Версия за печат

01564-2013-0001

BG-с. Чупрене: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Чупрене, с. Чупрене, ул. "Асен Балкански" № 55, За: Асен Джунински - секретар, България 3950, с. Чупрене, Тел.: 09327 2580, E-mail: ob_chuprene@abv.bg, Факс: 09327 2402

Място/места за контакт: Ваньо Костин - кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chuprene.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СТРОИТЕЛНО - МОТАЖНИ РАБОТИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР В ОБЩИНА ЧУПРЕНЕ И ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Долни Лом, община Чупрене
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е изпълнение на строително - монтажни работи за изграждане на туристически посетителски център и и доставка на оборудване. Предвидените за изпълнение работи са съгласно одобрен инвестиционен проект, пълно описание, технически спецификации и количествена сметка. Предвидено е изграждане на нова сграда със застроена площ 236,22 кв. м., които включват в себе си следните помещения: 1.Зала - информация със светла застроена площ от 58.55 кв.м кв.м., 2. Изложбена зала със застроена площ от 117.95 кв.м.; 3. Канцелария със застроена площ от 12.45 кв.м.; 4. Склад със застроена площ от 13.30 кв.м Основни видове СМР, подлежащи на изпълнение са: груб строеж, вътрешни инсталации (ОВиК, ВиК и Ел.),довършители работи, вертикала планировка, озеленяване и паркоустройство, както и водопроводни и канализационни работи извън сградата. В предмета на поръчката е включена доставка на обзавеждане и оборудване за туристически посетителски център, които са отразени като част " Архитектура - обзавеждане и оборудване" на одобрения инвестиционен проект, като е предвидена доставка на: компютърно и софтуерно оборудване, офис обзавеждане и оборудване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 30000000, 39000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на предвидените за изпълнение работи е съгласно одобрен инвестиционен проект и количествена сметка. Застроена площ на обекта е 236.22 кв.м.. Предвижда се изпълнение на СМР по части: Архитектура, Конструктивна, Електроинсталации, ВиК, ОВиК,Пожарна безопасност, вертикална планировка, паркоустройство. Предвижда се доставка на обзавеждане и оборудване за функциониране на туристически посетителски център. Всички видове работи са съгласно технически проект и КС.

Прогнозна стойност без ДДС
324366 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

300


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на3 243 (три хиляди двеста четиридесет и три) лева.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: банкова сметка BG75IABG74963300401900, BIC- IABGBGSF при „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Видин. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без включен данък добавена стойност. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно размера на допустимите разходи и правилата на ПРСР и Договор за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Обшина Чупрене и Дф "Земеделие". Условията и начина на плащане са уредени в проекта на договора за възлагане на обществена поръчка . Плащанията се извършват по банков път по банкова сметка на Изпълнителя за изпълнени строително-монтажни работи в срокове и при условия, посочени в договора. Предвидени са авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуемите документи и информация се представят в три отделни запечатани, непрозначни и надписани плика, както следва: Плик № 1, вкл.: 1. Информац.лист; 2. Док.за регистрация на уч-ка или ЕИК съгл.чл. 23 от ЗТР, когато уч-ът е юрид.лице или еднол.търговец. Чужд. юрид.лица прил.еквив.документ на съд.или админ. орган от държавата, в която са устан.3. Нотар. завер.пълномощно на лицето, упълном.да представ.уч-ка в проц-та,когато уч-ът не се предст.от лицата, които имат право на това, съгл.докум.му за търг.регистр.;4.Споразумение за създаване на обединение за участие в общест.поръчка,ако уч-ът е обединение, което не е юрид.;5.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задълж.е посочен представляващият, когато уч-ът е обед-е и лицето не е посоч.в спораз-то за създа.на обединение.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП - по обр.;7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4, ал. 5, т. 2 от ЗОП (по обр.). От представените декларации трябва да е видно, че за Уч-кът не е налице никое от обстоятелствата, посочени в т.1,т.2, т.3,т.4 и т.5 на ал.2 на чл. 47 от ЗОП; 8. Декл.за отсъст.на обст-та по чл.47, ал.5,т.1 от ЗОП (по обр.).9. Декл-я за липсата на обст-та по чл. 93, ал. 1,чл. 94 и чл. 96, б. “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС.10.Доказ. за финан.и иконом.състояние по чл. 50 от ЗОП;11.Доказ-ва за технич.възможности за изпълнение на поръчката;12.Декл. за влаг.строител. продукти; 13. Деклар, че предлаг.техника и комп.оборудване ще са фабрично нови и няма да са изпол.за демонстр., учебни или др.цели преди инсталир. им на обекта. 14. Документ, удост-щ въвед. сис-ма за управл.на качеството ISO9001:2008, за управл.на здравослов. и безопасни условия на труд OHSAS18001:2007 и за управл.на околната среда ISO14001:2004 или еквив.на тях, съответ-щи на предмета на процедурата; 15.Док.,удоств. че уч-ът е регистр.в ЦПРС за изпъл.на строежи І гр., V кат. или аналог.док.; 16.Декл.по чл.56,ал.1,т.11от ЗОП; 17.Документ за гаранция за участие;18.Декл. за уч-то на подизпълнители; 19.Декл-я от подизпълнителя за съгласие да уч.като такъв при изпъл.на общ.поръчка;20.Декл.за запоз.със състоянието на обекта на поръчката и с инвест.проект;21.Декл.за приемане на условията в проекта на договор;22.Документ за закупена документация за уч-е. Плик №2 вкл.:1. Техническо предложение (по обр.); 2. Организация и методология за изпълнение на дейностите; 3. Линеен план - график за изпъл.на поръчката; 4. Списък на предл.от уч-ка образци, мостри,описания и/или фотогр.снимки и/или други фирмени материали, придруж.със сертификати за качество и/или декл.за съответствие и/или други еквив.док. съгл. изискв-та на технич.спецификация; Плик № 3,вкл.: 1. Ценова оферта(по обр.), придружена от Количествено – стойностна сметка по образец. От участие се отстр. уч-к, който:не е предст. някой от необх.документи, изискани от Възл-ля съгл.чл. 56 от ЗОП или когато не е представил допъл. изискан документ с протокола по чл. 68, ал. 7 от ЗОП; за когото са налице обстоят-ва по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посоч.по-горе обстоят. по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отгов. на предвар.обявените условия на възлож-ля; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; който е поставил в офертата си условия и изисквания, които не отгов. на обявените в докум-та или е представил повече от една оферта, или е представил оферта с варианти и др. посочени в докум-та за уч-е.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2010 г – 2012 г., Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за 2010, 2011 и 2012 г. – за юридическите лица или за физически лица - официален документ, удостоверяващ дохода му за всяка една от последните 3 финансово приключени години (заверена годишна данъчна декларация /заверено копие от ТДД/ или друг еквивалентен документ) в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейност. Информация за оборота от СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка съобразно определеното, като се попълва декларация за изпълнение на финансовите изисквания по приложен образец. Документи, удостоверяващи осигурени оборотни средства под формата на собствени средства (наличен финансов ресурс) или привлечени средства (достъп до неусвоен ресурс от кредитна линия и други) за ритмично изпълнение на дейностите по поръчката – представят се в оригинал; Документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност” на строителя, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.
