Версия за печат

00165-2013-0012

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Евгения Костадинова, Соня Найденова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217439, E-mail: s.naidenova@mon.bg

Място/места за контакт: МОМН, бул. "Княз Дондуков" 2 А

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mon.bg.

Електронен достъп до информация: www.mon.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Популяризиране на кариерното ориентиране по две обособени позиции:Обособена позиция № 1 – „Създаване и излъчване на 30 (тридесет) тематични филма по кариерно ориентиране в училищното образование” иОбособена позиция № 2 – „Създаване и излъчване на 2 (два) рекламни клипа”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейностите за реализация на предмета на поръчката: създаването и излъчването на поредица от 30 (тридесет) филма и на 2 (два) рекламни клипа са насочени към постигане на тези цели чрез популяризиране на кариерното ориентиране в образователната система и на проекта „Система за кариерно ориентиране в училищното образование” по ОП „Развитие на човешките ресурси 2007-2013”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

92100000, 92220000, 79341000

Описание:

Услуги по производство, разпространение и прожектиране на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Услуги на телевизията
Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: „Създаване и излъчване на 30 (тридесет) тематични филма по кариерно ориентиране в училищното образование” Обособена позиция № 2: „Създаване и излъчване на 2 (два) рекламни клипа за популяризиране на Проект BG 051PO001-4.3.02-0001 „Система за кариерно ориентиране в училищното образование” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ – с продължителност на всеки клип от 30 секунди

Стойност, без да се включва ДДС
307500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

14

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1% (едно на сто) от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от общата стойност.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 20% (двадесет процента) от стойността на договора за подготовката и заснемането на филмите или клиповете, в срок до 30 (тридесет) дни след сключване на договора и представяне на времеви график за изпълнение на поръчката от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, приет с двустранно подписан приемо-предавателен протокол. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на подготовката и заснемането на филмите или клиповете след приспадане на плащането от 20 % в срок до 30 (тридесет) дни след предоставяне и приемане на заснетите филми или клипове с приемо-предавателен протокол и издадена фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 40% (четиридесет процента) от стойността по договора за излъчването на филмите/ клиповете в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на сключен договор с национална телевизия за излъчване и издадена фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ остатъка от стойността на договора в срок до 30 (тридесет) дни след приключването на всички излъчвания, удостоверени с копие на електронен носител от съответното предаване или рекламен блок, както и сертификати, които доказват изпълнението и издадена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участник в настоящата открита процедура може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице , както и техни обединения. Участниците в процедурата се представляват от лицата с представителни функции по закон или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. В процедурата може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. 2. Не се допуска до участие участник, който е: 2.1. осъден с влязла в сила присъда за престъпленията, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а – д” от ЗОП, освен ако не е реабилитиран; 2.2. обявен в несъстоятелност; 2.3. в производство по ликвидация; 2.4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 2.6. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 2.7. виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 2.8. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; 2.9. осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.10. наложена административна санкция, посочена в чл. 93, ал. 1, б. „е” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г., относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент(ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета от 13 декември 2006 г. 3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 3.1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани с възложителя или служители на ръководна длъжност в неговата организация; 3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 4. От участие в процедурата ще бъдат отстранявани участници, поради представяне на декларация с невярно съдържание или непредставяне на цялата информация, изискана от възлагащия орган. 5. Указания относно изискванията по т. 2 и т. 3 от настоящия раздел: 5.1. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2а и 5, ал. 5, т. 1 ЗОП (т. т. 2.1., 2.5., 2.8., 3. б. „а”), се прилагат, съгласно изискванията на чл. 47, ал. 4 ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи, съдържащи информация за общия оборот и за оборота от дейностите, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2010 г., 2011 г., 2012 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Такива документи биха могли да бъдат заверени копия от годишните финансови отчети на участника за 2010, 2011 и 2012 г. или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството. Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи документите, изисквани от Възложителя, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг еквивалентен документ, който Възложителят приеме за подходящ. Предвид момента на обявяване на обществената поръчка и неизтекъл законов срок за зготвяне и публикуване на ГФО за 2012 г., то Възложителят допуска и приема само справка/информация за последната година. - Под „сходен предмет" се разбира производство на телевизионна продукция (филми, предавания, рубрики) на образователна тематика или създаване на рекламни клипове.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Заверени копия от годишните финансови отчети на участника за 2010, 2011 и 2012 г. или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството. Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи документите, изисквани от Възложителя, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг еквивалентен документ, който Възложителят приеме за подходящ. Предвид момента на обявяване на обществената поръчка и неизтекъл законов срок за зготвяне и публикуване на ГФО за 2012 г., то Възложителят допуска и приема само справка/информация за последната година.Изискванията за представяне на годишни финансови отчети за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър.Банкова атестация от обслужващата банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент - оригинал (Важи за всеки член на обединението (консорциум и др.), ако участникът е такова).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, показваща неговия опит и възможности за изпълнение на поръчката. Списък на основните договори с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през 2010, 2011 г. и 2012 г. с общите стойности, датите, получателите, данни за връзка с възложителите (в случай на необходимост от проверка) с описание на извършените дейности,

