I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Университет за национално и световно стопанство, Студентски град, ул. 8-ми декември, За: Явор Йовчев - главен експерт "Обществени поръчки", България 1700, София, Тел.: 02 8195377
Място/места за контакт: Явор Йовчев
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Информация за сключване на Договор за "Доставка на принтерна и копирна хартия" с №00062-2012-0028
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
гр.София, гр.Хасково, с.Равда
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Периодична доставка на принтерни и копирни хартии за нуждите на дирекция "Стопанско обслужване", Регионален център за дистанционно обучение-гр.Хасково, Издателски комплекс -УНСС, Поделение Студентски столове и общежития и УОБ с.Равда
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30197642
Описание:
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
289980 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472989 от 29.02.2012 г.
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 506065 от 26.10.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № ЗОП-21/2013 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на принтерна и копирна хартия за нуждите на УНСС
V.1)
Дата на сключване договора
20.03.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.02.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"РОЕЛ-98" ООД, ЕИК:121798467, район Лозенец, бул. "Христо Смирненски" №53, България 1164, София, Тел.: 02 070010377
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № ЗОП-22/2013 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на принтерна и копирна хартия за нуждите на П"ССО"
V.1)
Дата на сключване договора
20.03.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.02.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"МУЛТИКО 92" ООД, ЕИК:040606358, ул. "Магнаурска школа" №15, България 1784, София, Тел.: 02 9718181
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3400 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № ЗОП-23/2013 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на принтерна и копирна хартия за нуждите на "Издателски комплекс - УНСС"
V.1)
Дата на сключване договора
20.03.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.02.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"МУЛТИКО 92" ООД, ЕИК:040606358, ул. "Магнаурска школа" №15, България 1784, София, Тел.: 02 9718181
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 134000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № ЗОП-24/2013 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на принтерна и копирна хартия за нуждите на РЦДО - гр. Хасково
V.1)
Дата на сключване договора
20.03.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.02.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"МУЛТИКО 92" ООД, ЕИК:040606358, ул."Магнаурска школа" №15, България 1784, София, Тел.: 02 9718181
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 580 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № ЗОП-25/2013 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на принтерна и копирна хартия за нуждите УОБ - с. Равда
V.1)
Дата на сключване договора
20.03.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.02.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"РОЕЛ-98" ООД, ЕИК:121798467, район Лозенец, бул. "Христо Смирненски" №53, България 1164, София, Тел.: 02 70010377
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор