00530-2013-0011
Технически редакции | ||
29.04.2013 12:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.04.2013 12:19 ч. : | 29/04/2013 11:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.04.2013 12:19 ч. : | 29/04/2013 11:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, гл.специалист, отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, в две обособени позиции
Поръчката включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция І - доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", по видове и количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Пълното описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението - част от документацията за участие. Обособена позиция ІІ - доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет". Детайлно описание на предмета на поръчката по всяка от обособените позиции е дадено в документацията за участие.
30192000, 39263000, 79341000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
526844
28.02.2013 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
обособена позиция/позиции от процедура за възлагане на обществена поръчка
При разглеждане на ценовото предложение от единствено подадената за участие в процедурата по обособена позиция ІІ оферта на участника Кооперация "Панда", за която възложителят с резолюция от 27.03.2013 г. е разрешил разглеждането й, комисията е извършила проверка на предложената цена за съответствие с условията на възложителя за максимално допустима стойност на поръчката и максимално допустимите стойности за всеки от включените в предмета по тази обособена позиция проекти. При проверката комисията е установила, че предложената от участника обща цена за изпълнение на поръчката е съобразена с обявената от възложителя обща максимално допустима стойност, но предложената цена за изпълнение в частта относно проект "Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административно сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публични вземания - Информационна система "Взаимна помощ при събиране" по договор № 11-31-8/15.02.2012 г. с УО на ОПАК в размер на 4962,00 лева без ДДС, надвишава финансовия ресурс, който може да бъде осигурен по договора за финансиране в размер на 4160,00 лева без ДДС. Общата стойност на поръчката по обособена позиция ІІ е посочена в обявлението за обществената поръчка, като в него изрично е указано, че максимално допустимите стойности за всеки от включените в предмета й проекти, изпълнявани или предстоящи за изпълнение от НАП по ОПАК, е посочена в Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението по обособена позиция ІІ и ценовото предложение на участника по съответната позиция, следва да бъде съобразено с тях. Комисията е взела предвид, че максимално допустимите стойности за изпълнението по включените в предмета по обособена позиция ІІ проекти по ОПАК, са определени въз основа на размера на допустимите разходи за дейностите по информация и публичност, съгласно правилата на ОПАК, като надвишаването им е основание разходите да не бъдат верифицирани от страна на управляващия орган на оперативната програма. Водена от горното, комисията е приела, че офертата на участника Кооперация "Панда" не отговаря на условията на възложителя и е предложила на възложителя участникът да бъде отстранен от участие на основание чл.69, ал.1, т.3 от ЗОП.
Доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", които ще се изпълняват по конкретна заявка на възложителя за съответния проект в рамките на общия срок за изпълнение на поръчката от 12 месеца, считано от сключването на договора. Наличието на сключен договор с УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнението на някое от 11-те проектни предложения, не обвързва възложителя със задължението да подаде заявка за изработване и доставка на съответните рекламни пакети, в случай че не е сключен договор за възлагане на обществена поръчка в изпълнение на основната дейност по съответния проект.
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Решението за прекратяване на процедурата по обособена позиция ІІ, подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията от всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването му.
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
29.04.2013 г.
Възложител