Версия за печат

00165-2013-0007

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: Р01-36 от 18.02.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на образованието, младежта и науката (МОМН), дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Република България 1000, София, Тел.: 02 9816232, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: 1000, гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на изявени педагогически специалисти за насърчаване и подкрепа на професионалното им развитие и логистично осигуряване на обучаемите и на обученията”

II.3) Кратко описание на поръчката

Целта на настоящата обществена поръчка е да се избере изпълнител за организиране и провеждане на обучение на 1000 изявени педагогически специалисти с цел насърчаване и подкрепа на професионалното развитие чрез осигуряване на информираност и достъп до съвременна педагогическа литература в сферата на професионалния интерес и доказани добри практики и стимулиране и мотивиране чрез възможност за публикация в специализирано педагогическо издание по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти". Целите са ориентирани към: 1. повишаване на професионалните умения на 1000 изявени педагогически специалисти; 2. формиране на умения за работа със специализирана педагогическа литература - информационен бюлетин с тираж 1050 бр.; 3. създаване на умения за споделяне на успешно прилаганите добри практики и издаване на сборник с добри педагогически практики - тираж 1500 бр.; 4. логистична подкрепа на обучаваните и на обучението и включва: а) наемане на зали и на необходимото оборудване за провеждане на обучението за 40 групи; б) хотелско настаняване 1000 обучаеми; в) разходи за изхранване на 1000 обучавани; г) изплащане на пътни разходи в съответствие с Наредбата за командировките в страната срещу представени разходооправдателни документи за ползван обществен транспорт (влак, автобус) от обучаваните, които не са от населеното място, в което се провежда съответното обучение.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000, 80570000, 60000000, 63000000, 63500000, 63510000, 63511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Организиране и предлагане на пакетни туристически услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: Р01-21 от 04.02.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-521992
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2012/S 43 - 70384 от 02.03.2012 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 165-2013-7
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

521992

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

04.02.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1.)Лично състояние на икономическите оператори

Вместо:

г) декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2,5 от ЗОП, обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1, б. "е" и ал. 2, т. 6 ЗОП не са приложими към настоящата общ. поръчка, с декларацията по чл. 47, ал. 2, т. 2 декларира, че не е лишен от право да упражнява професия или дейност свързана с извършване на обучения и логистични услуги, в чл. 47, ал. 2, т. 2а декларира, че не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка;

Да се чете:

При наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2т. от 1 до т. 5 от ЗОП се предвижда отстраняване на участника.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.1.)Лично състояние на икономическите оператори

Вместо:

м) декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП;

Да се чете:

м) декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП- органите от които лицата могат да получат необходимата информация са НАП, НОИ, Агенцията по заетостта и др. подобни.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2. Икономически и финансови възможности

Вместо:

1. Заверени от регистриран одитор (в случай, че финансовият отчет на участника подлежи на независим финансов одит) счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е посочил ЕИК и при положение, че изискваните части от годишния му финансов отчет са видими чрез търговския регистър, не е необходимо те да бъдат прилагани в офертата. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.);

Да се чете:

Части от ГФО се изискват от чуждестранни лица, само ако публикуването им се изисква от законодателството на държавата по установяване. Относно изискваната информация за 2012 г. се приема за достотъчно представянето на документа по чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2. Икономически и финансови възможности

Вместо:

4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Да се чете:

Възложителя ще приеме за подходящи декларации, удостоверения, информации и др. под. документи доказващи обстоятелствата по чл. 50, ал. 1 ЗОП.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.Технически възможности

Вместо:

3. Заверено копие на удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност в съответствие със Закона за туризма и нотариално заверено копие на застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма.

Да се чете:

Доказването на регистрация с изисквания документ ще е съгласно националното законодателство по установяването на участника, като изискването може да се докаже чрез декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния закон.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.6. Административна информация

Вместо:

Език/езици, на който могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие.

Да се чете:

Съгласно чл. 56, ал. 4 ЗОП офертата се подава на български език.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

18.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Милка Тодорова Коджабашиева
Длъжност: Ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР