01259-2013-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270579

Район "Красна поляна" на Столична община, Гр. София, ул. "Освобождение" № 25, За: Любомир Борисов- секретар на район "Красна поляна", Р. България 1330, София, Тел.: 02 9217218, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883

Място/места за контакт: ул. "Освобождение" №25

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.krasnapoliana.com.

Адрес на профила на купувача: www.krasnapoliana.com.

Електронен достъп до информация: www.krasnapoliana.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на хранителни продукти за детски заведения на територията на СО – район “Красна поляна” .

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на град София, район "Красна поляна".
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейности по доставка на хранителни продукти за детски заведения на територията на СО – район “Красна поляна по две обособени позиции, както следва: 1. „Месо, риба, колбаси, мляко и млечни продукти” обособена позиция № 1; 2. „Хляб, закуски, плодове, зеленчуци, трайни продукти и консерви” обособена позиция № 2;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За всички обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете хранителни продукти са описани подробно в документацията за участие, която е обявена на адрес: www.krasnapoliana.com

Стойност, без да се включва ДДС
440000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура, представена като банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на района или по банковата сметка на Възложителя: Столична община – район „Красна поляна” - Общинска банка, клон “Люлин”, IBAN BG81SOMB 91303319112501, BIC-SOMBBGSF, за обособена позиция № 1 е в размер на 500 лева и за обособена позиция № 2 е в размер на 500 лв. На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора – 1% от стойността на обществената поръчка, която следва да се внесе от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финасирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от собствена план сметка и от делегираните бюджети на всяко едно детско заведение на територията на район "Красна поляна".

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За участие в процедурата, участникът следва да представи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Заявление за участие –(образец №1). 3. Регистрационни документи на участника: Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, заверено “Вярно с оригинала” с подпис и печат, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участикът е физическо лице – копие от документа за самоличност. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в официален превод; 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице– нотариално заверено копие на споразумението; 5. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението), с изключение на случаите, когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; 6. Кратка анотация (кратко представяне на досегашната дейност на участниците по предмета на поръчката); 7. Платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура /копие, заверено от участника/; 8. Документ за внесена гаранция за участие за съответната обособена позиция /копие, заверено от участника/; 9. Административни сведения – (образец №2) 10.Декларация №3 - (образец №3) за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП; 11. Декларация №4 (образец №4) за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 12.Декларация №5 –(образец №5) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.4 във връзка с чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т. 5 от ЗОП; 13.Декларация №6 (образец №6) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 14. Декларация № 7(образец №7) по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 15. Декларация за приемане условията на договора и поръчката /Образец №12/ ;. 16. Договор /проект/, Образец №13; 14. Участниците следва да представят валидни сертификати към датата на провеждане на процедурата: 1.Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; 2. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните, съгласно стандарт ISO 22000:2006 или еквивалентно, с област на приложение, съхранение, транспорт и търговия на едро с хранителни продукти, обхващащ предмета на поръчката; 3. Сертификат за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните - НАССР или еквивалент. Представят се заверени копия от сертификатите и акредитацията на сертифициращата организация. Към представения сертификат се прилага и копие от документа (ако документът е на чужд език същия се представя на възложителя в превод, заверен за вярност от кандидата) доказващ, че издателя на сертификата е акредитиран от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация” или че е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). - да представят валидни към датата на издаване на сертификатите удостоврения по чл.12 от ЗХ , издадени от РВМС и РИОКОЗ (или ОДБХ при удостоверения, издадени след 31.01.2012г.) и включващи всички артикули от предмета на поръчката в обхвата на сертифицираната дейност. Необходимите документи за участие са посочени подробно в документацията за участие, която е обявена на адрес: www.krasnapoliana.com

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП: 1. – Заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години /2010 г., 2011 г., 2012 г./, когато публикуването им се изисква от законодателството. Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години – заверени за вярност; - В случай, че участникът е физическо лице, същият представя копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години – 2009г., 2010г. и 2011г.- заверени за вярност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

-Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за всяка обособена позиция от услуги с предмет сходен на поръчката за предходните три приключили финансови години / 2010г.; 2011г. и 2012г./ - 700 000 ( седемстотин хиляди) лева без ДДС – общо за трите години. Попълнен Образец №11 от документацията за участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности по чл.51 от ЗОП: 1. Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка, извършени през последните три години, сходни с обекта на доставката, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение. Попълнен -/Образец №10/ от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изисквания: Участникът трябва да има през последните три години изпълнени или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимум 3 договора на изпълнение за периода 2010г., 2011г. и 2012г. сходни с предмета на поръчката обекти /доставка на хранителни продукти на детски заведения/, придружени с 3бр. референции от възложителите за добро изпълнение (подписани, датирани и подпечатани).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок на отсрочено плащане; тежест: 20
Показател: Срок за реагиране при рекламация; тежест: 20
Показател: Срок за доставка; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.03.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Цена на документацията – 36 лева /с включен ДДС/. Таксата се заплаща в касата на районната администрация или по банковата сметка на Възложителя: Столична община – район „Красна поляна” - Общинска банка, клон “Люлин”, IBAN BG90SOMB 91303119112501, BIC-SOMBBGSF,

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.04.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.04.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Освобождение" №25, в сградата на район "Красна поляна", ет. 2.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, (3) от ЗОП Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведумяването му за съответното решение или действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Месо, риба, колбаси, мляко и млечни продукти” обособена позиция № 1;
1) Кратко описание

Дейности по доставка на месо, риба, колбаси, мляко и млечни продукти за нуждите на детските заведения на територията на район "Ктасна поляна".

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Посочено е в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
220000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Хляб, закуски, плодове, зеленчуци, трайни продукти и консерви” обособена позиция № 2;
1) Кратко описание

Дейности по доставка на хляб, закуски, плодове, зеленчуци, трайни продукти и консерви за нуждите на детските заведения на територията на район "Красна поляна".

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Посочено е в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
220000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12