РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„ Управление и отчитане на дейностите по изпълнението на договори по мерки 321 и 322 от ПРСР”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
11
Място на изпълнение:
община Чрноочене
Код NUTS:
BG425
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предмет на настоящата обществена поръчка е Избор на изпълнител за управление на проекти :
• Обособена позиция 1 - Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Рехабилитация на път KRZ1436 - с. Комунига - с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в общ. Черноочене, обл. Кърджали”, Договор с рег. № 09/321/01164
• Обособена позиция 2 - Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Реконструкция на общински спортен комплекс /стадион/ в с. Черноочене обл. Кърджали и изграждане на центрове за свободно време и спорт на територията на общ. Черноочене в селата Бели вир, Паничково, Комунига, Габрово,, Лясково, Даскалово, Дядовско, Житница, Минзухар, Пряпорец, Петелово”, Договор с рег. № 09/321/01174
• Обособена позиция 3 - Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Паркоустройство и благоустройство на нови зелени площи и реконструкция на съществуващ парк, общ. Черноочене, с. Черноочене, обл. Кърджали”, Договор с рег. № 09/322/00759
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
70000000, 79000000, 79400000, 79420000, 79421000, 79421100
Описание:
Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по управление
Услуги по управление на проекти, без строителните
Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
• Обособена позиция 1 - Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Рехабилитация на път KRZ1436 - с. Комунига - с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в общ. Черноочене, обл. Кърджали”, Договор с рег. № 09/321/01164 - 63 300,00 (шестдесет и три хиляди и триста) лв. без ДДС
• Обособена позиция 2 - Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Реконструкция на общински спортен комплекс /стадион/ в с. Черноочене обл. Кърджали и изграждане на центрове за свободно време и спорт на територията на общ. Черноочене в селата Бели вир, Паничково, Комунига, Габрово,, Лясково, Даскалово, Дядовско, Житница, Минзухар, Пряпорец, Петелово”, Договор с рег. № 09/321/01174 - 28 002,00 (двадесет и осем хиляди и два) лв. без ДДС
• Обособена позиция 3 - Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Паркоустройство и благоустройство на нови зелени площи и реконструкция на съществуващ парк, общ. Черноочене, с. Черноочене, обл. Кърджали”, Договор с рег. № 09/322/00759 - 10 004,00 (десет хиляди и четири) лв. без ДДС
Прогнозна стойност без ДДС
101306 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на:
За обособена позиция 1 Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Рехабилитация на път KRZ1436 - с. Комунига - с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в общ. Черноочене, обл. Кърджали” – 600 /шестотин лева / без ДДС
За обособена позция 2 Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Реконструкция на общински спортен комплекс /стадион/ в с. Черноочене обл. Кърджали и изграждане на центрове за свободно време и спорт на територията на общ. Черноочене в селата Бели вир, Паничково, Комунига, Габрово,, Лясково, Даскалово, Дядовско, Житница, Минзухар, Пряпорец, Петелово” – 280 /двеста и осемдесет лева/ без ДДС
За обособена позиция 3 Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Паркоустройство и благоустройство на нови зелени площи и реконструкция на съществуващ парк, общ. Черноочене, с. Черноочене, обл. Кърджали”– 100 /сто лева/ без ДДС
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции:
1. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Управление и отчитане на дейностите по изпълнението на договори по мерки 321 и 322 от ПРСР” за Обособена позиция....................................../изписва се заглавието/.
Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Черноочене:
Банка: СИБАНК - Кърджали
IBAN: BG21BUIB78973306143003
BIC: BUIBBGSF
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта – Приложение №1
2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Приложение№2
3. Документ за закупена документация за участие в настоящата открита процедура (копие)
4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или оригинал на Банкова гаранция за участие), издаден от банка
5. Административни сведения за участника - Образец №1
6. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемането им - Образец №2
7. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – Образец 3, Образец №4 и Образец №5
8. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители - Образец №6
9. Декларация от подизпълнител /попълва се при наличие на такъв/ - Образец №7
10. Регистрационни документи на участника:
Документ за регистрация на Участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП:
Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице
11. Оригинал или нотариално заверено копие на Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка, ако участникът е такъв. В случай, че в споразумението не е посочено лице, което представлява участника, всеки от членовете на обединението/консорциума подписва нотариално заверено пълномощно, с което упълномощава физическото лице, което ще представлява обединението.
12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал), в случай че лицето, което представлява участника не е негов законен представител.
13. Документ за данъчна и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);
При участие на чуждестранно лице е необходимо то да представи еквивалентен документ на съответния орган в държавата, в която е установен.
14. Доказателства за изпълнение на изискванията към участника за икономическото и финансово състояние, а именно:
14.1. Декларация за сумарния оборот и за специфичен оборот от дейност, сходна с предмета на обществената поръчка за последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.– Образец №8.