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Списък на основните договори с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през 2010, 2011 г. и 2012 г. с общите стойности, датите, получателите, данни за връзка с възложителите (в случай на необходимост от проверка) с описание на извършените дейности, като поне един от тези договори е със стойност по-голяма или равна на прогнозната стойност на настоящата поръчка по обособените позиции: - 177 500,00 (сто седемдесет и седем хиляди и петстотин) лева без ДДС за обособена позиция № 1: „Създаване и излъчване на 30 (тридесет) тематични филма по кариерно ориентиране в училищното образование ” и; - 130 000 (сто и тридесет хиляди) лева без ДДС за обособена позиция № 2: „Създаване и излъчване на 2 (два) рекламни клипа за популяризиране на Проект BG 051PO001-4.3.02-0001 “Система за кариерно ориентиране в училищното образование”.Представяне на най-малко 2 (две) препоръки към два от посочените договори по 7. 2. за добро изпълнение, като едната от тях се отнася за поръчката със сходен предмет със стойност по-голяма или равна на прогнозната стойност на настоящата. В препоръките следва да са отразени общите стойности и датите и получателите с описание на извършените дейности.Справка-декларация за необходимата техника – снимачна, осветителска, звукозаписна и постпродукционна, с посочване на марките и моделите на техническите устройства и използвания софтуер. Ако участникът не разполага със собствена техника, то следва да посочи кой е собственикът на посочената техника и да представи доказателства за това, че тя ще му бъде на разположение за изпълнение на поръчката (участникът може да разчита на ресурсите на други лица, на основата на правните връзки, които има с тях. В този случай той трябва да докаже на възложителя, че ще има на свое разположение ресурсите, необходими за изпълнение на договора, например чрез представяне на договор с тези лица, че ще предоставят безусловно ресурсите си на участника).Справка-декларация за професионалния опит на всяко от лицата в екипа за изпълнение на договора с приложени заверени копия на документи за образование и необходимия професионален опит (диплома, удостоверения, трудова книжка и др. по преценка на кандидата)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за създаването на рекламните клипове съгласно приложената в конкурсната документация ценова оферта по обособената позиция; тежест: 50
Показател: Качество на представените сценарии съгласно изискванията на заданието по обособената позиция; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.04.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.04.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2013 г.  Час: 14:30
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

роекта „Система за кариерно ориентиране в училищното образование” по ОП „Развитие на човешките ресурси 2007-2013”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по реда на чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция позиция № 1 – „Създаване и излъчване на 30 (тридесет) тематични филма по кариерно ориентиране в училищното образование”
1) Кратко описание

