Версия за печат

00165-2013-0022

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова; Анета Димитрова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9217612; 02 9217448, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.minedu.government.bg/news-home/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: 1. BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”: Обособена позиция № 1 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик. Обособена позиция № 2 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София. 2. Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/5-01/2008 Техническа помощ за подготовка, управление, наблюдение, оценка, информация, контрол и укрепване на административния капацитет за изпълнение на ОП “Регионално развитие” 2007-2013 г. Обособена позиция № 3 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване на екипа за управление на проекта.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата процедура е възлагане на обществена поръчка за изпълнение на доставки по три обособени позиции: 1. „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик”; 2. „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София”; 3. „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване на екипа за управление на проекта. Всеки от участниците следва задължително да извърши оглед на сградите и помещенията /с изключение на обособена позиция № 3/, в които ще се инсталира оборудването, което да му позволи да изготви оферта, отразяваща особеностите на всяко оттях.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000, 80500000, 80520000, 80210000, 30213300, 30213100, 30232110, 34000000, 34300000, 09300000, 09330000

Описание:

Оборудване за обучение
Услуги по обучение
Техническа база за обучение
Услуги на средното техническо и професионално образование
Настолен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Електрическа, топлинна, слънчева и ядрена енергия
Слънчева енергия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Обособена позиция № 1 – Механичен комбиниран компресомер за дизелови и бензинови двигатели - 1 бр.; Уред за измерване на токсичните компоненти-газоанализатор за автомобилна диагностика и димомер - 1 бр.; Мyлтимедиен проектор - 8 бр.; Климатизатори "сплит система" - 5 бр.; Компресор ротационен полухерметичен винтов - 1 бр.; Компресор полухерметичен бутален - 1 бр.; Компресор открит бутален - 1 бр.; Помпа - 1 бр.; Помпа - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилаторен конвентор - 2 бр.; Електронна везна - 2 бр.; Зарядна станция - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Computer - 31 бр;. Monitor - 42 бр;. Laptop - 16 бр;.Tablet PC - 2 бр.; Server - 1 бр.; DLP Pico Handheld projector - 2 бр.; DLP 3D Projector - 2 бр.; Digital Storage Oscilloscope - 1 бр.; Colour LaserJet Printer - 1 бр.; Colour LaserJet Printer - 1 бр.; Laser Multifunction Printer - 2 бр.; Wireless Access Point - 1 бр.; Стенд за реглаж преден/заден мост - 1 бр.; Спирачен стенд - 1 бр.; Мотор тестер - 1 бр.; Мотор тестер - 1 бр.; Пиезокристална щипка за дизелов двигател - 1 бр.; Кодочетец - 1 бр.; Ултразвукова вана - 1 бр.; Универсална количка за измервателни уреди - 1 бр.; Интерактивна дъска - 2 бр.; Тънки клиенти (Thin Client) - 2 бр.; - Обособена позиция № 2 – Комплект стационарна фотоволтаична лабораторна система –Соларно лабораторна маса със стандартна апаратура за електрозахранване включваща: монтажна стена, вградени части за електро оборудване – изключване и включване в енергийната мрежа, тестери за работни режими, вграден електропровод, контейнер- 4 бр.; Допълнително оборудване за Соларна маса със стандартнаапаратура за електрозахранване: тестери за работни режими, вграден електропровод, монтажна стена - 1 бр.; Управляема система за термопомпи и соларни колектори, съдържащи следните пет обучителни модула: геотермална енергия или подпочвено подгряване; вентилационен конвектор като топлинен източник или охладител; хидравлични превключватели, топлинни преобразователи и буфери; соларен колектор със соларен симулатор; термопомпа - 1 бр.; Преносима фотоволтаична система /соларен куфар/ за автономна работа с разширено базово оборудване - 3 бр.; Допълнително оборудване за енергийно колело и преносима фотоволтаична система (куфар) за автономна работа с разширено базово оборудване с девет нови компонента -1 бр.; Ръководство за упражнения "Фотоволтаична лабораторно-експериментална система" - материали за учителя - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Фотоволтаична лабораторно-експериментална система" - материали за ученика - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - материали за учителя - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - материали за ученика - 3 бр.; Ръководство за упражнения "Допълнително оборудване за енергийно колело и преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа"- 3 бр.; Компютърна система - 12 бр.; Мултифункционално устройство - 1 бр. - Обособена позиция № 3 – Лаптоп в комплект с чанта и мишка - 2 бр.; Фотоапарат с калъф - 1 бр.; Мултифункционално копирно устройство-лазерно - 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
292926.43 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата както следва: - За обособена позиция № 1 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик” - в размер на 1 270 (хиляда двеста и седемдесет) лева; - За обособена позиция № 2 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София” - в размер на 1 600 (хиляда и шестстотин) лева; - За обособена позиция № 3 – „Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване на екипа за управление в размер на 40 (четиридесет) лева Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по банкова сметка на МОМН БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: 1. Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”, по обособена позиция №……/за обособени позиции № 1 и № 2/; 2. Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/5-01/2008 Техническа помощ за подготовка, управление, наблюдение, оценка, информация, контрол и укрепване на административния капацитет за изпълнение на ОП “Регионално развитие” 2007-2013 г., по обособена позиция № 3. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на образованието, младежта и науката. - Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата при условията на чл. 61 от ЗОП; - Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на потенциални изпълнители; - Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срокът на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договор се представя при подписването на договора за изпълнение по всяка обособена позиция на стойност 3 % (три процента), от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договор се представя под формата на банкова гаранция, неотменима в полза на възложителя или парична сума внесена по банкова сметка на МОМН: БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101. Тя се освобождава след приключване на съответния договор при условията, определени в него. 3. Плащането на аванс по договор се извършва след представяне на банкова гаранция по банкова сметка на МОМН: БНБ ЦУ BIC BNBGBGSD, IBAN BG85BNBG96613300149101, покриваща цялата стойност на аванса, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока за въвеждане в експлоатация на доставеното и монтирано оборудване. Възложителят освобождава гаранциите за участие в настоящата процедура, гаранцията за изпълнение на договора и гаранцията за авансово плащане, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената на реализацията се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, както следва: 1. Авансово плащане в 14 (четиринадесет) дневен срок от подписване на договора. 2. Второ плащане – сума в размер на разликата до 100 % в 14 (четиринадесет) дневен срок от подписване на приемо-предавателен протокол без констатирани забележки за доставено, инсталирано и въведено в експлоатация оборудване и извършено обучение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2)Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация преди не повече от 3 (три) месеца преди датата на подаване на офертата. Ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност;Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 3)Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията и за пререгистрираните търговци/. Документът се представя само ако е наличен; 4)Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/.Документът се представя само ако е наличен; 5)Копие от документ за закупена документация; 6)Документ за гаранция за участие в настоящата процедура; 7) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от "а" до "д", т. 2 и т. 3 от ЗОП – при подаване на офертата – по образец на Възложителя; 8)Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, точки 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП – по образец на Възложителя; 9)Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 ЗОП – при подаване на офертата – по образец на Възложителя; 10)Декларация за запознаване с документацията и приемане на проекто-договора – по образец на Възложителя; 11)Предложение относно цените, които изпълнителите са се задължили да спазват за изпълнение на доставката и монтажа на оборудването – съгласно образец за ценово предложение, според обособената позиция за която се кандидатства; 12) Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 2, точки 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП– при подписване на договора. Съгласно чл. 47, ал. 11, възложителят, за който се прилага чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър, не може да изисква представяне на документите по чл. 47, ал. 10, когато те се отнасят за обстоятелства, вписани в търговския регистър. 13)Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП; 14)Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП; 15)Когато участникът предвижда участие на подизпълнтели, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 16) Участника следва да представи и подписана от подизпълнителя декларация – съгласие за участие в изпълнение на поръчката – по образец на Възложителя; 17)Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП 3. договорът за учредяване на обединението; 4. нотариално заверено пълномощно за лицето, което ще представлява участника-обединение в отношенията с Възложителя. 