Минимални изисквания: 1. Минимален общ оборот от строителство за последните три финансови години 2010, 2011 и 2012 г.) са реализирали оборот от СМР, сходни* с обекта на поръчката не по-малко от 970 000,00 лева (деветстотин и седемдесет хиляди лева) без включен ДДС. Под „сходни с предмета на поръчката“ СМР да се разбира: ново строителство на сгради, включващо изпълнение на следните работи: груб строеж, Електро-, ВиК и ОВК вътрешни инсталации, довършителни работи, вертикална планировка и озеленяване. 2. Участникът да има възможност за осигуряване на оборотни средства под формата на собствени средства (наличен финансов ресурс) или привлечени средства (достъп до неусвоен ресурс от кредитна линия и други) за ритмично изпълнение на дейностите по поръчката в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева); 3.Участникът да притежава документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството за изпълнение на строежи V –та категория съгласно чл.137, ал.1, т.5, б. „а“ от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. За доказване изпълнението на това изискване участникът следва да представи: Застрахователна полица – копие, вярно с оригинала. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато документа е на чужд език, се представя и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите съобразно вида и дела на работите, които ще изпълнява. Когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице всеки член на обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР на обекта следва да представи застраховка «Професионална отговорност» или еквивалентна на нея за изпълнение на съответните СМР съобразно разпределението на дейностите, които ще изпълнява, като поне един от участниците следва да представи застраховка, която е за цялостното изпълнение на строежи от изискуемата категория. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите по-горе документи за доказване на икономическите и финансови възможности, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените от възложителя изисквания, с изключение на посочените по-горе.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък с информация за изпълнени договори за строителство през последните 3 години (2010 г. - 2012 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейност, придружен от референции и/или препоръки за добро изпълнение. Тези референции/препоръки да посочват стойност, видове СМР, дата и място на строителството, възложител, както и дали работите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните и изисквания. Списъкът се попълва и се представя по образец. Списък на ръководен, инженерно – технически и изпълнителски състав – свободна форма, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката и Декларация за наличие на минимален състав за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията. За инженерно – техническия състав от минималния състав се представят изискуемите съобразно посоченото по-горе документи - автобиографии и документи, удостоверяващи образование, специалност, професионална квалификация, правоспособност, професионален опит/стаж и Декларация за разположение на съответния специалист Декларацията се попълва и представя по образец. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - представя се по образец. Декларация за влаганите строителни материали и продукти по време на строителството, които участникът ще използва в последствие при извършването на строително – монтажните работи – представя се по образец; Документ, удостоверяващ въведена система за: •управление на качеството ISO 9001:2008, съответстващ на предмета на процедурата или еквивалентен; •управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 съответстващ на предмета на процедурата или еквивалентен; •управление на околната среда ISO 14001:2004 съответстващ на предмета на процедурата или еквивалентен; Копие на документ за регистрация в ЦПРС с талони за актуална регистрация за изискуемата група и категория строежи съобразно, определеното по-горе. Декларация, че предлаганата техника и компютърно оборудване, посочено в Подробни технически спецификации, ще са фабрично нови и няма да са използвани за демонстрационни, учебни или други цели преди инсталирането им на обекта – представя се в свободен текст. Декларация, че в предложената цена са спазени изискванията за закрила на заетостта съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Попълва се и се представя по приложения образец. Документ за гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. Декларация за участието на подизпълнители. Представя се по образец. Когато участникът няма да ползва подизпълнители представя декларацията, като изрично в нея отбелязва това обстоятелство. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка (по образец). Представя се подписана от всеки един подизпълнител, който участникът е декларирал, че ще ползва. Когато участникът е декларирал, че няма да ползва подизпълнители, декларацията се подава като върху нея се изписва текст „неприложимо“. Декларация за запознаване със състоянието на обекта на поръчката и с инвестиционния проект – попълва се и се представя по образец. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се и се представя по образец. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура – представя се копие.
