Версия за печат

00571-2013-0011

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. "Генерал Владимир Вазов" №3, За: юк. Йорданка Керанкова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/pages/index.aspx?id=46&catid=799&ex=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Възстановяване на настилки, разрушени по време на аварийни ремонти по водопроводната и канализационна мрежа, обслужвана от „ВиК” ЕАД, гр. Бургас на територията на техническите експлоатационни райони на предприятието за срок от 3 години” ЛОТ 1 – Район Бургас - град; ЛОТ 2 – Район Бургас – извънградски; ЛОТ 3 – Район Средец, Камено; ЛОТ 4 – Район Поморие, Несебър, Обзор; ЛОТ 5 – Район Карнобат, Сунгурларе, Руен, Айтос; ЛОТ 6 – Район Созопол, Приморско, Царево; ЛОТ 7 – Район Малко Търново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Възстановяване на настилки, разрушени по време на аварийни ремонти по водопроводната и канализационна мрежа, обслужвана от „ВиК” ЕАД, гр. Бургас на територията на техническите експлоатационни райони на предприятието за срок от 3 години” ЛОТ 1 – Район Бургас - град; ЛОТ 2 – Район Бургас – извънградски - Долно Езерово, Горно Езерово, Лозово, Крайморие; Сарафово, Ветрен; Банево; Изворище, Рудник; Маринка и др. ЛОТ 3 – Район Средец, Камено; ЛОТ 4 – Район Поморие, Несебър, Обзор; ЛОТ 5 – Район Карнобат, Сунгурларе, Руен, Айтос; ЛОТ 6 – Район Созопол, Приморско, Царево; ЛОТ 7 – Район Малко Търново.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
2300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: 2000 лв. за всяка обособена позиция; Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора по съответния ЛОТ (обособена позиция). В случай, че един участник е избран за изпълнител на цялата поръчка, размерът на гаранцията за изпълнение на цялата поръчка се определя на 1% от прогнозната стойност на цялата поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране от Възложителя. Разплащане в лева, по банков път, по сметка на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Образец Оферта – попълва се Образец № 1, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 2; 3. Копие от документ за рeгистрация (Удостоверение за актуално състояние - от фирмено отделение на съответния съд по регистрацията на Участника или от Агенцията по вписванията, което да е актуално към датата на подаване на офертата) или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато Участникът е обединение, което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Предложението, то следва да представи договор за създаването си и регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат (ЗРБ) Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. * Когато документите са ксерокопия, следва да бъдат заверени от участника - за такъв документ се счита този, при който върху копието на документа представляващия участникът е записал текста „Вярно с оригинала”. Задължително следва да има собственоръчен подпис на представляващия участника и положен печат (ако има такъв). * Всички листи и документи съдържащи се в частите на офертата да са надлежно номерирани, подписани и подпечатани от упълномощеното лице представляващо фирмата участник. 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец №4 и Образец №5. 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Образец №3. Управляващият и представляващ участника в процедурата попълва и подписва декларацията по приложения образец към настоящата документация. 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП. 7. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП. 8. Документ за закупена документация за участие – копие. 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинала на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. Гаранцията за участие следва да е от името на участника - участник, който е обединение/ консорциум следва да представи гаранция за участие от името на обединението/ консорциума. 10. Декларация за участие на подизпълнители – попълва се Образец № 6 и Образец №6.1. 11. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда – попълва се Образец № 15. 12. Проект на договор Образец №10 – не се прилага в офертата, попълва се и се прилага декларация за приемане клаузите по договора -Образец № 9. 13. Друга допълнителна информация, по преценка на Участника. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 и посочените обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 и т.3 ; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. Не е представил документ за закупуване на документация (когато е приложимо).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

6.1. Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност (когато е приложимо). 6.2. Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за последните три (2010; 2011; 2012г.) финансови години, с изключение на новорегистрираните фирми и участниците, упражняващи свободна професия. Участникът, за когото съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или на някоя от съставните му части, следва да представи справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години. В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години – 2010; 2011; 2012 г. 6.3.Информация за общия оборот и за оборота на СМР, предмет на поръчката за последните три (2010; 2011; 2012г.) години, в зависимост от датата, на която участникът учpеден или е започнал дейността си - попълва се Образец №14 Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: Участникът в процедурата трябва да представи банкова референция от обслужваща банка, че е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата. Участникът в процедурата трябва да притежава застраховка за професионална отговорност за целия срок на договора. Годишният оперативен резултат на участника трябва да бъде положителен общо за последните три (2010; 2011; 2012г.) финансови години. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи изискваните от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

7.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за СМР свързани с предмета на поръчката през последните пет години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружени от препоръки (референции) за добро изпълнение – попълва се Образец №13. Към посочените договори участникът следва да представи и минимум 3 (три) препоръки за добро изпълнение. В препоръките трябва да са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. 7.2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи за съответните групи и категории – ІІ (втора) група – строежи от транспортната инфраструктура, строежи от втора до четвърта категория, съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС, с доказателство за изпълнено задължение по чл.22 от същия правилник, ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. 7.3. Сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. 7.4. Списък с техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните пет (2008; 2009; 2010; 2011; 2012г.) години. Изискването е общо, а не за всеки конкретен ЛОТ (обособена позиция). Участникът в процедурата трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя – ІІ (втора) група – строежи от транспортната инфраструктура, строежи от втора до четвърта категория, съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС, с доказателство (талон) за изпълнено задължение по чл.22 от същия правилник, ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. Участникът в процедурата да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. Участникът в процедурата да докаже, че разполага с необходимия персонал за предоставяне на услуги и работи, нужни за качественото изпълнение на СМР по съответния ЛОТ (обособена позиция).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 473992 от 06.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.03.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 60,00 лв. (50,00 лв. без ДДС), платима в касата на Дружеството или по банков път по следната банкова сметка: в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията може да бъде изтеглена от интернет адреса на Възложителя www.vik-burgas.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 1 – Район Бургас - град
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на договора

Прогнозна стойност, без ДДС
300000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 2 – Район Бургас – извънградски
1) Кратко описание

ЛОТ 2 – Район Бургас – извънградски - Долно Езерово, Горно Езерово, Лозово, Крайморие; Сарафово, Ветрен; Банево; Изворище, Рудник; Маринка и др. Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя за целия срок на договора

Прогнозна стойност, без ДДС
300000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 3 – Район Средец, Камено;
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

съобразно нуждине на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
375000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 4 – Район Поморие, Несебър, Обзор
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

съобразно необходимостта на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
375000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 5 – Район Карнобат, Сунгурларе, Руен, Айтос
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

съобразно необходимостта на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
375000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 6 – Район Созопол, Приморско, Царево
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

съобразно необходимостта на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
375000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 7 – Район Малко Търново
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката да е в съответствие със специфичните нормативни изисквания, стандарти, технически правила и инструкции, съгласно БДС. При участие в процедурата участниците трябва да представят рецепти за асфалтови смеси, заверени от ЦЛПМ – София или друга акредитирана лаборатория, както и документи, доказващи възможността им да се снабдяват с такива смеси – доказателство за собственост на асфалтова база или предварителен договор за снабдяване с асфалтови смеси. Изпълнителят ще отчита действително извършените СМР с Акт образец № 19.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

съобразно необходимостта на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36