18)Оферта по образец на Възложителя; 19)Декларация за посещение на обекта и помещенията в които ще се инсталира оборудването; 20)Описанието на предлаганото от участника оборудване – по образец на Възложителя, според обособената позиция за която се кандидатства; 21) Техническа оферта по образец на Възложителя.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: • заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. При предоставяне на ЕИК и ако документът е видим чрез търговския регистър, кандидатът може да се позове на тези обстоятелства, вместо да ги представи; • справка за оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си – съгласно приложения образец. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника, след спазване на редът по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Общ оборот на участника за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учереден или е започнал дейността си, не по-малък от: •За обособена позиция № 1 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик – 350000 лв. (триста и петдесет хиляди) лв. без ДДС; •За обособена позиция № 2 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София – 450000 лв. (четиристотин и петдесет хиляди) лв. без ДДС; •За обособена позиция № 3 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване на екипа за управление на проекта – 14000 лв. (четиринадесет хиляди) лв. без ДДС. 2. Оборот на участника за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) от доставки сходни с предмета на обществената поръчката за съответната обособена позиция, не по-малък от: •За обособена позиция № 1 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик – 250000 лв. (двеста и петдесет хиляди) лв. без ДДС; •За обособена позиция № 2 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ „Джон Атанасов”, гр. София – 320000 лв. (триста и двадесет хиляди) лв. без ДДС; •За обособена позиция № 3 - Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване на екипа за управление на проекта - 10 000 лв. (десет хиляди) лв. без ДДС. 3. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. Забележка: В случай, че участник участва за повече от една обособена позиция, изискването за оборот на участника за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) от доставки сходни с предмета на обществената поръчката ще се счита изпълнено, ако покрива изискуемите стойности след тяхното сумиране. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният общ оборот и оборот от доставки сходни с предмета на обществената поръчката от извършени доставки за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. от всички лица в обединението. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на изискванията за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката, следва да се представят документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП, представляващи: •Списък на договори за доставки сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително обхвата на доставките, стойностите, датите, клиентите и данни за контакт с тях – съгласно образец на Възложителя. • Референции (препоръки), относими към успещно изпълнените и представени договори, от поне двама различни предишни възложители за извършени доставки сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, изпълнени през през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. •Справка за наличната сервизна база за поддръжка на доставеното и монтирано оборудване по обособената позиция, за която се кандидатства, придружена с документи, отразяващи правото на участника да я ползва – документи за собственост, договори за наем и други подобни. Договорите за ползване на сервизната база могат да бъдат сключвани и под условие, че участникът бъде определен за изпълнител на настоящата процедура. •Декларация от участника, че предлаганото оборудване е ново, оригинално, неупотребявано, в производство към момента и има осигурени резервни части и поддръжка за него за минимум 5 (пет) г., съгласно образец на Възложителя. •Участникът по обособена позиция № 2 – за СПГЕ „Джон Атанасов” гр. София трябва да представи документи, доказващи, че разполага с обучители за изпълнение на поръчката – минимум двама специалиста с квалификация в областта на „Фотоволтаичната лабораторно-експериментална система”, които имат не по-малко от три години стаж по специалността. Сред документите следва да се съдържат автобиографии, копия от дипломи и документи, отразяващи връзката на участника с обучителите (трудови или граждански договори, като гражданските договори могат да са сключени под условие, че участникът бъде определен за изпълнител по настоящата процедура). •Участникът по обособена позиция № 1 и № 2 трябва да представи документи, доказващи, че е производител, официален представител, или упълномощен вносител или дистрибутор на оборудването в България за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. •Техническа брошура на предлаганото оборудване, която да потвърждава предложените характеристики. •Декларация, че се е запознал с условията за изпълнение на доставката и монтажа на оборудването на обекта – съгласно образец на Възложителя. Непредставяне на някой от посочените документи води до отстраняване на участника, след спазване на редът по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката: •Общо за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, участниците по всяка обособена позиция трябва да са изпълнили успешно и да представят поне 2 (два) договора за доставки, сходни с предмета на поръчката по обособената позиция, за която се кандидатства, в зависимост от датата на която, съответния участник е учреден или е започнал дейността си. Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. •Участникът трябва да разполага със собствена, наета или ползвана на друго правно основание сервизна база за поддръжка на доставеното и монтирано оборудване по обособената позиция, за която се кандидатства, като ангажирането на сервизната база може да бъде и под условие, че участникът бъде определен за изпълнител на настоящата процедура. •Предлаганото от участника оборудване трябва да е ново, оригинално, неупотребявано, в производство към момента и да има осигурени резервни части и поддръжка за него за не по-малко от 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферта. •Участникът следва да се е запознал с условията за изпълнение на поръчката за обособената позиция, за която кандидатства. •Участникът по обособена позиция № 2 – за СПГЕ „Джон Атанасов” гр. София трябва да разполага с обучители за изпълнение на поръчката – минимум двама специалиста с квалификация в областта на „Фотоволтаичната лабораторно-експериментална система”, които имат не по-малко от три години стаж по специалността. •Участникът по обособена позиция № 1 и № 3 трябва да е производител, официален представител, упълномощен вносител или дистрибутор на оборудването в България за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. •Участникът трябва да предложи доставката на оборудване, съответстващо на техническите характеристики, описани в настоящата документация. Отклонение от техническите характеристики, заложени по обособена позиция се допуска единствено ако участникът е доказал, че независимо от отклонението предлаганото оборудване има същата функционалност като изискваното. Под „доставки сходни с предмета на поръчката” се разбират доставки на оборудване, осъществени от участника, които имат същото комплексно приложение или се експлоатират аналогично на специфицираното в поръчката за обособената позиция оборудване, чрез които се постига търсената функционалност. Не се считат за „доставки сходни с предмета на поръчката” такива, които отговарят само частично (на отделни позиции) на техническата спецификация на заявеното оборудване по обособената позиция.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на комплексната доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на специфицираното за обособената позиция оборудване.; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на комплексната доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на специфицираното за обособената позиция оборудване.; тежест: 20
Показател: Предоставен гаранционен срок на оборудването; тежест: 10
Показател: Време за отстраняване на повреди или подмяна на дефектирало оборудване в гаранционния срок.; тежест: 5
Показател: Време за отстраняване на повреди в дефектирало оборудване извън гаранционен срок; тежест: 5
Показател: Искан аванс за изпълнение на поръчката /в проценти/; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070356 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Такса за закупуване на документите по процедурата е платима по банкова сметка на МОМН в БНБ ЦУ, BIC BNBGBGSD, IBAN BG50BNBG96613000149101 Документите се получават от деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на доказателство за закупуване на документация. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.05.2013 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Изпълнението на настоящата обществена поръчка ще бъде финансирано от ЕВРОПЕЙСКИ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007 – 2013, както следва: 1. Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по обособени позиции № 1 и № 2. 2. Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/5-01/2008 Техническа помощ за подготовка, управление, наблюдение, оценка, информация, контрол и укрепване на административния капацитет за изпълнение на ОП “Регионално развитие” 2007-2013 г., по обособена позиция № 3.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Решението за откриване на процедурата може да бъде обалвано съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка,инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик.
1) Кратко описание

