Версия за печат

00589-2013-0005

BG-Перник: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

Община Перник, пл. "Свети Иван Рилски" № 1А, За: Малин Стоилов; Евгения Андреевска, Р. България 2300, Перник, Тел.: 076 684287; 076 684278, E-mail: www.obshtina@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: пл. "Свети Иван Рилски" № 1А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Електронен достъп до информация: www.pernik.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Проектиране и строителство на завод за сепариране и компостиране"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Община Перник
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на настоящата обществена поръчка е за инженеринг (проектиране и строителство - жълта книга FIDIC) на "Завод за сепариране и компостиране", като част от регионалната система за управление на отпадъци - регион Перник". Изпълнителя ще трябва да извърши всички дейности по проектирането и строителството на Завод за сепариране и компостиране на БО,регион Перник,а именно - изготвяне на работен проект, указания за въвеждане в експлоатация и отчет за въвеждане в експлоатация, инструкции за изпълнение и поддръжка, изпълнение на СМР, доставка и монтаж на машини и оборудване, обучение на персонала, преходен експлоатационен период на инсталацията, доставка и монтаж на резервни части, сервизни проверки през гаранционния срок.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000, 45222100, 71311000, 42000000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на заводи за преработка на отпадъци
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Машини за промишлена употреба

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на работа на Изпълнителя ще включва всички елементи на проектирането и строителството на Завод за сепариране и компостиране на БО, така че да осигури правилното реализиране на проекта за строителство и пускане в експлоатация , обучение на персонала за правилната експлоатация и поддръжката на инсталациите. Обхватът на работа включва минимум, но не се ограничава, в следните задължения на Изпълнителя: Работният проект трябва да обхваща всички области и изисквани одобрения, включително получаването на необходимите съгласувания, становища и Разрешение за строеж от съответните органи, както и разрешение за обезвреждане на радиоактивна замърсена почва, събрана от площадката, и отвеждане на повърхностните и дренажни води до приемащите водни течения. Изпълнителят следва да извърши допълнителни инженерингови и геоложки проучвания на площадката за набавяне на необходимата информация за изработване на работния проект. С цел да се извърши правилно и ефикасно пускане в експлоатация Изпълнителят следва да разработи и представи на Възложителя указания за въвеждане в експлоатация (пускови инструкции), включващи обхвата и процедурите за извършване на пуска, заедно с подробен график за включване на всяка една част от завършената инсталация. По време на пуска и пробната експлоатация Изпълнителят изготвя отчети, а когато процедурите приключат, представя окончателния отчет за одобрение на Инженера и Възложителя. Инструкциите за експлоатация и поддръжка се изготвят на български език и се предоставят в три екземпляра не по-късно от 4 седмици преди датата на окончателната проверка. Документацията за всеки елемент от инсталацията следва да бъде придружена и от обща инструкция, отнасяща се по-специално до пусковите операции и процедурите за изключване. Тези инструкции, освен обичайните описания, отнасящи се до функциите и операциите, трябва да включват и аварийните ситуации и отстраняването на повреди, инструкции за безопасни условия на труд и противопожарна безопасност, както и всякакви възможни последствия. Частите от ръководството, отнасящи се до поддръжката и опазването, следва да включват всички необходими инструкции за поддръжка и ремонтни работи. Необходимо е да се издадат общи инструкции, които ясно да групират типовете оборудване. Такива следва да се изготвят и за оборудването, монтирано на различни места на сортиращата линия и за което е необходима рутинна поддръжка. Строително-монтажните работи включват: • Обеззаразяване на площадката; • Изграждане на дренажна система или алтернативни мерки като техническа бариера срещу високи подпочвени води и подсигуряване на основите; • Заравняване и оформяне на терена; • Изграждане на Завод за сепариране и компостиране, включително на съоръженията за складиране на отпадъците и компоста, и други възможни строителни обекти, които може да се изискват съгласно изработения проект и изпълнената технология; • Изграждане на инсталацията за компостиране; • Изграждане на инсталацията за сепариране; • Изграждане на сградите за администрацията и персонала, обслужващ инсталацията; • Изграждане на всички вътрешни съоръжения и системи, необходими за снабдяване на инсталацията с вода и електричество, топлина и осветление; • Монтиране на телефонна система; • Устройство на терена, включително изграждането на огради, пътища, площадки, тротоари, зелени площи и др. • Всички други строителни работи, които могат да се окажат необходими за експлоатацията на инсталацията и/или за изпълнение на законовите и нормативни изисквания. Доставка и монтаж на пълното оборудване на инсталациите за сепариране и компостиране, съответстващи на изискванията на Възложителя. Доставка на останалите машини и оборудване, необходими за правилната експлоатация на инсталацията за биологично третиране, съответстващи на изискванията на Възложителя. Пусково-наладъчни работи, изпитания, въвеждане на инсталацията в режим на постоянна експлоатация, включително гарантирано предаване на всички документи

