Версия за печат

00165-2013-0010

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Тихозар Кръстев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: Tihozar.Krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482

Място/места за контакт: ДОПР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: Tihozar.Krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.mon.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: Tihozar.Krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.mon.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проучване и анализ на проявите и форми на агресия и насилие сред учениците от подбраните училища и провеждане на изследвания относно подходящите ИИД на ниво училище и разработване на програми за работа в групи по интереси за деца с прояви на агресия или насилие, в изпълнение на проект: „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, ” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 10 (10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на поръчка следва да се извърши проучване, което следва да обхваща ученици с открита и скрита форма на агресия и насилие, както и ученици с риск от отпадане. 2. Да разработи методика за провеждане на проучването и анализите. 3. Да разработи инструментариум за събиране и обработка на количествени и качествени показатели; 4. Да проведе минимум 10 000 анкети за събиране на емпирични данни сред целевите групи. 5. Да проведе минимум 25 структурирани интервюта с представители на преподавателския, директорския и педагогическия екип; 6. Да проведе минимум 3 проучвания на фокус групи 7. Да проведе минимум 3 специализирани дискусии. 8. Да направи мотивирани препоръки за обхвата, формите и тематиките на провежданите извънкласни и извънучилищни дейности.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79311200

Описание:

Услуги, свързани с провеждането на проучвания

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1. Проучване и анализ на проявените форми на агресия и насилие и провеждане на специализирани дискусии за подходящите форми на ниво училище. Дейност 2. Разработване на програми по групи на интереси за деца с прояви на агресия или насилие

Стойност, без да се включва ДДС
299000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

9

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата е в размер на 2500 /две хиляди и петстотин/ лева без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се освобождава в пълен размер в срок до 30 /тридесет/ дни след като е отчетено цялостно изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: проект: „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013. Плащане по банков път в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка: Чл. 3. (1) Общата цена за изпълнение на поръчката съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ /Приложение № 3/, неразделна част от настоящия договор, е в размер на _______.____ лева /словом _____________________________/ с ДДС, или: ________ . ___ лева /словом _____________________________ / без ДДС. (2) Цената включва всички разходи по изпълнението на услугата, предмет на договора, в това число цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, транспорт, командировъчни и други подобни, както и непредвидените разходи и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и не подлежи на изменение. (3) Заплащането на цената се извършва по следната схема: • Авансово плащане: - в размер на 20% от стойността на договора; • Междинно плащане –плащането за дейност 1 ще се извърши, в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на двустранно подписан протокол за приемане на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за дейността, съответни материали, доказващи извършването на дейността, и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. • Окончателно плащане: Окончателното плащане за дейност 2 ще се извърши, в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на двустранно подписан протокол за приемане на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за дейността, съответни материали, доказващи извършването на дейността, и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. (4) Плащанията по предходната алинея се извършват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с платежно нареждане по следната посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка: Наименование на обслужващата банка IBAN BIC код на банката (5) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да издава фактури за платените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящия договор суми. Задължителен текст във фактурите е следният: „Разходът е по проект „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер BG051PO001-4.2.05-0001., по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Общата цена за изпълнение на договора подлежи напромяна съгласно разпоредбите на чл. 43, ал. 2, т. 1 б "в" от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8 и 11 - 14 от ЗОП.Съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника съгласно Приложение №16. 1.2.Документ изготвен по образец съгласно Приложение № 1. Административни сведения по образец съгласно Приложение № 4. 1.3.Регистрационни документи на участника: 1.3.1.Заверено от участника копие от документа за регистрация, актуално състояние и БУЛСТАТ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 1.3.2.Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 1.3.3.Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите и заверено от участника копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите. Забележка: Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, регистрационните документи се представят и за всеки от тях. Ако участникът е обединение, регистрационните документи се представят и от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага документ за регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ единствено в случай че не е посочил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/ Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в него. 1.4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, съгласно т.8.4. от Изскванията към участниците, се представя когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението или офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация 1.5.Документ за гаранция за участие - оригинал на вносна бележка - платежно нареждане или банкова гаранция. 1.6.Заверено от участника копие от документ (фактура) за закупена документация за участие. 1.7. Списък на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват, и делът на тяхното участие - по образец съгласно Приложение № 10. 1.8.Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - по образец съгласно Приложение №11. 1.9.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а-5 и ал. 5 от ЗОП - по образец съгласно Приложения № 12 и 13. 1.10.Декларация от участника, че е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката и с документацията за участие - Приложение №14. 1.11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец съгласно Приложение №15. 1.12.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, съгласно Приложение № 9. 1.13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - по образец съгласно Приложение №18, съгласно Закона за бюджета на Държавното обществено осигуряване за 2013 г. и Минимален осигурителен доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии за 2013 г, ДВ бр. 99/2012г. II. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7, 9 от ЗОП. III. 14.2. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящия пункт могат да не се представят към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1.Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот в размер не по-малко от 890 000 лв. (деветстотин хиляди лева) без включено ДДС, в зависимост от дата на учредяване или стартиране на дейността си. В случай че към датата на подаване на офертата участникът не е изготвил годишния си финансов отчет за 2012 г., представя съставните му части за последните две приключили финансови години (2010 и 2011г.), ведно с декларация, в която изрично посочва обстоятелството, че годишният му финансов отчет за 2012г. не е изготвен, и представя информация за общия оборот за 2012г.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за услуги, сходни на тези, които са предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите и с приложените към него референции, издадени от възложителя, краен ползвател на услугите. 2. За доказване на изискването за технически възможности на участника възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: - Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката експерти, изготвени по образец съгласно Приложение № 7, придружени от документи, удостоверяващи техните образование, квалификация и професионален опит /заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, свидетелства, трудови или служебни книжки, осигурителни книжки, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи /. - Доказателства, че участникът има на разположение предвидените за изпълнение на поръчката експерти, съгласно списъка по образец съгласно Приложение № 6 Декларации за ангажираност от лицата, предвидени за изпълнение на поръчката, изготвени по образец съгласно Приложение № 8 /представят се в оригинал/ или други еквивалентни документи, удостоверяващи, че участникът действително разполага с предвидените за изпълнението на поръчката лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

2.1. Участникът следва да има изпълнени най-малко 3 /три/ договора, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, успешно приключили през последните 3 /три / години до крайната дата за подаване на офертите, който включват дейности в следните сфери: - Проучване и анализ на икономическите и социални характеристики и тенденции на централно/национално/регионално, областно или общинско ниво и изготвяне на комплексен анализ или еквивалентни; - Извършване на оценки по отношение на изпълнението на документи, свързани със стратегическото планиране или еквивалентни; - Социологическо проучване – национално представително проучване обхващащо деца от рискови групи - Социологическо проучване, оценка и аналитичен доклад за централна или местна администрация, обхващащо минимум три фокус групи. виж. раздел VI. 3.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател К - Концепция за изпълнение ; тежест: 60
Показател: Показател Ср. - Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Показател Ц - Цена за изпълнение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.03.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ- София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.03.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.03.2013 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, ” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

1. При условие, че предмета на изпълнен договор не обхваща кумулативно всички изброени дейности, то опита се доказва с изпълнението на отделни договори, имащи за предмет заедно или поотделно изпълнението на отделните дейности изброени в поле III.2.3., дясна част.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