Доставка,инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за работилниците на ПГ по механоелектротехника, гр. Пазарджик. Реализацията на тази обособена позиция цели да осигури по-голямо качество на практическото обучение на учениците, които ще завършат средното си техническо образование като професионално подготвени кадри.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000, 80500000, 80520000, 80210000, 30213300, 30213100, 30232110, 34000000, 34300000

Описание:

Оборудване за обучение
Услуги по обучение
Техническа база за обучение
Услуги на средното техническо и професионално образование
Настолен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

3) Количество или обем

Механичен комбиниран компресомер за дизелови и бензинови двигатели - 1 бр.; Уред за измерване на токсичните компоненти-газоанализатор за автомобилна диагностика и димомер - 1 бр.; Мyлтимедиен проектор - 8 бр.; Климатизатори "сплит система" - 5 бр.; Компресор ротационен полухерметичен винтов - 1 бр.; Компресор полухерметичен бутален - 1 бр.; Компресор открит бутален - 1 бр.; Помпа - 1 бр.; Помпа - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилатор - 1 бр.; Вентилаторен конвентор - 2 бр.; Електронна везна - 2 бр.; Зарядна станция - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Инструмент за откриване на пропуски - 1 бр.; Computer - 31 бр;. Monitor - 42 бр;. Laptop - 16 бр;.Tablet PC - 2 бр.; Server - 1 бр.; DLP Pico Handheld projector - 2 бр.; DLP 3D Projector - 2 бр.; Digital Storage Oscilloscope - 1 бр.; Colour LaserJet Printer - 1 бр.; Colour LaserJet Printer - 1 бр.; Laser Multifunction Printer - 2 бр.; Wireless Access Point - 1 бр.; Стенд за реглаж преден/заден мост - 1 бр.; Спирачен стенд - 1 бр.; Мотор тестер - 1 бр.; Мотор тестер - 1 бр.; Пиезокристална щипка за дизелов двигател - 1 бр.; Кодочетец - 1 бр.; Ултразвукова вана - 1 бр.; Универсална количка за измервателни уреди - 1 бр.; Интерактивна дъска - 2 бр.; Тънки клиенти (Thin Client) - 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
127726.43 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2013 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 1, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ "Джон Атанасов", гр. София.
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за лабораториите на СПГЕ "Джон Атанасов", гр. София.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000, 80500000, 80520000, 80210000, 09300000, 09330000

Описание:

Оборудване за обучение
Услуги по обучение
Техническа база за обучение
Услуги на средното техническо и професионално образование
Електрическа, топлинна, слънчева и ядрена енергия
Слънчева енергия

3) Количество или обем

Комплект стационарна фотоволтаична лабораторна система –Соларно лабораторна маса със стандартна апаратура за електрозахранване включваща: монтажна стена, вградени части за електро оборудване – изключване и включване в енергийната мрежа, тестери за работни режими, вграден електропровод, контейнер- 4 бр.; Допълнително оборудване за Соларна маса със стандартнаапаратура за електрозахранване: тестери за работни режими, вграден електропровод, монтажна стена - 1 бр.; Управляема система за термопомпи и соларни колектори, съдържащи следните пет обучителни модула: геотермална енергия или подпочвено подгряване; вентилационен конвектор като топлинен източник или охладител; хидравлични превключватели, топлинни преобразователи и буфери; соларен колектор със соларен симулатор; термопомпа - 1 бр.; Преносима фотоволтаична система /соларен куфар/ за автономна работа с разширено базово оборудване - 3 бр.; Допълнително оборудване за енергийно колело и преносима фотоволтаична система (куфар) за автономна работа с разширено базово оборудване с девет нови компонента -1 бр.; Ръководство за упражнения "Фотоволтаична лабораторно-експериментална система" - материали за учителя - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Фотоволтаична лабораторно-експериментална система" - материали за ученика - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - материали за учителя - 4 бр.; Ръководство за упражнения "Преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа" - материали за ученика - 3 бр.; Ръководство за упражнения "Допълнително оборудване за енергийно колело и преносима фотоволтаична система /куфар/ за автономна работа"- 3 бр.; Компютърна система - 12 бр.; Мултифункционално устройство - 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
160100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2013 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 2, се изменя и крайния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка, инсталиране, обучение и оборудване на екипа за управление на проекта.
1) Кратко описание

Доставка, инсталиране, обучение и оборудване на екипа за управление на проекта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39162000, 80500000, 30213100, 30232110

Описание:

Оборудване за обучение
Услуги по обучение
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери

3) Количество или обем

Лаптоп в комплект с чанта и мишка - 2 бр.; Фотоапарат с калъф - 1 бр.; Мултифункционално копирно устройство-лазерно - 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2013 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

При промяна на крайния срок за изпълнение на проекта по обособена позиция № 3, се изменя и райния срок за изпълнение на доставките по настоящата позиция.