Стойност, без да се включва ДДС
5219850 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

7

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 52 198.00 лв. ( петдесет и две хиляди сто деветдесет и осем лева). Гаранцията за участие може да бъде парична сума, внесена по банковата сметка на Община Перник или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (180 дни от крайната дата за подаване на офертите). Когато гаранцията е парична сума, тя следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на ОБЩИНА ПЕРНИК: Банка: „ЦКБ” АД - клон Перник IBAN: BG36CECB97903360879300 BIC: CECBBGSF Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, срока се формира, както следва: Срока за изпълнение плюс Срока за съобщаване на дефекти (365) плюс 28 дни. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума, внесена по банковата сметка на Община Перник или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Перник и че е със срок на валидност – най–малко за срока на изпълнение на Договора. Гаранцията за авансово плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора без ДДС и обезпечава 100% от отпуснатия аванс. Гаранцията за авансово плащане може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция Изпълнителят, представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане. В случай на представяне на банкова гаранция могат да се ползват образците, включени в документацията за участие или ако банката има собствени образци, в същите следва да бъдат включени специфичните клаузи от образците към документацията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: 1. Авансово плащане – 10 % от цената на договора, след представяне на: - гаранция за авансово плащане (парична сума или банкова гаранция), обезпечаваща 100% от предвидения аванс; - Акт на "Инженера" за авансово плащане; - фактура; 2. Междинни плащания до достигането на 90 % от цената на договора, след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура; 3. Окончателно плащане - 10% от цената на договора, след представяне на Акт на "Инженера" за окончателно плащане и фактура; Сроковете за всяко плащане са 14 дневен срок от представяне и одобрение на посоченият документ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Възложителят поставя изискване: когато избраният за изпълнител е обединение преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация, а за сдруженията с чуждестранни лица еквивалентни документи, както и договора за обединението с нотариална заверка на подписите. Всяка промяна на сключеното споразумение трябва да бъде регистрирана в регистър БУЛСТАТ. Ако се извършва допустима, съгласно настоящата документация промяна, актуалният текст на споразумението се представя на Възложителя в 3-дневен срок.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите (Обн. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006 г.) за строежи от ІV група, първа до трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчкалУчастниците представят или декларация или удостоверение за регистрация от ЦПРС. Чуждестранните участници следва да представят еквивалентен документ за вписване, с който да докаже регистрацията си в професиоаналния или търговски регистър или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон. В случай, че участникът е обединение/ консорциум, изискването за представяне на удостоверението се прилага по отношение на всеки от участниците в обединението, който ще извърщват СМР, съобразно разпределението на дейностите на лицата предвидено в договора за създаване на обединение. 2.Участникът се отстранява от участие, когато: - е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; - е обявен в несъстоятелност; - е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; - има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; - има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в посочените обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2010,2011,2012) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – заверени от участника копия, подписани и подпечатани на всяка страница – за участниците юридически лица или ЕТ. Когато е посочен ЕИК и информацията е видима, чрез търговския регистър, участникът посочва обстоятелството и не представя документите. Ако участникът е чуждестранно лице - се представят финансови отчети когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата в която участникът е установен или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен съгласно националния му закон. 2.Декларация - справка за общия оборот и оборота от договори за строителство, проектиране и/или инженеринг на инсталации за сепариране и/или компостиране на БО на участника, за последните 3 (три години (2010,2011,2012) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Приложение Образец № 7; 3.Банкова атестация/банково удостоверение или друг удостоверителен документ от обслужващата банка, че участникът разполага със свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 000 000 лева (един милион лева) под формата на пари в брой и/или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка; 5.Валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им – нотариално заверен препис; 6.Валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им – нотариално заверен препис;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът в процедурата следва за последните 3 (три) години (2010 - 2012), в зависимост от датата на която е учреден, да е реализирал общ оборот минимум 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС. 2.Участникът в процедурата следва за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата на която е учреден, да е реализирал оборот от строителство, проектиране и/или инженеринг на инсталации за сепариране и/или компостиране на БО в размер минимум 5 000 000 лв. (пет милиона лева) без ДДС. 3.Участникът трябва да разполага със свободни средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 000 000 лева (един милион лева) под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка за наличие на това изискване. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания в т.1, 2 и 3 ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. 4.Участникът следва да има валидна застраховка за Професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна) за строителя и за проектанта, с лимит на отговорност, съответстващ на категорията на предмета на поръчката; В случай, че участникът участва като обединение /консорциум изискването по т. 4 важи за всеки един от партньорите в обединението (консорциум и др.), който ще извършва дейности, налагащи наличието на тези застраховки.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за строителство и / или инженеринг на инсталации за сепариране и/или компостиране, изпълнени през последните 5 (пет) години до крайния срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в препоръките да бъдат изрично посочени обхвата и обема на работа (характеристиките и капацитета на изпълнените работи), стойността, датата на започване и приключване на работата по договора и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Попълва се Приложение Образец № 8. 2.Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за проектиране на инсталации за сепариране и/или компостиране, изпълнени през последните 3 години до крайния срок, определен за получаване на оферти вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти, като в препоръките да бъдат изрично посочени обхвата и обема на работа (характеристиките и капацитета на изпълнените работи), стойността, датата на започване и приключване на работата по договора и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Попълва се Приложение Обр. № 13. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 3.Списък на експерти, които ще изпълняват поръчката – попълнено Приложение Образец № 10; За всеки експерт от екипа се представят:Декларация за съгласие за участие в екипа на съответния участник от всеки предложен проектант и експерт – попълва се Приложение Обр. № 11, Автобиография от всеки експерт – попълва се Приложение Образец № 12, с приложени доказателства за професионален опит и квалификация,- списък на изпълнени договори; - копие от трудови книжки;- копие от документа, удостоверяващ притежаваната професионална квалификация – диплом, удостоверение, сертификат;- препоръка от някой от участниците в процеса на строителството по смисъла на ЗУТ или от лицето, представляващо компанията, към която са работели към конкретния момент на изпълнение, за всеки отделен проект; За лицата, участващи в проектирането – удостоверение, заверено за текущата календарна година от КИИП и/или КАБ за придобита пълна проектантска правоспособност или документ за призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации (ЗППК) по чл.10 и чл. 11 от ЗКАИИП или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон.4.Декларация за техническото оборудване, строителна техника и механизация (собствена и/или наета или съгласно чл.51а, ал.1 от ЗОП ), с която участника разполага за изпълнение на поръчката – попълва се Приложение Образец № 13; Прилагат се извлечения от инвентарна книга или договори, от който да е видно на какво основание се ползва техниката. 5.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. за строежи от ІV група, първа до трета категория или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация. Чуждестранните участници следва да представят еквивалентен документ за вписване, с който да докаже регистрацията си в професионалния или търговски регистър или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон – заверено от участника копие ; 6.Копие на Сертификат за въведена интегрирана система за управление на качеството съгласно съответната система: ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификация проектиране и строителство – заверено от участника копие.Продължава в Раздел VI.3. от Обявлението

