Версия за печат

00165-2013-0021

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на ообразованието, младежта и науката, бул. "Дондуков" 2А, За: Ганка Илиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217675, E-mail: g.ilieva@mon.bg

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Дондуков" 2 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.

Електронен достъп до информация: www.mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ НА УЧЕНИЦИТЕ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка, възлагана от Министерство на образованието, младежта и науката чрез дирекция „Образователни програми и образователно съдържание“ е: „Разработване на теми, включващи интерактивни упражнения за кариерно ориентиране на учениците “. В предмета на възлагане по настоящата поръчка се включва разработването на 80 (осемдесет) теми с интерактивни упражнения за кариерно ориентиране на учениците от V до XII клас. Предвидено е за всеки клас да бъдат разработени по 10 (десет) теми с интерактивни упражнения, които са съобразени с етапите на кариерно развитие на учениците. Обхват на дейностите за изпълнение предмета на поръчката: Разработване на текстовата част на темите за кариерно ориентиране на учениците, които трябва да съответстват на заложените в техническото задание и на изискванията за висококачествени интерактивни учебни материали. Разработване на визуализацията на текстовата част, която следва да отговаря на изискванията за достъпност и атрактивност за учениците от отделните възрастови групи. Разработване на програмния продукт, който трябва да постига интерактивен режим в по-голямата част от елементите на едно упражнение. Провеждане на тестове за констатиране на качествата на разработените интерактивни упражнения. Предаване на продукта на Възложителя на електронен носител. Продуктът трябва да бъде представен като самостоятелно изпълним софтуер с възможност за изпълнение през последните и актуални версии на основните уеб браузери – Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari и Google Chrome. Форматът на приложенията може да бъде уеб-базирано приложение, използващо стандартните уеб технологии: HTML, DHTML, Javascript, JQuery, както и приложения на Adobe Flash , Adobe Flex или Microsoft Silverlight. Провеждане на обучение за работа с интерактивните упражнения на 150 кариерни консултанти от 28 центъра за кариерно ориентиране, ситуирани в градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София-град, София-област, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхват на дейностите за реализация на поръчката и резултати от изпълнението на услугата: Разработване на текстовата част на темите за кариерно ориентиране на учениците, които трябва да съответстват на заложените в техническото задание и на изискванията за висококачествени интерактивни учебни материали. Разработване на визуализацията на текстовата част, която следва да отговаря на изискванията за достъпност и атрактивност за учениците от отделните възрастови групи. Разработване на програмния продукт, който трябва да постига интерактивен режим в по-голямата част от елементите на едно упражнение. Провеждане на тестове за констатиране на качествата на разработените интерактивни упражнения. Предаване на продукта на Възложителя на електронен носител. Продуктът трябва да бъде представен като самостоятелно изпълним софтуер с възможност за изпълнение през последните и актуални версии на основните уеб браузери – Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari и Google Chrome. Форматът на приложенията може да бъде уеб-базирано приложение, използващо стандартните уеб технологии: HTML, DHTML, Javascript, JQuery, както и приложения на Adobe Flash , Adobe Flex или Microsoft Silverlight. Провеждане на обучение за работа с интерактивните упражнения на 150 кариерни консултанти от 28 центъра за кариерно ориентиране, ситуирани в градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, София-град, София-област, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол. Резултати от изпълнението на възложената услуга Интерактивните упражнения ще бъдат включени в Националния образователен портал на МОМН /http://start.e-edu.bg/, модул „Кариерно ориентиране“. Те ще направят обучението по кариерно ориентиране ефективно и достъпно за всички ученици от системата на училищното образование, включително живеещите в отдалечени селища, които нямат достъп до услуги по кариерно ориентиране, ученици с хронични и други заболявания, които изпитват затруднения с ежедневното си участие в учебния процес на реалната учебна среда в училище. За педагогическите съветници и учителите интерактивните упражнения ще имат функцията на методически инструментариум в работата им по кариерно ориентиране с учениците.

Стойност, без да се включва ДДС
279200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

10

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, кандидатът или участникът представя гаранция за участие. Размерът на гаранцията е 2 500 (две хиляди и петстотин) лева. Гаранцията за участие се представя в оригинал в една от следните форми, избрана от участника: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно на гаранцията за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя: БНБ: IBAN: BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ, като в нареждането за плащане задължително трябва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет : „РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ЗА КАРИЕРНО ОРИЕНТИРАНЕ НА УЧЕНИЦИТЕ“ При избор на гаранция за участие – Банкова гаранция, то тя следва да бъде по образец на Банката, съдържащ цялата необходима информация, съгласно приложения в настоящата документация образец. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата. Изпълнителят е длъжен при подписване на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, валидна за целия срок на изпълнение на договора, плюс 30 (тридесет) дни след изтичането му. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и тези по гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника/изпълнителя, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят таксите по откриване и обслужване на гаранциите, така че техният размер да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за участие се освобождава съгласно ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка се освобождава съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора с избрания изпълнител включва всички разходи по изпълнение на дейностите по договора и не подлежи на актуализация.Плащанията се извършват в български лева, с банков превод по банковата сметка на Изпълнителя по следния начин: 1. Първо плащане в размер на 30% от стойността на поръчката без ДДС, след: - предоставен продукт - разработени интерактивни упражнения за кариерно ориентиране за учениците от V- VIII клас; - извършена експертна оценка за качеството на предоставения продукт; - подписан приемо-предавателен протокол без забележки; - представена фактура от Изпълнителя. 2. Второ плащане в размер на 30% от стойността на поръчката без ДДС след: - предоставен продукт- разработени интерактивни упражнения за кариерно ориентиране за учениците от IX и X клас; - извършена експертна оценка за качеството на предоставения продукт; - подписан приемо-предавателен протокол без забележки; - представена фактура от Изпълнителя. 3. Трето плащане в размер на 30% от стойността на поръчката без ДДС след: - предоставен продукт- разработени интерактивни упражнения за кариерно ориентиране за учениците от XI и XII клас; - извършена експертна оценка за качеството на предоставения продукт; - подписан приемо-предавателен протокол без забележки; - представена фактура от Изпълнителя. 4. Четвъртото плащане е окончателно, то представлява остатъчната сумата, която се равнява на 10% от стойността на поръчката без ДДС и се дължи след приключване на обучението на кариерните консултанти, удостоверено с: - представен приемо-предавателен протокол на документи за проведено обучение, без забележки; - представена фактура от Изпълнителя. Приемо-предавателните протоколи се подписват от определени представители на страните, като за Възложителя протоколите се подписват от лицето за контакти, посочено в договора. Срокът за извършване на плащането по т. 1-4 е до 30 (тридесет) дни, след предоставяне на изброените по съответните точки документи. Средствата за договореното възнаграждение ще бъдат осигурени от бюджета на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2007-2013, проект „Система за кариерно ориентиране в училищното образование”, финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-4.3.02-0001“Система за кариерно ориентиране в училищното образование“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Участието в процедурата е открито за всички физически и юридически лица или техни обединения /сдружения/, отговарящи на изискванията на закона и на възложителя, посочени в обявлението и настоящата документация. 1.2. В процедурата могат да участват и чуждестранни лица или техни обединения (сдружения), както и обединения на български и чуждестранни лица. 1.3. Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато кандидат е обединение (сдружение). 1.4. Всяко лице може да участва самостоятелно или в обединение, като лице, което участва самостоятелно, няма право да участва като част от обединение. 1.5. В настоящата обществена поръчка не се допуска участие на подизпълнители. 1.6. Не се допуска до участие участник, който е: 1.6.1. осъден с влязла в сила присъда за престъпленията, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а – д” от ЗОП, освен ако не е реабилитиран; 1.6.2. обявен в несъстоятелност; 1.6.3. в производство по ликвидация; 1.6.4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 1.6.5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 1.6.6. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 1.6.7. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; 1.6.8. участниците доказват отсъствието на пречки по т. 1.6. с декларации. 1.7. Обединения/Сдружения 1.7.1. Възложителят допуска до участие в откритата процедура обединения (сдружения) на физически и юридически лица, като не се допуска едно лице да бъде част от повече от едно обединение (сдружение) – участник в откритата процедура. 1.7.2. Всеки участник в обединението (сдружението) трябва да отговаря самостоятелно на изискванията, посочени в т. 1.6. (част IV). 1.7.3. При участие под формата на обединение (сдружение), едно от образувалите го лица трябва да бъде определено за водещо и представляващо обединението, което следва да бъде отразено и в съответния договор за учредяване на обединението. Сключването на договора и кореспонденцията се осъществяват между Възложителя и обединението, представлявано от лицето по предходната точка. 1.7.4. Всички участници в обединението са поотделно и солидарно отговорни за изпълнение на посочените в офертата условия.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчети за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), ако финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит. В случай че счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите не са заверени от регистриран одитор, следва да се приложи писмена справка на какво законово основание не подлежат на заверка; справка за оборота от дейност, сходна с основния предмет на поръчката; референция/и (препоръка/и) от банка/и, обслужваща/и дейността на участника през предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – мин. 1 (един) бр., в които е отбелязано от коя година участникът е клиент на банката и дали има необслужвани задължения към нея. За да отговори на посоченото изискване участникът следва да представи една или няколко банкови референции (препоръки), от които да е видно, че няма необслужвани задължения към банките, обслужвали дейността му през периода 01.01.2010 г. – 31.12.2012 г.; ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия оборот от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си. Непредставянето на някой от тези документи за някой от членовете на обединението води до отстраняване на участника, освен ако непредставения документ е обявен в Търговския регистър.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата трябва общо за предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) да са реализирали оборот от дейност, сходна с тази по основния предмет на поръчката, в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС. Под дейност сходна с основния предмет на поръчката се има предвид дейност по разработване на електронни учебници/електронни учебни помагала/платформи за онлайн обучение. При липсата на доказателства за изискуемия оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, то се изисква сборът от приходите на всички „съдружници“ от дейност сходна с тази на основния предмет на поръчката за предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г). да отговаря на изисквания размер - не по-малък от прогнозната стойност на поръчката, без ДДС.Участниците в процедурата трябва да нямат необслужвани задължения към обслужващата/ите ги банка/и през предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците: - заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчети за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), ако финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит. В случай че счетоводните баланси и отчетите за приходите и разходите не са заверени от регистриран одитор, следва да се приложи писмена справка на какво законово основание не подлежат на заверка; - справка за оборота от дейност, сходна с основния предмет на поръчката; - референция/и (препоръка/и) от банка/и, обслужваща/и дейността на участника през предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – мин. 1 (един) бр., в които е отбелязано от коя година участникът е клиент на банката и дали има необслужвани задължения към нея. За да отговори на посоченото изискване участникът следва да представи една или няколко банкови референции (препоръки), от които да е видно, че няма необслужвани задължения към банките, обслужвали дейността му през периода 01.01.2010 г. – 31.12.2012 г.; (ако участникът е учреден скоро и все още не е изготвял годишен финансов отчет, то се изисква да има изискуемия оборот от момента на учредяване до датата на подаване на офертата си). Непредставянето на някой от тези документи за някой от членовете на обединението води до отстраняване на участника, освен ако непредставения документ е обявен в Търговския регистър.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците в откритата процедура трябва да притежават специфичен опит в реализацията на дейност, сходна с тази по основния предмет на поръчката, който да се изразява в създаването на електронни учебници/електронни учебни помагала/платформи за онлайн обучение. Това обстоятелство се доказва със списък с данни за разработени електронни учебници/електронни учебни помагала/демо акаунт към разработени платформи за онлайн обучение. Описаните в списъка електронни учебници/електронни учебни помагала/демо акаунт към разработени платформи за онлайн обучение следва да съдържат общо не по-малко от 100 мултимедийни уроци, включващи тестове, аудио и видеоклипове. Изпълнени най-малко един или повече договори сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните пет години (2008 г., 2009 г., 2010 г., 2011 г. и 2012 г.), като всеки от посочените договори следва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Кандидатът трябва да разполага с екип от експерти, който отговаря пряко за изпълнението на договора. Екипът от експерти следва да включва ръководител и ключови експерти – психолог, педагог, художник, програмист и мултимедиен специалист.