Версия за печат

00165-2013-0015

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР и Соня Кръстанова-директор на дирекция "Финанси", Република България 1000, София, Тел.: 02 9217413, E-mail: s.krastanova@mon.bg, Факс: 02 9217592

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на директори на детски градини и новоназначени директори на училища за работа с делегирани бюджети и логистично осигуряване на обучаемите и обученията”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнител за „Организиране и провеждане на обучения на директори на детски градини и новоназначени директори на училища за работа с делегирани бюджети и логистично осигуряване на обучаемите и обученията”. Под „логистично осигуряване на обучаемите и обученията” се разбира осигуряване на посрещане, регистриране, настаняване и изхранване на обучаемите (в т.ч. и кафе–паузи), изплащане на разходи за ползван обществен транспорт от обучаемите и наемане на зали с необходимото оборудване за провеждане на обученията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000, 80570000, 60000000, 63000000, 63500000, 63510000, 63511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Организиране и предлагане на пакетни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Организиране на краткосрочно специализирано обучение на 2 200 директори на детски градини и новоназначени директори на училища, разпределени в групи с пълняемост средно по 25 човека в група, но не по-малко от 20 човека в група и не повече от 30 човека в група. Продължителността на обученията е от 32 присъствени часа, разпределени в три дни по 8 часа и в два дни по 4 часа /първия и последния ден/. Обучението приключва с индивидуално решаване на казуси/задачи от всеки един от обучаемите. За проверката им на съответния обучител се предоставя допълнително още по 1 час /над 32-та присъствени часа/ за всеки предаден казус/задача. Провеждането на обученията е организирано в 28-те областни административни центрове за директорите на детски градини и в до 6 областни административни центрове – гр. София, гр. Пловдив, гр. Варна, гр. Бургас, гр. Русе и гр. Велико Търново за директорите на училища /определените шест областни центъра /в т.ч. и броят им/ за обучение на директори на училища могат да бъдат променяни от Възложителя в срок до 7 дни след датата на сключване на договора, при положение, че промяната не води до удължаване срока за изпълнение на поръчката, предложен от Участника в техническото му предложение/.