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е изпълнил през последните пет години най–малко 1 (един) договор за строителство на инсталации за компостиране и/или сепариране на БО. Участникът следва да е изпълнил през последните три години най–малко 1 (един) договор за проектиране на инсталации за сепариране и/или компостиране на БО. Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с 1 договор за инженеринг на инсталации за сепариране и/или компостиране на БО, изпълнен през последните пет години. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискването се прилага за обединението (консорциум и др.) като цяло. 2.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС за строежи от ІV група, първа до трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници с който да докаже регистрацията си в професиоаналния или търговски регистър или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай, че участникът е обединение/ консорциум, изискването за представяне на удостоверението се прилага по отношение на всеки от участниците в обединението, който ще извърщват СМР, съобразно разпределението на дейностите на лицата предвидено в договора за създаване на обединение. 3.Участникът трябва да разполага с екип от ключови експерти: Ръководител на проекта, Главен проектант, Началник обект,Технически ръководител и Екип от проектанти, притежаващи пълна проектантска правоспособност с валидни удостоверения или еквивалентни сертификати (за чужд. участници) за текущата календарна година с минимален професионален опит 3 години по специалността, по следните части на инвестиционния проект: част „Технологична”; част „ВиК”; част „Конструкции”; част „Архитектура”; част „Машинна”; част „ОВК”; част „Електро”; част „КИПиА”; част „Геодезия”; част „Вертикална планировка”; част „ПБЗ”. част „Енергийна ефективност” част „Геология” част „Пожарна безопасност” Подробните изисквания към ключовите експерти са описани в т.VI.3. от Обявлението. 4.Участникът следва да разполага минимум със следната собствена или наета техника за изпълнение на поръчката: - багер (колесен или верижен) – 2 бр. - самосвал – 5 бр. - миничелен товарач – 1 бр. - бетоновоз – 1 бр. - автокран – 1 бр. - друга техника по преценка на участника. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изискването се прилага за обединението (консорциум) като цяло.Участника може да докаже наличието на техниката с договор под условие, предварителен договор или друг документ, от който да е видно, че трето лице ще предостави на участника необходимия материален ресурс за изпълнение на поръчката. 5.Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, опазване на околната среда, с обхват на сертификация проектиране и строителство, съгласно съответните системи: - ISO 9001:2008; - ISO 14001:2004; Възложителя приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, устанвени в други държани членки, както и доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда.Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция “БСА" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНА на органи за оценяване на съответствието. Когато участникът е обединение, сертификатите или доказателства за еквивалентни мерки, следва да бъдат представени от участника, от подизпълнителя, ако има такъв, и от всички членове на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите .

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Предложен гаранционен срок за СМР; тежест: 5
Показател: Предложен гаранционен срок за машини и съоръжения; тежест: 10
Показател: Себестойност на третиран тон отпадък; тежест: 15
Показател: Предложена стойност за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Условна цена; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.04.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията се внася в касата на Отдел „Деловодно - технически протокол” при Община Перник или се превежда по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG49CECB97908460879300 BIC: CECBBGSF Вид плащане: 447000 „ЦКБ” АД - клон Перник. При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.04.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2013 г.  Час: 10:00
Място

Община Перник, Заседателна зала - ет.1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на проекта е осигурено по Оперативна програма "Околна среда", съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионен фонд.

VI.3) Допълнителна информация

1.Ръководител на проекта – да има завършено висше образование с придобита образователна степен бакалавър или магистър с професионална квалификация „строителен инженер”; да има трудов стаж по специалността минимум 3 години; да има опит като ръководител строеж на минимум един обект, сходен с предмета на поръчката; 2.Главен проектант – предложеният експерт е необходимо да притежава висше образование - с магистърска степен, със специалност „инженер технолог”, притежаващ пълна проектантска правоспособност с валидно удостоверение или еквивалентен сертификат (за чуждестранните участници) за текущата календарна година и стаж по специалността не по-малко от 5 години. Да притежава опит на сходна позиция в поне един инвестиционен проект със сходен предмет. 3.Началник обект – предложеният експерт е необходимо да притежава висше образование – специалност строителен инженер, машинен инженер, инженер-химик или аналогична; стаж по специалността не по-малко от 5 години; 4.Технически ръководител- да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално и/или висше с квалификация строителен инженер; да има минимум 3 /три/ години трудов стаж като технически ръководител и опит като технически ръководител на мининум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката, да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ. 5.Копие на Сертификат за въведена интегрирана система за опазване на околната среда, за дейности, сходни с обекта на поръчката ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват на сертификация проектиране и строителство – заверено от участника копие; 6.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; посочен в закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg,

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията на възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение за промяна по реда на чл.27а, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедура и/или решението за промяна. Срокът за обжалването започва да тече от получаването на документацията ако са налице едновременно следните условия: жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението, документацията не е публикувана едновременно с обявлението, документацията е получена след изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