00210-2012-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Цветан Василев, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405413, E-mail: TVasilev@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405429

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mrrb.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/index.php?lang=bg..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: 00210-2012-0010

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 130008993

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", БУЛ. "МАКЕДОНИЯ" № 3, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сключване на индивидуален договор въз основа на рамково споразумение след проведена централизирана обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция № 2 „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки“ за нуждите на АПИ, второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към МРРБ“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Агенция "Пътна инфраструктура", гр. София, бул. "Македония" № 3
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на индивидуален договор въз основа на Рамково споразумение № С-17/03.10.2012 г. Със Споразумение № 04-16-437/04.03.2013 г. между МРРБ и АПИ са определени взаимоотношенията между двата органа във връзка със сключване на индивидуални договори въз основа на рамковото споразумение след проведена централизирана обществена поръчка. Поръчката е с предмет: „Сключване на индивидуален договор въз основа на рамково споразумение след проведена централизирана обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт с предмет: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция № 2 „Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки“ за нуждите на АПИ, второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към МРРБ“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
359992.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

11-13-013

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 43 - 069989 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 116 - 191867 от 20.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД -02-29-234 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: ДОСТАВКА НА ОРИГИНАЛНИ ТОНЕРИ ЗА КОПИРНИ И ПЕЧАТАЩИ УСТРОЙСТВА С РАЗЛИЧНИ МАРКИ ЗА НУЖДИТЕ НА АПИ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА ЕИК 00885099, БУЛ."ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ" 3, БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ, Тел.: 02 9766896, E-mail: HRISTO.KOSTOV@OFFICE1.BG, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 359992.8 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2013 г.