00530-2013-0003

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Румен Паунов, България 1000, София, Тел.: 02 98593129, E-mail: r.paunov@nra.bg

Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция УЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 596 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, разпределени в четири тримесечия или общо за период от 12 месеца с начална дата не по-рано от 17.02.2013 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2 (02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 596 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, разпределени в четири тримесечия или общо за период от 12 месеца с начална дата не по-рано от 17.02.2013 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
186732 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Допълнителна информация

Правно основание – чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б", във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В Агенцията за обществени поръчки (АОП) на 22.01.2013г. възложителят е представил Решение № РЦУ-14 от 22.01.2013 г. на главния секретар на НАП за откриване на процедура на договаряне без обявление с посочения по-горе предмет, ведно с доказателства за установяване на законосъобразността на избора на процедура договаряне без обявление и покана за участие, адресирана до “Център за градска мобилност” ЕАД, ЕИК 202218735. Съгласно чл. 15, ал. 1 от Наредба за превоз на пътници и условия за пътуване с масовия градски транспорт на територията на столична община на Столичния общински съвет (Приета с Решение № 458 по Протокол № 17 от 24.07.2008г., влиза в сила от 01.09.2008; изм. и доп. с Решение № 675 по Протокол № 24 от 13.11.2008; изм. и доп. с Решение № 176 по Протокол № 36 от 26.03.2009; изм. и доп. с Решение № 433 по Протокол № 43 от 25.06.2009;изм. и доп. с Решение № 767 по Протокол № 54 от 17.12.2009, влиза в сила от 01.01.2010 г.; изм. и доп. с Решение № 508 по Протокол № 95 от 28.07.2011, влиза в сила след изтичане на срока по чл. 26, ал. 2 от Закона за нормативните актове, изм. и доп. с Решение № 147 по Протокол № 12 от 22.03.2012; изм. и доп. с Решение № 638 по Протокол № 32 от 20.12.2012 - в сила от 01.02.2013), “Център за градска мобилност” ЕАД, ЕИК202218735, има изключителни права по силата на нормативен акт, да издава, зарежда и продава превозни документи за пътуване по МГТ в Софийска община /СО/. В столицата няма трети лица, които да са упълномощени за издаването, зареждането и продажбата на превозни документи. Видно от описаната фактическа обстановка и съобразно действащата нормативна уредба, приета с решение на Столичния общински съвет, “Център за градска мобилност” ЕАД е носител на изключителни права за издаване, зареждане и продажба на превозни документи за пътуване по МГТ в гр. София. Предвид това считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършена на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителната проверка на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 015 - 021213 от 18.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 9 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Зареждане на 399 бр. електронни носители, собственост на НАП, с 1 596 бр. тримесечни абонаментни превозни документи за пътуване по редовна тарифа в масов градски транспорт /МГТ/ в гр. София за служители на НАП, разпределени в четири тримесечия или общо за период от 12 месеца с начална дата 19.02.2013 г.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ЦЕНТЪР ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ” ЕАД, ЕИК 202218735, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 84, България 1000, София, Тел.: 02 9236361

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 186732 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-14/22.01.2013г. за откриване на процедурата е изпратено до АОП с писмо изх.№ Е-12-00-24/22.01.2013г., а поканата до кандидата с писмо изх.№ 26-Ц-3/22.01.2013г., като уникалният номер на поръчката е 00530-2013-0003. Поръчката е включена в предварително обявление по чл.23, ал.1 и по чл.45а, ал.1, т. 1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2013/S 015-021213 от 18.01.2013г. 2. Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя е 506 732лв. без ДДС, което налага публикуване в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т. 4 от ЗОП. Стойността по конкретния договор за поръчка е под стойностите, посочени в Регламент (ЕО) № 1251/2011 на Комисията на ЕО.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2013 г.