14.2. Годишен баланс за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.)
14.3. Отчет за приходите и разходите за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г)
Ако е представен ЕИК и в Търговския регистър е налична информация за съставните части на ГФО, то не е необходимо фактическото представяне на тези документи
15 Доказателства за изпълнение на изискванията за техническите възможности и квалификация на участника, а именно:
15.1. Списък-декларация на основните договори за услуги сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години - Образец № 9 и/или Образец № 9а и/или Образец № 9б
15.2. Референции (препоръки) към списъка по т.15.1, за добро изпълнение, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на договора – копия, заверени от участника.
15.3. Списък на ключвите експерти за изпълнение на поръчката – Образец № 10 и/или Образец № 10а и/или Образец №10б, Автобиография – Образец № 11, придружена с доказателствени документи и документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит – копия от дипломи, трудови книжки/осигурителни книжки, удостоверения, сертификати, заверени от Участника; в случай, че има лица, наети на граждански договор от участника, се прилагат заверени копия на гражданските договори, както и Декларация за разположение от ключов експерт – Образец № 12.
16. Декларация за приемане условията в проекта на договора – Образец № 13.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2010, 2011 и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - копия, подпечатани на всяка страница.
Ако е представен ЕИК и в Търговския регистър е налична информация за съставните части на ГФО, то не е необходимо фактическото представяне на тези документи
Чуждестранните участници представят еквивалентни документи от съответните компетентни органи, съобразно Националното им законодателство.
Декларация за сумарния оборот и за специфичен оборот от дейност, сходна с предмета на обществената поръчка за последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец №8
Минимални изисквания: Общият оборот на участника за последните три приключили години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не трябва да е по-малко от:
За обособена позиция 1 – 170 000 (сто седемдесет хиляди) лв. без ДДС
За обособена позиция 2 – 75 000 (седемдесет и пет хиляди) лв. без ДДС
За обособена позиция 3 – 27 000 (двадесет и седем хиляди) лв. без ДДС
Специализираният оборот на участника, сходен с предмета на настоящата поръчка, общо за последните три приключили години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не трябва да е по-малко от:
За обособена позиция 1 – 63 000 (шестдесет и три хиляди) лв. без ДДС
За обособена позиция 2 – 28 000 (двадесет и осем хиляди) лв. без ДДС
За обособена позиция 3 – 10 000 (десет хиляди) лв. без ДДС
* Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират: дейности по управление и отчитане на проекти и техническа помощ за изпълнение на проекти, финансирани изцяло или частично от фондовете на ЕС или от други международни и национални източници, в т.ч.: договори с предмет консултиране във връзка с управлението и /или изпълнението и/или отчитането на дейности по инфраструктурни проекти финансирани от ЕС или от други международни и национални източници.
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Копие, заверено "Вярно с оригинала" на въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват, сходен с предмета на поръчката.
б ) Списък на изпълнените договори, сходни с предмета на поръчката, съдържащ информация минимум за предмета, стойността, контрагента, информация за контакт. Списъкът следва да бъде придружен от референции, удостоверяващи изпълнението на договорите, посочени в него – Образец №9 и/или Образец №9а, и/или Образец №9б.
в) Документи, удостоверяващи квалификацията и професионалния опит на ключовите експерти - списък на ключовите експерти и автобиографии по образец; копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, декларация за разположение на ключов експерт - Образец №10 и/или Образец №10а, и/или Образец №10б, Образец №11 и Образец №12.
Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, издадени от съответната държава.
Забележка: Всички документи, предоставени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език, с изключение на документите по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
Минимални изисквания: а) Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват, сходен с предмета на настоящата процедура.
б) Участникът да е изпълнил успешно един или повече договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, вкл. до датата на подаване на офертите.
* Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират: дейности по подготовка и управление на проекти, техническа помощ за изпълнение на проекти, финансирани изцяло или частично от фондовете на ЕС или от други международни и национални източници, в т.ч.: договори с предмет консултиране във връзка с управлението и /или изпълнението и/или отчитането на дейности по инфраструктурни проекти финансирани от ЕС или от други международни и национални източници.
в) Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на поръчката както следва:
Ръководител – магистър по икономика, финанси, публична администрация или еквивалентна специалност; мин. 5 г. проф. опит в областта на управлението и/или мониторинга на проекти; опит в управление/мониторинг на мин. 1 проект, съ-финансирани от национални, европейски или международни източници.
Финансов експерт – бакалавър или магистър по икономика, финанси, счетоводство или еквивалентна; мин. 5 г. проф. опит; опит в подготовката / реализирането на мин. 1 проект, съ-финансиран от национални, европейски или международни източници; опит в прогнозиране и/или проследяване на парични потоци по проекти, финансирани от национални, европейски или международни източници; опит в счетоводното отчитане съгласно националното законодателство.