Стойност, без да се включва ДДС
1760049 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 17 000 лв. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: а/ парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет „Организиране и провеждане на обучения на директори на детски градини и новоназначени директори на училища за работа с делегирани бюджети и логистично осигуряване на обучаемите и обученията”; б/ банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение – гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката, без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: - парична сума, внесена по следната сметка на Министерството на образованието, младежта и науката: БНБ – Централно управление, IBAN: BG85 BNBG 96613300149101; - банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Министерството на образованието, младежта и науката, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: - на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнители; - на участниците, класирани на първо и второ място – след сключване на договора, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнители. - при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно разписаното в проекта на договора, а именно: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ действително изпълнените и приети с констативен протокол дейности, отчитащи постигнати резултати. Плащанията по договора се извършват по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка в лева в срок от 15 (петнадесет) работни дни от датите на подписването на констативните протоколи за приемане на всеки един от междинните/окончателния доклади и срещу издадени фактури. Плащанията се извършват в български лева с платежно нареждане по сметка посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща 20 % от сумата по договора в 15 (петнадесет) дневен срок (р.д.)от датата на подписването на констативен протокол за приемане на първия междинен доклад и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва две междинни плащания в срок до 15 (петнадесет) работни дни от датата на подписването на констативните протоколи за приемането на втория и на третия междинни доклади и представяне на отделни фактури за: 1. междинно плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената на услугата, посочена в т.2 от ценовото предложение на Изпълнителя; 2. реално извършените и отчетени разходи за логистично осигуряване на обучаваните и на обученията в съответствие със средните цени, посочени в т. 3.1, 3.2 и 3.3 от Ценовото предложение на Изпълнителя и реално изплатени пътни разходи на обучаемите, които не са от населеното място на база представени билети за използван обществен транспорт /влак, автобус/. Пътните разходи на обучаваните се възстановяват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база реално извършени разходи на обща стойност до 94 050 лв. (деветдесет и четири хиляди нула петдесет лв.) без ДДС. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно (изравняващо) плащане, покриващо разликата между изплатените суми по ал. 6 и ал. 7 от договора и окончателната стойност на изпълнените дейности, предмет на настоящия договор, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, по банков път на посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, след приемането на окончателния доклад от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с констативен протокол, придружителни документи и издадени фактури.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: А) плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, който трябва да съдържа: а/ копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако документът е видим чрез търговския регистър, се допуска позоваване на тези обстоятелства. Чуждестранните юридически и физически лица и техните обединения представят документите в официален превод; б/ ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и Акт/Договор за учредяване на обединението/ сдружението, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните физически лица представят документите в официален превод; в/ Удостоверение за актуално състояние (когато е приложимо), което да е с дата на издаване предшестваща подаването на офертата с не повече от три месеца – за участниците регистрирани в Република България представят оригинал (заверено копие); г/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”; д/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 - с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, неподаването на посочените декларации води до отстраняване; е/ декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5; ж/ декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; з/декларация за приемане на условията в проекта на договора (когато участникът е обединение, д-цията се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението); и/ списък на екипа от ключови експерти, отговорни за изпълнението на поръчката, придружен от автобиографиите им, документи удостоверяващи образование, доказателства за квалификация и професионален опит, декларация за разположение на експерт; й/ декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие; к/ списък на документите, подписан от участника; л/ Заверено копие на удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност. Б) плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, който трябва да съдържа техническо предложение, в което е посочен срок за изпълнение на поръчката, отчитащ обема и спецификата на всяка дейност и е приложена методика за организиране и провеждане на обученията – основните акценти, които участникът описва и обосновава своето разбиране за целите на обществената поръчка и подход за организацията и провеждането на планираните дейностите, ориентиран към постигане както на целта на поръчката, така и на планираните резултати. Методиката включва: описание на принципите, методите и средствата за организиране и изпълнение на дейността в процеса на обучение - последователно и в системна взаимовръзка, като отчита спецификата на всяка от планираните дейности, ориентирана към постигането на очакваните от Възложителя резултати; план за работа – съобразен с обема и спецификата на отделните дейности и поддейности; механизъм за управление на изпълнението на поръчката, планиран вътрешен контрол на извършваните дейности и поддейности (изчерпателен и системен) и начин, по който ще се постигне прилагането му. В) плик № 3 с надпис „Предлагана цена”. Участникът представя попълнен образец на ценова оферта.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи изпълнението на изискванията за финансово и икономическо състояние: 1. заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Като доказателство за 2012 г. е достатъчно представянето на документа по чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП, тъй като не е приключило изготвянето на баланса и отчета за приходите и разходите съгласно чл. 37, ал. 1 от Закона за счетоводството. Възложителят приема за подходящ, съгласно чл. 50, ал. 2 ЗОП, участниците – физически лица да представят декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три години (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.). За чуждестранни участници предоставянето на баланса и отчета за приходите и разходите е необходимо „когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен“ – чл. 50, ал. 1, т. 2 ЗОП; 2. справка за оборота на участника за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), свързан с предмета на поръчката, за която се кандидатства, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си и попълнена съгласно образец № 11 от документацията; 3. договор за застраховка по чл. 42, ал. 1 от Закона за туризма; 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 5.Нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник трябва за последните три години, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си ( 2010 г., 2011 г. и 2012 г.) общо да е реализирал общ оборот и оборот от сходни с предмета на поръчката услуги – организиране, провеждане на обучения на възрастни, публични събития /конференции, семинари и др./ в размер на 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС. Застраховка, покриваща отговорност за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация за изпълнение на предмета на поръчката като представи следните документи: 1. Участниците представят списък на основните договори за услуги по т. 6.1.1 от документацията, изпълнени през последните три години /считано до крайния срок за подаване на оферти/, включително стойностите, датите и получателите на услугата по предмета на договора, начална и крайна дата на изпълнение на договора. Договорите трябва да са придружени от препоръки за добро изпълнение и да са приключили преди крайния срок за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка. 2. Списък и декларация на екипа от ръководители, ключови и неключови експерти и преподавателите-обучители. 3. Декларации, удостоверяващи липса на хотели с четири знезди, в населените места, в които е предвидено да се провеждат обученията. 4. Договор с печатна база или документ за собствена такава, удостоверяващ възможността за отпечатване на обучителните материали и сертификатите на успешно завършилите обученията, в съответните тиражи.Съгласно чл. 51а, ал. 1 ЗОП, участникът може да използва ресурсите на други лица по повод изпълнението на поръчката, при положение че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 5. Декларация за осигуряване на зали за провеждане на обученията с необходимото оборудване в това число и техническо ободване. Текста продължава в поле VI.3).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация за изпълнение на предмета на поръчката: 1. през последните три години общо да е изпълнен успешно минимум 2 (два) договора с предмет: организиране, провеждане и логистично осигуряване на обучения на възрастни, публични събития (конференции, семинари и др.) за общо не по-малко от 2 000 (две хиляди) лица. Договорите трябва да са придружени от препоръки за добро изпълнение и да са приключили преди крайния срок за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка; 2. да разполага с екип от ключови и други експерти /неключови/, технически сътрудници и преподаватели-обучители, необходими за обезпечаване на обучението, притежаващи изискваната професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката за която кандидатства. Участникът следва да докаже, че има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката посочения екип, като декларира това обстоятелство в декларация. 3. Изискването за представяне на декларациите удостоверяващи липса на хотели с четири знезди, в населените места, в които е предвидено да се провеждат обученията е за доказване липсата на хотел с 4 звезди в съответното населено място в което се провежда обучението, което дава право настаняването да се осъществи в хотел с категоризация три звезди.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническа оценка, включва срок и методика с три подпоказателя:принципи, методи и средства за изпълнение; план за рработа; механизъм за управление на изпълнението; тежест: 60
Показател: ценова оценка се формира от сбора на точките по Дейност І – обучение и Дейност ІІ – логистика ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.03.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.03.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Офертата следва да се изготви на български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.03.2013 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. Дондуков 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка с предмет „Организиране и провеждане на обучения на директори на детски градини и новоназначени директори на училища за работа с делегирани бюджети и логистично осигуряване на обучаемите и обученията” по проект ВG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти”.

