протокол за приемане на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за дейността, съответни материали, доказващи извършването на дейността, и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. (4) Плащанията по предходната алинея се извършват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с платежно нареждане по следната посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка: Наименование на обслужващата банка IBAN BIC код на банката (5) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да издава фактури за платените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящия договор суми. Задължителен текст във фактурите е следният: „Разходът е по проект „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер BG051PO001-4.2.05-0001., по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Общата цена за изпълнение на договора подлежи напромяна съгласно разпоредбите на чл. 43, ал. 2, т. 1 б "в" от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8 и 11 - 14 от ЗОП.Съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника съгласно Приложение №16. 1.2.Документ изготвен по образец съгласно Приложение № 1. Административни сведения по образец съгласно Приложение № 4. 1.3.Регистрационни документи на участника: 1.3.1.Заверено от участника копие от документа за регистрация, актуално състояние и БУЛСТАТ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 1.3.2.Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 1.3.3.Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите и заверено от участника копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите. Забележка: Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, регистрационните документи се представят и за всеки от тях. Ако участникът е обединение, регистрационните документи се представят и от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага документ за регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ единствено в случай че не е посочил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/ Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в него. 1.4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, съгласно т.8.4. от Изскванията към участниците, се представя когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението или офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация 1.5.Документ за гаранция за участие - оригинал на вносна бележка - платежно нареждане или банкова гаранция. 1.6.Заверено от участника копие от документ (фактура) за закупена документация за участие. 1.7. Списък на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват, и делът на тяхното участие - по образец съгласно Приложение № 10. 1.8.Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - по образец съгласно Приложение №11. 1.9.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 без б. "е", ал. 2, т. 1,5 и ал. 5 от ЗОП - по образец съгласно Приложения № 12 и 13. 1.10.Декларация от участника, че е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката и с документацията за участие - Приложение №14. 1.11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец съгласно Приложение №15. 1.12.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, съгласно Приложение № 9. 1.13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - по образец съгласно Приложение №18, съгласно Закона за бюджета на Държавното обществено осигуряване за 2013 г. и Минимален осигурителен доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии за 2013 г, ДВ бр. 99/2012г - МТСП. Приложение 17 - Проект на договор, подписан и подпечатан от участника; II. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7, 9 от ЗОП. III. 14.2. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящия пункт могат да не се представят към офертата.
Минимални изисквания: 1.1. Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот в размер не по-малко от 590 000 лв. (петстотин и деветдест хиляди лева) без включено ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за услуги, сходни на тези, които са предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите и с приложените към него референции, издадени от възложителя, краен ползвател на услугите. 2. За доказване на изискването за технически възможности на участника възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 51 от ЗОП: - Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката експерти, изготвени по образец съгласно Приложение № 7, придружени от документи, удостоверяващи техните образование, квалификация и професионален опит /заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, свидетелства, трудови или служебни книжки, осигурителни книжки, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи /. - Доказателства, че участникът има на разположение предвидените за изпълнение на поръчката експерти, съгласно списъка по образец съгласно Приложение № 6 Декларации за ангажираност от лицата, предвидени за изпълнение на поръчката, изготвени по образец съгласно Приложение № 8 /представят се в оригинал/ или други еквивалентни документи, удостоверяващи, че участникът действително разполага с предвидените за изпълнението на поръчката лица.
Минимални изисквания: - Проучване и анализ на икономическите и социални характеристики и тенденции на централно/национално/регионално, областно или общинско ниво и изготвяне на комплексен анализ или еквивалентни; - Ивършване на консултантска дейност по проект финансиран по оперативна програма с национален обхват, които да включва и обработка на анкетни карти; - Социологическо проучване – национално представително проучване с целева група деца. - Социологическо проучване, оценка и аналитичен доклад за централна или местна администрация, обхващащо минимум три фокус групи. При условие, че предмета на изпълнен договор не обхваща кумулативно всички изброени дейности, то опита се доказва с изпълнението на отделни договори, имащи за предмет заедно или поотделно изпълнението на отделните дейности изброени по-горе. 2.2. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с екип, включващ минимум 5 ключови експерти, както следва: 1 Ръководител екип – магистърска степен в областта на „социални, стопански и правни науки“ (съгласно Класификатор, утвърден с ПМС 125 от 2002 г.) или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина;Общ професионален опит: - Да притежава минимум 10 години стаж в областта на извършване на социологически проучвания; Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката-Участие в минимум 3 проекта или проучвания с национален обхват с целева група деца или младежи, разработка на методологии на проучвания, провеждане на теренни проучавания, провеждане на дълбочинни интервюта, провеждане на интервюта с фокус групи, обработка на данни, извършване на оценки 2.Ключов експерт 1 - магистърска степен в областта на „социални, стопански и правни науки“ (съгласно Класификатор, утвърден с ПМС 125 от 2002 г.) или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина;Общ професионален опит: - Да притежават минимум 8 години професионален опит в изпълнението на проекти;Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката - минимум 3 години стаж в областта на разработка на методология на проучвания, разработване на наръчници, изготвяне на анализи, извършване на оценки. 3.Ключов експерт 2 - висше образование, магистър в областта на статистиката, стопанските науки, икономиката, социологията, математиката или или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина;Общ професионален опит: най-малко 6 години професионален опит в областта на анализите и/или научна дейност в областта на социологията и статистиката;Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката: опит във формиране на извадки, обработка на данни, статистически анализи; 4.Ключов експерт 3 - Експерт проучвания, изследвания, прогнози и оценки - висше образование, професионално направление - икономика, планиране и прогнозиране, статистика, демография, социология, иконометрия или или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина;Общ професионален опит: 3 години стаж по специалността;Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката:Участие в изпълнението на минимум 2 договора насочени към местни, регионални и/или централни органи на властта за извършване на оценки на стратегически планови документи и/или социално-икономически анализи/проучвания и/или прогнози за целите на стратегическото планиране за формиране и/или прилагане на политики за регионално развитие на местно, регионално ниво и/или централно ниво; .5 Ключов експет 4 - магистърска степен в областта на „социални, стопански и правни науки“ (съгласно Класификатор, утвърден с ПМС 125 от 2002 г.) или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина;Общ професионален опит: най-малко 6 години професионален опит в публичния сектор в областта на изпълнение или управление на средства по оперативните програми и/или предприсъединителни фондове;Специфичен опит, свързан с предмета на поръчката: сапецифичен опит в осъществяването на координация и сътрудничество в работата по проекти между различни институции, опит в извършването на оценки на стратегически документи, анализи и др.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател К - Концепция за изпълнение ; тежест: 60
Показател: Показател Ц - Цена за изпълнение; тежест: 30
Показател: Показател Ср- Срок за изпълнение; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.06.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ- София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.06.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.07.2013 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, ” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