Версия за печат

00165-2013-0015

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: Р01-55 от 14.03.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР;Соня Кръстанова - координатор по проекта и директор на дирекция "Финанси", Република България 1000, София, Тел.: 02 9217663, E-mail: s.krastanova@mon.bg, Факс: 02 9217663

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на директори на детски градини и новоназначени директори на училища за работа с делегирани бюджети и логистично осигуряване на обучаемите и обученията”

II.3) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за „Организиране и провеждане на обучения на директори на детски градини и новоназначени директори на училища за работа с делегирани бюджети и логистично осигуряване на обучаемите и обученията”. Под „логистично осигуряване на обучаемите и обученията” се разбира осигуряване на посрещане, регистриране, настаняване и изхранване на обучаемите (в т.ч. и кафе–паузи), изплащане на разходи за ползван обществен транспорт от обучаемите и наемане на зали с необходимото оборудване за провеждане на обученията.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000, 80570000, 60000000, 63000000, 63500000, 63510000, 63511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Организиране и предлагане на пакетни туристически услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: Р01-49 от 28.02.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-526688
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2012/S 43 - 70384 от 02.03.2012 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 165-2013-15
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1)

Вместо:

в/ Удостоверение за актуално състояние (когато е приложимо), което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца – за участниците регистрирани в Република България представят оригинал (заверено копие).

Да се чете:

в/Представянето на Удостоверение за актуално състояние е приложимо само в хипотезата на непредставен ЕИК - което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1)

Вместо:

г/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”; д/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 - с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, неподаването на посочените декларации води до отстраняване; е/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5.

Да се чете:

г/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”; д/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 - с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, неподаването на посочените декларации води до отстраняване; е/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5. Съгласно чл. 47, ал. 3 ЗОП, наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”; чл. 47, ал. 2 т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 и чл.47, ал. 5 от ЗОП водят до отстраняване на участника.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1)

Вместо:

ж/ декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; и буква й/ декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие;

Да се чете:

Букви ж/ и буква й/ са с идентичен текст, остава само буква й/.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2)

Вместо:

Всеки участник трябва за последните три години, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си ( 2010 г., 2011 г. и 2012 г.) общо да е реализирал общ оборот и оборот от сходни с предмета на поръч ката услуги – организиране, провеждане на обучения на възрастни, публични събития /конференции, семинари и др./ в размер на 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС.

Да се чете:

Всеки участник трябва за последните три години, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си ( 2010 г., 2011 г. и 2012 г.) общо да е реализирал общ оборот - в размер на 1500000 лв. (един милион и петстотин хиляди лв.) без ДДС, включително и оборот от сходни с предмета на поръч ката услуги – организиране, провеждане на обучения на възрастни, публични събития /конференции, семинари и др./ в размер на 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2)

Вместо:

3. договор за застраховка по чл. 42, ал. 1 от Закона за туризма; 5.Нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма.

Да се чете:

Точка 3 отпада, остава само т.5. - Нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3)

Вместо:

Точки 3 и 5 от лява колона 3. Декларации, удостоверяващи липса на хотели с четири знезди, в населените места, в които е предвидено да се провеждат обученията. 5. Декларация за осигуряване на зали за провеждане на обученията с необходимото оборудване в това число и техническо ободване. Т.3 от дясна колона: 3. Изискването за представяне на декларациите удостоверяващи липса на хотели с четири знезди, в населените места, в които е предвидено да се провеждат обученията е за доказване липсата на хотел с 4 звезди в съответното населено място в което се провежда обучението, което дава право настаняването да се осъществи в хотел с категоризация три звезди.

Да се чете:

Точки 3 и 5 от лява колона и т. 3 от дясна колона отпадат, но са посочени в документацията, при указанията за подготовка на офертата.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3)

Вместо:

Текстът продължава в поле VI.3). - лява колона

Да се чете:

Текстът продължава в поле VI.3). - следва да се счита като продължение на дясна колона.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.3.2)

Вместо:

е отбелязан отговор НЕ.

Да се чете:

Да се чете ДА.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.3)

Вместо:

в срока за получаване на искания за документи или за достъп до документи е отбелязана дата 16/03/2013

Да се чете:

да се чете срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи дата 15/03/2013

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VI.4.3)

Вместо:

Полето е попълнено.

Да се чете:

Полето е попълнено неправилно, попълването на това поле не е задължително.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

В методиката в т.47.2.1.1. - определяне на специфичните показатели, в колона 4 от таблицата подпоказател 2 е допусната техническа грешка, като е записано "min. 4", а следва да се чете "min. 6".


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.03.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Милка Тодорова Коджабашиева
Длъжност: Ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР