I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Ненова Енева - Зам. кмет на община Павел баня, Република България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg
Място/места за контакт: Община Павел баня
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavelbanya.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavelbanya.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ В ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ – 2013г.“
в пет обособени позиции
както следва :
1. ПОЗИЦИЯ № 1 :
„ДОСТАВКА НА ВСЯКАКЪВ ВИД ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ДЕТСКА МЛЕЧНА КУХНЯ И ДЕТСКИ ЯСЛИ“;
2. ПОЗИЦИЯ № 2 :
„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ЦДГ“;
3. ПОЗИЦИЯ № 3 :
„ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ , КОНСЕРВИ / ЗА ЦДГ“;
4. ПОЗИЦИЯ №4 :
“ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОССУ“;
5. ПОЗИЦИЯ №5 :
“ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ / ЗА ОССУ.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Населените места на община Павел баня
Код NUTS:
BG344
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните дейности на община Павел баня, описани в приложение към всеки договор.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
224003.96 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 75
Показател: Предложена неустойка / в % от сумата на заявката / при недоставяне на направената заявка в срок или съгласно изискванията на Възложителя ; тежест: 20
Показател: Предложен срок на отложено плащане ; тежест: 5
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 518121 от 14.01.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 60 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на други хранителни продукти / плодове, зеленчуци, консерви / за ЦДГ
V.1)
Дата на сключване договора
24.04.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
НИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК ЕООД, ЕИК 123732779, Розава долина №18, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68593
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 36767.08 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 61 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за ОССУ
V.1)
Дата на сключване договора
24.04.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК ЕООД, Ул. Розова долна №18, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68593
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 61743.92 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 62 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на други хранителни продукти / плодове, зеленчуци, консерви / за ОССУ
V.1)
Дата на сключване договора
24.04.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
НИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК ЕООД, ЕИК 123732779, Ул. Розова долина №18, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68593
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20242 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 63 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на всякакъв вид хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня в община Павел баня
V.1)
Дата на сключване договора
25.04.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Надежда 2000 ЕООД, ЕИК115524180, Ул. Заводска №4, Район Южен, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21811.38 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 64 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за ЦДГ
V.1)
Дата на сключване договора
25.04.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
12.03.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Надежда 2000 ЕООД, ЕИК 115524180, Район Южен, Ул. Заводска №4, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 83439.58 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, Бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор