00165-2012-0003
Технически редакции | ||
27.03.2013 14:40 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2013 14:40 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2013 14:40 ч. : | 27/03/2013 14:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.03.2013 14:40 ч. : | 27/03/2013 14:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Петър Пачев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217664, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция ДСОПМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали” за нуждите на екип за организация и управление на проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища, чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Рамково споразумение
Кооперация "Панда", район Младост, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: h.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879
НЕ
„Доставка на канцеларски материали”
2
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
16.03.2013 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
27.03.2013 г.
Възложител