01259-2013-0001
Технически редакции | ||
19.02.2013 15:18 ч. : | 19/02/2013 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.02.2013 15:18 ч. : | 19/02/2013 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.07.2013 16:44 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Район "Красна поляна" на Столична община, Гр. София, ул. "Освобождение" № 25, За: Любомир Борисов- секретар на район "Красна поляна", Р. България 1330, София, Тел.: 02 9217218, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883
Място/места за контакт: ул. "Освобождение" №25Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.krasnapoliana.com.
Адрес на профила на купувача: www.krasnapoliana.com.
Електронен достъп до информация: www.krasnapoliana.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
“Доставка на хранителни продукти за детски заведения на територията на СО – район “Красна поляна” .
Обявлението обхваща обществена поръчка
Дейности по доставка на хранителни продукти за детски заведения на територията на СО – район “Красна поляна по две обособени позиции, както следва: 1. „Месо, риба, колбаси, мляко и млечни продукти” обособена позиция № 1; 2. „Хляб, закуски, плодове, зеленчуци, трайни продукти и консерви” обособена позиция № 2;
15000000
Описание:
ДА
НЕ
Видовете хранителни продукти са описани подробно в документацията за участие, която е обявена на адрес: www.krasnapoliana.com
НЕ
НЕ
12
Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура, представена като банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на района или по банковата сметка на Възложителя: Столична община – район „Красна поляна” - Общинска банка, клон “Люлин”, IBAN BG81SOMB 91303319112501, BIC-SOMBBGSF, за обособена позиция № 1 е в размер на 500 лева и за обособена позиция № 2 е в размер на 500 лв. На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора – 1% от стойността на обществената поръчка, която следва да се внесе от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора.
Финасирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от собствена план сметка и от делегираните бюджети на всяко едно детско заведение на територията на район "Красна поляна".
За участие в процедурата, участникът следва да представи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Заявление за участие –(образец №1). 3. Регистрационни документи на участника: Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, заверено “Вярно с оригинала” с подпис и печат, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участикът е физическо лице – копие от документа за самоличност. Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за регистрация, прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър). Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в официален превод; 4. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице– нотариално заверено копие на споразумението; 5. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението), с изключение на случаите, когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; 6. Кратка анотация (кратко представяне на досегашната дейност на участниците по предмета на поръчката); 7. Платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура /копие, заверено от участника/; 8. Документ за внесена гаранция за участие за съответната обособена позиция /копие, заверено от участника/; 9. Административни сведения – (образец №2) 10.Декларация №3 - (образец №3) за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП; 11. Декларация №4 (образец №4) за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 12.Декларация №5 –(образец №5) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.4 във връзка с чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т. 5 от ЗОП; 13.Декларация №6 (образец №6) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 14. Декларация № 7(образец №7) по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 15. Декларация за приемане условията на договора и поръчката /Образец №12/ ;. 16. Договор /проект/, Образец №13; 14. Участниците следва да представят валидни сертификати към датата на провеждане на процедурата: 1.Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; 2. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните, съгласно стандарт ISO 22000:2006 или еквивалентно, с област на приложение, съхранение, транспорт и търговия на едро с хранителни продукти, обхващащ предмета на поръчката; 3. Сертификат за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните - НАССР или еквивалент. Представят се заверени копия от сертификатите и акредитацията на сертифициращата организация. Към представения сертификат се прилага и копие от документа (ако документът е на чужд език същия се представя на възложителя в превод, заверен за вярност от кандидата) доказващ, че издателя на сертификата е акредитиран от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация” или че е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). - да представят валидни към датата на издаване на сертификатите удостоврения по чл.12 от ЗХ , издадени от РВМС и РИОКОЗ (или ОДБХ при удостоверения, издадени след 31.01.2012г.) и включващи всички артикули от предмета на поръчката в обхвата на сертифицираната дейност. Необходимите документи за участие са посочени подробно в документацията за участие, която е обявена на адрес: www.krasnapoliana.com
Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП: 1. – Заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за последните три години /2010 г., 2011 г., 2012 г./, когато публикуването им се изисква от законодателството. Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години – заверени за вярност; - В случай, че участникът е физическо лице, същият представя копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години – 2009г., 2010г. и 2011г.- заверени за вярност.
-Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за всяка обособена позиция от услуги с предмет сходен на поръчката за предходните три приключили финансови години / 2010г.; 2011г. и 2012г./ - 700 000 ( седемстотин хиляди) лева без ДДС – общо за трите години. Попълнен Образец №11 от документацията за участие.
Доказателства за техническите възможности по чл.51 от ЗОП: 1. Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка, извършени през последните три години, сходни с обекта на доставката, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение. Попълнен -/Образец №10/ от документацията за участие.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има през последните три години изпълнени или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимум 3 договора на изпълнение за периода 2010г., 2011г. и 2012г. сходни с предмета на поръчката обекти /доставка на хранителни продукти на детски заведения/, придружени с 3бр. референции от възложителите за добро изпълнение (подписани, датирани и подпечатани).
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цена на документацията – 36 лева /с включен ДДС/. Таксата се заплаща в касата на районната администрация или по банковата сметка на Възложителя: Столична община – район „Красна поляна” - Общинска банка, клон “Люлин”, IBAN BG90SOMB 91303119112501, BIC-SOMBBGSF,
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр. София, ул. "Освобождение" №25, в сградата на район "Красна поляна", ет. 2.
Съгласно чл. 68, (3) от ЗОП Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведумяването му за съответното решение или действие.
19.02.2013 г.
Дейности по доставка на месо, риба, колбаси, мляко и млечни продукти за нуждите на детските заведения на територията на район "Ктасна поляна".
15000000
Описание:
Посочено е в документацията за участие.
Дейности по доставка на хляб, закуски, плодове, зеленчуци, трайни продукти и консерви за нуждите на детските заведения на територията на район "Красна поляна".
15000000
Описание:
Посочено е в документацията за участие.