Общата продължителност на филмите е 300 минути. Всеки един от тематичните филми за кариерно ориентиране в училищното образование с продължителност от 10 минути на филм. Тематична област I. Въведение в кариерното ориентиране. (включва два филма ). Първи филм на тема: „Кариерата и житейската реализация на човека” (10 минути).Втори филм на тема: „Кариерното ориентиране в училищното образование” (10 м)Тематична област II. В света на професиите. (включва девет филма )Първи филм на тема: „Познатите и непознатите професии” Втори филм на тема: „В семейството на професиите”Трети филм на тема: „Познавам ли професията, която избирам?” Четвърти филм на тема: „Изборът на професия – между реалността и фантазията” Пети филм на тема: „Професии и полови стереотипи”Шести филм на тема: „Потомственият избор на професия”Седми филм на тема: „И професиите имат биография”Осми филм на тема: „Професия и кариера” Девети филм на тема: „Професията отблизо” Тематична област III. Аз и другите. (включва седем филма)Първи филм на тема: „Какво трябва да зная за себе си, за да избера професия?” Втори филм на тема: „Цената на лесните решения?” Трети филм на тема: „Трудните решения?”Четвърти филм на тема: „Пътят към успеха?”Пети филм на тема: „Наградата за труда” Шести филм на тема: „Накъде ме водят моите интереси?” Седми филм на тема: „Желание за независима работа и финансов успех” Тематична област IV. Когато бариерите не зависят от мен. (включва два филма) Първи филм на тема: „Възможностите за учениците със специални образователни потребности. Специални училища?”Втори филм на тема: „Икономическата принуда и образованието” Тематична област V. Образователната система.(включва три филма)Първи филм на тема: „Профилирано обучение” Втори филм на тема: „Професионално образование” Трети филм на тема: „Училища по изкуствата. Спортни училища”Тематична област VI. Вземане на решения.(включва два филма)Първи филм на тема: „Вземам решение – стъпка по стъпка” Втори филм на тема: „Всяко решение е правилно” Тематична област VII. В света на възрастните. (включва пет филма)Първи филм на тема: „Обяви за работа и документи за кандидатстване” Втори филм на тема: „Интервю за работа” Трети филм на тема: „Права и отговорности на служителя и работодателя” Четвърти филм на тема: „Правилата на успеха” Пети филм на тема: „Среща с моята професия”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

92100000

Описание:

Услуги по производство, разпространение и прожектиране на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

3) Количество или обем

Тридесет филма на български език, с включване на жестомимичен превод по някои от темите, продължителността на всеки филм е 10 минути.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
177500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 14



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Създаване и излъчване на 2 (два) рекламни клипа”
1) Кратко описание

Създаването и излъчването на два рекламни клипа е един от методите за информиране и публичност на проекта. С тях ще се популяризират дейностите по проект „Система за кариерно ориентиране в училищното образование”. Рекламните клипове ще осигурят информиране на широката общественост и крайните бенефициенти за финансовата подкрепа от страна на ЕСФ и ще създадат условия за прозрачност по всички организационни, управленски и финансови дейности. Те се създават в съответствие със сферата на действие на ЕСФ, посочена в чл.3.2а от Регламент № 1081 от 2006 г. и способстват за реализиране на идеята за предоставяне на услуги по кариерно ориентиране на всички етапи от развитието на учениците. Дейностите за информиране и публичност по проекта са съобразени с регламент на ЕС 1828/2006, публикуван в Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОПРЧР от 09.03.2011 г. Мащабът, сложността и продължителността на проекта изискват кампанията да се реализира като крос медия проект.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000, 92221000

Описание:

Рекламни услуги
Услуги в областта на телепродукцията

3) Количество или обем

Създаване и излъчване на два рекламни клипа с продължителност 30 секунди.Излъчването да се планира приоритетно в телевизии с национален обхват и покритие над 80% от територията, предвид националният обхват на проекта – в 28 области на страната. Излъчването на всеки от рекламните клипове трябва да бъде с продължителност на излъчванията по два месеца, като периода, дните и честотата на излъчванията се определят с договора.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
130000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 14
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Цялата документация е налична на сайта на Министерството на образованието, младежта и науката.