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Списък с данни за разработени електронни учебници/електронни учебни помагала/демо акаунт към разработени платформи за онлайн обучение през последните 5 години (2008 г., 2009 г., 2010 г., 2011 г. и 2012 г.). - справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходен на обществената поръчка през последните пет години с посочване на предмет, дати на изпълнение, контрагенти и стойност. Към декларацията участникът прилага препоръки за добро изпълнение от съответните контрагенти за всеки договор, посочен в декларацията; - списък на лицата, включени в екипа от експерти (ръководител и ключови експерти), чиято квалификация и умения следва да отговарят на следните изисквания: 1.Ръководител на екипа - образователно-квалификационна степен бакалавър и/или магистър; - опит в ръководството на изпълнението на дейности със сходен предмет; - минимум 2 години опит в управлението на екипи; - технически умения за работа с интернет приложения. 2. Ключови експерти 2.1. Психолог - образователно-квалификационна степен бакалавър и /или магистър по професионално направление психология; - експертен опит в областта на кариерното ориентиране на учениците; - опит в изготвяне на материали, свързани с предмета на задачата; - технически умения за работа с интернет приложения. 2.2.Педагог - образователно-квалификационна степен бакалавър и /или магистър по професионално направление педагогика; - експертен опит в изготвяне на материали по кариерно ориентиране за ученици; - технически умения за работа с интернет приложения. 2.3. Художник - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър по професионално направление педагогика на обучението по изобразително изкуство/теория на изкуствата/изобразително изкуство; - опит в изработване на илюстративен материал; - опит в изготвяне на дизайн на мултимедийни и интерактивни продукти; - владеене на графични програми Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw; - умения за работа с файлове, изработени в графични програми и приложения, включително флашанимирани изображения, филмови и звукови файлове. 2.4.Програмист - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър по професионално направление информатика и компютърни науки; - опит в управлението на софтуерно програмиране; - владеене на минимум 3 (три) от следните програмни езици: C/C++, C#; PHP, ASP.NET, Perl, Java, JavaScript; - познаване на HTML5, NET Framework, XML, XHTML, CSS, jQuery - познаване на IDEs: Microsoft Visual Studio, Zend Studio for Eclipse, NetBeans, Eclipse, Adobe Dreamweaver - умения за работа с бази от данни: MySQL, MS SQL Server, MS Access - умения за работа с Microsoft Windows Server, TCP/IP и HTTP protocols - умения за работа с Linux, Apache, Java 2.5. Мултимедиен специалист - образователно-квалификационна степен бакалавър/магистър по професионално направление информатика и компютърни науки/педагогика на обучението по изобразително изкуство/теория на изкуствата/изобразително изкуство; - опит в разработването на мултимедийни продукти; - ползване на експертно ниво на мултимедиен софтуер, включващ продуктите на Adobe (задължително Photoshop), Apple FinalCut Pro, PowerPoint или подобни - познаване на ActionScript, Flash; - програмиране на основни програмни езици (C++, HTML с интегриране на JavaScript, CSS (CascadingStyleSheets); - познаване на основните хардуерни платформи за Windows и Macintosh. Изискуеми документи за екипа:- копие от дипломи, сертификати и други документи, удостоверяващи образованието и квалификацията;копие от трудова/служебна книжка, граждански договори; - справка-декларация за разработени проекти с описание на използвани технологии и програмни езици/продукти, съгласно изискванията за всеки от следните ключови експерти – художник, програмист и мултимедиен специалист; декларации на членовете на екипа за ангажираност;референции от контрагенти за изпълнени дейности (ако има такива); - професионални автобиографии (европейски формат).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за създаването на интерактивните упражнения ; тежест: 50
Показател: Качество на предоставените интерактивни упражнения ; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.05.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.05.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.05.2013 г.  Час: 14:00
Място

бул. "Дондуков"2А, гр. София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

BG051PO001-4.3.02"Система за кариерно ориентиране в училищното образование"

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация е налична, безплатна и общодостъпна на сайта на Министерството на образованието, младежта и науката, раздел "Профил на купувача"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