VI.3) Допълнителна информация

1. Р-л екип - Общ професионален опит: не по-малко от 3 г. опит в организиране, или в провеждане, или в логистич. осигуряване на обучения на възрастни или на публични събития (конференции, семинари, кръгли маси и др.) Специфичен професионален опит: не по-малко от 3 г. опит в ръководене или в участие в проекти в сферата на делегираните бюджети в образованието. Образование и квалификация на ръководителя на екипа – ОКС „магистър”, или образователна и научна степен „доктор” или „доктор на науките” от областите на висше обр. „Социални, стопански и правни науки”, „Педагог. науки”, "Хуманитарни",„Природни науки, математика и информатика” или „Технич.науки"или еквивалентна. 2. Ключови експерти: а) Ключов експерт № 1- не по-малко от 2 (две) години опит като лектори на обучения/семинари/кръгли маси по делегирани бюджети или опит в изготвянето на анализи и оценки на системата на делегирани бюджети или организацията или управлението на делегираните бюджети в образованието; б) Ключов експерт № 2 и ключов експерт № 3 за обучение – не по-малко от 2 (две) години опит в организиране и провеждане на обучения или семинари или опит в системата на организацията и управлението на образованието или преподавателска дейност; в) Ключов експерт № 4 за логистика – не по-малко от 2 (две) години опит (в сферата на туризма, икономиката, администрацията и управлението и др.), свързан с логистика; г) Ключов експерт № 5 и ключов експерт № 6 – не по-малко от 2 (две) години опит (в счетоводството, финансиите, икономиката, администрацията и управлението и др.), свързан с отчетност и контрол. Образование и квалификация на ключовите експерти:а) ключови експерти № 1, № 2, № 3 и № 4: висше образование с ОКС „бакалавър“ или „магистър”, от областите на висше образование – „Педагогически науки”, „Хуманитарни науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна. Предложеният експерт може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области;б) ключови експерти № 5 и № 6: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър" в професионално направление „Икономика” от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки” или еквивалентна. Предложеният експерт може да притежава еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна област.Неключови експерти – Изпълнителят трябва да предвиди наемането и на други - допълнителни (неключови) експерти извън ясно определените като ключови, за да представи цялостната си визия за изпълнение на поръчката от гледна точка на необходимите човешки ресурси. Участниците трябва да опишат само позиции и как те ще бъдат ангажирани в изпълнението на договора неключовите експерти без на този етап да посочват имена.Технически сътрудници: посочва броя и определя позициите без на този етап да посочват имена.Участникът осигурява минимум 35 преподаватели-обучители, в т.ч. 5 в резерв без на този етап да посочват имена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за обжалване на „открита“ процедура са уредени в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Съгласно цитираните разпоредби, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