00165-2013-0010
Технически редакции | ||
19.02.2013 09:24 ч. : | 18/02/2013 17:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.02.2013 09:24 ч. : | 18/02/2013 17:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение
Услуги
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Тихозар Кръстев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: Tihozar.Krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482
Място/места за контакт: ДОПРИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: Tihozar.Krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.mon.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217482, E-mail: Tihozar.Krastev@mon.bg, Факс: 02 9217482
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.mon.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
„Проучване и анализ на проявите и форми на агресия и насилие сред учениците от подбраните училища и провеждане на изследвания относно подходящите ИИД на ниво училище и разработване на програми за работа в групи по интереси за деца с прояви на агресия или насилие, в изпълнение на проект: „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, ” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013
Обявлението обхваща обществена поръчка
В рамките на поръчка следва да се извърши проучване, което следва да обхваща ученици с открита и скрита форма на агресия и насилие, както и ученици с риск от отпадане. 2. Да разработи методика за провеждане на проучването и анализите. 3. Да разработи инструментариум за събиране и обработка на количествени и качествени показатели; 4. Да проведе минимум 10 000 анкети за събиране на емпирични данни сред целевите групи. 5. Да проведе минимум 25 структурирани интервюта с представители на преподавателския, директорския и педагогическия екип; 6. Да проведе минимум 3 проучвания на фокус групи 7. Да проведе минимум 3 специализирани дискусии. 8. Да направи мотивирани препоръки за обхвата, формите и тематиките на провежданите извънкласни и извънучилищни дейности.
79311200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейност 1. Проучване и анализ на проявените форми на агресия и насилие и провеждане на специализирани дискусии за подходящите форми на ниво училище. Дейност 2. Разработване на програми по групи на интереси за деца с прояви на агресия или насилие
НЕ
НЕ
9
1. Гаранция за участие в процедурата е в размер на 2500 /две хиляди и петстотин/ лева без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се освобождава в пълен размер в срок до 30 /тридесет/ дни след като е отчетено цялостно изпълнение на поръчката.
Финансиране: проект: „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013. Плащане по банков път в български лева, при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка: Чл. 3. (1) Общата цена за изпълнение на поръчката съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ /Приложение № 3/, неразделна част от настоящия договор, е в размер на _______.____ лева /словом _____________________________/ с ДДС, или: ________ . ___ лева /словом _____________________________ / без ДДС. (2) Цената включва всички разходи по изпълнението на услугата, предмет на договора, в това число цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, транспорт, командировъчни и други подобни, както и непредвидените разходи и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и не подлежи на изменение. (3) Заплащането на цената се извършва по следната схема: • Авансово плащане: - в размер на 20% от стойността на договора; • Междинно плащане –плащането за дейност 1 ще се извърши, в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на двустранно подписан протокол за приемане на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за дейността, съответни материали, доказващи извършването на дейността, и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. • Окончателно плащане: Окончателното плащане за дейност 2 ще се извърши, в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на двустранно подписан протокол за приемане на работата от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за дейността, съответни материали, доказващи извършването на дейността, и фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. (4) Плащанията по предходната алинея се извършват от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с платежно нареждане по следната посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка: Наименование на обслужващата банка IBAN BIC код на банката (5) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да издава фактури за платените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящия договор суми. Задължителен текст във фактурите е следният: „Разходът е по проект „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер BG051PO001-4.2.05-0001., по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Общата цена за изпълнение на договора подлежи напромяна съгласно разпоредбите на чл. 43, ал. 2, т. 1 б "в" от ЗОП.
I. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8 и 11 - 14 от ЗОП.Съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника съгласно Приложение №16. 1.2.Документ изготвен по образец съгласно Приложение № 1. Административни сведения по образец съгласно Приложение № 4. 1.3.Регистрационни документи на участника: 1.3.1.Заверено от участника копие от документа за регистрация, актуално състояние и БУЛСТАТ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 1.3.2.Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 1.3.3.Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите и заверено от участника копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите. Забележка: Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, регистрационните документи се представят и за всеки от тях. Ако участникът е обединение, регистрационните документи се представят и от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага документ за регистрация, удостоверение за актуално състояние и БУЛСТАТ единствено в случай че не е посочил ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/ Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в него. 1.4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, съгласно т.8.4. от Изскванията към участниците, се представя когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението или офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация 1.5.Документ за гаранция за участие - оригинал на вносна бележка - платежно нареждане или банкова гаранция. 1.6.Заверено от участника копие от документ (фактура) за закупена документация за участие. 1.7. Списък на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват, и делът на тяхното участие - по образец съгласно Приложение № 10. 1.8.Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - по образец съгласно Приложение №11. 1.9.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а-5 и ал. 5 от ЗОП - по образец съгласно Приложения № 12 и 13. 1.10.Декларация от участника, че е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката и с документацията за участие - Приложение №14. 1.11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец съгласно Приложение №15. 1.12.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, съгласно Приложение № 9. 1.13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - по образец съгласно Приложение №18, съгласно Закона за бюджета на Държавното обществено осигуряване за 2013 г. и Минимален осигурителен доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии за 2013 г, ДВ бр. 99/2012г. II. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7, 9 от ЗОП. III. 14.2. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящия пункт могат да не се представят към офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
1.1.Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот в размер не по-малко от 890 000 лв. (деветстотин хиляди лева) без включено ДДС, в зависимост от дата на учредяване или стартиране на дейността си. В случай че към датата на подаване на офертата участникът не е изготвил годишния си финансов отчет за 2012 г., представя съставните му части за последните две приключили финансови години (2010 и 2011г.), ведно с декларация, в която изрично посочва обстоятелството, че годишният му финансов отчет за 2012г. не е изготвен, и представя информация за общия оборот за 2012г.
1.Покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за услуги, сходни на тези, които са предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите и с приложените към него референции, издадени от възложителя, краен ползвател на услугите. 2. За доказване на изискването за технически възможности на участника възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: - Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката експерти, изготвени по образец съгласно Приложение № 7, придружени от документи, удостоверяващи техните образование, квалификация и професионален опит /заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, свидетелства, трудови или служебни книжки, осигурителни книжки, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи /. - Доказателства, че участникът има на разположение предвидените за изпълнение на поръчката експерти, съгласно списъка по образец съгласно Приложение № 6 Декларации за ангажираност от лицата, предвидени за изпълнение на поръчката, изготвени по образец съгласно Приложение № 8 /представят се в оригинал/ или други еквивалентни документи, удостоверяващи, че участникът действително разполага с предвидените за изпълнението на поръчката лица.
2.1. Участникът следва да има изпълнени най-малко 3 /три/ договора, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, успешно приключили през последните 3 /три / години до крайната дата за подаване на офертите, който включват дейности в следните сфери: - Проучване и анализ на икономическите и социални характеристики и тенденции на централно/национално/регионално, областно или общинско ниво и изготвяне на комплексен анализ или еквивалентни; - Извършване на оценки по отношение на изпълнението на документи, свързани със стратегическото планиране или еквивалентни; - Социологическо проучване – национално представително проучване обхващащо деца от рискови групи - Социологическо проучване, оценка и аналитичен доклад за централна или местна администрация, обхващащо минимум три фокус групи. виж. раздел VI. 3.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ- София. При поискване от заинтересовано лице, придружено с документ за закупена документация, възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, на посочен в искането адрес.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
6
Министерство на образованието, младежта и науката
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Проект „Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ”, договор за безвъзмездна помощ № BG051PO001-4.2.05-0001, с бенефициент - Министерството на образованието, младежта и науката, ” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г.
1. При условие, че предмета на изпълнен договор не обхваща кумулативно всички изброени дейности, то опита се доказва с изпълнението на отделни договори, имащи за предмет заедно или поотделно изпълнението на отделните дейности изброени в поле III.2.3., дясна част.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
18.02.2013 г.