Версия за печат

00530-2013-0011

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РЦУ-57 от 29.04.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, гл.специалист, отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, в две обособени позиции

II.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция І - доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ЦУ на НАП, УЦ Банкя, УЦ Боровец и ТД на НАП "Големи данъкоплатци и осигурители", по видове и количества за всяка от структурите, съгласно приложение към Пълното описание на предмета на обществената поръчка, технически спецификации и изисквания към изпълнението - част от документацията за участие. Обособена позиция ІІ - доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет". Детайлно описание на предмета на поръчката по всяка от обособените позиции е дадено в документацията за участие.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39263000, 79341000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
Рекламни услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РЦУ-39 от 28.02.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-526844
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 45 - 72444 от 05.03.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 530-2013-11
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

526844

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.02.2013 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

обособена позиция/позиции от процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 2 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

При разглеждане на ценовото предложение от единствено подадената за участие в процедурата по обособена позиция ІІ оферта на участника Кооперация "Панда", за която възложителят с резолюция от 27.03.2013 г. е разрешил разглеждането й, комисията е извършила проверка на предложената цена за съответствие с условията на възложителя за максимално допустима стойност на поръчката и максимално допустимите стойности за всеки от включените в предмета по тази обособена позиция проекти. При проверката комисията е установила, че предложената от участника обща цена за изпълнение на поръчката е съобразена с обявената от възложителя обща максимално допустима стойност, но предложената цена за изпълнение в частта относно проект "Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административно сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публични вземания - Информационна система "Взаимна помощ при събиране" по договор № 11-31-8/15.02.2012 г. с УО на ОПАК в размер на 4962,00 лева без ДДС, надвишава финансовия ресурс, който може да бъде осигурен по договора за финансиране в размер на 4160,00 лева без ДДС. Общата стойност на поръчката по обособена позиция ІІ е посочена в обявлението за обществената поръчка, като в него изрично е указано, че максимално допустимите стойности за всеки от включените в предмета й проекти, изпълнявани или предстоящи за изпълнение от НАП по ОПАК, е посочена в Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението по обособена позиция ІІ и ценовото предложение на участника по съответната позиция, следва да бъде съобразено с тях. Комисията е взела предвид, че максимално допустимите стойности за изпълнението по включените в предмета по обособена позиция ІІ проекти по ОПАК, са определени въз основа на размера на допустимите разходи за дейностите по информация и публичност, съгласно правилата на ОПАК, като надвишаването им е основание разходите да не бъдат верифицирани от страна на управляващия орган на оперативната програма. Водена от горното, комисията е приела, че офертата на участника Кооперация "Панда" не отговаря на условията на възложителя и е предложила на възложителя участникът да бъде отстранен от участие на основание чл.69, ал.1, т.3 от ЗОП.

IV.3) Описание на самостоятелно обособените позоции, за които се прекратява процедурата

Доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", които ще се изпълняват по конкретна заявка на възложителя за съответния проект в рамките на общия срок за изпълнение на поръчката от 12 месеца, считано от сключването на договора. Наличието на сключен договор с УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за изпълнението на някое от 11-те проектни предложения, не обвързва възложителя със задължението да подаде заявка за изработване и доставка на съответните рекламни пакети, в случай че не е сключен договор за възлагане на обществена поръчка в изпълнение на основната дейност по съответния проект.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Решението за прекратяване на процедурата по обособена позиция ІІ, подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията от всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването му.


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

29.04.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Венелин Иванов Петров
Длъжност: Главен секретар на НАП