00145-2012-0230

BG-гр. Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210231

НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ чрез Районно управление "Социално осигуряване" гр. Шумен, бул. "Симеон Велики" № 60, За: Димитър Чакъров и Лалка Илиева, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 855890; 054 855815, E-mail: shumen@nssi.bg, Факс: 054 855840

Място/места за контакт: Районно управление "Социално осигуряване" гр. Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/280-shu.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: управлява държавното обществено осигуряване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на оригинални, фабрично нови, нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника и подлежащи на износване модули и детайли за нуждите на РУ ”СО”- гр. Шумен с две обособени позиции : ПОЗИЦИЯ 1: Доставка на оригинални, фабрично нови, нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника и подлежащи на износване модули и детайли. ПОЗИЦИЯ 2: Доставка на оригинални, фабрично нови, нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника и подлежащи на износване модули и детайли с марка “XEROX” и “CANON”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Районно управление “Социално осигуряване” гр. Шумен, бул. „Симеон Велики” № 60
Код NUTS: BG333
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на оригинални, фабрично нови, нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника и подлежащи на износване модули и детайли за нуждите на РУ ”СО”- гр. Шумен.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30124000, 30125000

Описание:

Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
10231.45 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 40 - 064574 от 28.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 240 - 395289 от 13.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Дог ОП-2 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на оригинални, фабрично нови, нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника и подлежащи на износване модули и детайли
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ПАНДА ЕКСПЕРТ” ООД, ЕИК 131298528, Ж.К.”БАНИШОРА”, ул. ”ВРАНЯ” № 57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1, Република България 1000, СОФИЯ, Тел.: 054 832517, E-mail: elica@rum.sh.office1.bg, Факс: 054 832517

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 8165 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5494.45 BGN без ДДС
Брой месеци: 11
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Дог ОП-4 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на оригинални, фабрично нови, нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника и подлежащи на износване модули и детайли с марка “XEROX” и “CANON”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“РО И НИ” ЕООД, ЕИК 127017128, УЛ.”МАРИЦА” № 47, ВХ. В, ЕТ. 1, АП. 2, Република България 9700, ГР.ШУМЕН, Тел.: 054 892040, E-mail: office@ro-ni.net, Факс: 054 892041

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9350 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4737 BGN без ДДС
Брой месеци: 8
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2013 г.