Минимални изисквания: Участникът да има изпълнени договори за строителство, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейност на стойност минимум 970 000,00 лева (деветстотин и седемдесет хиляди лева). Под „сходни с предмета на поръчката“ строителни дейности да се разбира: ново строителство на сгради, включващо изпълнение на следните работи: груб строеж, Електро-, ВиК и ОВК вътрешни инсталации, довършителни работи, вертикална планировка и озеленяване. Участникът да разполага със собствени или наети технически лица, които да използва за извършване на строителството. Участникът следва да разполага с персонал в следния минимален състав и брой и да отговаря на посочените по – долу минимални изисквания за всеки вид специалист, определени, както следва: -Ръководител на строежа – 1 (един) бр., висше образование, професионална квалификация инженер или еквивалентно и минимум 6 години общ професионален опит като строителен инженер, да е бил на подобна позиция на поне 2 (два) изпълнени обекта с естество, мащаби и/или обем СМР, сходни с предмета на поръчката. -Технически ръководител – 1 (един) бр. технически правоспособно лице, отговарящи минимум на условията по чл.163а от ЗУТ, с минимум 3 години общ професионален опит в областта на строителството, от които минимум 2 като технически ръководител, да е бил на подобна позиция на поне 1 (един) изпълнен обект с естество, мащаби и/или обем СМР, сходни на предмета на поръчката;-Инженери – 2 бр., висше образ., професионална квалиф. инженер, специалност– сградно строителство или еквивалент. с мин. 3 год. проф. опит; -Геодезист–1 бр., висше образование, проф. квалификация инженер, специалност– геодезия или еквивалентно с мин. 3 год. проф. опит в областта на строителство;-Лице, отговарящо за контрола по качеството с проф. опит мин.2 год. и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект с естество, мащаби и/или обем СМР, сходни на предмета на поръчката. -Лице, отговарящо за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) с проф. опит минимум 2 години и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект с естество, мащаби и/или обем СМР, сходни на предмета на поръчката; -Изпълнителски състав (работници), ангажирани пряко в строителството на обекта–участникът да разполага с не по–малко от 10 работници, наети на трудов или граждански договор към датата на подаване на офертата. 3. Участникът трябва да разполага с техн. оборудване, строителна техника и механизация /собствени и/или наети/,необходими за изпълнение на поръчката. 4.Уч-кът тр.да влага в строит-то строит.продукти (мат-ли, стоки, изделия и други), които отг. на устан. за България технич.специф.(БДС,европ.и междун.стандарти и тех.одобрения), на посочените в инвест.проект и в техн.спец. към документацията. 5. Уч.да гаран., предлаг.техника и комп.оборуд. ще са фабрично нови, не са изп.за демон, учеб.или др.цели 6. Уч-ът да е сертиф. по ISO 9001:2008 за система за управ.на кач-то в стр-то, поISO 14001:2004 за управ. на окол.среда и по OHSAS 18001:2007 за внедр.сис-ма за управ. на здрав.и безоп.усл-я на труд в стр-то, всички съотв-щи на предмета на проц-та или еквив. 7.Уч-ът да е регистр.в ЦПРС за изпъл. на строежи от І-ва гр., V-та кат.,съотв.на предмета на поръчката съгласно ПРВВЦПРС.В сл., че уч-ът уч. като обединение, което не е юрид.лице, мин. изиск-то по т.7 важи и следва да бъде док.от всеки член на об-то, който, според направ. разпред.на дейностите в договора за об-е ще вз. уч-е в изпъл.на конкр.СМР на обекта, а изискв.по т.6 се прил. по отн-е на вс.член на об-то, който съобразно разпред-то на дейностите в дог-ра за об-е ще изп. СМР на обекта, Когато уч-кът ще полз.подизпълнител/и, то подизп/ля тр. да е сертиф.с посоч. сертификати за дейностите по СМР или еквив.,които ще изпъл. и да е да е регистр.в ЦПРС за изпъл.на съответните стр.работи
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документите за участие в процедурата се закупуват на адрес: Община Чупрене, с. Чупрене, п.к. 3950, Област Видин, ул.„Асен Балкански” № 55, стая 104 и стая 105, всеки работен ден от 9,00 до 12,00 и от 13,00 до 16,30 часа.Документите се заплащат на място при закупуването им или по банков път по следната сметка: IBAN: BG39IABG74968400402200, BIC-IABGBGSF при Банка ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД клон ВИДИН

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

сградата на община Чупрене, с. Чупрене, ул. "Асен Балкански" № 55

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е част от проект „ИЗГРАЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР В ОБЩИНА ЧУПРЕНЕ. Проектът се изпълнява по Програмата за развитие на селските райони, мярка 313 - „Насърчаване на туристическите дейности” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 година.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от лицата, определени съгласно ал. 7 на чл. 120 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепядства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10- дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата може да се подава в десетдневен срок, определен съгласно ал. 5 на чл. 120 от ЗОП. Съгласно чл. 121 от ЗОП жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. При обжалване на решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата са приложими разпоредбите на част ІV, гл. ХІ „Обжалване“ от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