Експерт управление/мониторинг на проекти – бакалавър или магистър по публична администрация, икономика, европейска интеграция или еквивалентна специалност; минимум 5 години професионален опит по специалността; опит в отчитане напредъка/управлението на поне 1 проект съ-финансирани от национални, европейски или международни източници.
Забележка: Минималните изисквания за техническите възможности и квалификация на Участника се отнасят и за трите обособени позиции!
Изпълнителят трябва да осигури горепосочената структура за управление и със следните допълнителни (неключови) експерти:
За обособена позиция 1 – Пътен инженер.
За обособени позиции 2 и 3 – Архитект
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
Показателите на подизпълнителите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в т. 4.2 и т.5.2 от настоящата документация не могат да служат за покриване на изискванията по същите точки на участника в процедурата.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 Качество и обоснованост на техническото предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: П2 Предложена цена в лева без включен ДДС; тежест: 50
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2013 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Сумата следва да бъде внесена в касата на община Черноочене, от 9:00 часа до 17:00 часа. всеки работен ден или по банков път, преведена по сметка на Възложителя:
Банка: СИБАНК - Кърджали
IBAN: BG21BUIB78973206143003
BIC: BUIBBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.05.2013 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.05.2013 г. Час: 10:00
Място
Заседателна зала на ОБА Черноочене
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Обществената поръчка се финансира по марка 322 – Обновяване и развитие на населените места и мярка 321 – Основни услуги за населението и икономиката в селските райони от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по Договори за отпускане на финансова помощ с рег. № 09/321/01164, 09/321/01174, 09/322/00759 сключени между Община Черноочене и Държавен фонд „Земеделие”. подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
VI.3)
Допълнителна информация
Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Рехабилитация на път KRZ1436 - с. Комунига - с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в общ. Черноочене, обл. Кърджали”
1)
Кратко описание
„Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Рехабилитация на път KRZ1436 - с. Комунига - с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в общ. Черноочене, обл. Кърджали”
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
79000000, 79400000, 79420000, 79421000, 79421100
Описание:
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по управление
Услуги по управление на проекти, без строителните
Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството
3)
Количество или обем
„Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Рехабилитация на път KRZ1436 - с. Комунига - с. Женда - яз. Боровица - с. Безводно от км. 0+000 до км. 25+00 в общ. Черноочене, обл. Кърджали”
Прогнозна стойност, без ДДС
63300 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.07.2015 г.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Реконструкция на общински спортен комплекс /стадион/ в с. Черноочене обл. Кърджали и изграждане на центрове за свободно време и спорт на територията на общ. Черноочене в селата Бели вир, Паничково, Комунига, Габрово,, Лясково, Даскалово, Дядовско, Житница, Минзухар, Пряпорец, Петелово”
1)
Кратко описание
„Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Реконструкция на общински спортен комплекс /стадион/ в с. Черноочене обл. Кърджали и изграждане на центрове за свободно време и спорт на територията на общ. Черноочене в селата Бели вир, Паничково, Комунига, Габрово,, Лясково, Даскалово, Дядовско, Житница, Минзухар, Пряпорец, Петелово”
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
70000000, 79000000, 79400000, 79420000, 79421000, 79421100
Описание:
Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по управление
Услуги по управление на проекти, без строителните
Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството
3)
Количество или обем
„Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Реконструкция на общински спортен комплекс /стадион/ в с. Черноочене обл. Кърджали и изграждане на центрове за свободно време и спорт на територията на общ. Черноочене в селата Бели вир, Паничково, Комунига, Габрово,, Лясково, Даскалово, Дядовско, Житница, Минзухар, Пряпорец, Петелово”
Прогнозна стойност, без ДДС
28002 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.07.2015 г.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Паркоустройство и благоустройство на нови зелени площи и реконструкция на съществуващ парк, общ. Черноочене, с. Черноочене, обл. Кърджали”
1)
Кратко описание
„Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Паркоустройство и благоустройство на нови зелени площи и реконструкция на съществуващ парк, общ. Черноочене, с. Черноочене, обл. Кърджали”
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
70000000, 79000000, 79400000, 79420000, 79421000, 79421100
Описание:
Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Услуги по управление
Услуги по управление на проекти, без строителните
Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството
3)
Количество или обем
„Управление и отчитане на дейностите по изпълнение на проект „Паркоустройство и благоустройство на нови зелени площи и реконструкция на съществуващ парк, общ. Черноочене, с. Черноочене, обл. Кърджали”
Прогнозна стойност, без ДДС
10004 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.07.2015 г.